Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER |
06-08-11, 07:29
|
#3481
|
Stage 3
Join Date: Apr 2011
Posts: 86
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by wiily
mar interesa bordul comp da sa fie compatabil pentru navigation si la ce pret
|
imi pare rau nu am compatibil cu navigatia
|
|
|
06-08-11, 07:57
|
#3482
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 32
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by toby75
Principiul e urmatorul pompa principala din rezervor pompeaza motorina pina la FBH si pina la pompa secundara, care la rindul ei o trimite la pompa de injectie. Demonteaza furtunul dinainte de pompa se undara si vezi dacaavine motorina.
|
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
Last edited by marfafranta; 06-08-11 at 08:00.
|
|
|
06-08-11, 08:39
|
#3483
|
Stage 2
Join Date: Nov 2007
Posts: 31
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Ciao all, am nevoie de putin ajutor. Saptamana trecute am facut revizia la 250 mii Km, schimb ulei + filtre, si in bord cand pornesc imi apare 1200 Km INSPECTION, cum fac resetul la asa ceva ?
|
|
|
06-08-11, 19:47
|
#3484
|
Stage 1
Join Date: Oct 2010
Posts: 14
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by max7821
Buna ziua. Aveti idee unde pot gasi un furtun de apa(cel de sus din drepta motorului care ajunge pana spre bord) pentru rover 75 1.8 16v 2002? sau ce cod are ca nu il gasesc.sau unde e pozitionat codul multumesc.
|
UP please.......
|
|
|
06-08-11, 20:41
|
#3485
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 32
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
salut.am nevoie si eu de o informatie.am un rover 75 cdt din 2002.la casetofon am un buton prin care normal trebuie sa ma conectez cu telefonul.stie cineva cum pot face acest lucru ? multumesc
|
|
|
06-08-11, 20:47
|
#3486
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marfafranta
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
|
Mecanici astia sunt prosti rau de tot!!! De ce nu zic "nu stiu ".
|
|
|
06-08-11, 20:52
|
#3487
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marfafranta
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
|
Tiam zis ca e pompa din rezervor. Apropo ala de linga roata din spate dreapta este un radiator care raceste nu incalzeste radiatoru are rolul de a raci sau incalzii prin intermediul aerului iarna tare sunt curios cum se incalzeste motorina!
|
|
|
06-08-11, 20:55
|
#3488
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marfafranta
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
|
Nu sa ars findca ai avut putina motorina e absurd ia masina deaacolo si fugi.
|
|
|
06-08-11, 20:59
|
#3489
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marfafranta
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
|
Sa ars pentru ca ai in jur 100 000 de km cam asa vine pana daca vrei saao schimbi anuntama.
|
|
|
06-08-11, 21:04
|
#3490
|
Stage 3
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by daptzoanca
Ciao all, am nevoie de putin ajutor. Saptamana trecute am facut revizia la 250 mii Km, schimb ulei + filtre, si in bord cand pornesc imi apare 1200 Km INSPECTION, cum fac resetul la asa ceva ?
|
Cu T4 sau cu alt aparat de resetat sau cu un ac de gamalie pe riscul tau.
|
|
|
06-08-11, 21:24
|
#3491
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 59
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by luttecodrut
imi pare rau nu am compatibil cu navigatia
|
ok mersi.da o termocupla ai si la ce pret
numai mitorasul fara paleta
|
|
|
06-08-11, 21:46
|
#3492
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by marfafranta
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
|
da, avem asa ceva. toate 75-urile diesel au
caloriferul acela este de fapt un radiator plasat pe retur, adica surpusul de motorina care se intoarce in rezervor de la injectoare este racit inainte sa intre din nou in rezervor
parerea mea este ca ar trebui sa fi sceptic la tot ce spun mecanicii , orice ar spune ei. eu am incetat sa i mai cred. mai degraba ma documentez si analizez logic lucrurile.
Last edited by player1; 06-08-11 at 22:01.
|
|
|
06-08-11, 21:57
|
#3493
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by daptzoanca
Ciao all, am nevoie de putin ajutor. Saptamana trecute am facut revizia la 250 mii Km, schimb ulei + filtre, si in bord cand pornesc imi apare 1200 Km INSPECTION, cum fac resetul la asa ceva ?
|
pe acest forum la sectiunea la care esti acuma dar cu cateva zeci de pagini inainte de asta (nu mai stiu exact la care) este postat modul in care resetezi cu o agrafa de birou "oil inspection" din bord. nu am timp acuma sa rasfoiesc forumul ca ti as spune exact pagina. rabdare trebuie sa ai si o sa gasesti. daca te ajuta cu ceva eu am postat. te uiti dupa poza de la avatarul meu, care fiind galbena iti sare in ochi.
daca bine imi amintesc trebuie scurtcircuitati pinii 1 si 8 timp de doua secunde. atentie la secunde pentru ca daca tii mai mult se reseteaza si alt "inpection" din bord pentru ca sunt mai multe. dar cel mai sigur e sa rasfoiesti sau sa astepti sa ti spuna un user care si aminteste exact.
|
|
|
06-08-11, 21:59
|
#3494
|
Stage 2
Join Date: Jul 2011
Posts: 32
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by player1
da, avem asa ceva. toate 75-urole diesel au
caloriferul acela este de fapt un radiator plasat pe retur, adica surpusul de motorina care se intoarce in rezervor de la injectoare este racit inainte sa intre din nou in rezervor
parerea mea este ca ar trebui sa fi sceptic la tot ce spun mecanicii , orice ar spune ei. eu am incetat sa i mai cred. mai degraba ma documentez si analizez logic lucrurile.
|
poti sa-mi raspunzi te rog si la chestia cu : ,,cata motorina trebuie sa fie minim in rezervor ca sa nu pice pompa ?,,
|
|
|
07-08-11, 08:51
|
#3495
|
Stage 3
Join Date: Apr 2011
Posts: 86
|
Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile
Quote:
Originally Posted by wiily
ok mersi.da o termocupla ai si la ce pret
numai mitorasul fara paleta
|
la 3 mil. decat motorasul
|
|
|
|
|