Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 17-03-10, 03:10   #1636
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by beenutzz View Post
ce veste proasta am primit. Nu gasesc pe la dezmembrari pt diesel alternator si radiatoarele astea pt diesel (cele 3).
Pe unde as gasi piese de rover ieftine )
0722234534 Constanta
0749955678 Suceava
0723799688 Timis- Rover diesel
0723060777,0743585398 Pitesti
0745304567 Cluj
0767211273 Oradea
0745374187 Iasi
0744515310 Cluj
0753747869 Harghita
0757900800,0757900100 Ilfov
0765554055 Buzau
0767369593 Arges
0757858990 Iasi
0740256186 Arad
0767377679 Craiova
0743599109 Arges
0744138628 Craiova
0748269191 Bacau

aici gasesti piese de Rover 75 din dezmembrari. sa ne informezi si pe noi cat de ieftin
__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app

Last edited by player1; 17-03-10 at 03:23.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 19-03-10, 18:19   #1637
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

HEEEELP AMIGOS, at wits’ end, salutare tuturor,s-a imbolnavit bijuteria, in sensul ca am ajuns la bloc,dau sa parchez bag in marsh,nimic ba chiar incepea sa mearga inainte, bag in1 merge inainte,am impins-o, am incercat din nou s-o bag in marsh nu opune rezistenta ramane cumva asa in gol, si nici luminile de pe spate nu se aprind, ce-o fi oare de la stergatoare? laughing praying
astept pareri in spetza W,M,P.
arni is offline   Reply With Quote
Old 21-03-10, 02:10   #1638
marian sebi

Stock
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salut. sunt MARIAN si sunt nou pe forum nu vreau sa deranjez dar am mari probleme cu masinuta.am un ROVER 75 DE AN 2000 CDT cu 113 cv.precizez ca am masinuta de 2 ani si nu am avut probleme cu ia,pana acu 5 zile, cand,parca s-au adunat toate. are 200000 mi km.mia intrat apa in masina in partea stinga(doar in partea stinga)de aici PROBLEME. 1:imi merge doar faza scurta pe stinga 2:faza lunga dreapta 3:nu merg pozitiile 4:nu merge lumina din bord 5:nu merg avariile 6:semnalizarile merg doar una pe fata si una pe spate stanga si respectiv dreapta 7:nu merge a treia lumina de frina. am puso pe tester si mia iesit alte minuni in afara de problema in cauza 565 senzor de presiune supralimentare-semnal prea mic
256 contor de masa de aer-semnal nu plausibil
4688 pompa electrica de combustibil-întrerupere
13573 comanda de timp de incandescentie-defectuos
7680mesaj CAN -defect de funccionare 821 arborele cotit senzor de poziţie-semnal nu plausibil
4707 Monitorizare a presiunii din Încărcare anticipată-sub presiunea de service
astea sunt minunile care mi lea scos pe tester.daca ma poate ajuta cineva.??????MASINUTA porneste ok merge ok doar ca seara trebuie sa desconectez bateria(am ramas de 2 ori fara baterie),si mai am ceva care niciun mecanic nu stie ce este.in treapta a 3 se aude un vuiet intre 45 -50 km/h in trapta a 4 acelasi suierat pe la 70-75 km/h si in treapta a 5 intre 90-95km/h se aude si in treptele inferioare dar nu tare .mentionez ca mecanici buni aici nu sunt asa ca apelez la cunostintele voastre va multumesc anticipat

Last edited by marian sebi; 21-03-10 at 02:20.
marian sebi is offline   Reply With Quote
Old 22-03-10, 09:34   #1639
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
va salut din nou domnilor
de data asta vin cu o intrebare pentru dumneavoastra:
este "sanatos" pentru contacte,mufe,senzori din compartimentul motor sa fie spalate cu jet de apa?
am inteles ca au fost cazuri in care motorul nu a mai pornit dupa spalare din cauza faptului ca a intrat apa pe unde nu trebuie, dar ma refer si la fapul ca din cauza asta s ar putea oxida in timp partile metalice (numa refer la partea de caroserie) cat la contactele mufelor
astept pareri in legatura cu ambele aspecte
va multumesc

La toate spalatoriile scrie ca spalarea motorului se face pe riscul proprietarului. Asa ca, daca tot e sa fie pe riscul meu, am facut-o singur. Varul meu tocmai isi cumparase o pompa de inalta presiune si tot felul de detergenti asa ca ne-am apucat sa experimentam. Am dat jos capacul ala de decor pe care scrie V6 (al tau difera, stiu ca ai diesel), si am spalat si limpezit tot. Nu am iertat nici cabluri, bobine de inductie, injectoare etc. La urma l-am suflat cu aer comprimat pentru o partiala uscare. A pornit normal si nu am avut nici o problema, nici atunci nici dupa. S-a intamplat in urma cu vreo doi ani.
Asa ca eu as zice si ca e voie si ca e valabila povestea cu riscul asumat.
__________________
Mecanicul nu poate sfida logica si legile fizicii decat daca asa vrea el.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 22-03-10, 09:40   #1640
workaholic_ro

Stage 5
 
workaholic_ro's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 612
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by arni View Post
HEEEELP AMIGOS, at wits’ end, salutare tuturor,s-a imbolnavit bijuteria, in sensul ca am ajuns la bloc,dau sa parchez bag in marsh,nimic ba chiar incepea sa mearga inainte, bag in1 merge inainte,am impins-o, am incercat din nou s-o bag in marsh nu opune rezistenta ramane cumva asa in gol, si nici luminile de pe spate nu se aprind, ce-o fi oare de la stergatoare? laughing praying
astept pareri in spetza W,M,P.
Ca intra in 1 sau 3 in loc de R e clar, d-aia n-ai nici faruri spate. Probabil cutia e ok dar legatura intre maneta si furcile din cutie e bolnava pe undeva.
workaholic_ro is offline   Reply With Quote
Old 22-03-10, 12:01   #1641
arni

Stage 3
 
arni's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 97
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by workaholic_ro View Post
Ca intra in 1 sau 3 in loc de R e clar, d-aia n-ai nici faruri spate. Probabil cutia e ok dar legatura intre maneta si furcile din cutie e bolnava pe undeva.
am dus-o in service, primii 5 km a fost ok 1,2,3 dupa cred ca in loc 1 era 3, ca tare greu plecam de pe loc, la service ziceau ceva de shufe,dar rez il am maine dimineata va tin la curent, mersi pt raspuns
arni is offline   Reply With Quote
Old 24-03-10, 04:29   #1642
miki76

Stock
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salutare tuturor!
Sunt Mihai, am un Rover 75 , 1.8t, model 2004 si l-am pus pe tester acum cateva zile si mi-a dat 2 coduri:
P0301 cilindrul 1 , rateu la aprindere
P0313 rateu la alimentare redusa.
Asa am reusit eu sa traduc cele 2 coduri . Daca cineva ma poate ajuta sa inteleg mai bine ce nu e ok cu masina si mai ales cum pot repara , va rog sa imi raspundeti.
De asemenea am problema cu incalzirea in masina doar pe partea stanga.Maine o sa incerc sa verific tevile de la calorifer asa cum am citit pe forum.O sa revin pe forum sa va spun daca s-a rezolvat.
Multumesc!
miki76 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 16:22   #1643
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

cand stateam linistit si ma bucuram ca nu mai am nici o problema cu masina a aparut una (cel putin)
m am dus la service sa i incarc instalatia de clima cu freon (care imi fusese scos de un mecanic neatent acum cateva luni prin desfacerea radiatorului de clima, desi aceasta era sub presiune). au incarcat o, functiona, introducea aer rece, numa ca presiunea din instalatie crestea amenintator trecand de valoarea de 30 de bari de pe manometru (aproape la sfarsitul gradatiilor de pe cadran) si nu scadea decat la oprirea motorului.
cei de acolo spun ca asa ceva nu e normal si ca ar trebui la un moment dat sa decupleze, iar presiunea sa scada apoi sa cupleze, aceasta crescand pana la o anumita valoare dupa care iar sa decupleze si tot asa.

acuma va intreb pe voi, asa ar trebui sa se intample? la ce presiune functioneaza instalatia asta? si daca e o problema de unde ar putea fi? de la senzorul de pe conducta de aluminiu, pozitionat in partea dreapta in compartimentul motor,langa amortizorul rotii din dreapta? de la compresor sau de la... ?
precizez ca pana in momentul cand am avut freon in instalate , (adica inainte sa imi desfaca mecanicul neatent radiatorul de clima) aceasta functiona normal introducand aer rece dar nu i am masurat niciodata presiunea.

acum am scos din nou tot freonul instalatia fiind goala. am inteles ca nu e nici o problema datorita faptului ca electromagnetul compresorului nu cupleaza decat cand instalatia este sub presiune (7 bar), altfel fulia acestuia se invarte in gol neantrenand angrenajul.

astept niste sfaturi/pareri
va multumesc anticipat

Last edited by player1; 25-03-10 at 16:29.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 18:54   #1644
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Arrow Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

ai probleme cu ventilatorul........pana nu vei face sa mearga ventilatorul nu mai folosi aerul conditionat ...risti sa arzi compresorul.....si/sau sa spargi ceva conducte.....
verifica viteza 1 la ventilator....cel din fata de la radiator....
daca pornesti aerul conditionat ventilatorul trebuie sa porneasca in treapta 1 de viteza......


M.
__________________
ROVER MG Club Romania
Club Rover MG Romania - DIAGNOZA ELECTRONICA PENTRU POSESORII DE ROVER MG - CU TESTER ORIGINAL REPREZENTANTA T4 Testbook, si tot ce mai tine de rover/mg... rovermgclubro@gmail.com
Intalnirea Nationala Rover MG Club Romania 2018 - 08, 09, 10 iunie 2018 !!! - data limita inscriere 15 mai 2018 ! – locuri limitate
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 22:15   #1645
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marcellr View Post
ai probleme cu ventilatorul........pana nu vei face sa mearga ventilatorul nu mai folosi aerul conditionat ...risti sa arzi compresorul.....si/sau sa spargi ceva conducte.....
verifica viteza 1 la ventilator....cel din fata de la radiator....
daca pornesti aerul conditionat ventilatorul trebuie sa porneasca in treapta 1 de viteza......


M.
sincer sa fiu nu am vazut niciodata ventilatorul invartinduse
daca pornesc aerul conditionat chiar si fara freon in instalatie, trebuie sa porneasca ventilatorul?
daca nu porneste cum ii dau de capat?
multumesc marcell
player1 is offline   Reply With Quote
Old 26-03-10, 08:25   #1646
marcellr

Stage 5
 
marcellr's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 786
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
sincer sa fiu nu am vazut niciodata ventilatorul invartinduse
daca pornesc aerul conditionat chiar si fara freon in instalatie, trebuie sa porneasca ventilatorul?
daca nu porneste cum ii dau de capat?
multumesc marcell
cu placere....ventilatorul se invarte chiar daca nu ai freon in instalatie......
revin cu schema de alimentare directa a ventilatorului pentru proba.....daca nu merge ....
M.
marcellr is offline   Reply With Quote
Old 27-03-10, 10:58   #1647
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

revin..putin mai documentat

Trinary pressure switch - sezor de presiune cu trei contacte

pozitionare- in partea dreapta in compartimentul motor, in fata compartimentului filtrului de polen pe conducta de inalta presiune a circuitului de clima la masinile cu volan pe partea stanga si respectiv in partea stanga pt cele cu volan pe dreapta

Senorul protejeaza sistemul de refrigerare impotriva presiunilor extreme si controleaza viteza ventilatorului din fata radiatoarelor (apa, clima, intercooler si radiatorul de ulei de transimisie la cele cu cutie automata)

Contine 3 perechi separate de contacte (low,medium si high). Contactele de joasa si de inalta presiunefac legatura intre ECM si releul ambreiajului compresorului.
Contactul de medie presiune este conectat la releul ventilatorului (din fata)

Contactul de joasa presiune
Din cauza faptului ca angrenajele compresorului sunt lubrifiate de uleiul continut de lichidul de racire (freon) contactul de joasa presiune impiedica pornirea compresorului cat timp in instalatie nu exista o presiune minima a lichidului (si implicit a uleiului de ungere) -1,96 bar
Contactul se deschide - compresorul se opreste cand presiunea scade mai jos de minim (1,96). In mod normal contactul sta in pozitia inchis (circuit inchis- compresorul este cuplat deci creeaza presiune)

Contactul de medie presiune
Cand presiunea scade sub o anumita valoare contactul de medie presiune se deschide. Cand presiunea creste la o valoare (15,2 bar) care indica o cerinta mai mare de condensare, circuitul electric se inchide (cantantul de medie presiune cupleaza releul ventilatorului) iar viteza ventilatorului creste

Contactul de inalta presiune
Acesta sta in mod normal in pozitia inchis (compresorul functioneaza) si se deschide (compresorul se decupleaza) daca presiunea creste peste limita maxima (31,4 bar)

Deci:

1.pe conducta de joasa presiune:
-sub 1,96 bar compresorul nu se cupleaza pt ca nu exiata ungere
-peste 2,25 bar compresorul se decupleaza

2.pe conducta de inalta presiune:
-peste 31,4 bar compresorul se decupleaza
-sub 25,5 bar compresorul se cupleaza

accept completari sau corectari

Last edited by player1; 27-03-10 at 11:10.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 28-03-10, 08:51   #1648
vio_bobe

Stage 1
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 16
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by dorrian1 View Post
M-am uitat este uscat ,am scotocit tot din portbagaj,nu este nici o cutie negra absolut nimic.Nu stiu unde sa ma mai uit.
Salut Dorian!
Am si eu probleme cu ceasurile din bord si cu dezaburirea < numai ca mie mi-au aparut treptat. Ai rezolvat problema? Daca da, zi-mi si mie ,ca ma dispera.
vio_bobe is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 09:07   #1649
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

schema electrica si mufele de la cooling fan
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	schema electrica ventilator rover 75 cdt.JPG
Views:	205
Size:	68.7 KB
ID:	1393711   Click image for larger version

Name:	conectori releu ventilator.JPG
Views:	262
Size:	56.9 KB
ID:	1393712  
player1 is offline   Reply With Quote
Old 29-03-10, 22:01   #1650
ioancara

Stage 2
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 65
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Salut,

Tineti cont ca sunt 2 tipuri de ventilatoare: cu 2 si cu 3 turatii. Diferentierea intre ele o face un rezistor de putere amplasat chiar pe cadrul ventilatorului, se observa daca va uitati prin masca. Cel cu rezistorul are 2 turatii, cel fara, evident 3. La cel cu 3 viteze, cad, de obicei, periile, sunt 4 la numar; am vazut la un cunoscut unul demontat. Din pacate calitatea proasta a periilor ..face ca remedierea sa nu fie de lunga durata. La cel cu 2 viteze se inlocuieste rezistorul cu unul similar. Info luata de la colegii din UK. Aste-s variantele cele mai fericite. Scuze fata de cei care stiau acest lucru.

Ioancara
ioancara is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -