Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > ROVER - MG > Zona tehnica ROVER - MG

Zona tehnica ROVER - MG Zona tehnica, secrete, tips&tricks ROVER

Reply
 
Thread Tools
Old 14-09-10, 15:12   #2161
phunk3r

Stage 2
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 55
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Mersi de raspuns...
S-ar putea sa fie si ce zici tu, dar mie de exemplu imi scade temperatura cand merg inafara si deasemenea se incalzeste destul de greu motorul...
Eu am 2.0 diesel 2001
phunk3r is offline   Reply With Quote
Old 14-09-10, 22:08   #2162
marius75r

Stage 1
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 21
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
Senzorul ABS de la roata dreapta-fata (conector C0517) transmite modulatorului ABS viteza de deplasare a aotuvehiculului. Din modulator semnalul merge spre panoul de instrumente (de la conectorul C0501 cu 42 pini, pinul 18 pana la pinul 6 de la conectorul C233-conector cu 12 pini)

am postat si niste poze sa ti faci o imagine despre cum si unde...

cea mai probabila defectiune e senzorul ABS dreapta-fata care nu mai transmite semnalul spre modulatorul ABS
daca nu e aici defectiunea, atunci trebuie verificat tot traseul asta de cineva care se pricepe
sper sa nu te pierzi in detalii
Multumesc mult player1 a-i fost de mare ajutor,e bine k mai exista oameni binevoitori,am sa postez ce am rezolvat Bafta
marius75r is offline   Reply With Quote
Old 15-09-10, 08:33   #2163
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by phunk3r View Post
Salutare tuturor!!!

Revin si eu din "vacanta" din pacate cu niste probleme...
Fratii mei dragi, am si eu nevoie de un termostat (ca al meu e blocat pe deschis)... idei, sfaturi... preturi... ma ajuta cineva?

Deasemenea are cineva idee cum as putea goli lichidul de racire, urmand bineinteles sa il schimb... vreau sa fac asta deoarece am avut niste probleme si tot i-am adaugat apa distilata... si nu mai am incredere in ceea ce e acolo si vreau dupa ce imi rezolv toate problemele sa golesc instalatia si sa o reumplu cu ceea ce trebuie...
Deasemenea cred ca mi s-a fisurat si un tub de pe acolo, are cineva vreo ideea de cum as putea testa care tub este, mai putin agresiva si abuziva... (nu as vrea sa las motorul sa ajunga pe la 110 grade ca sa imi dau seama pe unde scapa...)

Va multumesc tuturor!!!

aaaa, sa nu uit... un UP pentru Player1 si pentru Clubul Rover-MG!!!!
simptomele pe care le are masina ta vin de la termostat. nu imi amintesc exact dar cred ca am vorbit despre problema asta.trebuie schimbat si iti recomand unul nou (pret aproximativ 375 de lei) "Blocat pe deschis" inseamna ca nu inchide circuitul prin radiator pt ca apa sa poata ajunge la temperatura de functionare a motorului (88-89 la diesel), si o raceste excesiv, de aceea iti scade teperatura, indicata de ceas. nu e neaparat blocat, daca sunt rupte clemele pe care este fixat in carcasa are acelasi efect.poti incerca o carcasa din dezmembrari in care motezi termostatul tau sau oricum ti-o vor vinde cu tot cu termostat.(depinde de ce fonduri dispui si daca vrei sa o repari cu piese noi)- astea intra la idei, preturi, sfaturi nu sunt in masura sa dau - sa le spunem pareri. era sa uit, verifica daca aici e problema inainte sa cumperi vreo piesa

pt urmatoarea problema:
temperatura motorului nu va ajunge la 110 grade daca ventilatorul de racire functioneaza normal (adica porneste automat la 100 de grade) chiar daca masina este in stationare cu motorul pornit, evident
deci poti verifica linistit prin metoda asta

lichidul de racire va trebui evacuat in momenetul cand se va lucra la termostat. pt asta desfaci dopul din imagine si un colier de la furtunul din partea de jos a radiatorului (grija mare la temperatura lichidului).

pentru reumplere 8.2 litri lichid, 50% apa distilata si restul antigel OAT pe baza de etilenglicol (care nu corodeaza blocul motor). va inta mai putin de 8,2 ... pune antigelul prima data si apoi apa, pentru ca oricum va ramane niste apa pe instalatie si sa nu ramai cu antigelul in sticla

in rest spor la treaba!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Picture 037.jpg
Views:	105
Size:	510.0 KB
ID:	1655807   Click image for larger version

Name:	Picture 038.jpg
Views:	105
Size:	509.5 KB
ID:	1655808   Click image for larger version

Name:	Picture 010.jpg
Views:	110
Size:	479.3 KB
ID:	1655809  

Click image for larger version

Name:	antigel 3.JPG
Views:	129
Size:	120.3 KB
ID:	1655810   Click image for larger version

Name:	Picture 017_1.JPG
Views:	168
Size:	299.7 KB
ID:	1655811   Click image for larger version

Name:	Picture 010_1.JPG
Views:	129
Size:	160.1 KB
ID:	1655812  

__________________
Vroomania: postează imagini cu mașinile tale, setează-ți alerte pentru documentele mașinii și multe altele - https://play.google.com/store/apps/d....vroomania.app

Last edited by player1; 15-09-10 at 08:55.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 15-09-10, 09:05   #2164
phunk3r

Stage 2
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 55
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by player1 View Post
simptomele pe care le are masina ta vin de la termostat. nu imi amintesc exact dar cred ca am vorbit despre problema asta.trebuie schimbat si iti recomand unul nou (pret aproximativ 375 de lei) "Blocat pe deschis" inseamna ca nu inchide circuitul prin radiator pt ca apa sa poata ajunge la temperatura de functionare a motorului (88-89 la diesel), si o raceste excesiv, de aceea iti scade teperatura, indicata de ceas. nu e neaparat blocat, daca sunt rupte clemele pe care este fixat in carcasa are acelasi efect.poti incerca o carcasa din dezmembrari in care motezi termostatul tau sau oricum ti-o vor vinde cu tot cu termostat.(depinde de ce fonduri dispui si daca vrei sa o repari cu piese noi)- astea intra la idei, preturi, sfaturi nu sunt in masura sa dau - sa le spunem pareri. era sa uit, verifica daca aici e problema inainte sa cumperi vreo piesa

pt urmatoarea problema:
temperatura motorului nu va ajunge la 110 grade daca ventilatorul de racire functioneaza normal (adica porneste automat la 100 de grade) chiar daca masina este in stationare cu motorul pornit, evident
deci poti verifica linistit prin metoda asta

lichidul de racire va trebui evacuat in momenetul cand se va lucra la termostat. pt asta desfaci dopul din imagine si un colier de la furtunul din partea de jos a radiatorului (grija mare la temperatura lichidului).

pentru reumplere 8.2 litri lichid, 50% apa distilata si restul antigel OAT pe baza de etilenglicol (care nu corodeaza blocul motor). va inta mai putin de 8,2 ... pune antigelul prima data si apoi apa, pentru ca oricum va ramane niste apa pe instalatie si sa nu ramai cu antigelul in sticla

in rest spor la treaba!
Player1, multumesc mult de tot, mereu ope faza cu sfaturi super utile!
dar mai am cateva intrebari...
1. in pretul ala de 375 de ron intra termostatul + carcasa?
2. stii cumva vreun brand de antigel... sa cumpar direct ce trebuie (si ce a mai fost si incercat...)
3. partea de golire... in primul rand, mai exact ce trebuie sa desfac ca sa ajung la acel colier respectiv furtun? in al doilea rand, este o operatiune pe care o pot executa in fata blocului? si in al treilea rand, poti sa imi spui mai exact unde se afla termostatul?

Multumesc inca o data!
phunk3r is offline   Reply With Quote
Old 15-09-10, 10:42   #2165
player1

Stage 5
 
player1's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 943
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by phunk3r View Post
Player1, multumesc mult de tot, mereu ope faza cu sfaturi super utile!
dar mai am cateva intrebari...
1. in pretul ala de 375 de ron intra termostatul + carcasa?
2. stii cumva vreun brand de antigel... sa cumpar direct ce trebuie (si ce a mai fost si incercat...)
3. partea de golire... in primul rand, mai exact ce trebuie sa desfac ca sa ajung la acel colier respectiv furtun? in al doilea rand, este o operatiune pe care o pot executa in fata blocului? si in al treilea rand, poti sa imi spui mai exact unde se afla termostatul?

Multumesc inca o data!
1.da
2.eu am G12 (cel din poza din postul anterior)
3.
3.1 trebuie sa desfaci scutul motorului (de jos)
3.2 o inspectie vizuala pentru depistarea scurgerilor eventual, si asta nu foarte amanuntita (pentru restul ai nevoie de canal sau elevator si scule)
3.3 in partea dreapta a motorului cum stai in masina (poza)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	termostat m47r.JPG
Views:	207
Size:	73.5 KB
ID:	1655889  

Last edited by player1; 15-09-10 at 10:44.
player1 is offline   Reply With Quote
Old 15-09-10, 13:21   #2166
mihaivladro

Stage 1
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 17
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

http://www.tuningcox.com/index.php?p...products_id=20

http://www.pieseautoiasi.ro/antigel-...2-1l-p-90.html

care dintre astea 2 este mai bun?
mihaivladro is offline   Reply With Quote
Old 15-09-10, 15:49   #2167
marius1100

Stock
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 6
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

1.SALUT.AM REUSIT SA GASESC PE BORD APROAPE ACELASI LUCRU CARE ESTE IN ACEST LINK.https://www.youtube.com/watch?v=2QAWUdGg2Pc
DIFERENTA ESTE CA IN ACEST LINK IN ECRANUL MARE DE PE BORD SCRIE PRIMADATA CONSUMUL SI APOI INTERVIN ACELE CULORI,IAR LA MINE INTRA DIRECT ACELE CULORI SI NU SCRIE NICI UN CONSUM.VREAU SA STIU DACA ESTE NORMAL SAU NU.
2.VREAU SA STIU IN MOMENTUL IN CARE TIN APASAT PE ACEL BUTON CARE DA KILOMETRAJUL LA 0 ,APARE PRIMADAT 1.0,1.1.....PANA LA 1.9.STIE CINEVA SA-MI SPUNA SI MIE CE INSEAMNA ACELE CIFRE CARE APAR LA FIECARE PUNCT,CA NU AM GASIT NICI IN CARTEA MASINII ACEST LUCRU.
3.AM FOST CU EA LA UN TESTER,LA UN PRIETEN ELECTRICIAN ,CARE LUCREAZA LA UN SERVICE.S-A CONECTAT LA MASINA ,A REUSIT SA VADA TOTUL ,FRANE ,AIRBAG,ETC.MAI PUTIN MOTORUL.NU II DA VOIE SA INTRE PE MOTOR.EL ZICEA CA ESTE POSIBIL SA FIE O SIGURANTA ANUME ARSA SI DIN ACEST MOTIV SA NU POATA INTRA.A MAI INTAMPINAT CINEVA ACEASTA PROBLEMA.MULTUMESC
marius1100 is offline   Reply With Quote
Old 15-09-10, 21:14   #2168
marius1100

Stock
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 6
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

MAI MI-A AJUNS UN ROVER 75,PT CEI CE SUNT INTERESATI.
DATE TEHNICE
Fabricatie: 2000, Data inmatricularii: 05/2000, 180,000 km, Transmisie: manuala, Putere: 120 CP (88 kW), Cilindree: 2000 cm³, Euro: euro3, diesel, albastru INDIGO METALIZAT, Numari de usi: 4/5, Tara de origine: Marea Britanie, Tara inmatricularii: MAREA BRITANIE.ACTELE MAI SUNT VALABILE 1 AN CU POSIBILITATEA PRELUNGIRII.MASINA ESTE INM.PE NUME DE ROMAN SI SE POT PRELUNGI FARA NICIO PROBLEMA.ABS, geamuri electrice, oglinzi electrice, jante aliaj, inchidere centralizata, alarma, 6 airbag, servo directie, imobilizator, volan dreapta, ESP,ABS, comenzi volan, cadru de protectie,parbriz incalzit,AER CONDITIONAT,COMPUTER BORD,SCAUNE INCALZITE,IMOBILIZATOR,CARLIG DE REMORCARE DETASABIL,MOTOR DE BMW,CONSUM 6%,2 CHEI COD,COMENZI VOLAN,COTIERE CENTRALE FATA+SPATE DIN PIELE,5 tetiere, covorase mocheta, linie crom geamuri, grila fata si manere usi, praguri aliaj inscriptionate Rover, aplicatii lemn pretios, deosebit de bine ingrijita,CARTE SERVICE ROVER (TOT CE S-A SCHIMBAT LA MASINA SA FACUT DOAR IN SERVISUL AUTORIZAT ROVER,TOTUL ESTE TRECUT IN CARTEA SERVICE.)NU BATE NIMIC,NU TRONCANE,NU A FOST LOVITA,ACCEPT ORICE TEST.MASINA ESTE VENITA DE 2 ZILE DIN ANGLIA.NU A RULAT IN TARA.MERITA VAZUTA.
PRET ------3200 NEGOCIABIL
CONTACT 0762076336 SAU MAIL MARIUS1100@YAHOO.COM

Last edited by marius1100; 15-09-10 at 21:42.
marius1100 is offline   Reply With Quote
Old 15-09-10, 21:40   #2169
marius75r

Stage 1
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 21
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

salutare am rezolvat problema cu abs ul si cu kilometrajul,in partea dreapta a masinii inainte de sensorul abs am avut un fit intrerupt ,am remediat problema singur ,acu totul merge perfect ,multumesc inka odata
marius75r is offline   Reply With Quote
Old 16-09-10, 04:31   #2170
xchris

Stage 3
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by marius1100 View Post
1.SALUT.AM REUSIT SA GASESC PE BORD APROAPE ACELASI LUCRU CARE ESTE IN ACEST LINK.https://www.youtube.com/watch?v=2QAWUdGg2Pc
DIFERENTA ESTE CA IN ACEST LINK IN ECRANUL MARE DE PE BORD SCRIE PRIMADATA CONSUMUL SI APOI INTERVIN ACELE CULORI,IAR LA MINE INTRA DIRECT ACELE CULORI SI NU SCRIE NICI UN CONSUM.VREAU SA STIU DACA ESTE NORMAL SAU NU.
2.VREAU SA STIU IN MOMENTUL IN CARE TIN APASAT PE ACEL BUTON CARE DA KILOMETRAJUL LA 0 ,APARE PRIMADAT 1.0,1.1.....PANA LA 1.9.STIE CINEVA SA-MI SPUNA SI MIE CE INSEAMNA ACELE CIFRE CARE APAR LA FIECARE PUNCT,CA NU AM GASIT NICI IN CARTEA MASINII ACEST LUCRU.
3.AM FOST CU EA LA UN TESTER,LA UN PRIETEN ELECTRICIAN ,CARE LUCREAZA LA UN SERVICE.S-A CONECTAT LA MASINA ,A REUSIT SA VADA TOTUL ,FRANE ,AIRBAG,ETC.MAI PUTIN MOTORUL.NU II DA VOIE SA INTRE PE MOTOR.EL ZICEA CA ESTE POSIBIL SA FIE O SIGURANTA ANUME ARSA SI DIN ACEST MOTIV SA NU POATA INTRA.A MAI INTAMPINAT CINEVA ACEASTA PROBLEMA.MULTUMESC
1.E normal.Acolo era in meniu individul in momentul in care a inceput testul.
2.Cauta in acest thread ca vei gasi postat de mai multe ori legat de acest subiect.Nu vei gasi niciodata in cartea masinii ceva legat de acest test.
3.Nu e compatibil testerul...iti spun din experienta.Cauta un tester T4.

BR

Last edited by xchris; 16-09-10 at 04:37. Reason: Corectari...
xchris is offline   Reply With Quote
Old 16-09-10, 04:43   #2171
xchris

Stage 3
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by mihaivladro View Post
Al doilea-a e mai bun.Asa am si eu.Dar cred ca vei gasi mai ieftin daca mai cauti.E bun si G12 si e chiar mai lejer la pret.

BR

Last edited by xchris; 16-09-10 at 04:52.
xchris is offline   Reply With Quote
Old 16-09-10, 04:47   #2172
xchris

Stage 3
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by phunk3r View Post
Player1, multumesc mult de tot, mereu ope faza cu sfaturi super utile!
dar mai am cateva intrebari...
1. in pretul ala de 375 de ron intra termostatul + carcasa?
2. stii cumva vreun brand de antigel... sa cumpar direct ce trebuie (si ce a mai fost si incercat...)
3. partea de golire... in primul rand, mai exact ce trebuie sa desfac ca sa ajung la acel colier respectiv furtun? in al doilea rand, este o operatiune pe care o pot executa in fata blocului? si in al treilea rand, poti sa imi spui mai exact unde se afla termostatul?

Multumesc inca o data!
O poti face in fata blocului.Golirea o poti face scotand furtunul din partea de jos a radiatorului(dai scutul jos in prealabil).Termostatul il vei gasi usor daca urmaresti furtunul de sus al radiatorului...nu cunosc motorul diesel dar asa e cel mai simplu sa-l depistezi.

BR
xchris is offline   Reply With Quote
Old 16-09-10, 10:31   #2173
scooby89

Stage 3
 
scooby89's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 147
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Uite ca acum am patit-o si eu...
Cand am vrut sa pornesc clima .. am observat ca baga cald.. nu raceste aerul..
Am observat ca nu mai porneste ventilatorul mare din fata., dar culmea ca nici compresorul nu mai cupleaza...( am fost sa verific daca mai am freon in instalatie,, si am).
Partea a 2-a .. am intrat in meniul de test sa vad temperatura apei... si am accelerat-o pe loc sa incerc sa ajung cu ea la 100.. ca mai facusem innainte si pornea ventilatorul la 99.. am ajuns si la 101 si ventilator este mort..

Apoi.. atunci cand pornesc clima si nu cupleaza nimic( ventilator, compresor) motorul simte un consumator ceva mai puternic, il simt ca da din greu ptr o secunda, fapt normal ca atunci cand porneam clima.. dar acel consum de unde este? cine l-ar putea face? sa fie ceva legat dew ventilator,, sa fie gripat? sau vreu carbune sarit..?

Am mai vb cu cineva ca daca compresorul nu simte ca ventilator nu porneste nici el nu cupleaza,..
Daaaaar.. eu am mai avut o problema asemanatoare...cand am luat masina compresorul cupla, dar ventilatorul nu.. avea un fir oxidat in mufa de sub cutia de sigurante...in fine.. dar atunci de ce cupla compresorul? ca am fost cu ea la tester de freon si crestea presionea fff mare in instalatie daca nu pornea ventilatorul....dar acum nu mai pleca nici compresorul...
Rover 75 2.0 Diesel

Last edited by scooby89; 16-09-10 at 10:38.
scooby89 is offline   Reply With Quote
Old 16-09-10, 12:53   #2174
mihaivladro

Stage 1
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 17
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by xchris View Post
Al doilea-a e mai bun.Asa am si eu.Dar cred ca vei gasi mai ieftin daca mai cauti.E bun si G12 si e chiar mai lejer la pret.

BR
ok, ms mult, eu am fost la al padrino si am luat unul recomandat de ei ca fiind OAT, si nu era g12, amestecat cu apa s-a facut verde.
mihaivladro is offline   Reply With Quote
Old 16-09-10, 13:10   #2175
xchris

Stage 3
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 123
Default Re: Pentru cei care au Rover 75: sfaturi, probleme si alte lucruri utile

Quote:
Originally Posted by mihaivladro View Post
ok, ms mult, eu am fost la al padrino si am luat unul recomandat de ei ca fiind OAT, si nu era g12, amestecat cu apa s-a facut verde.
Si G12 tot pe tehnologie de acid organic este bazat(OAT)...acum fiecare alege dupa recomandari sau posibilitati.

BR
xchris is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -