VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
16-09-09, 18:36
|
#31
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
S 65 AMG nu are 1000CP, are putin peste 600. Diferenta de pret fata de S8 este foarte mare dar comparatia nu are rost, mere cu pere. Daca vrei compara S8 cu S 63 AMG eventual. Intradevar, la clasa de lux Audi este semnificativ mai usoara, asta datorita folosirii aluminiului destul de mult.
|
|
|
16-09-09, 19:51
|
#32
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
CLMaudi imi spui si mie unde este avantajul greutati mai reduse la Audi?performantele sunt aceleasi consumul la fel..
|
|
|
16-09-09, 20:54
|
#33
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of: [AUDI]
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Legat de cai imi cer scuze, 1000 este cuplul, nu aveam datele in fata. S8-ul l-am comparat cu S 63 sau 65 AMG fiindca sunt modelele sport din clasa limuzinelor de top de la ambii producatori. Ma gandesc ce ar fi daca la limuzinele mari din familia 8-ului, Audi ar avea si un RS... sa semene cu RS6.
Consumul e mai mic la Audi cu ceva, m-am uitat. Mercedes e tunat de AMG si are 525 respectiv 612 cai. A/S 8 iese din fabrica cu 450 e adevarat, dar daca trece pe la MTM, ABT sau stiu eu ce tuneri care lucreaza cu Audi, ajunge la 7-800 de cai frumosi.
Ca sa nu mai spun ca Audi scoate aceste cifre dintr-un 5.2 in cazul S-ului, pe cand la MB motoarele trec de 6000 cmc. De quattro si suspensia adaptiva de pe A8 versus tractiunea spate de pe S-uri (luate cum ies standard din fabrica) nu mai are rost sa zic. In fine, aici am intrat intr-un caz particular. Ar trebui sa luam fiecare clasa si sa comparam masinile celor 3 pe motorizari... ar insemna sa stam 24/7 pe forum. M-am uitat si la modelele cu cea mai mica motorizare: 3.2 de la A8, si 350 de la S, la fel diferente foarte sensibile: 100 kg in plus la MB, consum putin mai mic la Audi... tot cam acolo. In concluzie cred ca acesti producatori se tin unul de altul, si nu scoate unul ceva fara ca celalat sa stie dinainte si sa scoata un model sau o motorizare la fel. Datorita tehnologiilor avansate diferentele vor fi tot mai mici, parerea mea.
|
|
|
16-09-09, 21:29
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
daca atat a reusit sa scoata s8 e problema lor. asa si bmw nu are M la serie 7. si varianta amg de la S class nu cred ca targetul lor a fost sa scoata cat mai mult din acel motor de 5980-cc V12. dar mi se pare putin cam aberant sa vorbim de cati cai are x sau y la aceasta clasa. cat despre rs6, rivalul M5 scoate 506 cai dintr`un motor aspirat dar iar astea sunt polemici care sau mai disputat pe forum si nu are rost sa despicam iar firul in patru
|
|
|
16-09-09, 22:09
|
#35
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Quote:
Originally Posted by CLM_Audi
Legat de cai imi cer scuze, 1000 este cuplul, nu aveam datele in fata. S8-ul l-am comparat cu S 63 sau 65 AMG fiindca sunt modelele sport din clasa limuzinelor de top de la ambii producatori. Ma gandesc ce ar fi daca la limuzinele mari din familia 8-ului, Audi ar avea si un RS... sa semene cu RS6.
Consumul e mai mic la Audi cu ceva, m-am uitat. Mercedes e tunat de AMG si are 525 respectiv 612 cai. A/S 8 iese din fabrica cu 450 e adevarat, dar daca trece pe la MTM, ABT sau stiu eu ce tuneri care lucreaza cu Audi, ajunge la 7-800 de cai frumosi.
Ca sa nu mai spun ca Audi scoate aceste cifre dintr-un 5.2 in cazul S-ului, pe cand la MB motoarele trec de 6000 cmc. De quattro si suspensia adaptiva de pe A8 versus tractiunea spate de pe S-uri (luate cum ies standard din fabrica) nu mai are rost sa zic. In fine, aici am intrat intr-un caz particular. Ar trebui sa luam fiecare clasa si sa comparam masinile celor 3 pe motorizari... ar insemna sa stam 24/7 pe forum. M-am uitat si la modelele cu cea mai mica motorizare: 3.2 de la A8, si 350 de la S, la fel diferente foarte sensibile: 100 kg in plus la MB, consum putin mai mic la Audi... tot cam acolo. In concluzie cred ca acesti producatori se tin unul de altul, si nu scoate unul ceva fara ca celalat sa stie dinainte si sa scoata un model sau o motorizare la fel. Datorita tehnologiilor avansate diferentele vor fi tot mai mici, parerea mea.
|
S 63 AMG (sau orice alt AMG) nu este tunat de AMG. Asa iese din fabrica, fix acelasi lucru ca RS la Audi. Da, se poate scoate mult mai mult din motorul de pe S8, dar sunt multi factori care nu "permit" asta. Dar la fel de mult se poate scoate si din 63 / 65 AMG daca sunt modificate.
|
|
|
16-09-09, 22:28
|
#36
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of: [AUDI]
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Quote:
Originally Posted by vacaroz
daca atat a reusit sa scoata s8 e problema lor. asa si bmw nu are M la serie 7. si varianta amg de la S class nu cred ca targetul lor a fost sa scoata cat mai mult din acel motor de 5980-cc V12. dar mi se pare putin cam aberant sa vorbim de cati cai are x sau y la aceasta clasa. cat despre rs6, rivalul M5 scoate 506 cai dintr`un motor aspirat dar iar astea sunt polemici care sau mai disputat pe forum si nu are rost sa despicam iar firul in patru
|
De acord cu tine, de altfel si eu am mentionat mai sus ca am mers intr-un caz particular cu aceste limuzine, urmarindu-le performantele sportive. Aceste performante sportive de fapt producatorii le urmaresc pe alte modele.
Legat de AMG stiam ca e firma de tunning... sau cel putin a fost. Pe langa RS scos din fabrica de exemplu, mai exista MTM... intelegi ce vreau sa zic. Stiu ca si MB are Brabus, iar daca AMG acum este incorporat MB, cred ca totusi in trecut a fost firma, daca bine am citit, care ulterior a fost cumparata de MB
Quote:
Da, se poate scoate mult mai mult din motorul de pe S8, dar sunt multi factori care nu "permit" asta
|
Deja s-a scos, dar sunt cazuri particulare, nu cred nici eu ca sunt relevante pt acest topic.
Comparatiile ca sa fie relevante ar trebui facute pt fiecare clasa, in genul: A4, C-klasse, 3serie, si pe tipuri de motorizari bineinteles.
Am fost si pe forumuri ale altor marci (nu dau nume) si m-am izbit de niste tipi cu ochelari de cal, care isi vedeau doar masina proprie... si cand le prezinti de un model nou lansat al rivalilor, intr-un topic de VS... iti dau ban la forum, sau intervin moderatorii ca topicul e fara sens Am crezut ca si aici asa o sa fie, referitor la cei care isi vad doar Loganul sau bmw-ul ca fiind cea mai tare din lume dar vad ca topicul isi face treaba.
Last edited by CLM_Audi; 16-09-09 at 22:37.
|
|
|
16-09-09, 23:26
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Quote:
Originally Posted by CLM_Audi
Legat de cai imi cer scuze, 1000 este cuplul, nu aveam datele in fata. S8-ul l-am comparat cu S 63 sau 65 AMG fiindca sunt modelele sport din clasa limuzinelor de top de la ambii producatori. Ma gandesc ce ar fi daca la limuzinele mari din familia 8-ului, Audi ar avea si un RS... sa semene cu RS6.
Consumul e mai mic la Audi cu ceva, m-am uitat. Mercedes e tunat de AMG si are 525 respectiv 612 cai. A/S 8 iese din fabrica cu 450 e adevarat, dar daca trece pe la MTM, ABT sau stiu eu ce tuneri care lucreaza cu Audi, ajunge la 7-800 de cai frumosi.
Ca sa nu mai spun ca Audi scoate aceste cifre dintr-un 5.2 in cazul S-ului, pe cand la MB motoarele trec de 6000 cmc. De quattro si suspensia adaptiva de pe A8 versus tractiunea spate de pe S-uri (luate cum ies standard din fabrica) nu mai are rost sa zic. In fine, aici am intrat intr-un caz particular. Ar trebui sa luam fiecare clasa si sa comparam masinile celor 3 pe motorizari... ar insemna sa stam 24/7 pe forum. M-am uitat si la modelele cu cea mai mica motorizare: 3.2 de la A8, si 350 de la S, la fel diferente foarte sensibile: 100 kg in plus la MB, consum putin mai mic la Audi... tot cam acolo. In concluzie cred ca acesti producatori se tin unul de altul, si nu scoate unul ceva fara ca celalat sa stie dinainte si sa scoata un model sau o motorizare la fel. Datorita tehnologiilor avansate diferentele vor fi tot mai mici, parerea mea.
|
consumul la audi este mai mic cu...0,1l/100 km/h wow? mai te intereseaza consumul la masinile astea care depasesc 100k euro?
ps: mtm,atb...e pisu pe langa adevaratii tuneri cum ar fii amg sau brabus(nu are rost sa mai vb si de restul).daca punem un mtm s8 pe langa s brabus...e bicicleta*
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta
bmw 325=amanta mea
|
|
|
16-09-09, 23:35
|
#38
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Haha, asta a fost tare.
Daca nici MTM sau ABT nu sunt tuneri...e clar.
In plus AMG este comparabil cu Quattro gmbh nu cu MTM sau Abt, alta mancare de peste. Macar postul tau este funny.
|
|
|
16-09-09, 23:38
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
Haha, asta a fost tare.
Daca nici MTM sau ABT nu sunt tuneri...e clar.
In plus AMG este comparabil cu Quattro gmbh nu cu MTM sau Abt, alta mancare de peste. Macar postul tau este funny.
|
dar tu poti sa compari o bicicleta mtm cu un brabus?????
|
|
|
17-09-09, 00:35
|
#40
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 302
Member of: [AUDI]
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Last edited by CLM_Audi; 17-09-09 at 00:50.
|
|
|
17-09-09, 00:45
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Asta deja esteolemica aiurea, atat ABT cat si MTM sunt tuneri f buni, Brabus este ceva mai exclusivist si mai scump.
Oricum la clasa S, A8, Seria 7 mult mai importante sunt alte calitati decat performantele sportive iar din punctul asta de vedere S-ul mai are mult pana sa fie detronat.
Referitor la comparatia A4, Seria 3, C-Klass aici lupta este mai apriga, BMW pierde sa nu spunem printr-un design urat cat putin cam exclusivist, noul C e f frumos, si al fel si A4.
Eu am mers cu toate 3 (cu Audi si BMW chiar mai mult) si C-Klass mi s-a parut cel mai confortabil, sasiul BMW foarte bun si Audi un sasiu f bun dar singurul lucru de reprosat sunt confortul si vibratiile create de suspensie (difera si in functie de motorizare putin).
La interior Audi poate cel mai ingrijit si finisat, C-ul f frumos dar parca nereprezentativ pt un Mercedes, BMW la fel de exclusivist, cam dubios interior totusi.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
18-09-09, 12:23
|
#42
|
VW Driver
Stage 3
Join Date: May 2007
Posts: 133
Member of: [VW]
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
1. Mercedes - eleganta, durabilitate, firma emblema a masinilor de lux
2. BMW - inovatie, sportivitate, eleganta, poate l-as considera pe primul loc daca masinile nu ar avea atatea probleme tehnice
3. Audi - un brand care vine puternic din spate si care pune presiune pe cele doua. am un audi A4 si as fi putut sa puna audi prima firma pentru a spune ca masina mea e ceea mai tare, da inca nu se ridica la calitatea celor 2 ca finisaje interioare, exterioare sau ca motorizari, dar presimt ca in cativa ani va deveni un concurent redutabil.
|
|
|
18-09-09, 12:32
|
#43
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Quote:
Originally Posted by johhny
un alt subiect de cearta .. oricum cam aceleasi discutii sunt si in celalte topicuri.
Din punctul meu de vedere eu cam asa vad ordinea celor 3 producatori: mercedes > bmw > audi, cam asa cred ca a fost dintotdeauna, iar progresul cel mai mare in ultimul timp cred ca l-a facut audi ajungand sa concureze la mai toate clasele cu ceilalti 2 producatori, chiar daca deocamdata sta tot in spatele lor.
|
In primul rand si eu sunt perfect deacord cu acest clasament, diferenta intre 2 si 3 si anume BMW si Audi, BMW fiind in fata datorita faptului ca, majoritatea modelelor audi sunt construite pt tractiunea fatza, deci au o repartitie a maselor mai deficitara.
Ai dreptate, Mercedes e nr 1 si se pare ca asa va fi muuuult timp....cei drept si ceilalti 2 competitori au facut progrese mari chiar si relativ la MBz.....de ex BMW a introdus prima data injectia common-rail la diesel, iar Audi mai ales dupa ce a luat Lamborgini(de fapt VAG) a veniti din urma puternic cu RS, R, si modelele S-line.
La 4x4 nici nu se poate pune problema.....din start MBz castiga detasat numai cu GL si ML-urile, daca mai punem la socoteala si G-ul(ceilalti constructori nu au un model din gama offroad extreme sau full offroader, numai suv-uri si cross-overe practic) iar Audi si BMW se bat de la egal la egal, BMW-ul venind din urma cu X5-ul si traction-controlul net superior si pe zapada fata de quattro de la Audi in principal datorita repartitiilor maselor dupa cum am spus mai sus, totusi eu apreciez de la Audi Allroad-ul si sistemul de garda la sol variabila, care daca bine stiu a fost introdus prima data in lume pe un model de serie chiar pe acesta
La limuzine tot S-klasse e baza, iar seria 7 e deja cam la egal cu A8-ul macar dupa parerea mea, pt ca E65 de la BMW a fost cam un esec cel putin la Aspectul exterior, la interior si la calitatea materialelor fata de asteptarile pe care le ai de la un seria 7 de zeci de mii de E.
In concluzie eu vad ca, cei 3 vor putea concura de la egal la egal, adica BMW si Audi cu Mercedes numai dupa ce cei din urma isi vor diversifica gama de modele, iar Audi sa scape de titlul de VW mai scump, lucru pe care l-ar putea face usor prin introducerea tractiunii spate la TOATE modelele sale, si amplasarea motorului asemenea BMW-urilor si anume central longitudinal.
|
|
|
18-09-09, 12:56
|
#44
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Quote:
Originally Posted by rockitos
1. Mercedes - eleganta, durabilitate, firma emblema a masinilor de lux
2. BMW - inovatie, sportivitate, eleganta, poate l-as considera pe primul loc daca masinile nu ar avea atatea probleme tehnice
3. Audi - un brand care vine puternic din spate si care pune presiune pe cele doua. am un audi A4 si as fi putut sa puna audi prima firma pentru a spune ca masina mea e ceea mai tare, da inca nu se ridica la calitatea celor 2 ca finisaje interioare, exterioare sau ca motorizari, dar presimt ca in cativa ani va deveni un concurent redutabil.
|
Aici ai dat-o in bara. Fix la finisaje interioare este #1, peste BMW sau chiar MB iar concurent redutabil este de zeci de ani pentru cele 2, deja acum e calare bine de tot pe ei. Uita-te cine primeste cele mai multe aprecieri la interior in review-uri. De motorizari, e cel putin stransa lupta.
Pe zapada conteaza X Drive nu traction control, iar X5 este cel mai slab din clasa la capitolul off road, Q7 pe #2 iar ML pe #1 daca are pachetul off road. Strict intre astea 3. Gama de modele e diversificata la toti producatorii, chiar similare, sunt o gramada de modele. Titulatura de VW mai scump e in capul alora care nu au nicio treaba cu domeniul Auto. In afara de A3 care imparte platforma cu Golf si Touareg cu Q7 si Cayenne (toate SUV Premium) nu prea au chestii in comun cand vine vorba de platforma tehnica. Passat e pe platforma de A4 model mai vechi deci nu are treaba cu A4 B8 / A5 si asa mai departe.
Last edited by _anaconda_; 18-09-09 at 13:00.
|
|
|
18-09-09, 13:15
|
#45
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of: [2 Roti]
|
Re: Mercedes vs BMW vs AUDI
Quote:
Originally Posted by CLM_Audi
Legat de cai imi cer scuze, 1000 este cuplul, nu aveam datele in fata. S8-ul l-am comparat cu S 63 sau 65 AMG fiindca sunt modelele sport din clasa limuzinelor de top de la ambii producatori. Ma gandesc ce ar fi daca la limuzinele mari din familia 8-ului, Audi ar avea si un RS... sa semene cu RS6.
Consumul e mai mic la Audi cu ceva, m-am uitat. Mercedes e tunat de AMG si are 525 respectiv 612 cai. A/S 8 iese din fabrica cu 450 e adevarat, dar daca trece pe la MTM, ABT sau stiu eu ce tuneri care lucreaza cu Audi, ajunge la 7-800 de cai frumosi.
Ca sa nu mai spun ca Audi scoate aceste cifre dintr-un 5.2 in cazul S-ului, pe cand la MB motoarele trec de 6000 cmc. De quattro si suspensia adaptiva de pe A8 versus tractiunea spate de pe S-uri (luate cum ies standard din fabrica) nu mai are rost sa zic. In fine, aici am intrat intr-un caz particular. Ar trebui sa luam fiecare clasa si sa comparam masinile celor 3 pe motorizari... ar insemna sa stam 24/7 pe forum. M-am uitat si la modelele cu cea mai mica motorizare: 3.2 de la A8, si 350 de la S, la fel diferente foarte sensibile: 100 kg in plus la MB, consum putin mai mic la Audi... tot cam acolo. In concluzie cred ca acesti producatori se tin unul de altul, si nu scoate unul ceva fara ca celalat sa stie dinainte si sa scoata un model sau o motorizare la fel. Datorita tehnologiilor avansate diferentele vor fi tot mai mici, parerea mea.
|
De aceea nu o sa aiba niciodata Audi fiabilitatea unui Mercedes-Benz
Pe modelul motocicletelor de 600cmc si 120cai sau de 1000cmc si 180cai se pot scoate si din motoare mai mici normal aspirate 700-800cai.....deci nu e ceva minune 5.2-ul de la Audi....caii aia se pot scoate usor si din 4000cmc dar sacrifici fiabilitatea :P
|
|
|
|
|