Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 21-02-14, 17:35   #496
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Avem sperante ca ai sa pleci cu zambetul pe buze, iar mersul nu o sa te dezamageasca.
Te asteptam sa ne anunti inainte cu cateva zile ca sa facem programarea.
Operatiunea dureaza cca. 4 ore.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-02-14, 23:47   #497
Alex_19Mig

Stage 5
 
Alex_19Mig's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

La un Audi A4 B5 2.5 V6 150hp.Dupa remapare ce comportament ar avea.Castig de hp,accelerare,consum.Doar cu aceasta operatiune cam la ce crestere de putere se poate ajunge si cat ar costa.Multumesc.
__________________
Oltcit 1.3 air-cooled boxer engine https://forum.4tuning.ro/647-masina-m...lub-12trs.html
Alex_19Mig is offline   Reply With Quote
Old 23-02-14, 06:28   #498
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Lafel ca orice tdi acesta se preteaza foarte bine la resoftare.
O modificare optima ne permite sa urcam la cca. 180HP si cca. 340Nm.
Consumul scade putin.
Diferentele dinamice sunt destul de mari si se simte foarte bine pe strada, asteptand un demaraj cu cel putin 0,5-1 secunda mai rapid pana la 100Km/h si cca. 10Km in plus la vit maxima.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-02-14, 22:19   #499
TR 69 CRS

Stage 4
 
TR 69 CRS's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 251
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Pentru un Insignia 2.0CDTI 160cp cutie automata? Pret si cam cati HP& NM?
Cutia este AF40. Cam cati cp/nm poate suporta la regim de mers normal/sport. Daca facem si DPF off ce costuri & riscuri pot fi (ITP/fiabilitate/fum negru)
__________________
Skoda RS 1.8T 4x4 - 2006
Opel Astra 1.7CDTI - 2010 - SOLD

Opel Insignia 2.0CDTI 160hp - 2009
Hyundai Accent - 2006 - SOLD
Kia Sportage - 2003 - 2.0i 4x4
TR 69 CRS is offline   Reply With Quote
Old 26-02-14, 06:26   #500
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Quote:
Originally Posted by TR 69 CRS View Post
Pentru un Insignia 2.0CDTI 160cp cutie automata? Pret si cam cati HP& NM?
Cutia este AF40. Cam cati cp/nm poate suporta la regim de mers normal/sport. Daca facem si DPF off ce costuri & riscuri pot fi (ITP/fiabilitate/fum negru)
Important este ca tot ceea ce iti doresti la acest model se poate face.
Fiind cutie de viteze automata in mod cert softul este facut tinand cont de asta, oricum el fiind custom.
Estimam dupa modificare un plus de cca. 33hp si 80Nm cu un consum de carburant ceva mai scazut ca acum la utilizare normala, iar masinile setate de noi nu prea scot fum vizibil.
Anularea DPF nu implica riscuri la ITP pentru ca pastram catalizatorul.
Costurile le vei primi in mesaj privat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-02-14, 22:25   #501
georgeopel

Stage 5
 
georgeopel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 392
Member of:
[Toyota]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

buna seara...am o zafira OPC cu motor z20let cu soft EDS 240cp...
se poate sa mai pompam cv cai fara sa imi sara internele in dinti?
si inca o intrebare,de fabrica nu are buton de TC se poate heckarii cv sa fie on/off,nu vreau sa ard cauciucuri dar daca fortez un giratoriu sau intersectie,ramin in mijlocul ei ptr ca intra TC sau ESP si imi i-a gaz-ul...
astept un raspuns,sint din brasov si daca se poate face cv vin la dvs,multumesc
__________________
georgeopel is offline   Reply With Quote
Old 27-02-14, 07:46   #502
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Sigur ca se poate modifica decent acest model.
O modificare optima aduce un plus de cca. 30-35HP.
Am sa atasez si un grafic.
EDS este un tuner bun, consacrat pentru Opel si nu le contestam capacitatile, doar ca modul de lucru este inadecvat.
Specialistii lor sigur au modificat multe masini din gama Opel, le-au testat si au reusit rezultate excelente insa una este ce se face custom acolo cu masina pe dyno si alta este ce se impacheteaza frumos si se vinde mai departe, adica comert cu softuri generice. Presupun ca aveti incarcat un soft generic, pentru modelul dumneavoastra nicidecum unul custom realizat si optimizat pe masina dumneavoastra, acesta fiind si faptul pentru care ne onorati cu aceasta intrebare.
Pana in prezent nu am intalnit masina facuta de un mare tuner peste care sa nu se mai poata lucra si cel mai important este ca dupa ce pleaca de la noi si o optimizam mrge mult mai sigur motorul, functioneaza corect.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	OPCASTRAT.jpg
Views:	74
Size:	502.6 KB
ID:	2947041  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-02-14, 17:23   #503
georgeopel

Stage 5
 
georgeopel's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 392
Member of:
[Toyota]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Sigur ca se poate modifica decent acest model.
O modificare optima aduce un plus de cca. 30-35HP.
Am sa atasez si un grafic.
EDS este un tuner bun, consacrat pentru Opel si nu le contestam capacitatile, doar ca modul de lucru este inadecvat.
Specialistii lor sigur au modificat multe masini din gama Opel, le-au testat si au reusit rezultate excelente insa una este ce se face custom acolo cu masina pe dyno si alta este ce se impacheteaza frumos si se vinde mai departe, adica comert cu softuri generice. Presupun ca aveti incarcat un soft generic, pentru modelul dumneavoastra nicidecum unul custom realizat si optimizat pe masina dumneavoastra, acesta fiind si faptul pentru care ne onorati cu aceasta intrebare.
Pana in prezent nu am intalnit masina facuta de un mare tuner peste care sa nu se mai poata lucra si cel mai important este ca dupa ce pleaca de la noi si o optimizam mrge mult mai sigur motorul, functioneaza corect.
buna seara...c-am ce implica aceasta optimizare,costuri,timp...etc
mentionez ca masina a fost pe dino si a fost schimbata si turbina tot EDS la reprezentanta...
poate imi dati vreo idee cu TC...daca il puteti face on/off
sa facem un pret+/- ptr reoptimizare si buton on/off TC si ne auzim ptr o programare,multumesc

Last edited by SEBASTIAN; 27-02-14 at 19:58.
georgeopel is offline   Reply With Quote
Old 27-02-14, 19:59   #504
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Pentru TC, cand ne vedem am sa va dau un numar de telefon al unei persoane de la reprezentanta Opel care este cel mai in masura sa faca aceasta optiune sa functioneze. Noi nu facem parte de electrica sau mecanica in prezent.

Resoftarea pe dyno dureaza cca. 2-3 ore la acest model si oricand doriti ne puteti contacta telefonica sau pe e-mail cu 2-3 zile inante de data la care se presupune ca doriti sa veniti. Costul este de 299Euro softul si 60 Euro dubla testare dyno inainte si dupa modificare. De fapt masina se seteaza pe dyno si se ofera fisa comparativa intre ce a fost si ce pleca de la noi.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 01-03-14, 17:43   #505
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default MAZDA MX5 TURBO Chiptuning by RacingCode only custom

MAZDA MX5 TURBO

Masina a primit un kit turbo care a permis ridicarea performantelor cu motorul stock.
X-MOTORS s-a ocupat de montajul acestui kit atat mecanic cat si electric.
RACING CODE s-a ocupat de setarea electronica a managementului motor, utilizand XEDE, un calculator aditional) ce a venit odata cu kitul de turbo.
Masina a avut nevoie de o setare profesionista astfel incat valorile de avans si amestec sa asigure siguranta in functionare si un real surplus de putere. Setarea s-a facut pe dyno Mustang la sediul nostru utilizand mai multe toolsuri printre care enumeram:
- senzor AFR
- monitorizare presiune supraalimentare cu aer
- monitorizare presiune benzina in rampa de injectie
- monitorizare detonatii

Dupa modificare masina a obtinut un plus considerabil de putere peste 100HP si 100Nm.
Acum motorul dezvolta 272HP si 300Nm, valori suficient de mari ca sa creeze emotii la volan.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140227_145903.jpg
Views:	53
Size:	237.1 KB
ID:	2948235   Click image for larger version

Name:	20140227_145914.jpg
Views:	60
Size:	267.5 KB
ID:	2948236   Click image for larger version

Name:	20140227_145940.jpg
Views:	35
Size:	203.7 KB
ID:	2948237  

Click image for larger version

Name:	20140227_145815.jpg
Views:	56
Size:	213.1 KB
ID:	2948238  
__________________
www.racingcode.ro
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 05-03-14, 06:31   #506
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Si un filmulet cu ea pe dyno in timpul setarilor:
https://www.facebook.com/photo.php?v...ages_video_set
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-03-14, 19:45   #507
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Daca ai un Mercedes si vrei sa-l personalizezi din punct de vedere al efiecientei de functionare ai o singura solutie:
Racing Code -custom tuning & dyno.
Mercedes C 200 CDI
- stock declarat de producator 136hp
- stock masurat de noi pe dyno Mustang, despre care se spune ca e zgarcit, dar de fapt e corect 143hp
- modificat cu soft Racing Code 174hp, fara fum si fara a avea fiabilitatea afectata in mod negativ.

Modificarea acestui model pare banala si poate chiar este pentru cei care au pregatirea si sculele necesare, insa din ceea ce stim atat in Romania cat si in alte tari avide de chiptuning au probleme si distrug ecu. Acest tip de ecu necesita o pregatire speciala, mai multa atentie si daca se poate acreditarea necesara de a interveni direct la procesor.
Ecu este "made in uk" Delphi specific acestor modele diesel de la Mercedes. Racing Code detine in mod legal acreditarea interventiei la astfel de procesoare americane Motorola. Este vorba de diploma IPC.
Nu va jucati cu focul si nu lasati orice "priceput" sa intrvina, apoi sa dea din colt in colt cand trebuie sa cumpere un ecu nou .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140310_170652.jpg
Views:	40
Size:	224.3 KB
ID:	2953072   Click image for larger version

Name:	20140310_141625.jpg
Views:	35
Size:	323.3 KB
ID:	2953073   Click image for larger version

Name:	20140310_135831.jpg
Views:	29
Size:	201.9 KB
ID:	2953074  

Click image for larger version

Name:	20140310_141651.jpg
Views:	27
Size:	233.4 KB
ID:	2953075   Click image for larger version

Name:	20140310_155444.jpg
Views:	40
Size:	300.2 KB
ID:	2953076   Click image for larger version

Name:	20140310_165939.jpg
Views:	52
Size:	238.1 KB
ID:	2953077  

Click image for larger version

Name:	20140310_170015.jpg
Views:	50
Size:	224.4 KB
ID:	2953078  
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 10-03-14, 21:20   #508
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode only custom

Si imagini video:

https://www.facebook.com/photo.php?v=774836959202528
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 12-03-14, 18:26   #509
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Elvetia Audi TTS

Audi TTS stock
- putere declarata de producator 272HP
- putre masurata la sosirea in sediul nostru 280HP, softul era deja modificat inafara granitelor tarii
- putere masurata dupa resoftarea custom Racing Code +300HP
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140312_120918.jpg
Views:	58
Size:	105.8 KB
ID:	2953970   Click image for larger version

Name:	20140312_121321.jpg
Views:	51
Size:	217.6 KB
ID:	2953971  
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 21-03-14, 07:31   #510
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default EMULARE SOFT

Toate modificarile de soft pe care le oferim sunt custom, mai exact personalizate in functie de masina respectiva in functie de starea tehnica, in functie de modificari siun functie de ce isi doreste clientul.
Masinile care necesita o setare mai elaborioasa, mai speciala sunt setate direct pe dyno si in functie de posibilitati setatra in timp reala sau cu modificari succesive, pana ajungem sa obtinem rezultatul scontat, tinand cont de buna functionare si fiabilitate.
Sunt modele cae se pot seta online modificarile se pot face direct cu masina functionand cu motorul in sarcina, iar astfel de modificari facem inca de demult si la masini vechi un exemplu fiind si acesta:

https://forum.4tuning.ro/679-racing-c...ow-budget.html

Ca sa discutam concret trebuie spus ca in acest caz se utilizeaza ECU-Bosch stock, caruia i se face o foarte mica modificare.
Se scoate memoria(asa zisul chip) iar in locul lui se infige un emulator legat direct la laptop. Prin intermediul acestui emulator modificarea se face online cu masina pe stand. Dupa ce s-a ajuns la forma finala a softului custom acesta se scrie intr-o memorie noua care se aseaza, dupa ce se scoate emulatorul, in ecu original.


Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20121010_150140.jpg
Views:	21
Size:	3.46 MB
ID:	2958218   Click image for larger version

Name:	20121010_150159.jpg
Views:	20
Size:	2.90 MB
ID:	2958219   Click image for larger version

Name:	20121010_150241.jpg
Views:	22
Size:	3.27 MB
ID:	2958220  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -