Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 23-01-11, 20:49   #61
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Modificarile aduse motorului sunt urmatoarele:
- Kit turbo Garrett GT3071R
- Injectoare FSI de Audi R8/RS4 V8
- Pistoane Supertech
- Biele Brute
- Kit supape Ferrea
- Admisie cold air EVO MS
- Pompa benzina inalta presiune aftermarket
- Pompa suplimentara benzina in-tank
- Evacuare turbo back 3" REVO
- Twincooler Forge
- Suporti motor VF-Engineering
- Kit ambreiaj Sachs SRE + volanta singlemass
- REVO Stage 4 Performance Software

Puterea maxima dezvoltata in aceste conditii este de 534 Bhp si 638 Nm.
Masina are pistoanele si bielele schimbate, si un raport de comprimare mai mic decat stock. Astfel nu exista nici o problema in a rula cu +2.0 Bari si benzina de pompa ( dar nu de 95 bineinteles ). Mai mult, masina circula in aceasta configuratie de mai bine de un an si jumatate, fara nici o problema de ordin mecanic.

Bitnet, nu ai citit bine. Masina prezentata in link o stim foarte bine, apartine unui cunoscut de-al nostru. Pana acum nu a fost masurata niciodata, iar cu ultimele setari ar trebui sa faca bine peste 500 BHP.

Maine urmeaza sa va prezentam mai multe detalii despre un alt S3 TFSI cu big turbo pe care il stiti cu totii. Este vorba despre masina lui Dragos ( MUU ), un S3 2.0 TFSI cu GT3076, care la ora actuala este cel mai rapid Audi S3 TFSI din lume.
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp



Last edited by vladpvs; 23-01-11 at 20:52.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 20:51   #62
Claudiumxg

Stage 5
 
Claudiumxg's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by mab24v View Post
Dar eu nu am zis ca nu se poate dar atentie in anumite conditii:

JE 83.0MM BORE / 8.5:1 COMPRESSION FORGED PISTONS
GARETT GT3076R TURBO

cred ca e o mare diferenta
Asta am vrut sa exemplific, adica ceva mai multe modificari
Ps.2.0tfsi a fost impins la 500hp prin 2006-2007 de prodrive pe fabia brisk

Last edited by Claudiumxg; 23-01-11 at 21:03.
Claudiumxg is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 21:17   #63
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Da pia,eu asa auzisem ca pe s3 muu,se afla cel putin aceeasi turbina,mai exact 3071 wg.
Iar legat de compresorul de 71mm si cei MAXIM 45lbs/min care-i poate livra,am mai spus.Oricat ar incerca oricine sa spuna ca poti scoate cu masa asta de aer 534 cai, este cam fabulatie,mai ales avand in vedere proiectul despre care vorbim(nu are nicidecum vreun supersistem de racire a admisiei si nu are nici macar un banal aquamist din cate observ) ! Iese si din mama ferestrei de eficienta compresorul,nu inteleg ce e chiar asa dificil de inteles...?! printre altele,il faci calorifer ,si nu cred ca asta-i marea inovatie ATP+Revo...nu? Despre cine "garanteaza" 500cai ..la fel am scris ca ATPturbo NU este Producator asa cum l-a numit reprezentantul revo, ci doar un comerciant.Si NICI nu GARANTEAZA nicidecum acei 500cai(sa nu mai spunem de aproape 550..
Quote:
... a 500HP capable turbo hardware kit for the FWD 2.0T FSI, MKV VW Golf/GTI/Jetta and Audi A3 ...
. Producatorul este Garrett. Iar legat de comercianti si ce spun in materialele de promovare...nu cred ca exista cineva care sa nu fi vazut ..de exemplu amplificatoare SONY descrise ca "avand" 4x 150w(600w) ,in masura in care ele consuma de la reteaua AC 180W...adica un randament electric de ~300%.....eh, atp mai are pana acolo,insa e bine ca se gasesc si in acest domeniu...Oameni care sa haleasca povestile...
In fine...mie nici graficul nu mi se pare foarte realist,iar daca eu as fi reprezentantul revo si as crede ceea ce afirm, sau macar mi-ar pasa de vocea celor care au habar si sunt in domeniu (adica aia care STIU de mici copii detalii precum acela ca Nu ar putea functiona un vehicul 4x4 permanent FARA diferential central.....eu poate sunt rau,insa tu ai fost ...nu spun cum) ,as aduce masina pe standul unuia dintre contestatarii acelor valori .

..Parerea mea, ca uom vietuitor p-aici
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 21:37   #64
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Lascarica, vezi ca din nou induci lumea in eroare
Ti-am mai spus despre turbina ca nu este cea prezentata de tine in link. Mai mult, am pus si poze cu ea, poze din care se pot deduce mai multe detalii ( asta doar pentru cine le vede sau vrea sa le vada ). Un detaliu destul de semnificativ este acela ca are wastegate extern, nu intern cum afirmi tu.
Iar acum vi sa ne spui exact ce masa de aer livreaza compresorul cand inainte cu cateva posturi spuneai ca este irelevanta dimensiunea housingurilor turbinei?
Eu zic ca ar fi mai bine sa-i lasi pe cei in masura sa-si dea cu parerea, adica aceia care stiu ca S3-ul nu este un 4x4 permanent, si ca poate fi folosit/masurat fara probleme cu Haldexul decuplat.
Dar din cate imi aduc aminte ti-am mai explicat toate aceste lucruri o data, se pare ca ai o problema in a le intelege...

Last edited by vladpvs; 23-01-11 at 21:50.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 22:26   #65
16vt

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 32
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

trebuia flow mai mare din 3071 ... am facut ... i-am zis ATP 3071

trebuiau 18 grade in admisie ca sa rezolvam ecuatia ... s-au facut ...

acum trebuie raport de compresie mai mic ... are dom'le si d-ala ...

ce sa mai ... o INVENTIE MINUNATA!

Succesuri
16vt is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 22:35   #66
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Nicaieri in intregul topic nu am spus undeva ca masina ar avea compresia stock.

Temperatura in admisie la 3800 rpm ( cat te-a interesat pe tine ) era de exact 18 gr C. Poti sa ne crezi pe cuvant, am logat masina.

Sunt unele detalii pe care nu dorim sa nu le facem publice, preferam sa le pastram pentru noi.

Iar despre tine 16vt, nu inteleg ce rost mai are sa postezi aici, ti-am demonstrat ( si teoretic si practic ) ca toate teoriile tale de mare "expert" sunt complet gresite.

Spor la vandut casetofoane

Last edited by vladpvs; 23-01-11 at 22:38.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 22:37   #67
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Draga Vlad......
1- te rog da un mail p-aici pe undeva ..http://www.haldex.com/en/GLOBAL/Cont...-in-the-World/ ...si anunta-i ca tu ai descoperit sistemul haldex 4x4 part-time,si dansii fiind aproape de tara aia cu Nobel ala si cu premiile, poate scapi pt toata viata de orice fel de griji financiare...pentru descoperiri si inovatii INCREDIBILE in domeniul transporturi rutiere ...
Apoi facem pariu pe toate cheltuielile ce le va implica deplasarea mea maine la oradea, ca iti desfac niste chestii/fiare d-astea de pe S3-ul ala si iti fac doua salate pe care le vei consuma,sper : Una din Diferentialul Central care nu exista el care este persoana fizica si alta din diferentialul spate care are in viziunea ta o ultramegaexistenta cu dubla personalitate ..Este OK ?!

2- Da,am scris din GRESEALA "wg" ,insa asa cum BINE stii , eu cunosc (la fel ca oricare participant) de mult ca dragos are EWG... Asadar,ia uite ca mai sunt unii care au puterea a-si recunoaste o greseala(banala de asta data),fara a incerca s-o dea in balari cateodata penibile .

3- O noua perla no-comment
Quote:
Iar acum vi sa ne spui exact ce masa de aer livreaza compresorul cand inainte cu cateva posturi spuneai ca este irelevanta dimensiunea housingurilor turbinei?
... masa de aer o livreaza elicea compresorului ,mai exact "exuderul" ei si NU carcasa acestuia ! Pune mana si invata, daca tot bag de seama ca ai deschis situl celor de la Garrett ,sectiunea turbo tech pentru a culege doua formule si trei termeni! Aceeasi "elice" = aceeasi masa de aer pompata! Alti parametri depind de carcasa aceea pe care tot o arunci la inaintare !

4- Multumesc ca ma luminezi cum ca S3 poate fi masurat cu haldexul decuplat...daca nu aveai oarece probleme de memorie,ai fi retinut ca am fost primul ce a afirmat asta in topic...relevanta unei astfel de masuratori,este cu totul alta poveste

Ultimul cuvant: Cea mai onorabila atitudine pe care ai putea-o adopta, sincer iti spun,este aceea de a ma ruga sau a ruga un moderator sa editeze toate detaliile despre care ti-ai dat cu parerea cu titlu de certitudine si apoi sa aranjeze un pic reactia semi-fanatica si virulenta din partea ta la adresa celor ce si-au pus intrebari... replica ta a fost invariabil un pachet de ..informatii dezinformate si multa iritare

Seara buna tuturor si multumiri pentru informatii in mod special Domnilor : Sebi, Sorin, Ginel, Hexer ,Claudiu...iar lui Marian pentru mentinerea echilibrului aici
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 22:39   #68
16vt

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 32
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

ce casetofon ? si unde vand ? ca inca nu mi-am dat seama ?

sunt ferm convins ca masina aia are 18 grade in admisie in functionare cu intercooler aer-aer ... te cred pe cuvant daca faci un log cand pornesti masina dimineata nu inseamna ca are vreo relevanta!

bafta la peste!
16vt is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 23:00   #69
maff_77
Audi Driver

Stage 5
 
maff_77's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[MERCEDES]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

si totusi ... logic ... dc nu a fost masurat pe un stand performant eligibil tractiunii integrale?pt ca va aparea un alt grafic?unul care va afisa ceva pierderi?si totusi puterea lui nu e chiar 5 sute si...?
__________________
desi nu pare s-ar putea sa te fac
Presedinte T power team


раскрутка сайтов
maff_77 is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 23:10   #70
bitnet

Stage 5
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post

Bitnet, nu ai citit bine. Masina prezentata in link o stim foarte bine, apartine unui cunoscut de-al nostru. Pana acum nu a fost masurata niciodata, iar cu ultimele setari ar trebui sa faca bine peste 500 BHP
Pe prima pagina a catalogului auto in care se face prezentarea S3-ului din Anglia, in partea dreapta, cam pe la jumatate, scrie CLAR: 450BHP.
Attached Files
File Type: pdf Redline[1].pdf (3.27 MB, 67 views)
bitnet is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 23:21   #71
mab24v

Stage 3
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 105
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Cred ca discutia a luat-o un pic pe langa subiect dar e frumos si asa.
Nu mi-sa dat nici o expicatie concreta dar asta e asta e nivelul.
Hai sa fim un pic la subiect

Corect din parte dvs ar fi sa fiti un pic mai sinceri cu clientii sau potentiali clienti de la care luati bani si ar trebui sa aveti mai mult respect fata de cei ce cunosc mai multe despre masini.

Mai cinstit ar fi fost : am bagat benzina de curse am fortat un overboost si a iesit acea fisa dyno.la 18 grade in admisie frig afara etc

Nu va mai suciti atata ca nu are rost stricati imaginea firmei si a voastra in cele din urma clienti isi merita soarta nu?decizia le apartine

Eu nu cred ca masina aia merge de 2 ani cu 2 bar boost.crede-ma dupa 5km cu pedala la max se va face praf la 2 bari.am incercat eu nu ma poti contrazice asta e.cand iesi de pe harta turbina cedeaza.

Si daca gresesc va rog sa ma corectati ,as vrea insa sa cred ca puteti face asta, ptr ca astfel as castiga un competitor serios pentru anul asta, cu exceptia celor care ii am in grupa.
Va urez succes si va astept la start cu o rabla din 87"

Last edited by mab24v; 23-01-11 at 23:30.
mab24v is offline   Reply With Quote
Old 23-01-11, 23:49   #72
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

https://www.youtube.com/watch?v=9C8Pb...eature=related
Nu stiu daca ajuta la ceva dar asta e cam cel mai puternic TFSI din lume.. Sub 11 sec..Merge cu 33 PSI= 2.27 bar..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6

Last edited by cristi_407; 23-01-11 at 23:54.
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-11, 00:48   #73
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Cristi..acum incepi tu cu bancurile si yotube?..vrei sa-ti postez si eu un film cu moschwich 412 ,gt28r pe motorul stock si 400rwhp pe dyno?
...Mai si judecati cand faceti afirmatii/postati exemple,lasati Fanatismul deoparte,ca nu aduce nici progres ,nici rezultate (pe yotube si superman zboara si blade taie vampiri).... 2.0 TFSI cu GT3076r.. scoate nici mai mult nici mai putin decat 6 0 5 ( sasesutecinci) cai la ROATA ??...adica aproximativ 690 la volanta !!! mai mult cu PESTE 150 cai decat spune garret ca se poate scoate din ce e capabil a pompa compresorul acelei turbine...... Baiii..oameni buni..credeam ca cifre d-astea punem pe yotube ,numai noi,romanii....insa bag de seama ca s-au infestat si altii...
.... Pardon,in fapt cred ca noi astia mai pesimisti suntem dementi ....ca nu intelegem ca procatica bate teoria rau de tot,chiar spre portile twilight zone ... Ce dracu mai faceti motoare tinand cont de tot felul de tampenii?!..uitati-va mai nene pe yotube,cumparati piesele de la cine trebuie si va va fi garantat un Dyno de toata mandretea, doar asta cautam cu totii,nu-i asa?
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 24-01-11, 00:53   #74
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Eu nu sunt un pustan care sa ma uit la filme aiurea..cum stai tu calare pe net asa stau si eu.. Si spui ca sa nu ma uit pe youtube, pai nu am sansa sa ajung in state sa vad masina personal.. Uite cursa unde scoate 11 sec.. Avand in vedere ca e fwd eu zic ca e destul de bun rezultatul si cei 600 cp sunt plauzibili, avand in vedere ca MUU awd a scos 11 si iar el se invarte undeva la 500 cp.. Eu am soft de la firma unde lucreaza Vlad am facut dyno la 2 firme diferite si mi-a dat acceasi putere..

https://www.youtube.com/watch?v=tegKt...eature=related
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 24-01-11, 00:54   #75
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,328
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

PS: Ah, stai,ca-i explicabil totusi...probabil ca si gt3076 asta are... wastegate extern si carcasa cu a/r0.70..... Tial paremi-se wg-ul ... =)) ..
lascarica is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -