06-04-14, 00:14
|
#526
|
Stock
Join Date: Apr 2014
Posts: 1
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Pentru un E46 320D din 2004 (150 CP), fara nici o modificare anterioara, 124000 km, ce varianta de resoftare imi propuneti si cu ce castig de putere/cuplu vine? Care este pretul?
Multumesc.
Last edited by rzvnx; 06-04-14 at 00:17.
|
|
|
06-04-14, 07:29
|
#527
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Promotie chiptuning!
Conform listei noastre de preturi costa 299Euro, iar daca se doreste testare dyno inainte si dupa modificare se mai adauga inca 60 Euro.
Lista noastra de preturi o poti gasi la aceasta adresa: http://www.racingcode.ro/wp-content/...ptuning_rc.pdf
Fiind perioada de promotie 10ani de 4tuning ai sa primesti un pret redus iar oferta ai sa o gasesti in mesaj privat.
O modificare optima la acest model aduce un plus de peste 30HP si 75Nm.
|
|
|
07-04-14, 20:21
|
#528
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
BMW 320d
caroserie E46
an de fabricatie 2004
putere declarata 150hp
putere masurata 146hp
putere masurata cu modificare de soft Racing Code 183hp
un plus de peste 37hp la un motor de 2000cc diesel turbo
|
|
|
08-04-14, 19:32
|
#529
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Va asteptam pana in data de 15 Aprilie cu superoferte de pret.
|
|
|
11-04-14, 22:08
|
#530
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Fiat Grande Punto 1.9 JTD
In acest caz puterea declarata de producator este de 131HP.
In ciuda faptului ca sunt multi care isi dau cu parerea din necunoastere, prostie, rea vointa luate cate una, impreuna sau combinate spunad ca dyno Mustang arata mai putin, aceasta masina a ridicat peste 131HP mai exact aproape 134HP, in ciuda celor aproape 170000Km parcursi si a uzurilor normale existente.
Dupa modificarea custom care a durat ceva timp motorul a reusit sa expuna putin peste 170HP, mai exact 171HP, in conditiile in care fumul evacuat a devenit mai putin vizibil.
|
|
|
16-04-14, 15:59
|
#531
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
+44HP
Audi RS5 V8 4.2 FSI
Putere declarata de producator 450.
Putere masurata stock (valoare sub cea oferita de producator).
Putere masurata cu sistem de evacuare Top Gear( valoare sub cea cu esapament stock)
Putere masurata dupa modificarea prsonalizata a softului cu sarcina reala + 40HP.
Putere masurata utilizand sarcina infinita la punct fix de turatie(optiune doar a dinamometrului Mustang, fiind o aplicatie profi) +80HP fata de puterea stoc masurata cu sarcina reala si +50HP farta de puterea stock masurata la utilizand sarcina infinita la punct fix de turatie.
Last edited by SEBASTIAN; 16-04-14 at 20:15.
|
|
|
16-04-14, 20:07
|
#532
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Audi TT 1.8Turbo Quattro (225HP)
In acest caz puterea stock testata a urcat la cca. 215HP iar dupa modificare ne asteptam la un 265HP fiind ajutati si de o evacuare putin mai permisiva.
Cu ocazia acestei vizite proprietarul a reusit sa mai gaseasca si explicatii pentru unele defectiuni mecanice cum ar fi clasica electrovalva N75 si ambreiajul mult prea obosit.
|
|
|
16-04-14, 20:29
|
#533
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Seat Leon Cupra
240HP este valoarea declarata de producator si de obicei sunt foarte exacti, chiar ofera unul doi caluti in plus, iar in acest caz am gasit 5 in plus valoarea masurata fiind de 245HP, vinovata fiind evacuarea de 60mm.
Cred ca stim cu totii potentialul acestui motor si rezultatul obtinut dupa resoftare de 315HP si +400Nm nu surprinde pe nimeni, dar noi consideram aceasta valoare un maxim optim pentru o masina cu tractiune fata.
|
|
|
17-04-14, 07:43
|
#534
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Ford Mondeo 2.0TDCI
131HP declarati de producator, insa nu am putut masura stock masina nevenind niciodata nemodificata la noi.
Acum masina se bucura de mai multe modificari:
- injectoare mai mari de Ford Transit 2.4 turbo diesel
- turbina de Audi 2.7tdi cu actuatorul de comanda al geometriei modificat, pentru a suporta comanda pneumatica.
- intercooler frontal masit
- espament 60-57mm
Cu softul initial masina depasea 150HP iar acum depaseste 180HP, fara fum si cu fiabilitate ridicata, functionand corect fara sa fie fortata .
Nu este o masina de curse este o masina foarte interesanta care la drum poate sa ofere performante bune si se intinde frumos la viteza.
|
|
|
19-04-14, 01:10
|
#535
|
Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Promotie chiptuning!
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Conform listei noastre de preturi costa 299Euro, iar daca se doreste testare dyno inainte si dupa modificare se mai adauga inca 60 Euro.
Lista noastra de preturi o poti gasi la aceasta adresa: http://www.racingcode.ro/wp-content/...ptuning_rc.pdf
Fiind perioada de promotie 10ani de 4tuning ai sa primesti un pret redus iar oferta ai sa o gasesti in mesaj privat.
O modificare optima la acest model aduce un plus de peste 30HP si 75Nm.
|
O fisa dyno 100% plauzibila la acel E46 cu 178hp( a nu se intelege cumva ca celelalte postate nu ar fi). Fac referire insa doar la aceasta fisa pt ca am obtinut rezultate 99% similare before/after pe acest motor si le pot confirma, sunt 100% opozabile oricand unei masuratori pe alt dyno. Alte firme de prin vestul tarii declara 201cp la o masina de acelasi tip, ma bucur sa vad ca nu sunt singurul "ramas mai in urma" fata de respectivii domni, domni ale caror rezultate sunt cu 10-12% mai mari intotdeauna decat la restul tunerilor din Romania, indiferent despre ce masina am vorbi.
Spor la treaba.
|
|
|
21-04-14, 08:29
|
#536
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 730
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Buna ziua, as dori sa stiu daca exista o solutie de chiptuning pentru noul motor 1.2 tsi 105 cp din grupul VAG, cu distributia pe curea. Prin mufa obd s ar putea tuna (are protectie antituning - am fost la un tuner de aici si nu a putut citi datele, desi pe site ul de afara scria ca se poate la acest model).
P.s. am mai intrebat in urma cu ceva timp, dar ma gandesc ca lucrurile au mai evoluat de atunci.
Multumesc
|
|
|
22-04-14, 07:48
|
#537
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
In principiu raspubnsul este pozitiv de cativa ani , softul se poate schimba prin procedeul numit boot mode, dar pentru acuratetea raspunsului va rugam sa ne trimiteti o copie dupa certificatul de inmatriculare pe mail.
|
|
|
23-04-14, 18:10
|
#538
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 730
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Ok, v am transmis acum un mail.
Multumesc
|
|
|
23-04-14, 21:50
|
#539
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Buna seara,
In cursul zilei de maine verificam si revenim cu raspunsul pe mail.
|
|
|
24-04-14, 07:22
|
#540
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode only custom
Chiptuning & Dyno
Subaru Forester H4D
putere stock declarata de producator 150HP
putere stock masurata 153HP
putere masurata dupa resoftarea custom Racing Code 185HP
|
|
|
|
|