Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 30-01-11, 16:01   #91
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Benzina folosita in test este benzina de la pompa, bineinteles cu avansul corect setat astfel incat sa nu apara detonatii.

Valoarea de putere pierduta prin transmisie este o valoare masurata. Pentru a masura pierderea masina se tureaza pana la limitare in treapta de viteza in care se va face masurarea, dupa care este lasata sa revina la relanti. Rezistenta pe care o opune transmisia rolelor pe decelelare este masurata, asadar se stie exact puterea care se pierde prin transmisie/roti pe toata plaja de turatie in treapta respectiva. Ulterior se trece la masurarea in sine a puterii la roata dupa care conform pierderilor din transmitie/roti masurate in testul precedent este calculata puterea la motor, tinand cont si de normele DIN, care printre altele au in vedere temperatura ambientala, presiunea atmosferica, umiditatea, toate acestea fiind masurate de statia meteo incorporata in standul de masurare.

Masina a fost masurata cu diferentialul Haldex decuplat, adica exact ca o masina FWD. Evident daca se masura in configuratia AWD, pierderea in transmisie era mult mai mare, caii putere la roata erau mai putini, dar puterea la motor era identica.

Cat despre role, acestea au o suprafata foarte aderenta, iar daca masina este legata corespunzator nu sunt probleme de aderenta. Am masurat si masini mult mai puternice care de asemenea nu au avut probleme cu aderenta pe role.

PS: Ma bucur ca putem avea si o discutie civilizata

Am pus cateva intrebari punctuale si nu ai raspuns, in plus o polemica nu este neaparat ceva rau, depinde cum vezi faptele. Pe mine ma intereseaza adevarul.
Intelg ca atunci cand e vorba de tehnica nu prea le ai, dar nici cu limba romana … ?
Domnu uite ce ai spus: “Pentru a masura pierderea masina se tureaza pana la limitare in treapta de viteza in care se va face masurarea, dupa care este lasata sa revina la relanti. Rezistenta pe care o opune transmisia rolelor pe decelelare este masurata, asadar se stie exact puterea care se pierde prin transmisie/roti pe toata plaja de turatie in treapta respectiva. Ulterior se trece la masurarea in sine a puterii la roata dupa care conform pierderilor din transmitie/roti masurate in testul precedent este calculata puterea la motor, tinand cont si de normele DIN, care printre altele au in vedere temperatura ambientala, presiunea atmosferica, umiditatea, toate acestea fiind masurate de statia meteo incorporata in standul de masurare.”
Nu ma pot decide daca e rea vointa sau ineptie.
Printre altele se aplica WCF= weather correctionfactor sau pe romaneste FACTOR DE CORECTIE.
Te rog mult nun e mai aburii ca suntem satui de gogosi din astea.
Eu nu am venit sa-ti dau sfaturi, nu-mi permit, dar daca ai expus …
opinia publică este definită ca "procesul psihosociologic interactiv de agregare a judecăților evaluative, atitudinilor și credințelor referitoare la o problemă socială ale unui număr semnificativ de persoane dintr-o comunitate care se exprimă verbal deschis".
Nu stiu daca te gandeai la GT30 ca fiind un big turbo, si chiar daca apreciez motoarele TFSI nu le consider cu un potential asa de mare ca pe altele unde intradevar se pot obtine valori imense. Oricum pe langa motor conteaza si restul in mare proportie, cum pui jos puterea si rezistnta celorlalte subansamble cum ar fi transmisia...
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 08:04   #92
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Asteptam si alte intrebari legate de masina in discutie.

Si am si eu o mica intrebare.
Chiar nu mai exista alte masini in lume facute cu acest kit de la ATP ?
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 08:12   #93
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Transmisia va rezista ??
Am auzit ca la S3 poti rupe cardanul, chiar si stock fiind masina.. e adevarat ?
kimi is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 09:08   #94
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Kimi, transmisia de S3 este foarte rezistenta. RT500 ruleaza in aceasta configuratie de mai bine de 1 an si nu am intampinat probleme cu transmisia.
Probleme pot sa apara cand se exagereaza cu numarul de plecari de pe loc.
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp


vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 09:24   #95
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Benzina folosita in test este benzina de la pompa, bineinteles cu avansul corect setat astfel incat sa nu apara detonatii.
Cu cifra octanica de 109? Turbina pana la urma este GT sau GTX? Mai erau doua intrebari intr-un post anterior dar daca nu raspunzi te inteleg.
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 09:33   #96
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Benzina folosita in test a fost OMV100, turbina nu este GTX.
La celelalte intrebari am raspuns, dar au fost sterse raspunsurile.
Voi ignora intrebarile venite din partea unora pentru a pastra un ton de discutie civilizat.

Last edited by vladpvs; 01-02-11 at 09:35.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 09:37   #97
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Ok, merci! Nu am vazut raspunsurile, nu inteleg de ce s-au sters si acele posturi.
Marian, ce faci, ma sabotezi??
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 09:40   #98
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Daca te referi la intrebarea privind clapeta de acceleratie si galeria nu am vazut nici un raspuns de la Vlad altfel ramanea cu siguranta.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 09:41   #99
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Da, exact la asta m-am referit.
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 09:51   #100
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Clapeta de acceleratie si galeria de admisie sunt stock.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 09:58   #101
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Probleme pot sa apara cand se exagereaza cu numarul de plecari de pe loc.
Si cum la RT 500 nu este cazul,doarece Adi nu este adeptul DragRacingului, va rezista mult si bine sa inteleg ?!
kimi is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 10:03   #102
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Ramane de vazut, in primavara Adi va merge cu ea la Nurburgring si la 2-3 etape pe hungaroring. Teoretic trebuie sa tina, practic vom vedea
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 10:50   #103
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Asteptam si alte intrebari legate de masina in discutie.

Si am si eu o mica intrebare.
Chiar nu mai exista alte masini in lume facute cu acest kit de la ATP ?
Exista destule. Si cu ajutorul internetului pot fi gasite destul de usor.
Una ar fi acest Golf cu acelasi kit ATP GT3071, Revo software, 11,88sec/402m si 500+ whp, proiect inceput prin 2007...
http://forums.vwvortex.com/showthrea...uild-up-thread....
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 13:23   #104
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Vlad,ai un talent fantastic de a raspunde unor intrebari punctuale si tehnice ,cu linkuri precum un copil de 14anisori. SPUNE ce ai TU de spus, ARGUMENTEAZA sa faci evident faptul ca stii (sau nu) despre ce vorbesti..NU ca stiu altii de pe web(*)...aici oamenii vor sa vorbesca cu tine ,ti se adreseaza TIE si vor sa auda "din gura ta" argumente in sustinerea afirmatiilor tale...si nu argumente potrivite sectiunii "divertisment" ...totusi..suntem pe "Tuning Motor & Mecanica" ...

(*) ..poate tu inca esti credincios povestirilor cu zane si balauri pe taramuri fermecate, insa tin sa te anunt ca oamenii Fura in toate tarile nu numai in romania, trag tepe in toate tarile si..deasemenea masluiesc masuratori dyno pe toate meleagurile... Asa ca renunta la nus'ce date de pe nush'ce forum sau alte povesti asemenea.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; România Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 01-02-11, 13:56   #105
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Cum spui tu(*)

(*)...lascarica
vladpvs is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -