Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 03-08-14, 15:49   #4876
nelutzu

Stage 3
 
nelutzu's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 135
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

pozele sunt de ieri(02.08.2014),cu ocazia unei etape de VTM organizate de ACR in apropierea orasului Zalau.
nelutzu is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 16:04   #4877
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

deci masina mai exista si este functionala?cine o piloteaza?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 16:59   #4878
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by nelutzu View Post
Formula a fost realizata la inceputul anilor 80 si proprietarul a concurat cu ea in acea perioada.Motor de dacia,carburator da lada,jante proiectate si construite de catre domnul Filip.
Stiu ca voi fi comentat dar ....... . Are cineva o explicatie tehnica de ce ( in poza cu spatele acelui Easter) mai exista acea teava serpuita dupa butelia acea numita toba de esapament ???? Sa nu imi spuneti ca se regleaza cuplul motorului din lungimea ei ca nu cred , alta explicatie existaa ??

Last edited by racerVTM; 03-08-14 at 17:02.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 18:29   #4879
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Racer,intrebarea ta este indreptatzita,banuiesc ca este serpuita ca sa se incadreze in regulament dimensiuni prescrise,dar ce cauta o toba de esapament acolo,nu inteleg
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 18:39   #4880
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Ce dracu mai conteaza ce cauta acolo sau ce intrebuintare are. E o vechitura care inca mai exista si functioneaza si care conteaza ca o mica parte de istorie aruncata la gunoi de noi romanii in general. Si nici nu ma mira!!!
Imi pare rau ca am dat de stire! cu carcoteli de gen.... cred ca o sa-mi vad de treaba si eu in alta parte!


Sanatate multa!
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 19:16   #4881
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

[QUOTE=ROAD EMPIRE;5731228]Ce dracu mai conteaza ce cauta acolo sau ce intrebuintare are. E o vechitura care inca mai exista si functioneaza si care conteaza ca o mica parte de istorie aruncata la gunoi de noi romanii in general. Si nici nu ma mira!!!
Imi pare rau ca am dat de stire! cu carcoteli de gen.... cred ca o sa-mi vad de treaba si eu in alta parte!

Am si eu o rugaminte , hai sa nu ne mai suparam asa usor si sa vorbim pe aici , de aia se numeste forum si topic si tot asa mai departe.

Nu vad de ce s-ar supara proprietarul Easterului( aici este treaba de care iti pare tie rau ) cand se discuta pe tema masinii sale si se incearca ceva constructiv , nu sa se faca mishto sau sa glume proaste .Dar, aici este un mare , dar , daca vrei sa participi la o competitie si sa nu se faca glume , trebuie incercat sa se foloseasca un material de concurs cat mai bun si mai performant posibil ( nu se vrea un motor de Dacia sa aiba 1000 cai ) dar nici sa il faci mai slab decat era el de fabrica . Toba aia nu este toba , este un stingator taiat si modificat in toba de esapament si logica lui nu o vad . Stiu , toti ma condamna ca cica bag fitile si comentez , dar vreau sa ma fac inteles , STIU despre ce vorbesc si nu delirez cand spun ce trebuie facut la un motor sa fie RACE . Inca o data proprietarului multa stima ca foloseste si inca alearga cu acea masina si sper sa inteleaga in sens constructiv afirmatiile de pe aici de pe forum iar daca este cu suparare , SCUZE.

Last edited by racerVTM; 03-08-14 at 19:23.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 03-08-14, 19:35   #4882
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Road,se pare ca tu ai inteles ceva gresit,noi nu vrem sa criticam,asa cum am spus de mai multe ori eu stimez si admir pe fiecare care face ceva,fiindca este foarte greu,credema,stiu ce spun,in sfirsit am construit 3 Eastere cu care am si concurat,trebuie sai dau dreptate de data asta lui Racer,discutia este constructiva,poate atunci cind a fost construit easterul,constructorul nu a stiut mai bine,poate nici nu a avut cu cine sa se sfatuiasca,inca odata jos cu palaria
eu de exemplu am construit ultimul esapament dupa desenele de la nemti,potrivit pe motorul de Lada,solutia este eficienta,dar trebuie sa ai posibilitatea
inca o data,va rog sa lasam certurile,nu aduc nimic,dar un lucru este clar,toba asa cum este montata nu aduce nimic,numai greutate in plus
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-14, 08:54   #4883
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

eu am sperat sa primim mai multe informatzii,a participat la Meses,cine a pilotat,cum sa comportat,samd
dar din pacate nmic
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-14, 13:58   #4884
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Pilot este dl Filip, la venerabila varsta de 82 ani daca bine am inteles. A facut dl o urcare, forlighter find necronometrata, a nu a facut-o acuzand dificultati la manevrarea timoneriei. Asrima data in ultimii 20+ ani cand a scos formula din garaj.
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 06-08-14, 15:12   #4885
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Sa nu mai zica unii carcotasi , ca MINE , ca nu mai exista inca lumea pasionata de constructia de masini custom made in Romania , uite aici cu sasiu tubular , exact ce trebuie si facut sa ai o masina performanta

https://www.4tuning.ro/masini-tunate-...ade-23325.html

Chiar este de zis , jos palaria si respect pentru cine a inceput si finalizat acest proiect. Cu un motor puternic ( 350+ , 400 + cp ) poate deveni chiar o amenintare pentru Mitshu sau chiar LOLA si mai ales pe mana unui PILOT pe coastele Romaniei . Frumos si interesant proiect si chiar realizat din masini/vechituri de la dezmembrari, teava bineinteles de calitate si o mana de artist in a imbina totul .

