15-05-13, 18:23
|
#181
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Cati ar fi zis acum cativa ani ca il vom vedea pe Boby MOM la startul unei etape a Campionatului National de Viteza in Coasta? Probabil putini.
Cine ar fi zis ca o va face la bordul unei “chinezarii”? Probabil si mai putini.
Ei bine amandoua ipotezele s-au transformat in realitate si una chiar a naibii de frumoasa.
Rar am vazut o transformare atat de evidenta in bine a unei masini cum s-a intamplat in cazul Hondei Civic a lui Boby.
Consideram ca pozele sunt mai elocvente in prezentarea estetica a acestei mici bijuterii si preferam sa ne concentram asupra mecanicii acestui proiect gandit si realizat de WPP (cine altcineva putea sa se ocupe de noua jucarie a lui Boby).
Masina are la baza un motor B16A2 ce a fost echipat cu pistoane high compression Wiseco si biele forjate.
Axele cu came au fost si ele inlocuite impreuna cu fuliile distributiei ce acum sunt reglabile.
Admisia stock a fost inlocuita cu un CAI iar evacuarea cu una full custom.
Si cum toate aceste upgradeuri nu fac doi bani fara un soft pe masura, acesta a fost rescris de catre WPP prin intermediul unui Hondata S300.
Pana aici toate bune si frumoase, un singur aspect mai ramane de elucidat si anume priceperea lui Boby in ale covrigului.
Bafta si rezultate cat mai bune!
|
|
|
21-05-13, 17:19
|
#182
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Infratirea intre popoare continua cu un nou episod romano-bulgar .
In urma finalizarii primului proiect pentru un client de peste Dunare https://forum.4tuning.ro/612-exelixis...ml#post5379573 ,se pare ca feedback-ul a fost mai mult decat pozitiv. In consecinta un nou GTR cu numere de BG ne-a aterizat in curte.
De data aceasta nivelul modificarilor nu a fost foarte ridicat acestea rezumandu-se la o evacuare turboback pe 90mm, filtre panel ITG si o resoftare custom by ZOD Development.
Chiar si asa doar cu modificari minore rezultatul obtinut a fost unul consistent dupa cum arata si graficele de mai jos ce infatiseaza: valoarea obtinuta pentru masina stock doar cu evacuare, valoarea finala obtinuta dupa instalarea componentelor si resoftare cat si o comparatie intre cele doua instante.
|
|
|
21-05-13, 18:29
|
#183
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Ce bine ar fi daca doar cu evacuare soft si filtru sa castigi 100hp si 200nm toata lumea ar fi mai fericita!
|
|
|
21-05-13, 23:01
|
#184
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Dovada ca se poate exista, singura conditie a "fericirii" e sa iti alegi orice masina insa motorizarea sa ramana 3.8L V6 biturbo .
|
|
|
24-05-13, 19:38
|
#185
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Probabil ca sunt putine situatiile similare in care un prestator de servicii din bransa noastra poate sa resimta atata satisfactie ca atunci cand un client alege sa strabata tara de la un capat la celalalt special pentru a beneficia de serviciile lui.
Scopul pentru care acest Subaru WRX STI Type UK a facut lungul drum de la Timisoara la Bucuresti a fost in mod specific pentru a beneficia de o resoftare ZOD Development, lucru posibil doar prin intermediul Exelixis Motorsport.
Rezultatul de mai jos a fost obtinut in conditiile in care motorul tip EJ20, cu care este echipata masina a fost ajutat de urmatoarele componente:
-galerie de evacuare + up-pipe Roger Clark Motorsport
-evacuare turboback straight 76mm
-pompa de benzina Walbro 255 in-tank
-kit dmisie BLITZ SUS LM
-silicon turbo inlet
Multumim Lucian pentru alegerea facuta si increderea acordata in mod implicit serviciilor noastre.
Last edited by Exelixis; 25-05-13 at 18:29.
|
|
|
24-05-13, 20:24
|
#186
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,733
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [SKODA] [SUBARU] [4Rally]
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Frumos, o astept pe a lui Tom curand.
|
|
|
24-05-13, 21:43
|
#187
|
Stock
Join Date: May 2013
Posts: 1
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
multumesc,
EXELIXIS Motorsport si ZOD Development pentru serviciile oferite
si tuturor celor de acolo
sunt multumit de rezultate si de comportamentul masinii
great job
|
|
|
25-05-13, 11:58
|
#188
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
@ Paul - vine si randul lui cat de curand
@ Lulu LLu - un singur sfat: Enjoy Responsibly!
|
|
|
27-05-13, 18:36
|
#189
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
O noua saptamana, un nou Nissan GTR R-R35.
In cazul de fata masina a fost achizitionata gata modificata si s-a dorit doar o cuantificare exacta a performantelor in configuratia actuala.
Modificarile masinii in acest moment sunt: filtre panel K&N, Y-pipe+catback custom (cu eliminarea catalizatoarelor secundare), resoftare.
|
|
|
29-05-13, 18:10
|
#190
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
A aparut versiunea BOH x.0!!!
Ne grabim sa va prezentam aceasta evolutie a clasicului BOH, deoarece este posibil ca urmatorul pas sa ne fie infatisat sub forma unui motor cu 4 roti pilotat prin radio-comanda.
Lasand gluma la o parte, nu credem ca exista cineva care sa stie ce idei ii vor mai veni proprietarului insa un lucru e clar, “nebunia” nu se va opri aici.
Pe de alta parte insa, “nebunia” intotdeauna e mai fructuoasa cand gasesti un partener cu care s-o impartasesti, vezi cazurile: Batman & Robin, Don Quijote & Sancho Panza sau Romica Tociu & Cornel Palade.
Si in cazul de fata regula se aplica, “nebunia” mecanica a BOH-ului fiind sustinuta de electronica WPP-ului astfel luand nastere duo-ul dinamic BOH&WPP.
Acum, fiind declarat in mod oficial ca posesor de "dunga rosie pe buletin", ii dorim BOH-ului un sezon de drag cu realizari cat mai mari si timpi cat mai mici.
Last edited by Exelixis; 29-05-13 at 21:38.
|
|
|
29-05-13, 22:11
|
#191
|
Stage 3
Join Date: Feb 2013
Posts: 152
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
A aparut versiunea BOH x.0!!!
Ne grabim sa va prezentam aceasta evolutie a clasicului BOH, deoarece este posibil ca urmatorul pas sa ne fie infatisat sub forma unui motor cu 4 roti pilotat prin radio-comanda.
Lasand gluma la o parte, nu credem ca exista cineva care sa stie ce idei ii vor mai veni proprietarului insa un lucru e clar, “nebunia” nu se va opri aici.
Pe de alta parte insa, “nebunia” intotdeauna e mai fructuoasa cand gasesti un partener cu care s-o impartasesti, vezi cazurile: Batman & Robin, Don Quijote & Sancho Panza sau Romica Tociu & Cornel Palade.
Si in cazul de fata regula se aplica, “nebunia” mecanica a BOH-ului fiind sustinuta de electronica WPP-ului astfel luand nastere duo-ul dinamic BOH&WPP.
Acum, fiind declarat in mod oficial ca posesor de "dunga rosie pe buletin", ii dorim BOH-ului un sezon de drag cu realizari cat mai mari si timpi cat mai mici.
|
Nebunia e să-l vezi pe WPP lucrând la o masină cu un spatiu gol unde ar fi trebuit să fie un motor si ca să vezi nu e motorul acolo, cred că de aia si-a pus masca aia cu oxigen când nu a văzut motorul la locul lui. Felicitări!!! Merită tot respectul. Foarte interesantă mutarea motorului cât mai în spate, defapt mutarea cu totul a greutății față mai în spate, inclusiv pozitia șoferului, împreună cu o ușurare masivă a greutății BOH ului, cu o parte tehnică deloc de neglijat și culminând cu mânuțele ale două ale WPP ului coordonate impecabil au dus la un proiect impresionant.
|
|
|
30-05-13, 11:41
|
#192
|
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Wpp a trecut la ozn-uri??? Felicitari !
|
|
|
30-05-13, 23:18
|
#193
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Un OZN deghizat in BMW sau un BMW deghizat in OZN...discutabil. Probabil ca misterul va fi elucidat cu ocazia primului eveniment de drag racing in adevaratul sens al cuvantului la care va participa anul acesta.
|
|
|
31-05-13, 13:31
|
#194
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Si pentru cine credea ca in acest proiect nu exista decat eficienta din punct de vedere mecanic si nici un pic de simt al esteticului ei bine, think again!
Da, ok, poate o sa ziceti ca are coeficientul aerodinamic al unei caramizi si aparenta unui plug de zapada, dar totusi, trebuie sa admitem ca BOH-ul e interesat si de aspectul "artistic" al problemei, macar un pic.
Last edited by Exelixis; 31-05-13 at 13:36.
|
|
|
31-05-13, 13:38
|
#195
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 336
|
Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno
Quote:
Originally Posted by Exelixis
Si pentru cine credea ca in acest proiect nu exista decat eficienta din punct de vedere mecanic si nici un pic de simt al esteticului ei bine, think again!
Da, ok, poate o sa ziceti ca are coeficientul aerodinamic al unei caramizi si aparenta unui plug de zapada dar totusi trebuie sa admitem ca BOH-ul e interesat si de aspectul "artistic" al problemei macar un pic.
|
O sa va iau taxa de fiecare data cand o sa vreti sa va ridic capota sa ii vedeti motoooruuu
Si fiecare poza facuta cu aceasta raritate o sa fie fff scump platita
NE VEDEM PE PISTA...BAFTA MULTA
|
|
|
|
|