Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
24-01-11, 01:04
|
#76
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Uoh..serios ca am uobuosit... .
1- da, dragos a scos un anumit timp cu anumita putere, pe anumita suprafata si cu anumita greutate a masinii si cu anumite anvelope banale,fara specificatii pt curse de drag...
2- golful asta a scos un anumit timp, cu... ce hardware si ce putere-nu stim; pe ce suprafata-stim VHT; cu ce greutate - Nu stim... ;cu ce anvelope- Nu stim,probabil drag cu talon moale si balon mare.... Ai vazut cumva masina de 11 sec cu 400cai?..vrei sa-ti arat eu,tot pe yotube?..CATE vrei? ... NICIDECUM nu este puterea factorul principal in performanta la Drag, ci RAPORTUL masa/putere..la care se mai adauga chestii IMPORTANTE ,cum ar fi : anvelope, geometria puntii tractoare, distributia maselor,aerodinamica... si chiar MAI sunt si altele ce nu are rost sa le aduc in discutie aici,in masura in care tu poti face afirmatiile de mai sus..
Seara placuta !
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
|
|
|
24-01-11, 01:12
|
#77
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
APR stage 3 Production kit: minus turbo, cast downturn
APR Intercooler
APR HPFP
APR custom tune
APR Connecting rods
USP GT3076R turbo .63a/r turbine incorporating 44mm tial wastegate
USP 3" downpipe
USP 3" exhaust
USP Proprietary Fuel System
USP Proprietary Race Series 1/2 selector hub
USP meth kit
South Bend Stage 5 track clutch
Quaife LSD
Asta e configuratia.. In fine..nu vreau sa intru in polemici..Ai dreptate..Imi cer scuze ca imi spun parerea pe forum si vin cu argumente vizibile.. Nu inteleg ce esti asa ironic in afirmatii..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
|
|
|
24-01-11, 05:04
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Filmuletele de pe net nu sunt argumente concrete sunt marketing, ca sa nu spun praf in ochi.
Pana nu de mult se spunea de hartie ca este cea care suporta cele mai mari ineptii acum se pare ca a fost detronata de internet.
Este pacat ca apar astfel de discutii si se sustin aberatii, in care unii chiar cred din pacate, dar se pare ca reflecta nivelul cunostintelor acumulate.
Daca ar fi reali cei 600 cai la roti cat sa aibe cu un gt30 la motor 700?
Poate doar daca folosea doua turbine.
|
|
|
24-01-11, 09:38
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of: [VW]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Ce de discutii de ieri seara pana acum....
In cele ce urmeaza am sa raspund celor care consider ca merita un raspuns:
- bitnet, dupa cum am spus stim foarte bine masina lui Dan in cele mai mici detalii, iar acea putere declarata pentru revista a fost una rezervata deoarece masina nu a fost masurata niciodata pe un dyno. As putea sa-ti arat nenumarate exemple de tfsi-uri care au scos peste 500 cp in configuratie similara, dar ce rost are deoarece pentru unii de pe forum testele dyno, timpii pe 402 m, filme care demonstreaza aceste lucruri sunt irelevante.
- mab24v, mi-a placut cum a inceput discutia si cum ai pus problema la inceput, dar adevarul este ca nu este usor sa pastrezi un nivel civilizat al discutiei cand altii incearca sa o transforme in balci. Din cate am spus in primul mesaj de pe acest topic, masina are internele schimbate, iar cand ai de gand sa rulezi cu presiune de 2 ori mai mare decat cea stock, este evident ca micsorezi raportul de compresie al motorului. RT500-le a fost prezentat anul trecut intr-o revista auto din Romania unde am si mentionat exact raportul de compresie. Cat despre cele 18 gr C din admisie, sunt specifice turatiei de 3800 rpm ( logat ) cand turbina abia incepe sa faca boost-ul maxim, asadar temperaturile din admisie nu au timp sa creasca atat de repede, mai ales ca setup-ul dual al intercoolerelor ofera o racire exceptionala. Asta ni s-a cerut de un user care era interesat doar ce se intampla la 3800 rpm.
- cristi407, oare ce se intampla daca golful de la USP era facut in Romania, posibil ca era desfiintat in 2 secunde pe unele forumuri. Aici nu conteaza graficele dyno, nu conteaza timpii masurati pe 402m, nu conteaza filmele care atesta confirma acest lucru, in schimb conteaza doar parerea unor experti de forum care au experienta ZERO cu bigturbo pe motoarele TFSI.
Acestea fiind spuse, pe tot parcursul acestui topic noi am spus doar lucruri adevarate, sustinute de argumente concrete.
Nu am spus chiar toate detaliile si fineturile tehnice abordate deoarece suntem pe un forum public, si sunt unele lucruri pe care nu dorim sa le facem publice din motive evidente, dar tot ce am spus este perfect adevarat.
RT500 a fost prezentat ( nu de catre noi ) pe mai multe forumuri din intreaga lume, unul dintre acestea fiind vwvortex, si culmea nimeni nu a contestat puterea obtinuta cu acest set-up. Partea buna a lucrurilor este ca indiferent de parerile unor indivizi care posteaza pe acest topic sub acoperirea mai multor username-uri, in lumea reala conteaza faptele concrete sustinute de dovezi reale, si nu cine face balciul mai mare pe forum.
Aveam de gand sa va prezint si alte proiecte, cred eu ca interesante pentru majoritatea oamenilor de aici, dar nivelul discutiei la care s-a ajuns in acest topic m-a deterinat sa nu mai fac acest lucru.
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp
|
|
|
24-01-11, 09:49
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Stii ce mi se pare ciudat...De ce e asa contestata masina si cifrele acestui S3 avand in vedere ca este S3 MUU care e facut de aceeasi firma si care a comfirmat in evenimente.. Adica ce dovezi mai relevante decat atat se pot prezenta?
|
|
|
24-01-11, 10:04
|
#81
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Vlad este normal sa apara si contestatari si nu cred ca singurul nivel de conversatie care va place este acela in care sunteti laudati si apar doar posturi cu felicitari si laude.
Daca ar fi aparut contestatii de la aplaudaci care spuneau "nu domn`e masina nu e tare ca am vazut-o eu pe youtube" intelegeam.
Am lasat doar posturile relevante cu privire la problema si oamenii care au contestat cifrele voastre sunt cunoscatori care stiu cum se mananca un turbo si un motor (eu inca ma chinui sa inteleg hartile compresoarelor).
Cat despre prezentatul proiectelor voastre e un fel de reclama gratuita sa vii sa pui aici un dyno si sa iti vina macar 10 clienti de pe 4t ( nu ca nu ar veni oricum).
Sunt sigur ca va aparea cineva din partea Revo sa rezolve problema de care tot zic oamenii astia daca tu nu vrei sau nu poti sa ne spui
Cristi : despre S3 MUU nu s-au prezentat cifre exacte. Masina lui poate sa scoata timpul ala si cu 400cp probabil si atunci nimeni nu ar avea nimic de comentat nu?
Si noi romanii oricum suntem natie de carcotasi asa ca nu va mai agitati ca pe forumurile de afara nimeni nu contesta nimic.Nu au romani inca.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
Last edited by bluey; 24-01-11 at 10:07.
|
|
|
24-01-11, 11:09
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of: [VW]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Nu a zis nimeni ca nu e normal sa apara contestatari. Dar nu cu argumente de genul "nu se poate pentru ca asa zic eu, sau eu nu am putut", sau cu argumente de la indivizi care si-au uitat numarul de username-uri pe acest forum. E ciudat cum doar in Romania apar astfel de discutii, unde putem sa numaram pe degetele de la o mana TFSI-urile cu big turbo. Culmea ca in tari in care proiecte de genul exista in numar mult mai mare si au aparut cu multi ani inainte decat la noi, nu exista astfel de discutii.
Repet, sunt o gramada de detalii pe care am ales sa nu le facem publice, lucruri de care noi ne-am lovit in realizarea acetui proiect, pentru care am muncit sa le rezolvam. Toate acestea sunt lucruri pe care nu vrem sa le dam mura in gura altora.
|
|
|
24-01-11, 11:23
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 721
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Quote:
Aveam de gand sa va prezint si alte proiecte, cred eu ca interesante pentru majoritatea oamenilor de aici, dar nivelul discutiei la care s-a ajuns in acest topic m-a deterinat sa nu mai fac acest lucru.
|
Este pacat sa nu prezinti proiectele ,dar cred ca ar trebui sa o faci pe un topic inchis, doar ca o simpla prezentare/informare.
Cine este interesat si are incredere in cele prezentate , bine , cine nu sa caute in alta parte unde crede de cuviinta.
Comentariile fara baza , de multe ori cu scopul vadit de a creea confuzie , si parerile celor care nu au la indemina tehnologia si logistica necesara, sunt total neconstructive,neinteresante si extrem de obositoare!
Ele nu aduc nici un beneficiu nici voua ca firma , nici potentialilor beneficiari si nici celor pasionati de fenomen care citesc acest forum pt informare.
Singurul lucru in masura sa va certifice sau va sa conteste realizarile este feedback-ul din partea celor care beneficiaza de serviciile voastre.
Discutiile de ordin tehnic au locul lor separat, acolo se poate discuta despre sincope din grafic,cutare flow , temperatura la 3800 sau la 12800, principii de functionare ale motoarelor cu injectie directa sau injectie parsiva, relatiile conjugale dintre aer si benzina la intrarea lor in cilindru samd.
In topicurile de acest gen avem dreptul de a fii informati despre realizari concrete ale celor care deja stapinesc si aplica aceste principii , avind ca rezultat produsul final, ceea ce a si fost facut foarte frumos la inceputul acestui topic de catre initiatorul lui.
Haosul creat de aceste interventii adiacente priveaza acest drept.
Last edited by WRT-SHARK; 24-01-11 at 11:29.
|
|
|
24-01-11, 12:34
|
#85
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
WRT-SHARK , haosul este creeat de insasi informarea in cauza. Doi la mana, este un forum, se fac discutii .Daca se dorea doar prezentare ,s-ar fi facut pe site (insa si acolo se pot posta comentarii ) . COMUNICAREA intre oameni lamureste lucruri...
Quote:
...In topicurile de acest gen avem dreptul de a fii informati despre realizari concrete ale celor care deja stapinesc si aplica aceste principii...
|
..pai vezi tu..tocmai aici e buba ..concretismul prezentatelor "relizari" este foarte indoielnic, iar despre ... ..despre stapanit si aplicat principii...Hahaha..citeste te rog toate postarile reprezentantului REVO (celui ce este IMAGINEA revo in aceasta zona a europei de est) din acest topic =)) eu nu cred ca ai putea sa justifici nici tu afirmatiile lui,asa cum am cerut-o si eu si altii,neprimid nici un raspuns la obiect din partea autorului, doar divagatii penibile cateodata ...
O zi buna,
PS: deci Vlad..sa inteleg ca nu il intereseaza pe client ce putere are la roata masina sa 4x4 ,nu?..vrea doar o poveste frumoasa, lustruita adecvat de cativa fani ? Nestiinta aratata aici nu ti-o spala nici intreaga dunare,insa ducand la un stand 4x4 nefantezist masina, ai face lumina din punct de vedere al capacitatii softului revo in cazul proiectului prezentat aici
Last edited by lascarica; 24-01-11 at 12:47.
|
|
|
24-01-11, 13:41
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,482
Member of: [Nissan]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
credeti , nu credeti, e treaba voastra
masina merge de trasneste !!
si nu cred ca va ramine singurul S3 la noi cu 5 in fata
MUU merge de 2ani la curse cu interne stock si nu a patit nimic si cu benzina de curse si fara, si cu 300 si cu 4xx de cai.
o lalaiti degeaba.
|
|
|
24-01-11, 18:53
|
#87
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Ok.Hai sa incercam sa discutam civilizat.
Am facut curat.
@Andi avand in vedere ca te cunosc destul de bine si stiu ce iti poate pielea o sa te rog sa nu mai postezi aici ca un serviciu adus initiatorului topicului si celorlalti participanti la discutie.
@Sebastian scuze ca ti-am sters ultimul post legat de vf-accessories si RC dar nu faceai decat (din nou) sa iti faci reclama. Acelasi lucru il voi face si daca cineva va posta cu reclame pe una din prezentarile masinilor RC facute aici.Oricum masina aia scotea aprox 400cp la motor pe benzina normala.Cu 100 mai putin
Avand in vedere ca tot da cu virgula ecuatia aia cu turbina de pe s3-ul prezentat aici revin cu aceeasi intrebare tampita: E posibil ca turbina facuta de ATP sa fie un hibrid cu specificatii mai bune decat Gt3071 sau GT3076?
Eu mai optimist din fire sper ca ATP nu a facut doar o rebranduire a unei turbine produse de Garett pe care oricine o poate comanda ci a facut ceva la turbina aia.La fel cum a scris si Claudiu mai sus.
|
|
|
24-01-11, 21:31
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Quote:
Originally Posted by bluey
Avand in vedere ca tot da cu virgula ecuatia aia cu turbina de pe s3-ul prezentat aici revin cu aceeasi intrebare tampita: E posibil ca turbina facuta de ATP sa fie un hibrid cu specificatii mai bune decat Gt3071 sau GT3076?
Eu mai optimist din fire sper ca ATP nu a facut doar o rebranduire a unei turbine produse de Garett pe care oricine o poate comanda ci a facut ceva la turbina aia.
|
Posibil sa ma insel asupra turbinei folosite in kit-ul de la ATP, posibil sa nu. Dar sigur stiu ca exista o turbina GT..3071R facuta tot de garrett, capabila sa furnizeze un airflow superior unei GT3076R.
Vlad, in ceea ce priveste puterea S3-ului lui Dan, poate ca ai dreptate, voi cunoasteti mai bine detaliile despre masina aceasta, dar... de citit am citit bine. Mi se pare totusi ciudat ca desi masina poate avea o putere mai mare, acesta a preferat sa declare doar 450BHP. Ma rog, fiecare cu politica lui de marketing.
Clapeta de acceleratie si galeria de admisie sunt cele originale?
|
|
|
25-01-11, 20:15
|
#89
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
|
|
|
30-01-11, 16:59
|
#90
|
Banned
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 230
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
nu inteleg dc nu se face 2 teste dyno(mi usor asa) si se prezinta fisa pe forum? nu este bine sa o dam in :"crede si nu cerceta"!
eu cred ca discutiile asta sunt un lucru bun, vb din prisma mea pt ca asi mai invata cate ceva.
mi se pare suspect ca s3 acesta(MUU) sa fie cel mai rapid s3 din lume, conometrat oficial. ma bucura ca un s3 din ro, facuta de romani sa fie exact cum a fost in prima pagina, dar nu trebuie sa ne imbatam cu apa rece.
|
|
|
|
|