Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 14-10-09, 16:44   #931
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by AppleOfAutoIndustry View Post
Ideea e ca nu numai Mercedes, Lexus si mai ales Audi sunt mai sigure si mai stabile decat BMW-urile la viteze mari dar am constatat personal weekendul trecut cand am fost in vizita in Buc ala idiot de aglomerat ca intr-un Masserati Quattroporte S in care am stat in dreapta la noul dealer Autoitalia fata in fata cu Carrefour Colentina, fiind invitat la ceremonie bla bla, am avut ocazia sa stau in el iar soferul sa conduca exact pe un drum stiut de el cu nu mai putin de 247km/h...IN BUC! Defapt cred ca era vreo iesire, dar in fine...masina aia statea pe strada ca pe sine, tractiunea era incredibila, fara scarturi, porcarii, derapaje tampite, pur si simplu ireprosabil, dusa in rosu de sofer, o experienta de vis.
Tin sa mentionez ca ESP era off...si ca anvelopele spate erau de 285/35, da aderenta mare, dar faptul ca aia sunt in stare sa faca o masina cu motor de Ferrari si cu tractiune care nu te lasa la greu la un pic peste 100.000euro iar BMW M6 e zero la tractiune, ce poate insemna asta?!Si e Masserati Quattroporte S, o masina exclusivista, mult mai frumoasa ca BMW-ul, cu stil si prestanta, sa nu zic ca toti se dadeau din calea masinii, n-am vazut pana acum ca cineva sa se dea la o parte cand vine vreun BMW din urma, BMW n-are respect, n-are exclusivitate. Pe strada exista cazane de BMW-uri la orice colt de strada dar si masini noi, sunt prea multe...Apropo uite ce face un BMW cu spatele pe la munte...si ce comentariu "inteligent" da proprietarul
http://stirileprotv.ro/stiri/social/...de-toamna.html
Din intamplare ti-a trecut vreodata prin minte ca imaginea BMW e patata rau de tot in tara noastra si international si ca la ora actuala nu prea mai primeste respect?Cunosc fani care au preferat un Audi, Lexus, Mercedes, etc decat BMW din cauza "imaginii" cocalaresti ale BMW-urilor, inclusiv ale M-urilor... Iar M este mult mai ieftin decat un RS sau AMG, nu cumva spune ceva despre "calitatea lor"?
Si ce simti tu in BMW diferit in domeniul "senzatiilor" si "sigurantei"?Ca parca M3 e de mii de ori mai asistat ca un C63 sau un RS4, avand cel mai "productiv" procesor din industrie, demonstrand ca BMW-urile sunt ultra asistate acum si chiar nu simti nimic mai mult decat daca te mananca bibilica si tragi stanga de volan maxim si apesi in blana acceleratia ca sa faci derapaje pentru "privitori".
Realizezi ca nu te crede nimeni la ce ai scris tu acolo ...

Quote:
Originally Posted by AppleOfAutoIndustry View Post
In orice caz si in domeniul stilului RS si AMG sunt mult peste M. M n-as iesit niciodata in vreun concurs de design sau in vreun test ca fiind cel mai frumos impotriva celor doua, iar imaginea atrage si vinde, mai mult decat orice altceva.

Arata-mi si mie concursurile de design si testele ... ma faci sa rad cat de penibil esti. Iar despre imaginea care atrage si vinde mai mult decat orice altceva, cum iti explici ca M-ul e pe primul loc la vanzari ? Btw, care e rezultatul poll-ului asta (in conditiile in care majoritatea posesorilor de Seat/Skoda/Audi/Vw .. si sunt multi ... ar da voturi RS-ului) ?
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 16:57   #932
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Un LOrd, daca vreodata o sa ajungi sa ai bani sa iti cumperi asemenea masina cred ca nu ar trebui sa te iei nici dupa cousin rudotel, nici dupa site-ul X sau Y ci ar trebui sa faci test drive cu ambele masini si sa o iei pe aia care iti place tie cel mai mult. Voi chiar va cumparati masini dupa ce scrie pe internet sau dupa prejudecati sau cumparati ce va place si ce va face sa va simtiti mai bine?
Pai si daca vreau o masina sh din Germania?
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 17:00   #933
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Cand cumperi masina te plimbi cu ea inainte, nu? O iei de la autohaus, te dai cu ea, te duci la alt autohaus, te plimbi cu celalalt model, eu asa fac cel putin. Tu daca preferi sa iti iei masina dupa ce le place altora, problema ta, nu detin eu adevarurile absolute.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 19:20   #934
AppleOfAutoIndustry

Stage 1
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 19
Default Re: AMG vs. M vs. RS

http://www.germancarblog.com/2009/10...ack-video.html
Cand BMW o sa ajunga la nivelul asta de performanta, design, SUNET, prestanta, exclusivism, calitate si agresivitate atunci are rost sa iti mai zic ceva...

Niciodata BMW nu a fost cel mai bun in nimic, in special la design. Sa iti reamintesc ce face cel mai rapid si cel mai scump si cel mai "exclusivist" BMW din istorie, adica M6?
Convinge-te:https://www.youtube.com/watch?v=1CxgMNAT55g

Teapa...
AppleOfAutoIndustry is offline   Reply With Quote
Old 14-10-09, 19:25   #935
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Din păcate nu ai reuşit să depăşeşti problemele de comunicare şi īnţelegere ale complexei industrii auto pe care pretinzi că o cunoşti pānă la ultimul detaliu tehnic, stilistic şi de imagine. Te rog să nu-ţi creezi o altă clonă pentru că va fi inutil.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 02:14   #936
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by AppleOfAutoIndustry View Post
Teapa...
Quote:
Originally Posted by AppleOfAutoIndustry View Post
http://www.germancarblog.com/2009/10...ack-video.html
Cand BMW o sa ajunga la nivelul asta de performanta, design, SUNET, prestanta, exclusivism, calitate si agresivitate atunci are rost sa iti mai zic ceva...

Niciodata BMW nu a fost cel mai bun in nimic, in special la design. Sa iti reamintesc ce face cel mai rapid si cel mai scump si cel mai "exclusivist" BMW din istorie, adica M6?
Convinge-te:https://www.youtube.com/watch?v=1CxgMNAT55g

Teapa...

Diazepam,chiar ca teapa. In primul filmulet, la secunda 29 se vede cum pilotul pierde masina, fuge de cur dupa aia imediat se schimba camera ca sa nu vezi ca in viata reala te faceai praf, foarte stabil R8, nimic de zis. Quattro o sa fie tractiune smechera pe masini cu pretentii sport cand o sa se bata cu porsche 911 turbo si cu nissan gtr.

In al doilea filmulet, cum sa testezi Porsche Carrera S cu M6? M6 nu e masina de circuit, are 500 de kg peste carrera si este alta clasa. Normal ar fi sa compari carrera s cu m3 , dar asta la o emisiune normala despre masini, nu la top gear. Nu sunt maniac bmw, intre m3 si carrera s as alege porsche sincer sa fiu dar hai sa fim seriosi.

Last edited by aleks; 15-10-09 at 07:56.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 08:07   #937
blazeyblaze
Afro Samurai

Stage 5
 
blazeyblaze's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of:
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

1 - ti-ai dat tu seama ca s-a facut praf? eu am fost cu rs-ul in situatii mult mai cumplite si nu am patit nimic....pur si simplu e foarte usor de pus la loc asa ca nu imi inchipui ce criterii ai folosit pentru a realiza ca r8-ul ala "s-a facut praf"....stiu ca nu asta ai scris dar asta lasi de inteles

2 - "n al doilea filmulet, cum sa testezi Porsche Carrera S cu M6? M6 nu e masina de circuit, are 500 de kg peste carrera si este alta clasa."


se ridica niste intrebari aici
1)carrera S e de circuit?
2) daca m6 are approx 1712 kg si 507 cai, iar carrera S are 1495 kg si 355 cai unde e problema?
3) tie ti se pare mai putin corecta comparatia intre un carrera S si un m6 decat intre un porsche carrera turbo (911 turbo) si m6?

iti explic eu foarte clar ce se intampla....porsche, in afara faptului ca are motorul amplasat mult mai inteligent decat bmw-ul, are un power-to-weight ratio mult mai bun decat bmw-ul....respectiv 4,21 fata de 3,37
deci nu vad de unde nemultumirile dumitale si vehementa exprimarii

facts are facts

acum sa vorbim despre M AMG SI RS
__________________
sec
blazeyblaze is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 12:25   #938
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Cand cumperi masina te plimbi cu ea inainte, nu? O iei de la autohaus, te dai cu ea, te duci la alt autohaus, te plimbi cu celalalt model, eu asa fac cel putin. Tu daca preferi sa iti iei masina dupa ce le place altora, problema ta, nu detin eu adevarurile absolute.
Test drive faci la dealer cu masina noua, ala se numeste test drive. In al doilea rand de autohaus-uri ma cam feresc, tu nu ai decat sa mergi la autohausuri. Eu merg intotdeauna la privati sau chiar la masinile rulate vandute de catre firma producatoare. In al treilea rand poate nu ma intereseaza din start performantele diminuate date de greutatea si frecarea unui sistem 4x4, sa nu mai spun ca asta implica un consum mai mare si costuri de intretinere simtitor mai mari. Iar daca in testele facute de cele mai tari publicatii auto, masina respectiva nu s-a comportat stralucit (ba chiar a fost cea mai slaba, cel putin la performante: http://www.caranddriver.com/reviews/...mparison_tests - asta e unul din teste) stiu din start spre ce sa ma orientez. Si bine inteles ca ma plimb cu masina inainte de a o cumpara. Si mai am o intrebare, tu de ce stai pe forumul asta ? Nu ca sa mai auzi niste pareri ? Tu nu citesti reviste/siteruri auto ?
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 15:26   #939
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Blazey, am exagerat, nu sunt 500 de kg diferenta, doar vreo ~300 give or take dar repet, m6 nu e masina de circuit si este din alta clasa, e un gt de lux orientat spre confort. Nici Carrera S nu este o masina dedicata de circuit dar este mult diferita de m6, e totusi un 911 adica masina sport suprema, sunt clase diferite de masini Iar 300 de kg pe circuit sunt ceva, oricat ai incerca tu sa negi. Oricum parerea celor de la top gear este 0 pentru mine, nici fastestlaps nu este o icoana sau litera de lege in materie de ales masini si timpi dar macar de acolo nu reiese ca e asa de praf M6-le cum reiese din emisiunea alora de la top gear.Macar pe fastest laps nu pot sa ii acuzi pe piloti decat de incompetenta in condus masini, la top gear intervin chestii comerciale si pareri biased din acelasi motiv. Ce am vrut sa subliniez este un singur lucru anume ca nu mi se pare normal sa compar M6 cu un 911, e ca si cand ai compara pe circuit Bugatti Veyron cu Mc Laren F1, e stupid.

Apropo de Audi R8, am zis ca in viata reala te spulberai cu el daca iti scapa la modul ala in curba si ieseai pe contrasens cu el, think about it, ai vazut ca a pierdut spatele si dupa aia au schimbat camera, nu au aratat cum a redresat-o, de ce oare?Pentru ca a fost destul de nasol momentul zic eu si nu dadea bine la imagine. Desigur, este posibil sa ma insel.

Pe circuit normal ca nu patesti nimic pentru ca esti singur pe drum si nu exista parapeti, copaci etc. Am facut aceste precizari apropo de tractiunea inumana a sistemului quattro care tine masina lipita de asfalt si care prin rahaturile astea sforaitor comerciale a convins multi retarzi ca daca iti iei quattro esti superman si poti sa mergi oricum cu masina ca te scapa din orice situatie, adevarul evident este ca nici Audi nu face masini magice care sfideaza legile fizicii dupa cum se vede clar din filmulet. Asta nu inseamna ca am ceva cu Audi sau cu RS-urile, nu am avut onoarea macar sa merg in asa ceva necum sa conduc.
Oricat ai insista tu ca nu ai patit cu masina ta nimic si bla bla, e normal, esti fan Audi si ai avut RS, eu am comentat ce se intampla in linkul dat de apple, nu contest ca tu esti un mare pilot, mai bun ca ala din filmulet si ca iesi din orice situatie cu RS-ul.

Un lord, nu stiu care e problema ta, daca in mintea ta crezi ca nu poti face test drive decat la masinile noi...ce sa mai zic. E ca tine.
Fereste-te de autohausuri si cumpara de la privati,whatever,chiar nu imi pasa, eu ti-am dat un sfat, e treaba ta ce faci de acum incolo, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu ma intereseaza parerile altora.Iar la cealalta intrebare, da, citesc reviste si siteuri auto dar am ideile mele proprii despre ce vreau de la o masina si ce imi place. Nu sunt lemming, nu am nevoie sa imi spuna un jurnalist ce masina imi place sau ce sa imi cumpar.

Last edited by a3ds; 15-10-09 at 15:34.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 15:41   #940
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by blazeyblaze View Post
1 - ti-ai dat tu seama ca s-a facut praf? eu am fost cu rs-ul in situatii mult mai cumplite si nu am patit nimic....pur si simplu e foarte usor de pus la loc asa ca nu imi inchipui ce criterii ai folosit pentru a realiza ca r8-ul ala "s-a facut praf"....stiu ca nu asta ai scris dar asta lasi de inteles

2 - "n al doilea filmulet, cum sa testezi Porsche Carrera S cu M6? M6 nu e masina de circuit, are 500 de kg peste carrera si este alta clasa."


se ridica niste intrebari aici
1)carrera S e de circuit?
2) daca m6 are approx 1712 kg si 507 cai, iar carrera S are 1495 kg si 355 cai unde e problema?
3) tie ti se pare mai putin corecta comparatia intre un carrera S si un m6 decat intre un porsche carrera turbo (911 turbo) si m6?

iti explic eu foarte clar ce se intampla....porsche, in afara faptului ca are motorul amplasat mult mai inteligent decat bmw-ul, are un power-to-weight ratio mult mai bun decat bmw-ul....respectiv 4,21 fata de 3,37
deci nu vad de unde nemultumirile dumitale si vehementa exprimarii
Nu stiu ce ai explicat tu acolo dar mie imi aduce a povesti de adormit copii. Un test facut de Drivers Republic intre M6 si Porsche Turbo si ai sa observi cum sta M6-le pe langa Turbo: https://www.youtube.com/watch?v=n_GK03w2xTM asa ca hai sa nu mai vb din auzite si din calculele de pe hartie.

Iar legat de "inteligenta" amplasarii motorului la BMW ... esti uin pic carcotas, Audi-ul tau il are cumva mai "inteligent" amplasat ?Mai ales ca si-o ia rau pe circuit de la M3, as putea spune ca il cam ingenuncheaza ! La acceleratii sa nu mai spunem (5 secunde diferenta la 150mph, cam mare ecartul...). http://www.caranddriver.com/reviews/..._bmw_m3_page_4 - vezi test sheet pt fiecare in parte. Si sa revin la "inteligenta" ampasarii motorului, poti cumva sa iei 4 oameni intr-un Porsche 911? Adica faptul ca sunt 2 masini diferite si cu meniri diferite de ce nu observa nimeni? Normal ca daca ai 4 locuri, ai din start greutate suplimentara si performanta sacrificata. Si sa iti mai spun ceva, BMW-ul are raportul distributiei pe punti 50:50, pe cand Porschele nu il are, iar asta se poate vedea in competitii gen GT4 unde conteaza f. mult acest lucru.

P.s. Inca niste teste, sa nu spuneti ca si astea sunt manarite:

M3 din nou pe circuit: https://www.youtube.com/watch?v=BKaUm5jNY-Y

Uite M6 versus Nissan GTR pe 800m:
https://www.youtube.com/watch?v=X30yp2qhUgE
https://www.youtube.com/watch?v=ocaRpjxNId8

PS: PDV, iti recomand sa nu te uiti ca sa nu mori si mai tare de oftica !
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 15:49   #941
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Unlord, nu stiu care e problema ta, daca in mintea ta crezi ca nu poti face test drive decat la masinile noi...ce sa mai zic. E ca tine.
Fereste-te de autohausuri si cumpara de la privati,whatever,chiar nu imi pasa, eu ti-am dat un sfat, e treaba ta ce faci de acum incolo, nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca nu ma intereseaza parerile altora.Iar la cealalta intrebare, da, citesc reviste si siteuri auto dar am ideile mele proprii despre ce vreau de la o masina si ce imi place. Nu sunt lemming, nu am nevoie sa imi spuna un jurnalist ce masina imi place sau ce sa imi cumpar.
Pai si eu am ideile mele despre masini, ti-am si scris mai sus cam ce vreau sau nu vreau de la o masina dar nu poti sa imi spui ca nu conteaza si ce mai scriu jurnalistii auto ce conduc milioane de masini si zic eu ca pot avea o parere mai buna decat a mea sau a ta, niste muritori de rand care cumparam o masina, odata la cativa ani. Iar de testat, fii sigur ca le testez inainte...si tin cont si de parerea jurnalistilor. Si inca o "parere" o mai au uneori si banii de care dispui dar in fine discutia e lunga ... oricum merci de sfaturi!

Last edited by UNLORD; 15-10-09 at 15:52.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 15:56   #942
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Man, nu ai idee cat lobby se face si cati bani negri se dau la emisiunile care prezinta masini. Eu nu am DELOC incredere in Top Gear sau orice emisiune similara tocmai din cauza asta, banii vorbesc in ele mai mult decat ingineria si asta e de inteles, toti vor sa isi vanda produsele prin orice mijloace.

Also, eu nu sunt pilot ca sa imi pot conduce masina la limita si nu am nici unde pentru ca nu am circuit la dispozitie sa ies cu masina pe el, deci asta e ultimul motiv pentru care imi cumpar o masina, circuitul. Astia tot insista cu circuite cu plm cand de fapt 99% dintre oameni isi cumpara masini din cu totul alte motive. Banii bineinteles ca sunt factorul determinant in alegerea unei masini dar cand vorbim de RS si M si AMG noi deja e clar ca banii nu prea sunt o problema. Chiar si alea vechi, chit ca dai putin pe ele la achizitie costa destul de serios intretinerea, trebuie sa ai portofelul destul de gros ca sa tii pe drum asa ceva.

E putin offtopic dar da cu geana pe articolul asta:

http://schimbarea.blogspot.com/2007/...in-consum.html
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 16:34   #943
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

ala e un mare show, o emisiune de divertisment auto, nu emite certificate de omologare
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 16:45   #944
blazeyblaze
Afro Samurai

Stage 5
 
blazeyblaze's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of:
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Nu stiu ce ai explicat tu acolo dar mie imi aduce a povesti de adormit copii. Un test facut de Drivers Republic intre M6 si Porsche Turbo si ai sa observi cum sta M6-le pe langa Turbo: https://www.youtube.com/watch?v=n_GK03w2xTM asa ca hai sa nu mai vb din auzite si din calculele de pe hartie.

Iar legat de "inteligenta" amplasarii motorului la BMW ... esti uin pic carcotas, Audi-ul tau il are cumva mai "inteligent" amplasat ?Mai ales ca si-o ia rau pe circuit de la M3, as putea spune ca il cam ingenuncheaza ! La acceleratii sa nu mai spunem (5 secunde diferenta la 150mph, cam mare ecartul...). http://www.caranddriver.com/reviews/..._bmw_m3_page_4 - vezi test sheet pt fiecare in parte. Si sa revin la "inteligenta" ampasarii motorului, poti cumva sa iei 4 oameni intr-un Porsche 911? Adica faptul ca sunt 2 masini diferite si cu meniri diferite de ce nu observa nimeni? Normal ca daca ai 4 locuri, ai din start greutate suplimentara si performanta sacrificata. Si sa iti mai spun ceva, BMW-ul are raportul distributiei pe punti 50:50, pe cand Porschele nu il are, iar asta se poate vedea in competitii gen GT4 unde conteaza f. mult acest lucru.

P.s. Inca niste teste, sa nu spuneti ca si astea sunt manarite:

M3 din nou pe circuit: https://www.youtube.com/watch?v=BKaUm5jNY-Y

Uite M6 versus Nissan GTR pe 800m:
https://www.youtube.com/watch?v=X30yp2qhUgE
https://www.youtube.com/watch?v=ocaRpjxNId8

PS: PDV, iti recomand sa nu te uiti ca sa nu mori si mai tare de oftica !



esti mult prea infocat
eu am avut si m si rs...sunt in continuare fan M pentru agresivitate si RS pentru exactitate


simplu scurt si la obiect

cat despre inteligenta amplasarii motorului....vorbeam doar de exemplul in cauza....imi ofeream parerea vis-a-vis de versusul din film....carrera vs m6
in rest mi se rupe baschetu de tot...am avut rs....am avut m....cu cauciucuri de iarna la m abia ma miscam prin oras, in schimb cu rs-ul urcam la cota 1400 fara probleme...asa ca imi convine sa imi iau bataie de la un m (ceea ce am si patit , m3 fiind in cauza) dar sa pot sa imi folosesc masina tot timpul la capacitati maxime
blazeyblaze is offline   Reply With Quote
Old 15-10-09, 16:54   #945
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Vad ca puneti filme doar cu M3 unde Audi nici nu are masina in comparatie care sa se produca, cu M5 de ce nu va inghesuiti ? Sau faptul ca RS6 4x4 il lasa pe afara va deranjeaza ? .

Cate informatii "pline de acuratete" au fost postate pe paginile trecute...ramai masca. De la filmuletele alea fantoma care aratau superioritatea X-Drive pana la afirmatii gen BMW folosea 4x4 inainte ca Audi sa apara. Avand in vedere ca Audi a sarbatorit 100 de ani recent in timp ce BMW a sarbatorit 80 de ani imi dau seama cum ei inca foloseau 4x4 inainte ca Audi sa existe . Multumim pentru informatii de calitate, continuati, e amuzant. La fel si cu Quattro pe masini sport cand o sa se ia la tranta cu 911 Turbo. Pai R8 V10 FSI ce face ? Nu se distreaza cu el ? Sau Gallardo LP560 care este foarte similar.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -