Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Dyno Tuning (https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning.html)
-   -   Audi S3 RT 500 by REVO Technik (https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning/227660-audi-s3-rt-500-by-revo-technik.html)

vladpvs 16-12-10 15:58

Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
7 Attachment(s)
Este vorba de un Audi S3 2.0 TFSI de 265 cp la baza.
Masina apartine REVO Technik Romania, fiind una din masinile de prezentare.
Partea de motor este finalizata in proportie de 90%, pe viitor urmand sa primeasca doar mici reglaje de finete. Dupa cum sugereaza si numele proiectului RT 500 ( Road & Track ) masina va fi construita pentru track-days, dar in acelasi timp sa pastreze caracteristicile unei masini de strada, cu care sa te poti deplasa pe roti pana la Nurburgring si inapoi ca si cu o masina normala de strada.
Momentan trenul de rulare este standard, urmand a fi modificat complet pana in primavara 2011.
Modificarile aduse motorului sunt urmatoarele:
- Kit turbo Garrett GT3071R
- Injectoare FSI de Audi R8/RS4 V8
- Pistoane Supertech
- Biele Brute
- Kit supape Ferrea
- Admisie cold air EVO MS
- Pompa benzina inalta presiune aftermarket
- Pompa suplimentara benzina in-tank
- Evacuare turbo back 3" REVO
- Twincooler Forge
- Suporti motor VF-Engineering
- Kit ambreiaj Sachs SRE + volanta singlemass
- REVO Stage 4 Performance Software

Puterea maxima dezvoltata in aceste conditii este de 534 Bhp si 638 Nm.

vcsomin 16-12-10 22:59

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
Axe ? ce presiune ?

vladpvs 17-12-10 16:22

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
Axele sunt stock, si s-au facut mai multe setari din care se poate alege in functie de circuitul pe care se va merge :

- la 0.8 Bar - 321 Bhp (mai jos de atat nu se poate)
- la 1.0 Bar - 362 Bhp
- la 1.3 Bar - 419 Bhp
- la 1.6 Bar - 461 Bhp
- la 1.8 Bar - 495 Bhp
- la 2.0+ bar - 534 Bhp

Aceasta este puterea maxima care s-a dorit, dar avem solutii si pentru +700 Bhp dar evident cu un alt set-up al motorului.

vladpvs 19-12-10 00:25

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
https://www.youtube.com/watch?v=bbAWJGBcu_M

TSC-Us 19-12-10 02:39

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
din ce am inteles eu, este cel mai rapid s3 din lume. cel putin asa scria pe un site(nu mai stiu exact unde am vazut informatia).
s3 lui rabane se spune ca are 600 cp, dar nu il vede lumea pe nicaieri, nu se da cu nimeni, concluzia o trageti voi...
acum si cu cp/nm astea...una sunt pe foaie si alta treaba este pe asfalt.

vladpvs 19-12-10 11:45

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
Dupa cum am scris in primele posturi, masina este gandita in principal pentru circuit. Nu este cel mai rapdid S3 din lume pe 402m, si nici nu cred ca va fi vazuta la vreo competite de dragracing.

In schimb cel mai rapid S3 TFSI din lume la ora actuala este S3-ul lui Dragos Tanase, REVO Stage 3 - aprox. 425-450cp, motor stock, care are un timp inregistrat de 11.15 sec/402m.

maff_77 12-01-11 20:53

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
din cate stiu eu s3 e qattro
si in flim este pus pe stand cu puntea fata
rotile de pe spate nu se invart
cum se poate masura la o masina care are tractiune integrala puterea daca nu invart si rotile spate?
sau este a3 2.0tfsi?

cristi_407 12-01-11 21:08

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
Se scoate siguranta de la Haldex, moment in care S3-ul devine FWD

SEBASTIAN 12-01-11 22:03

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
1 Attachment(s)
Daca sunteti ambili nu vreau sa derajez dar mi-ar placea sa cunosc raspunsul la urmatoarele intrebari:
  • Pana la ce viteza in km/h s-a efectuat testul?
  • In ce treapta s-a efectuat testul?
  • Care este zona de functionare a turbinei in care ofera debitul pentru 530bhp?
Citind informatile oferite de producator Garrett mi-a fost greu sa trag o concluzie:

http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/catelog/Turbochargers/GT30/GT3071R_700382_20.htm
  • De ce apare acea sincopa in graphic?
  • A cedat vreodata diferentialul central?

Predator 12-01-11 22:22

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
Quote:

Originally Posted by vladpvs (Post 3910297)
masina este gandita in principal pentru circuit.

Din toate enumerate, nu vad nimic ce mi-ar da de gandit ca masina ar fi fost facuta pentru track.

Doar modificari uzuale, pentru show.

vladpvs 13-01-11 08:47

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
3 Attachment(s)
Salut Sebastian,

Desi cred ca stii raspunsul la o parte din intrebarile tale, este politicos din partea mea sa-ti raspund.
Turbina din linkul postat de tine este diferita de cea folosita la aceasta masina. O prima diferenta vizibila cu ochiul liber ar fi ca turbina din linkul tau are wastegate intern in timp ce turbina de pe RT500 are wastegate extern ( vezi pozele atasate ). La fel si housing-urile, atat partea rece cat si partea calda, sunt diferite. De asemenea din cate stii si tu, turbina nu face singura cai putere, ea face boost, iar ca sa faca putere ea are nevoie de un motor. Pentru obtinerea puterii, pe langa valorile de boost, un rol important il joaca si amestecul sau avansul, de unde se pot obtine cai frumosi. Nu este tot una daca o masina merge cu un afr de 10 sau de 13 sa spunem, diferenta de putere fiind considerabila in conditiile aceluiasi nivel de boost. La fel sta treaba si cu avansul. Dar repet, nu cred ca spun un lucru nou pentru tine, iar kitul turbo care este pe RT500 este rated la 500+ BHP de catre producator.
Si nu in ultimul rand, aici vorbim de un motor TFSI cu injectie directa de benzina.

Cat despre "acea sincopa" din grafic, ea se datoreaza faptului ca wastegate-ul TIAL are un arc de 0,8 bar. Asta inseamna ca poate regulariza eficient o presiune de 1.6 bari. De aceea cand s-a folosit presiune de +2.0 bari, arcul prea moale din wastegate nu a putut controla eficient boostul prea mare de +2.0 bari pe care il facea turbina la acea turatie. Solutia ( deja adoptata ) este un arc de 1.0 bari in wastegate care nu are probleme in a controla presiuni de 2.0 bari. De asemenea acum si arcul din supapa DV este unul corespunzator pentru a rula eficient cu o presiune de 2.0 bari.

Cat despre restul intrebarilor, masuratorile s-au facut in treapta a 4-a, iar diferentialul Haldex ( ma gandesc ca la el te referi, deoarece S3-ul nu are diferential central ) merge perfect.

vladpvs 13-01-11 08:52

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
Quote:

Originally Posted by Predator (Post 3980014)
Din toate enumerate, nu vad nimic ce mi-ar da de gandit ca masina ar fi fost facuta pentru track.

Doar modificari uzuale, pentru show.

Daca citeai cu atentie primul post al topicului, observai urmatoarea fraza:
Momentan trenul de rulare este standard, urmand a fi modificat complet pana in primavara 2011.
Chiar acum se lucreaza intens la trenul de rulare, iar setup-ul fin se va realiza la Nurburgring, in primavara acestui an.

SEBASTIAN 13-01-11 09:48

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
Buna dimineata,

Sunt onorat de raspunsul tau desi poate ca ma asteptam sa fie altul.
De fapt ma asteptam la raspunsuri concrete nu la cat se umfla balonu, crezand ca discutia legata de presiune a lasat loc altora macar de la un anumit nivel in sus.
Presiunea nu evoca nimic, se lucreaza de fapt in debite care permit calcularea fizica exacta a masei de oxigen folosita la combustie.
Turbo in sine este o pompa de aer menita sa asigure anumite debite in anumite conditii de lucru.
Apropo de controlul presiunii, poti expune un graphic in care este monitorizata si presiunea pe el? As intelege mai usor ceea ce vrei sa spui.
Si daca tot suntem la capitolul turbo poti sa expui hartile de functionare ale turbinei folosite daca susti ca nu este un GT3071R din lista producatorului Garrett?
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/products/turbochargers.html

Nu sunt de accord cu decuplarea electrica a sitemului de tractiune la o masina gandita sa functioneze 4x4. Acesta este motivul pentru care am intrebat daca a cedat transmisia Haldexul.
El este facut sa repartizeze cuplu nicidecum o punte sa stea pe loc si alta sa mearga cu 200km/h..

vladpvs 13-01-11 12:05

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
Sebastian, multumesc, dar stiu cum functioneaza o turbina :)

Fiind un forum public nu doresc sa fac publice prea multe detalii tehnice sau amanunte, cred ca este de la sine inteles de ce.
Specificatiile turbinei nu le regasesc in linkul postat de tine, desi este un GT3071R. Daca esti intradevar interesat, poti lua legatura cu producatorii kitului turbo ( ATP ) pentru mai multe detalii, si eventual daca ei doresc iti vor furniza un grafic.
Consider ca ce am spus pana acum este mai mult decat necesar pentru un forum public, iar daca tu vrei mai multe detalii, putem discuta in particular sau telefonic ( datele noastre de contact le gasesti cu usurinta ).

Cat despre Haldex, acesta merge ok si am masurat mai multe masini Haldex pe stand 2WD fara nici o problema.

Stiu unde vrei sa ajungi cu discutia, dar eu nu doresc polemici inutile.
Cu urmatoarea ocazie cand ajungem cu RT500 la Bucuresti si daca timpul ne va permite iti vom face o vizita, ocazie cu care ne vom cunoaste si personal.

vgroza 15-01-11 16:39

Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik
 
Vlad, good posting 8)


All times are GMT +2. The time now is 00:20.

- Copyright 2024 4Tuning