Last edited by racerVTM; 06-08-14 at 15:15.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 06-08-14, 16:02   #4886
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

la 82 de ani,respect,si respect si ptr.masina ca dupa mai bine de 20 de ani mai functioneaza
K.Lada care mai este situatia cu masina ta?
Racer,aici avem dovada,deci daca se vrea se poate,asa cum am discutat mai de mult cu piese de la dezmembrari,si multa munca.
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-14, 19:23   #4887
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Chiar voiam sa intreb daca monopostul prezent la Meses (sau Mezes?) este construit in anii 80 sau o replica, am inteles acum ca prima varianta e corecta. Pacat ca a avut probleme, dar uite ca s-au mai pastrat!
Cat despre masina prezentata in articol... Respect pt cel care a construit-o, e intr-adevar o dovada ca se poate, dar de aici si pana la a se lua de gat cu Lola nu e doar o cale luuuuuunga, e mai mult decat atat! Structura este destul de rudimentara si nu mi se pare cea mai fericita, sunt niste grinzi cu zabrele care formeaza un paralelipiped, iar daca in configuratia actuala are 575 kg, cu un motor mai potent ajunge la masa Lolei x 1.5 (cel putin)... Plus setarile care ar trebui facute, asta daca ai din ce sa reglezi una-alta. Parca la 4900 de lire sterline era de vanzare recent o formula cu motor moto pe un site specializat
P.S. in weekend e etapa de coasta la Teliu, traseu de viteza si frumos dpdv pilotaj (pacat insa ca expunerea si vizibilitatea sunt nule), dar spectatorii cu greu pot vedea ceva interesant. Ramane de ghicit locul 3, primele 2 sunt in mod normal adjudecate
P.P.S. chiar se asfalteaza la Adancata - asta daca nu cumva erau poze photoshopate alea de le-am vazut!

Last edited by john17; 06-08-14 at 19:28.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 06-08-14, 21:33   #4888
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Cat despre masina prezentata in articol... ......... Structura este destul de rudimentara si nu mi se pare cea mai fericita, sunt niste grinzi cu zabrele care formeaza un paralelipiped, iar daca in configuratia actuala are 575 kg, -)
Iti dau totala dreptate , dar nu am vrut sa mai comentez la cadrul acela , vorba ta , gen grinda cu zabrele , care chiar este paralalelipiped , nitel neinspirat . Se poate umbla la structura de rezistenta tubulara si chiar cred ca se mai poate usura prin aceasta modificare. E bine, cineva ,TG sau Cornel ( carora chiar le-a trecut prin maineile lor asa ceva ) sa comenteze nitel pe aici pe marginea unor imbunatatiri ( din poza ce se pot vedea cel putin ) si cine stie , proprietarul poate sa si aplice unele din modificarile posibile .Nu cred ca ii vor strica ceva sfaturi pe marginea acestei constructii , repet demne de admiratie si care cred ca este pacat sa nu o inscrie la vreo cursa doua , asa doar pentru public cel putin si pentru sufletului lui de constructor . Fiind cutia de viteze deja de ALFA , poate gasi si alte motoare mai potente sa se adapteze pe ea .

Last edited by racerVTM; 06-08-14 at 21:52.
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 06-08-14, 22:56   #4889
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Eu sint placut surprins ca mai exista oameni care vor sa faca ceva si avem dovada ca se poate.Felicitari
parerea mea,ca sa pot spune ceva despre masina,este in primul rind trebuie sa stim pentru ce este construita,daca pentru curse unde se incadreaza in regulament,daca este conceputa pentru strada este cu totul altceva,de exemplu nu inteleg de ce garda la sol este reglabila pina la 170mm mult prea mult
alt punct pentru rigizarea cadrului,eu sai fi folosit,panouri de aluminiu,cum am discutat mai inainte grupa C
ca sa se ia cu Lola de git din nou povestea cu bormasina electrica si cea manuala,Lola chiar daca este 50% made la Resita este un monopost conceput si construit pentru curse.
Dupa parerea mea Lola poate fi batuta numai de un monopost,dar se pare ca nu indrazneste nimeni la un asemenea proiect,se pare ca totusi curentul de aer si dantura isi spune din nou cuvintul
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 07-08-14, 05:26   #4890
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nu pare construita pt curse, oricum suspensia pare sa fie adoptata functie de ce s-a gasit disponibil si nu ceva calculat. Cutia de Alfa nu stiu ce motor ar putea primi, oricum la 156 GTA (3.2 V6, 250cp) e cu totul alta c.v.,si nici aia nu "digera" f bine performantele motorului.
E o realizare remarcabila,.fara indoiala, dar constructia unei masini de curse care sa si performeze e cu totul alta mancare de peste. "Pe genunchi" se poate construi cel mult o vrila, daca isi aminteste cineva de instrumentul de gaurit din trusele de traforaj
john17 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -