27-03-15, 21:45
|
#646
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Quote:
Originally Posted by TSC-Us
S350 d balena din 97' se poate resofta?
|
Poate casetofonul, dar asta nu insemna ca nu ne putem apleca putin asupra ei sa vedem ce se poate face pentru ceva mai multa putere.
Quote:
Originally Posted by Cristiansen09
Ce se poate face la un mercedes benz c 180 kompressor, varianta de 143 cp, automat? Masina este w203, 2007.
Multumesc
|
Unele se pot face altele nu la modelul asta.
Va rog sa ne trimiteti o copie dupa talon prin e-mail si vom putea sa fim mai aproape de adevar.
|
|
|
31-03-15, 09:17
|
#647
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Premiu acordat!
Asa cum le sta bine unei firme si unor oameni seriosi, datoriile trebuiesc achitate.
In cazul nostru acordarea premiului celui care a raspuns corect la intrebarea noastra cu privire la ecu de Range Rover.
RATONUL - a dat raspunsul perfect si a beneficiat de o testare dyno gratuita la sediul nostru din Berceni, in curand urmand sa ne mutam in alta zonasi cu alte conditii.
VW Passat B5.5 2.8V6 - Automatic.
La cererea expresa a castigatorului valorile nu sunt facute publice de noi.
Am testat:
- putere la roata
- putere parazita(adica pierderilein transmisie si in roti)
- putere la motor.
Toate aceste valori se masoara, nu se calculeaza sau se introduc coeficienti, pur si simplu relevate pe dyno in teste disticte.
|
|
|
31-03-15, 19:50
|
#648
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Audi A4 2.0TDI 88KW/ castig de cca. 35bhp si 70Nm
Buna seara,
Am placerea sa va prezint un chiptuning la un model Audi mai rar intalnit.
Audi A4 2.0TDi 120hp(88KW)
Castigul la acest model este de 30-40hp si 60-70Nm.
Ecu Bosch cu procesor Infineon Tricore, antituning care comunica in boot mode.
|
|
|
04-04-15, 06:21
|
#649
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Pentru masina prezentata mai sus avem si parerea clientului nostru pe care dorim sa o expunem.
|
|
|
07-04-15, 23:10
|
#650
|
Stock
Join Date: Oct 2013
Posts: 1
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Am fost si eu azi cu MK6 GTD la ei ,niste oameni de nota 200,totul ok . Masina trage mult mai liniar ,lagul a fost si el diminuat destul de mult,foarte multumit .Spor in continuare Sebi!
|
|
|
08-04-15, 05:51
|
#651
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Multumim pentru apreciere!
|
|
|
10-04-15, 22:34
|
#652
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Pasti fericit!
Sarbatori fericite!
|
|
|
30-04-15, 20:37
|
#653
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Renault Megane II 1.6 16v
Masina s-a prezentat la noi intr-o forma de zile mari datorita proprietarului care o tine mai ceva ca pe un bibelou.
Jos palaria pentru astfel de pasionati.
Masina vea urmatoarele modificari:
- soft (...) realizat cand masina era in configuratia de fabrica fara modificari.
- evacuare custom
- kit admisie - filtru aer KN
Masurand puterea am reusit sa relevam 109hp.
Analizand functionarea am realizat ca amesrecul carburant era putin sarac si ca se mai pot face cateva ajustari din soft care sa permita o functionare mai sigura si o crestere de putere fara riscuri.
Rezultaul dupa resoftarea custom pe dyno a fost sec 120hp @ 5900rpm.
|
|
|
01-05-15, 07:15
|
#654
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
VW Golf 7 1.6tdi
VW Golf VII 1.6 TDI 105hp
- masurat stoc 101hp
- dupa modificare 133hp
Ecu Bosch cu procesor Infineon Tricore acum posibil de resoftat direct prin portul OBD.
Fiind o masina destul de noua acest ecu nu a mai fost accesat si era blocat, a trebuit deblocat in boot mode, oarecum asemanator cu cele de la Golf 6 1.6 tdi care erau Continental.
Si datorita noua acum acest ecu este introdus intr-o baza internationala, fiind compatibilizat pentru comunicarea facila prin OBD.
|
|
|
01-05-15, 20:21
|
#655
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Mustang dyno!!!
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Renault Megane II 1.6 16v
Masina s-a prezentat la noi intr-o forma de zile mari datorita proprietarului care o tine mai ceva ca pe un bibelou.
Jos palaria pentru astfel de pasionati.
Masina vea urmatoarele modificari:
- soft (...) realizat cand masina era in configuratia de fabrica fara modificari.
- evacuare custom
- kit admisie - filtru aer KN
Masurand puterea am reusit sa relevam 109hp.
Analizand functionarea am realizat ca amesrecul carburant era putin sarac si ca se mai pot face cateva ajustari din soft care sa permita o functionare mai sigura si o crestere de putere fara riscuri.
Rezultaul dupa resoftarea custom pe dyno a fost sec 120hp @ 5900rpm.
|
Si un mic video pe dyno!
https://www.youtube.com/watch?v=I48E...ature=youtu.be
|
|
|
04-05-15, 19:54
|
#656
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: VW Golf 7 1.6tdi
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
VW Golf VII 1.6 TDI 105hp
- masurat stoc 101hp
- dupa modificare 133hp
Ecu Bosch cu procesor Infineon Tricore acum posibil de resoftat direct prin portul OBD.
Fiind o masina destul de noua acest ecu nu a mai fost accesat si era blocat, a trebuit deblocat in boot mode, oarecum asemanator cu cele de la Golf 6 1.6 tdi care erau Continental.
Si datorita noua acum acest ecu este introdus intr-o baza internationala, fiind compatibilizat pentru comunicarea facila prin OBD.
|
si filmul cu foarte mult fum https://www.youtube.com/watch?v=8c2niLUyqhI
|
|
|
21-05-15, 21:49
|
#657
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
BMW e46 330xd
BMW 330XD Touring E46
an de fabricatie 2006
Modificari:
- filtru de aer K&N
- turbo hibrid, partea de compresor putin marita
- ecacuare de inox Top Gear dar cam dadea cu virgula, prea restrictiva multe coate la 90 de grade si tips cu iesire sugrumata.
250bhp & 530 Nm Putere cu softul vechi realizat in versiunea standard mecanica, dar cu modificari actuale neajustate din soft.
Puterea finala nu a putut fi masurata datorita ambreiajului stoc care de la 2600rpm inra in patinare. Chiar si in aceste conditii a reusit sa ridice cca. 270bhp si 610Nm, dar ne asteptam la ceva mai mult dupa inlocuirea completa a ambreiajului.
|
|
|
23-05-15, 12:54
|
#658
|
Stage 1
Join Date: Oct 2012
Posts: 20
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Foarte multumit de baietii de la Racing Code, sunt profesionisti,foarte de treaba si iti raspund la toate curiozitatile,in plus iti dau si sfaturi pentru viitor.Legat de resoftare sunt foarte incantat , parca am alta masina! Un foarte mare plus si pentru faptul ca puterea iti este demonstrata pe Dyno. Recomand cu incredere, o sa plecati cu zambetul pe buze de la ei! https://youtu.be/gdTICRR1qBQ
|
|
|
23-05-15, 18:03
|
#659
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Quote:
Originally Posted by tonyvan
Foarte multumit de baietii de la Racing Code, sunt profesionisti,foarte de treaba si iti raspund la toate curiozitatile,in plus iti dau si sfaturi pentru viitor.Legat de resoftare sunt foarte incantat , parca am alta masina! Un foarte mare plus si pentru faptul ca puterea iti este demonstrata pe Dyno. Recomand cu incredere, o sa plecati cu zambetul pe buze de la ei! https://youtu.be/gdTICRR1qBQ
|
Ne bucuram sa auzim asa cuvinte frumoase, pana la urma tuningul tine mai mult de placere decat de necesitate.
Audi 1.8 T B5 + 30HP.
|
|
|
25-05-15, 18:31
|
#660
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
VW Caddy 1.6tdi 75hp
VW Caddy 1.6tdi 75hp
+25hp & 50Nm mai mukt decat suficient pentru o masina de marfa.
|
|
|
|
|