Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
01-02-11, 17:28
|
#106
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
eu totusi banuiesc ca turbina nu este un gt3076(mam gandit la ceva mislabeled, cu sau fara vina atp) ci un gtx (?), asa are sens flowul
Last edited by Claudiumxg; 01-02-11 at 17:44.
|
|
|
01-02-11, 17:44
|
#107
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Din cate stiu eu turbina nu este un GTX. GTXR3071 este disponibila de putin timp pe piata, in conditiile in care acest S3 ruleaza in aceasta configuratie de peste 1 an.
|
|
|
01-02-11, 17:45
|
#108
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Quote:
Originally Posted by tase_astra
Din cate stiu eu turbina nu este un GTX. GTXR3071 este disponibila de putin timp pe piata, in conditiile in care acest S3 ruleaza in aceasta configuratie de peste 1 an.
|
parte de compresor custom atp?
|
|
|
01-02-11, 17:47
|
#109
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Quote:
Originally Posted by Claudiumxg
Dupa cum am banuit turbina nu era un gt3076(mam gandit la ceva mislabeled) ci un gtx, acum are sens flowul
|
La fel am banuit si eu dar Vlad ne contrazice. Acum chiar ca nu stiu ce sa mai cred despre turbinele astea... Cei de la Garrett se pare ca nu sunt sanatosi, nu mai stiu nici ce produc...
|
|
|
01-02-11, 17:51
|
#110
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
garrett confusion-pot da un ex in acest sens in uk l pe evo-uri am dat peste un 3076 fermecat de la owen developements, care in prima faza s-a dovedit a fi un 3082 si in ultimele aparitii era si cu compresor de gt35- vandut cu label de 3076r , la desfacere + masurat era un hibrid cu chra de gt30
|
|
|
02-02-11, 01:24
|
#111
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Din acest moment va rog ca pe acest topic sa postati numai argumente de ordin tehnic sau intrebari de ordin tehnic ,la obiect .
Aplauzele si alte postari ale unora care nu-s in stare nici sa-si schimbe o roata singuri,dar se baga aici in discutii, vor fi penalizate sau in cazul in care exista antecedente, suspendat userul.
D-l G/vizitator, il astept pe pm/la telefon. daca vrea alte discutii pe teme diverse/cat ma pricep eu fata de cat se pricepe dumnealui cu multe studii pe domeniul motoare cu ardere interna/transporturi/automatizari si altele mentionate in postul sters ( fara mainile pricepute si ideile inspirate ale unor MULTI pasionati din comunitatea asta,n-ai fi avut nici Bicicleta performanta, d-apai masina... poate ar fi onorabil sa recunosti asta,meritul tau sunt Banii si disponibilitatea in cheltuirea lor pentru o pasiune.Punct ).
Noapte buna !
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
|
|
|
02-02-11, 07:11
|
#112
|
Stage 1
Join Date: Feb 2011
Posts: 10
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Dap; dupa posturile prcedente ale unor useri care transformasera topicul in balci situatia s-a mai calmat si este foarte bine asa. Chiar ma bucur ca s-au sters porcaielile si asa trebuie facut si de acum incolo dar nu preferential.
Cineva postase niste detalii legate de motoarele TFSI ca nu prea ar fi eficiente din cauza amestecului...... dar nimeni nu a bagat de seama; de, nu era interesant pt ca nu erau calcule banale de pe turbobygarrett.com.
Cei de la Revo nu spun tot si este foarte normal asa pt ca nu se poate oferii pe tava munca si banii altora. Ei au aruncat galusca iar voi ati taiat-o si inghitit-o certandu-va o luna.
Asul TFSI-ului este CR care nicidecum nu e 8.5 cum s-a declarat pt a obtine BMEP-ul estimat. Cred ca am fost suficient de tehnic si la obiect.
((Lscarica banii nu se fac singuri ci cu manutele care au ceva munca la activ iar cu aplaudatul scuza-ma dar aici e o przentare de setup car poate fi aplaudata, contestata, confirmata, discutata etc; cum sa nu poti felicita userii ptr ralizarile lor??? E ABERANT!!! si comunisst in acelasi timp ))
Multumesc.
|
|
|
02-02-11, 09:38
|
#113
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of: [VW]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Am mai spus-o, nu stiu daca a fost sters sau daca mai exista, dar puterea pentru fiecare turbina de pe site-ul Garrett este o putere ESTIMATA, cu un AFR si un Brake-Specific Fuel Consumption (BSFC) generale, nicidecum o putere CALCULATA pentru un caz concret. Ea este trecuta pe site pentru a facilita alegerea unui anumit tip de turbina. Singurul lucru calculat este air-flow-ul maxim al turbinei.
Pentru a calcula puterea pe care o poate dezvolta o turbina montata pe un motor, in acea ecuatie mai intra cativa factori ESENTIALI pentru a dezvolta puterea - eficienta volumetrica a motorului, AFR-ul, Avansul, Raport de comprimare, etc.
Evident ca in functie de valorile parametrilor de mai sus, se pot obtine cai putere diferiti cu aceeasi turbina...
Apreciez moderarea impartiala pe acest forum, unele posturi se pot sterge dar bancurile pot sa ramana
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp
Last edited by vladpvs; 02-02-11 at 09:51.
|
|
|
13-02-11, 13:09
|
#114
|
Stage 1
Join Date: Apr 2009
Posts: 15
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Buna ziua
Ma scuzati ca ma bag si eu in seama dar ma amuz foarte tare citind aberatii dvs.
Din ce imi aduc eu aminte de la scoala acel factor (BSFC) despre care vorbiti si dupa ce observ nu cred ca stiti despre ce este vorba creste odata cu scaderea raportului de compresie.adica daca motorul este decomprimat cum se afirma mai sus pentru acelasi debit de aer va furniza o putere mai mica indiferent de setari avans benzina temp.aer presiune.
Aici este vorba de eficinta motorului adica randamet capacitatea unei masini termice da a trasforma caldura in lucrul mecanic.
Practic sa constatat ca motoarele decomprimate merg mai ineficient si pentru aceleasi performante trebuie mai multa benzina si aer.
Mai departe orice comentariu e inutil.
Deci sa revenim
in cazul turbine dvs din cei 480 cai promisi de producator in cel mai fericit caz veti ramane cu max 400 si ceva la motor.
De unde 475 la roata ? Probabil din politica masuratoare role aderente si alte variabile care ne scapa.
Tot nu sa raspuns concret cum e cu pierderea
de ce la ala cu fordul cu 460 la motor si 402 la roata are niste valori si la voi cu 534 la motor sunt mai mici?
off topic:
Lasati politica mai moale.E doar pentru popor.
Aici nu toti e "prosti"
Last edited by magarule; 13-02-11 at 13:14.
|
|
|
14-02-11, 13:25
|
#115
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of: [VW]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Salut user al unui alt user.
Am spus foarte clar ca BSFC de pe site-ul Garrett este unul general, si nu unul calculat pentru un caz concret. TFSI-ul prin natura sa, chiar si acum usor decomprimat are un raport de compresie superior oricarui alt motor 2.0T cu injectie conventionala.
Acestea fiind spuse, cu acest post interventia noastra pe acest forum ia sfarsit. Nu avem timpul necesar sa ne contrazicem gratuit si fara rost cu unii oameni de pe aici, si ca si pana acum, ne vom vedea de treaba noastra fara sa ne uitam in curtea vecinilor deoarece nu ne intereseaza acest lucru.
Vom lasa faptele sa vorbeasca de la sine, cum au facut-o si pana acum.
|
|
|
15-02-11, 20:21
|
#116
|
Stage 1
Join Date: Apr 2009
Posts: 15
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
eu tot nu m-am lamurit cum e cu aia 475 la roata cu benzina de la pompa.
Oricum asteptam cu interes prima legala si un timp oficial care va clarifica orice discutie.
Vom lasa faptele sa vorbeasca de la sine, cum au facut-o si pana acum.
Asteptam cu interes prezenta la curse
|
|
|
16-02-11, 16:49
|
#117
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Inainte sa faceti extraordinara constatare "Vai, au disparut posturi, cenzura!", tin sa va reamintesc ca acest forum are o sectiune de versus, unde puteti deschide orice topic doriti dumneavoastra si sa va intepati sau pupati cat vreti.
Mie mi se pare ca va risipiti cunostintele aiurea incercand sa demonstrati pe internet ca este imposibil ce alti oameni v-au aratat tot pe internet.
Revin cu rugamintea de mai devreme sa va opriti din a mai ataca firma si sa postati in asa fel incat sa nu i se faca sila oricui intra pe acest topic.
Multumesc.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
16-02-11, 19:45
|
#118
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
razboiul clonelor....
eu am o singura intrebare.. cate grade erau in camera cind s-au masurat cele 18 grade in admisie? si intrebare ajutatoare, ce viteza de reactie are sonda de temperatura folosita ?
|
|
|
17-02-11, 09:23
|
#119
|
Stage 1
Join Date: Feb 2011
Posts: 10
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Quote:
Originally Posted by magarule
va furniza o putere mai mica indiferent de setari avans benzina temp.aer presiune.
|
Pentru moderator: Am postat numai informatii tehnice un indice de atac=0.
Asta cu "cat tine" .....depinde de foarte multi factori: ulei, componete folosite, tratamente, setari..................si lista e lunga rau. Cu puterea o sa revin si eu cu o opinie. Restul nu comentez ca nu sunt legate de posturile tehnice.
Hai sa-ti explic cum stam cu setarile asa pe intelesul tau(scuze pentru ceilalti nu vreau sa va jignesc ignorati postul)o sa iau doar una-AVANUL- restul mai citesti tu si vezi ce si cum. Sa presupunem ca in cilindru se afla 100g aer si 100grame combustibil si noi il aprindem odata cu intarziera Xgrade si odata cu avansul Xgrade. In urma arderii presupunem F1=F2(pentru o mai simpla perceptie a fenomenului). In primul caz componenta la arbore va avea valoare pozitiva (benefica) iar in cel de-al II-lea va avea valoare negativa(nedorita).Asta asa ca sa demonstrez cat am putut de repede si simplu ca AVANSUL chiar influenteaza puterea unui motor.
Pe viitor nu mai face posturi tehnice venite doar de dragul de a contrazice si enerva lumea; daca nu stii nu comenta decat in domeniile unde chiar cunosti.
Multumc pentru intelegere.
|
|
|
17-02-11, 09:28
|
#120
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
Din cate stiu eu decomprimarea , in cazul motoarelor impinse destul de mult ca putere litrica, desi scade compresia , permite mai mult amestec aer+combustibil in cilindru deci rezulta mai multa putere.
Dar in cazul tfsi-ului nu pierzi exact avantajul ala al compresiei mari pe care il au aceste motoare?
Practic acum cilindreea masinii in cauza a crescut nu?
|
|
|
|
|