Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 06-08-11, 07:29   #3481
luttecodrut

Stage 3
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 86
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by wiily View Post
mar interesa bordul comp da sa fie compatabil pentru navigation si la ce pret
imi pare rau nu am compatibil cu navigatia
luttecodrut is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 07:57   #3482
marfafranta

Stage 2
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 32
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by toby75 View Post
Principiul e urmatorul pompa principala din rezervor pompeaza motorina pina la FBH si pina la pompa secundara, care la rindul ei o trimite la pompa de injectie. Demonteaza furtunul dinainte de pompa se undara si vezi dacaavine motorina.
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.

Last edited by marfafranta; 06-08-11 at 08:00.
marfafranta is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 08:39   #3483
daptzoanca

Stage 2
 
daptzoanca's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 31
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Ciao all, am nevoie de putin ajutor. Saptamana trecute am facut revizia la 250 mii Km, schimb ulei + filtre, si in bord cand pornesc imi apare 1200 Km INSPECTION, cum fac resetul la asa ceva ?
daptzoanca is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 19:47   #3484
max7821

Stage 1
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 14
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by max7821 View Post
Buna ziua. Aveti idee unde pot gasi un furtun de apa(cel de sus din drepta motorului care ajunge pana spre bord) pentru rover 75 1.8 16v 2002? sau ce cod are ca nu il gasesc.sau unde e pozitionat codul multumesc.
UP please.......
max7821 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 20:41   #3485
marfafranta

Stage 2
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 32
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salut.am nevoie si eu de o informatie.am un rover 75 cdt din 2002.la casetofon am un buton prin care normal trebuie sa ma conectez cu telefonul.stie cineva cum pot face acest lucru ? multumesc
marfafranta is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 20:47   #3486
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marfafranta View Post
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
Mecanici astia sunt prosti rau de tot!!! De ce nu zic "nu stiu ".
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 20:52   #3487
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marfafranta View Post
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
Tiam zis ca e pompa din rezervor. Apropo ala de linga roata din spate dreapta este un radiator care raceste nu incalzeste radiatoru are rolul de a raci sau incalzii prin intermediul aerului iarna tare sunt curios cum se incalzeste motorina!
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 20:55   #3488
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marfafranta View Post
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
Nu sa ars findca ai avut putina motorina e absurd ia masina deaacolo si fugi.
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 20:59   #3489
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marfafranta View Post
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
Sa ars pentru ca ai in jur 100 000 de km cam asa vine pana daca vrei saao schimbi anuntama.
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 21:04   #3490
toby75

Stage 3
 
toby75's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 162
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by daptzoanca View Post
Ciao all, am nevoie de putin ajutor. Saptamana trecute am facut revizia la 250 mii Km, schimb ulei + filtre, si in bord cand pornesc imi apare 1200 Km INSPECTION, cum fac resetul la asa ceva ?
Cu T4 sau cu alt aparat de resetat sau cu un ac de gamalie pe riscul tau.
toby75 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 21:24   #3491
wiily

Stage 2
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 59
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by luttecodrut View Post
imi pare rau nu am compatibil cu navigatia
ok mersi.da o termocupla ai si la ce pret
numai mitorasul fara paleta
wiily is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 21:46   #3492
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marfafranta View Post
au gasit pana la urma defectiunea :era pompa din rezervor.acum totul este ok.iti multumesc mult pt sfaturi.in momentul in care am pus masina pe canal si am verificat conductele pe sub ea,cei de la service au descoperit in partea dreapta a rezervorului un calorifer.spuneau ei ca acela are rolul de a incalzi motorina te timp de iarna.voi aveti asa ceva ? si rolul lui este intradevar ce-l pe care m-i l-au spus ce-i de la service?va multumesc
si inca o chestie : am inteles ca pompa dinrezervor sa ars pt ca am avut motorina putina in rezervor.mentionez ca aveam un sfert motorina.mi-au zis ca rezervorul trebuie sa stea tot timpul jumatate.este adevarat sau este doar o aberatie.mie unul nu m-i se pare logic.daca pleci la un drum lung si faci plinul ,ce faci apoi ? cand se consuma pana la jumatate ,trebuie sa alimentezi ? este chiar absurd.
da, avem asa ceva. toate 75-urile diesel au

caloriferul acela este de fapt un radiator plasat pe retur, adica surpusul de motorina care se intoarce in rezervor de la injectoare este racit inainte sa intre din nou in rezervor

parerea mea este ca ar trebui sa fi sceptic la tot ce spun mecanicii , orice ar spune ei. eu am incetat sa i mai cred. mai degraba ma documentez si analizez logic lucrurile.
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app

Last edited by player1; 06-08-11 at 22:01.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 21:57   #3493
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by daptzoanca View Post
Ciao all, am nevoie de putin ajutor. Saptamana trecute am facut revizia la 250 mii Km, schimb ulei + filtre, si in bord cand pornesc imi apare 1200 Km INSPECTION, cum fac resetul la asa ceva ?
pe acest forum la sectiunea la care esti acuma dar cu cateva zeci de pagini inainte de asta (nu mai stiu exact la care) este postat modul in care resetezi cu o agrafa de birou "oil inspection" din bord. nu am timp acuma sa rasfoiesc forumul ca ti as spune exact pagina. rabdare trebuie sa ai si o sa gasesti. daca te ajuta cu ceva eu am postat. te uiti dupa poza de la avatarul meu, care fiind galbena iti sare in ochi.

daca bine imi amintesc trebuie scurtcircuitati pinii 1 si 8 timp de doua secunde. atentie la secunde pentru ca daca tii mai mult se reseteaza si alt "inpection" din bord pentru ca sunt mai multe. dar cel mai sigur e sa rasfoiesti sau sa astepti sa ti spuna un user care si aminteste exact.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-11, 21:59   #3494
marfafranta

Stage 2
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 32
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
da, avem asa ceva. toate 75-urole diesel au

caloriferul acela este de fapt un radiator plasat pe retur, adica surpusul de motorina care se intoarce in rezervor de la injectoare este racit inainte sa intre din nou in rezervor

parerea mea este ca ar trebui sa fi sceptic la tot ce spun mecanicii , orice ar spune ei. eu am incetat sa i mai cred. mai degraba ma documentez si analizez logic lucrurile.
poti sa-mi raspunzi te rog si la chestia cu : ,,cata motorina trebuie sa fie minim in rezervor ca sa nu pice pompa ?,,
marfafranta is offline   Reply With Quote
Old 07-08-11, 08:51   #3495
luttecodrut

Stage 3
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 86
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by wiily View Post
ok mersi.da o termocupla ai si la ce pret
numai mitorasul fara paleta
la 3 mil. decat motorasul
luttecodrut is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -