situatiile astea sunt sub control
1. Audi A6 BiTDi cu exceptia faptului ca avem in fata un ecu antituning si dureaza putin mai mult deblocarea nimic nu e nou sau care sa ne creeze probleme.
Dupa remapare masina trebuie sa functioneze ireprosabil, fara coduri de eroare sau alte probleme de acest gen, iar daca cumva sunt probleme putem oricand reveni la setrarea originala de fabrica. Acelasi soft, pe care il vom salva si pastra. Daca nu suntem in stare sa facem masina sa mearga bine nu incasam banii. Daca este un defect de soft, si motorul nu functioneaza corect pe langa rescrierea versiunii originale, returnam banii. Asa cum am mai subliniat: control total.
La aceste masini vom scoate negresit calutii doar ca fiind custom noi particularizam fiecare setare pe specificul fiecarei masini in parte si conform doleantelor clientului, desigur in limita fizica a posibilitatilor si a fiabilitatii.
2. Daca ni se solicita putem la masina prietenului dumneavoastra sa ii montam un soft original Audi compatibil cu seria lui de ecu, ultima versiune de soft data de Audi pentru acel model.
3. Audi A5 3.2FSI se preteaza la remapare foarte bine oferind rezultate corecte sau chiar putin peste asteptari.
Estimam o crestere de 20-25HP si 15-20Nm in conditiile scaderii de consum la utilizare normala, asteptam un raspuns mai bun la accelerare si delimitam viteza maxima.
Sigur se poate si mai mult si tunerii in general sunt pregatiti sa supraliciteze, noi insa credem ca oferta doar pentru chiptuning este cea mai rentabila investitie in acest model.
Daca totusi se vrea mult mai mult limita noastra este data de dorinta dumneavoastra si bugetul alocat.