Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 15-01-11, 18:25   #16
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Sebastian, multumesc, dar stiu cum functioneaza o turbina

Fiind un forum public nu doresc sa fac publice prea multe detalii tehnice sau amanunte, cred ca este de la sine inteles de ce.
Specificatiile turbinei nu le regasesc in linkul postat de tine, desi este un GT3071R. Daca esti intradevar interesat, poti lua legatura cu producatorii kitului turbo ( ATP ) pentru mai multe detalii, si eventual daca ei doresc iti vor furniza un grafic.
Consider ca ce am spus pana acum este mai mult decat necesar pentru un forum public, iar daca tu vrei mai multe detalii, putem discuta in particular sau telefonic ( datele noastre de contact le gasesti cu usurinta ).

Cat despre Haldex, acesta merge ok si am masurat mai multe masini Haldex pe stand 2WD fara nici o problema.

Stiu unde vrei sa ajungi cu discutia, dar eu nu doresc polemici inutile.
Cu urmatoarea ocazie cand ajungem cu RT500 la Bucuresti si daca timpul ne va permite iti vom face o vizita, ocazie cu care ne vom cunoaste si personal.
Nu cred ca undeva in intrabarile mele apare vreo urma de aciditate, ca sa arunci replica de genul : “Stiu unde vrei sa ajungi cu discutia, dar eu nu doresc polemici inutile.”.
Intrebarile mele sunt simple, concrete, sunt chiar punctuale.
Amadoi stim ca doresc sa ajung la ADEVAR.
Cu atat mai mult cand spui ca sti cum functioneaza o turbina trebuie sa te faci inteles folosind, date conctere cum ar fi hartile de turbo si de compresor. Neavand aceste harti de la tine am cautat si am gasit pe cele oferite de producatorul turbinei Garrett. Tind sa le cred, chiar mai mult decat o fisa dyno ridicata pe un dyno 4x2 unde s-a masurat un 4x4.
In logica expusa anterior unde am gandit neprofesionist?.. cand vreau sa discut pe date comcrete, nu pe folclor sau cand sunt putin surprins de utilizarea necorespunzatoare a unui aparat tehnic de masura?
Hai sa lasam suceala si romanismele ca nu mai e loc de ele!
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 21:43   #17
maff_77
Audi Driver

Stage 5
 
maff_77's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[MERCEDES]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

interesant e cu ce gaze antreneaza turbina aia daca axele sunt stock
maff_77 is offline   Reply With Quote
Old 15-01-11, 23:18   #18
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Daca nu ma insel asta e kitul de care vorbeste Vlad.
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant...ory_Code=VVWTK
Axele fac fata foarte bine, iar Seby poate confirma ce am obtinut noi pe o masina cu un alt turbo, pe un A4 de 2.0 TFSI cu axe stock de K03.
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant...egory_Code=AB7
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 02:21   #19
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
...
....turbina din linkul tau are wastegate intern in timp ce turbina de pe RT500 are wastegate extern ( vezi pozele atasate ). La fel si housing-urile, atat partea rece cat si partea calda, sunt diferite. De asemenea din cate stii si tu, turbina nu face singura cai putere, ea face boost, iar ca sa faca putere ea are nevoie de un motor. Pentru obtinerea puterii, pe langa valorile de boost, un rol important il joaca si amestecul sau avansul, de unde se pot obtine cai frumosi. Nu este tot una daca o masina merge cu un afr de 10 sau de 13 sa spunem, diferenta de putere fiind considerabila in conditiile aceluiasi nivel de boost. La fel sta treaba si cu avansul. Dar repet, nu cred ca spun un lucru nou pentru tine, iar kitul turbo care este pe RT500 este rated la 500+ BHP de catre producator.
Si nu in ultimul rand, aici vorbim de un motor TFSI cu injectie directa de benzina.
.... S3-ul nu are diferential central ...
Scuza-ma Vlad ca intervin ,insa sunt cateva aspecte foarte neclare aici...si am sa incep cu sfarsitul: Daca nu vezi sub masina decat o carcasa la capatul cardanului, asta nicidecum nu inseamna ca...NU ARE diferential central...scuza-ma ,insa nu ar avea cum sa functioneze ca 4x4 permanent ,fara a avea un diferential central... este vorba de cunostinte elementare. Daca tii neaaparat iti detaliez de ce si cum. In acea carcasa de aluminiu, se afla Haldexul care este diferential central SI diferentialul spate !

Apoi,legat de motor cu injectie directa...da, este mai eficient decat unul cu injectie in galerie/coada supapei, dar sa nu exageram...aici tu vorbesti de un plus de 20% ! chiar da un plus de randament de 20% pentru intreg ansamblul injectia directa ? Chiar nu mai conteaza ca exista niscava formule care spun ca pentru o anumita masa de aer poti obtine o valoare anumita a puterii la volanta ? Chiar nu conteaza faptul ca acel compresor de 71mm, poate cam 45lbs/min ?

ATPturbo NU este producator ci Distribuitor garrett,deci COMERCIANT... asadar... sper ca nu mai sunt necesare alte precizari legat de aspectul asta

Si acum ultima parte (prima in citatul meu luat din postarea ta), cea legata de ... faptul ca ati folosit un 3071 cu wg extern si carcasa ..uriasa sa zicem....Am pus mai jos o harta.Am pus si o mica schita cu ce spune harta aia. Harta este una de COMPRESOR. Harta de compresor NU SE SCHIMBA odata cu "variatiunile" pe partea de turbina...ramane aceeasi,poti sa folosesti tu si housing cu a/r de 1.40... ...Iar sunt nevoit sa-ti spun ca astea sunt detalii elementare in functionarea motoarelor turbo...

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Sebastian, multumesc, dar stiu cum functioneaza o turbina
......
.......hmm...

Quote:
Originally Posted by vgroza View Post
Vlad, good posting
Scuza-ma, dar cu ce treaba ai postat? esti galerie sau iti place sa fii penibil cateodata? Ti se pare ca Vlad are nevoie de galerie,sau ti-a cerut cineva sa-l sustii cu "aplauze" ?...hai sa afisam o atitudine matura,indiferent de varsta te rog !

Quote:
Originally Posted by maff_77 View Post
interesant e cu ce gaze antreneaza turbina aia daca axele sunt stock
Turbina aia este mica si o antreneaza fara probleme orice 2L..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	71mm comp.jpg
Views:	222
Size:	44.1 KB
ID:	1830424   Click image for larger version

Name:	tech103_enlarges.jpg
Views:	238
Size:	238.0 KB
ID:	1830426  
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; România Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 08:55   #20
vgroza

Stage 5
 
vgroza's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 430
Thumbs down Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Chiar nu sunt "aplaudici" dar ma distreaza cum sunt unii si au nevoie de 1000 de dovezi ca masina x genereaza y cai putere si z nm cuplu, nu vreti sa puna si harta cu softul ? ) Trebuie sa intelegi ca sunt si oameni care sunt corecti, aceleasi probleme le-am avut si eu cand am postat masina cu fisa dyno la fel a fost si la Vlad dar pana la urma tot timpu exista un "Gica contra".
__________________
Kingpin Boardshop:Cluj-Napoca, Bdul. Eroilor 31/2 (in gang)
vgroza is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 10:12   #21
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Lascarica, nu inteleg rostul postului tau, deoarece imi iei doar cateva cuvinte din context si NU intreg contextul in adevaratul sau sens.

In ceea ce priveste Haldexul, el este practic un cuplaj. In carcasa Haldexului exista un ambreiaj cu mai multe lamele in baie de ulei, ambreiaj care este actionat hidraulic de presiunea uleiului din diferentialul Haldex ( cu alte cuvinte cand lamelele nu sunt cuplate, nu exista frecare intre lamele, asadar uzura este inexistenta ). Aceasta presiune este controlata electronic, in functie de mai multi senzori, si nu doar cei care tin de viteza de rotatie a rotilor ( tine cont de pozitia acceleratiei, pozitia volanului, acceleratia laterala, etc. ) Asadar in anumite conditii, in special de aderenta maxima, lamelele din Haldex nu sunt cuplate, astfel 100% din putere este transmisa catre puntea fata, ceea ce il face un 4x4 NEPERMANENT . Asta nu inseamna ca Haldexul nu este un sistem performant, fiind in multe cazuri superior unui sistem clasic cu diferential mecanic. Marele Porsche 959 are un astfel de sistem la baza, sau chiar si Bugatti Veyron. De aceea nu are rost sa ne agatam de cuvinte din context, dar eu cand spun diferential central ma gandesc in primul rand la un diferential mecanic clasic, cum este cel Torsen de exemplu la Audi, care este un 4x4 PERMANENT, ECU neavand nici un control direct asupra lui ( spre deosebire de Haldex, unde ECU poate sa aiba un control total aspura lui, independent de diferenta de viteza intre punti, de aceea exista si controllere aftermarket pentru Haldex ).

Legat de kitul turbo, din nou doar mi-ai luat doar anumite cuvinte din context. Am spus ca "kitul turbo care este pe RT500 este rated la 500+ BHP de catre producator", ceea ce este perfect corect. Producatorul kitului este ATP Turbo, turbina fiind produsa de Garrett, dar asta am spus si in posturile precedente, pe care daca le citeai corect fara a-mi lua doar cateva cuvinte din context, aceasta remarca nu-si avea rostul.

Dupa cum am mai spus, daca sunteti interesati de graficul de air-flow al turbinei, luati legatura cu cei de la ATP Turbo, si daca ei vor dori, va vor furniza un astfel de grafic.

De asemenea, eu am spus ca housingurile ( deci la plural, asta implica atat partea rece cat si partea calda ) sunt diferite fata de cele expuse pe site-ul Garrett, unde evident nu exista o lista completa a tuturor turbinelor de acest tip, fiind un "consumer site". Iar daca tu spui ca housingurile nu au nici o relevanta, atunci nu avem ce sa mai discutam pe aceasta tema.

In alta ordine de idei, internetul va sta la dispozitie, asadar cu putina bunavointa se pot gasi pe forumurile din intreaga lume ( in special in UK, USA) TFSI-uri modificate de Revo cu aceeasi turbina de pe RT500 care au depasit 500 HP, unde culmea nimeni nu a ridicat problema puterii.
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp


vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 10:21   #22
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Pana la urma este un hibrid produs pentru ATP de un tert pe baza unei turbine Garrett?
bluey is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 15:17   #23
16vt

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 32
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

terminati cu aberatiile cu hibrizi , housinguri cu a/r-uri enorme care fac j-demii de cai ... ala e un 3071 din seria GT , are harta pusa de lascarica , functioneaza dupa acea harta EXACT si nimic mai mult!

pe de alta parte asa cum cu k04, niste tevi si un soft stage X faceti in jur de 400 de cai , rezultatul de fata este "in grafic"

iar la partea de "masina de circuit" modificarile care ar fi ?
16vt is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 15:31   #24
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Urmeaza sa ii se aduca modificarile de circuit
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 16:07   #25
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by 16vt View Post
terminati cu aberatiile cu hibrizi , housinguri cu a/r-uri enorme care fac j-demii de cai ... ala e un 3071 din seria GT , are harta pusa de lascarica , functioneaza dupa acea harta EXACT si nimic mai mult!

pe de alta parte asa cum cu k04, niste tevi si un soft stage X faceti in jur de 400 de cai , rezultatul de fata este "in grafic"

iar la partea de "masina de circuit" modificarile care ar fi ?
16vt, mi-a sarit in ochi ca ai 4 posturi pe acest forum, in 3 vinzi un casetofon si in al 4-lea faci aceasta remarca la adresa noastra. Daca vrei, desi nu este neaparat, poti sa ne spui cine este in spatele acestui username.

Dar sa revenim la subiect, turbina NU este cea din graficele prezentate de lascarica si nici din linkul postat de alt user.
Am pus poze cu kit-ul turbo, si se vede cu ochiul liber o diferenta mare la housinguri ( ambele, atat partea rece cat si partea calda ).
Pentru mai multe detalii despre turbina, v-am spus cui trebuie sa va adresati.

Pe de alta parte, nu stiu cati din cei implicati in aceasta discutie au avut vreodata experiente cu un big turbo pe un 2.0 TFSI. Raspunsul il stim cu totii, iar noi in acest topic am vrut sa va prezentam o realizare noua pentru Romania fiind primul TFSI cu big turbo ( ruleaza de 1 an jumatate in aceasta configuratie ), dar in schimb nu este nimic nou pentru Europa occidentala sau SUA, unde sunt numeroase exemple de acest gen, facute de Revo care au dat peste 500 HP cu aceeasi turbina. De exemplu, cu putina rabdare veti gasi pe vwvortex unele exemplare cum ar fi un VW GTI 2.0 TFSI cu GT3071 care a dezvoltat o putere de 509 HP la roata, ajutat si de un kit de water-methanol.

Lista poate continua, dar noi prin acest topic noi am vrut sa prezentam un proiect deja realizat, nu sa cerem o parere daca se poate realiza sau nu acest lucru.

Pe de alta parte, tineti aproape, deoarece in curand vom prezenta un alt 2.0 TFSI cu big turbo facut de noi in Romania, care OFICIAL este cel mai rapid Audi S3 TFSI cronometrat pe sfertul de mila din toata lumea cu un timp de 11.15 secunde.

Cat despre modificarile pentru circuit, se lucreaza la acest lucru dupa cum am afirmat in repetate randuri anterior, termenul limita fiind primavara acestui an.
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 20-01-11, 22:55   #26
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Pt ca sunt fan audi sa il ajut pe baiatul cu S3

https://www.youtube.com/user/rekettye.../1/Hk2t2WRrSjI

3076 - 1550kg / 10.4 best time , faceti voi matematica 1.7 60ft
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 21-01-11, 01:23   #27
Hexer


Stage 5
 
Hexer's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Apoi,legat de motor cu injectie directa...da, este mai eficient decat unul cu injectie in galerie/coada supapei, dar sa nu exageram...aici tu vorbesti de un plus de 20% ! chiar da un plus de randament de 20% pentru intreg ansamblul injectia directa ? Chiar nu mai conteaza ca exista niscava formule care spun ca pentru o anumita masa de aer poti obtine o valoare anumita a puterii la volanta ? Chiar nu conteaza faptul ca acel compresor de 71mm, poate cam 45lbs/min ?
Asi avea o reactie doar pe asta...avem experienta cum mai nimeni dintre noi, facem teste petnru audi la universitate pe stand de motor.

Nu are efficienta mai buna FSI-ul, chiar din contra, e mai slaba. Asta din cauza ca nu poate sa faca un amestec atat de uniform cum e in cazul injectaorelor pe galerie. De asta la 100 load merge motorul stock cu lambda de 0.85-0-82 (afr de 12-13) si stock motorul de 200 cai de la 5000 treptat scade boostol pana la 0.2 bari la limitator, asta impreuna cu o groaza de benzina, astfel incat sa raceasca ce mai e pe acolo...

Respectiv de urbo, asta face max 45 lbs dar conteaza pe ce turatie a motorului vrem sa savurma de asta, adica la 5000rpm cu cantitatea asta de aer facem 370 cai iar la 7000 peste 500... dar cum ma mai zis si la alte locuri...baza nu e caii ci cuplul si asta de unde pana unde face motorul...practic cuplul maxim e limitat de flow.

Iar cat face pe hartie nu conteaza...conteaza ce face pe strada si pe pista...acolo se compara masinile...nu sumtem in gradinita unde jucam cu carti de masini..care cat are si cat merge...
__________________
De vanzare : Volan RALLY OMP

De vanzare : Frana de mana hidraulica Wilwood


On FaceBook

Last edited by Hexer; 21-01-11 at 01:25.
Hexer is offline   Reply With Quote
Old 21-01-11, 16:03   #28
16vt

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 32
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

"identitatea" din spatele acestui username n-are nicio relevanta pentru subiectul discutat asa ca da-mi voie sa nu-ti raspund.

caut insa grafic obtinut pe un Dyno de sasiu consacrat , nu pe niste role de franare transformate in instrument de masura etalon! Dyno de sasiu care masoara la motor e un fel de.... termometru pentru masurarea persiunii ... relevanta e identica!

nu reprezint nicio firma , nu am niciun interes din nicio parte , dar ma deranjaza cum se vorbeste despre sute de cai pe hartie iar pe strada brusc se transforma in ponei! Iar bullshit-ul asta cu "asta-i FSI , d-aia scoate caii aia" e fix pentru americani , oricine cunoaste functionarea unui MAS isi da seama de limitarile pe care ti le impune un FSI ... dar cine stie , totdeauna exista inovatii si inovatori

conform graficului pus masina are 450+ hp la 5000 rpm , iar la 6000 rpm sare de 500hp ... daca tura 8500+ era o treaba , ajungeati la 650hp ... de ce nu incercati ?

tot din grafic , puterea pe care masina o are data de fabricant , respectiv 265hp o atingeti la 3600rpm .... tot nu-i nimic ciudat ?

bafta la pregatirea pentru circuit!

Last edited by 16vt; 21-01-11 at 16:07.
16vt is offline   Reply With Quote
Old 21-01-11, 17:06   #29
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

Quote:
Originally Posted by 16vt View Post
conform graficului pus masina are 450+ hp la 5000 rpm , iar la 6000 rpm sare de 500hp ... daca tura 8500+ era o treaba , ajungeati la 650hp ... de ce nu incercati ?

tot din grafic , puterea pe care masina o are data de fabricant , respectiv 265hp o atingeti la 3600rpm .... tot nu-i nimic ciudat ?
Un S3 stock face 265cp la 6000 rpm, asa ca paranteza.
Faptul ca e o turbina mai mare, care nu mai este la fel de usor antrenata la turatii mai mici ca un K0, explica diferentele.

Iar intrebarea ta sincer mi se pare copilareasca referitor de turatia 8500+ si 650cp.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 21-01-11, 19:30   #30
16vt

Stage 2
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 32
Default Re: Audi S3 RT 500 by REVO Technik

PAI TOCMAI AIA E PROBLEMAAA

punem turbina mai mare si obtinem o putere similara cu cea de fabrica la o turatie aprox de 2 x mai mica ??? in ce film ???

chill ... descretiti fruntea si poate o sa prindeti si ironiile din text

multi citesc ... multi vorbesc ... dar putini pricep ....
16vt is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -