Quote:
Originally Posted by s.cipanu
Pentru posesori de Rover 75
Va rog raspundeti-mi si mie la niste intrebari
1) cum sunt ele ca masini?
2) se gasesc piese?
3) sunt scumpe?
4) este fiabila masina
5) cum se conporta la gropi
6) cum se revand
Eu sunt cam nou pe aici si sunt fascinat de cum arata rover'ul 75 vreau sa imi iau frumusetea asta de masina....doar ca nu prea stiu asa multe depre aceste domnisoare
Am gasit un rovar75 care am de gand sa ma il cumpar este un diesel de 1951cc din 2001anul si are185.000km iar proprietarul cere 4600 euro voi ce parere-sfat aveti?
La ce ar trebui sa ma uit sa fiu atent cnd ma duc sa vad masina???
|
am copiat niste posturi de-ale mele care au fost scrise cu acelasi scop, dar care ti se potrivesc perfect si tie
verifica:
-elctroventilatorul radiaotrului fata. defectiune frecventa. trebuie sa porneasca cand pornesti clima pe 16 grade (16, 17 , 18 ) si nu e setat ECON pe display si prezenta freonului din instalatie (minim 900-1000 lei)
-suportul inferior al motorului. cedeaza pe la 90000 (510 lei + manopra)
-daca pedala de ambraiaj e tare si nu agata la intoducerea in viteze e bine (kit ambreiaj aprox 1800 + manopera)
-geamuri, oglinzi, scaune electrice, inchiderea centralizata, modul de deschidere a usilor
-chederele usilor fata. multe au chederele rupte (100 lei second hand)
-mersul rotund al motorului si scurgerile din interiorul scutului motorului
-martorii din bord
-sasiul sa fie drept (test special)
-sa nu scada acul temperaturii apei in mers, dupa ce a ajuns la temperatura optima (iarna e cel mai usor de depistat si indica defectiune a termostatului) (370 lai + manopera)
-amortizoarele printr un test specializat sau apasandu te pe ele (aprox 1000 + manopera )
-aliniamentul partilor de caroserie si testul de vopsea (pentru a depista un accident suferit in trecut)
-sunete suspecte la suspensia si directia fata (aprox 2000 de lei + manopera)- brate , buscse , bielete, rulmeti amortizoare
cunoscatorii spun ca la 75 km sunt reali, ca nu pot fi masluiti. sau daca totusi sunt vor fi descoperiti la primul test cu testerul original -150 de lei cred
pompa, cilindru receptor, disc ambreiaj si placa
1500-1800 de lei + manopera in functie de mecanic (la ora sau la lucrare) - eu nu consider ca trebuie schimbat daca nu da semne de slabiciune (nu debreiaza, patineaza discul, pedala moale,pierdere de lichid etc)- poate a fost schimbat mai repede de 100000 si nu e mentionat
curea agregate si curea aer conditionat + role de ghidaj si intinzatoare. rolele daca scartaie iar curele depinde de gradul de uzura daca nu are carte service in care sa fie mentionata data si km cand au fost schimbate. o sa ti spuna mecanicul daca trebuie sau nu
uita te in mod special la fuctionarea ventilatorului principal de la radiaotr cand cuplezi aerul conditionat si la suportul inferior al motorului sa nu fie rupta bucsa. alea costa bani si se defecteaza frecvent (in sensul ca masina merge cu ele defecte iar unii nu remediaza defectiunile pt ca nu le sesizeaza)
la autotest2000 o sa ti spuna si daca e sau nu vopseaua originala sau care parte de caroserie a fost reparata sau chituita pe langa toate celelalte informatii care o sa fie trecute pe grafice in cartea pe care o sa o primesti+anumite sfaturi
pe langa asta recomand si o inspectie pe dedesupt la un service cu oameni competenti si un test cu tester de provenienta Rover, T4
lumea care nu stie si nu are o asemenea masina crede ca aude de la unii altii sau isi face o parere proprie bazata pe nimic
masina e foarte fiabila dar ca oricare alta e podibil sa ti faca zile negre. poate sa ti pice la orice ora orice piesa ca la o masina second sau chiar una noua. nimeni nu ti poate garnata ca vei baga in ea doar consumabile. eu am una la fel ,dupa ce am luat o am bagat bani in ea pana am schimbat toate piesele care nu fusesera schimabte la timp iar acum ma bucur de ea schimband doar uleiul si filtrele, de o buna bucata de vreme
preturile difera in functie de starea masinii , anul de fabricaie si dotari. pentru a vedea ce dotari are si ce dotari ar mai putea avea uita te aici:
https://forum.4tuning.ro/432-zona-teh...over-75-a.html