Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 24-10-12, 21:09   #331
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Oferta noastra pentru anularea DPF este foarte variata si atacam in acest sens modele din cele mai diverse, multe din ele fiind departe de a putea fi atinse de toata lumea.

Astazi am avut lucrat la anularea filtrului de particule la un Fiat 500 1.3 Mjet.

Rezultatul a fost cel scontat, astfel evitand foarte multe neplaceri cauzate de DPF si sistemul de lucru al acestuia.

Ar fi foarte interesant de vorbit despre avantajele reale de eliminare ale acestuia chiar in cazul in care masinile nu au atins cota de avarie.
De multe ori cand acest filtru devine o problema este posibil sa fi creeat altele deja, vizibile sau ... uzura prematura in motor se vede mai greu si cand uleiul e plin de motorina ungerea ... si cand pelicula de ulei e splata sau diluata cu motorina...
Un motor sanatos nu este decat daca aceasta gaselnita financiara este scoasa si data uitarii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20121024_114144.jpg
Views:	40
Size:	3.26 MB
ID:	2591698  
__________________
www.racingcode.ro

Last edited by SEBASTIAN; 24-10-12 at 21:25.
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 24-10-12, 21:37   #332
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Un alt subiect foarte interesant pentru multi din cei pasionati este HONDA.
In prezent dispunem de solutii de modificare a softurilor de Honda.
Avem trei posibilitati:

- resoftare ECU STOCK
- resoftare ECU STOCK prin modificarea acestuia si transformarea lui intr-un veritabil STAND ALONE cu avantajele de rigoare
- resoftarea utilizand STAN ALONE plug in, Hondata sau alte variante in functie de model.

Desigur rafinamentul setarilor este in ordinea inversa a enumerarii anterioare.

Alegerea este mult influnetata de necesitatile, cerintele pentru masina setata.

Pentru ultimele doua variante putem discuta foarte bine de aplicatii cu turbo si sau compresor.

Tot astazi am fost bucurosi sa gazduim un model mai vechi dar foarte rafinat si sportiv in acelasi timp.

Castigul obtinut a fost unul corect prin utilizarea de ECU stock, benzina de pompa la un motor de 2.2l. 16HP
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20121024_153736.jpg
Views:	61
Size:	3.12 MB
ID:	2591735   Click image for larger version

Name:	20121024_162204.jpg
Views:	41
Size:	779.2 KB
ID:	2591736   Click image for larger version

Name:	20121024_161736.jpg
Views:	50
Size:	784.4 KB
ID:	2591737  


Last edited by SEBASTIAN; 24-10-12 at 21:44.
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 11:33   #333
Bong
Suzuki Driver

Stage 5
 
Bong's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of:
[Suzuki]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

am și eu o nelămurire...cum vine faza cu „ resoftare ECU STOCK prin modificarea acestuia si transformarea lui intr-un veritabil STAND ALONE cu avantajele de rigoare” ?
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Bong is offline   Reply With Quote
Old 27-10-12, 14:41   #334
racingcode

Stage 3
 
racingcode's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 155
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Pentru unle modele ECU stock poate fi modificat hardware astfel incat sa devina programabil.
La unele modele se inlocuieste "creierul" procesorul, controlerul ... caruia i sa asociaza si o interfata de comunicare e permite resoftarea ca la un ecu de tip stand alone veritabil.
Avantajele vin din faptul ca se poate reprograma integral ca un stand alone.
De fapt chiar devine un stand alone.
Modele mai vechi de ecu nu au comunicare, mai bine spus unele mai vechi dar si unele destul de noi.
Marele avantaj este capacitatea de reglare foarte buna si posibilitatea de a seta online, custom. Pentru cei care practica softul prin posta nu e util si in plus e nevoie calificare pentru a face asa ceva.
racingcode is offline   Reply With Quote
Old 02-11-12, 22:11   #335
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Dorim sa va atragem atentia cu cateva aspecte de noutate in cazul unor masini cu motoare destul de des intalnie in traficul cotidian.
Masini care fac multi km si au aplicatii variate din gama VW, astazi ne aplecam catre nu motor de 1.6 TDI, ce mai cumintel din gama aceasta cel de 75HP.
VW CADDY 1.6. TDI cu o putere declarata de 75HP. (an de fabricatie 2011)
Este un model foarte pretabil la tuning doar ca exemplarele foarte noi sunt echipate cu o noua generatie de ECU asa zise antituning.
Dar fara falsa modestie trebuie sa remarcam faptul ca ceea ce pentru unii poate fi catalogat ca o imposibilitate sau noutate la noi este o rutina, avand posibilitatea si experienta de a accesa softuri de mai bine de un an de zile.
Este adevarat ca pentru acest acces si o buna calitate preturile sunt putin mai ridicate insa chiptuningul este probabil cea mai eficienta investitie intr-o masina. Costa cateva sute de euro, insa se face o singura data si nu este cu mult mai scump decat dpua trei revizii si doua trei plinuri de carburant.
Daca operatia de chiptuning este bine facuta fiabilitatea nu este afectata in mod negativ iar o parte din bani se recupereaza prin economia de carburant, dar si prin uzuri mai mici si buna functionare.
Poate ca pare gresit sa vorbesti de crestere de putere si economie de carburant in aceeasi fraza, insa acesta este adevarul testat, constatat si verificat in urma multor teste de anduranta efectuate pe masinile modificate de Racing Code, care pe langa multitudinea de masini de curse setate a modificat si foarte multe masini de strada, masini de serie fara modificari mecanice.
Chiar daca Racing Code si-a facut intrarea in piata chiptuningului prin masini de inalta performanta va asiguram de cine poate mai mult, poate si mai putin.
Nu luam in joaca chiptuningul si-l tratam cu toata seriozitatea chiar daca sunt colegi de breasla care fac asta intre doua joburi, prin parcari sau cu diverse scule improvizate.
Abordarea noastra este profesionista si atunci cand ne canalizam atentia catre o masina o facem cat se poate de efficient, chiar daca un tuning dureaza mai mult, masina iese din sediul nostru opozabila oricarui expert si dyno. Valorile emise de noi fiind masurabile si nu cifre de marketing afisate pe net, in plus nu tinem mortis sa otinem dintr--o masina de famile cu doi cai mai mult ca altii, preferam 10 mai putin dar motorul intreg in limite de functionare rezonabile.
VW prin intrega gama este si a fost mereu in perioada post decenbrista una din cele mai vandute si utilizate masini din Romaia astfel nu a scapat deloc tuningului de tot felul.
Noi vom face cateva referiri la modelul anuntat mai sus si vom afisa cateva imagini.
Puterea stock 75HP, dupa modificare 100HP considerand ca nu este oportun sa stoarcem totul dintr-o masina de familie care merge foarte mult la drumuri lungi si fara pretentii competitionale. Daca pare putin un castig de 25HP, va invit pe dyno sa vedeti care sunt valorile reale ale multor modificari anuntantate cu surle si trambite la 30-40 cp in plus.
Pe motoare de pana la 2000cc sunt foarte rare cazurile in care masinile dupa modificare ating valorile declarate si subliniate de tuneri. Oameni buni va rog sa ne credeti, se minte mult chiar si de unde nu te astepti, cu dyno si fara dyno. Nu vreau sa dau nume de firme dar cred ca acum multi chei isi pum mana in cap, acesta fiind de multe ori motivul pentru care Racing Code este o firma deseori atacata de concurenta, ce-i drept pe la spate. Noi ii invitam in fata, polemicile pot fi si ele constructive daca se bazeaza pe argumente reale si nu pe rautate, prostie sau invidie.
Lasand valorile in pace la aceste modele ar fi interesant de punctat in mare modul de lucru.
La prima verificare acest ecu este blocat la scriere prin portul OBD fapt pentru care mai jos este log-ul de deblocare , acest ECU era blocat si au fost necesare urmatoarele operatii:
1. Deblocat microcontroler-ul Infineon TC1796 / 32 bits tricore AUDO-NG
2. Tuning


Ready...

< BOOT TRICORE >
VAG
OBD Unlocker SIMOS PCR2.1 TC1796
TC1796 SIMOS PCR21 OBD Unlocker

< BOOT TRICORE >
VAG
OBD Unlocker SIMOS PCR2.1 TC1796
TC1796 SIMOS PCR21 OBD Unlocker
++++++++++++++++++++++
Identification
++++++++++++++++++++++
TC1796 SIMOS PCR21 OBD Unlocker
++++++++++++++++++++++
CANBUS
BOOT
Connecting...
Total time: 00:01:07 sec.
OK



Desi ecu a fost deschis si modificat acum el poate comunica prin OBD.
Parca e mai interesant s ail deblochezi decat sa-l blochezi, nu e asa?


In concluzie chiar si modelele asa zise ANTITUNING , ce benficiaza de INFINEON TRICORE le putem modifica.
Mai mult pentru 1.6 TDI exista si solutia de eliminare a filtrului de particule.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20121102_152233.jpg
Views:	37
Size:	2.56 MB
ID:	2600450   Click image for larger version

Name:	ITC4.jpg
Views:	41
Size:	3.37 MB
ID:	2600451   Click image for larger version

Name:	mltc.jpg
Views:	72
Size:	3.25 MB
ID:	2600452  

Click image for larger version

Name:	tcl7.jpg
Views:	51
Size:	3.60 MB
ID:	2600453   Click image for larger version

Name:	20121102_150645.jpg
Views:	50
Size:	647.7 KB
ID:	2600454  
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 03-11-12, 23:09   #336
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Salut Sebastian la un bmw e36 318 is coupe de 145 cp din 1993 se poate face o modificare de soft ma intereseaza cp,cuplu si un pret
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 03-11-12, 23:17   #337
turb0

Stage 5
 
turb0's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of:
[Echipa de sprijin]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Quote:
Originally Posted by IULY-CLA View Post
Salut Sebastian la un bmw e36 318 is coupe de 145 cp din 1993 se poate face o modificare de soft ma intereseaza cp,cuplu si un pret
Salut, imi poti spune si mie cu ajutorul caror imbunatatiri este produsa toata puterea specificata de tine ? ( ma refer la cei 145 cp )
turb0 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-12, 23:28   #338
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Te rog sa imi dai o copie dupa talon pe mail, sebastian@racingcode.ro.
Am sa verific despre ce este vorba si iti comunic.
In principiu se ridica la 318IS E36 cu cca 15cp si 15Nm. In functie de modificari poate mai mult sau mai putin dar cu siguranta cu o mai corecta functionare.

Pentru a creste puterea din soft la acest model se mofica amestecul si avansul in functie de sarcina motorului si regimul de functionare.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-11-12, 00:41   #339
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Fostul propietar mi-a spus ca la motor au fost inlocuite internele din el adica arbore ,biele,pistoane ,axe,supape ,garnitura de chiulosa de tabla si multe altele care nu le tin minte a mai spus ca ambreajul si grupul pe spate au fost inlocuite si sa umblat la ecu
IULY-CLA is offline   Reply With Quote
Old 04-11-12, 06:33   #340
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Pentru a determina corect puterea la roata si la motor avem dyno.
Acest dyno nu minte si arata valorile reale de la care plecam. Dyno Mustang.
In mod normal o modificare pe acest motor ne aduce un plus de peste 10%.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-11-12, 20:41   #341
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default EMULATOR Chiptuning by RacingCode

Poate ca este deja o metoda cunosctua si utilizata destul de des in tuning la modele mai vechi insa am considerat ca este bine sa o amintesc aici unde de fapt ii este locul la aria de chiptuning.
Ma refer la resoftari in ecu stoc la unele modele mai vechi unde printre metodele calsice avem la indemna si metoda utilizarii emulatorului.
Pentru a ma face inteles de toti am sa va spun despre ce este vorba si cum functioneaza.
Atunci cand vrei sa executi un soft custom de multe ori trebuie sa faci teste si sa vi cu modificari mici din aproape in aproape astfel incat sa nu risti motorul.
A desface un ecu in care dezlipesti, lipesti memorii nu e chiar elegant.
Asa ca exista aceasta metoda care ne permite setarea online direct in ecu.
Daca la modelele noi comunici prin OBD, citesti, analizezi si scri softul la emulator e chiar mai bine. Poti modifica online si orice modificare salvata intra deja in gestiunea de functionare pe loc.
Nu esti nevoit sa te opresti sa rescri softul din nou, ca sa nu mai vorbim daca ar fi cazul de dat jos memoria scris una noua si montat pe ecu.
Un exemplu concret este chiar aici: https://forum.4tuning.ro/679-racing-c...ow-budget.html
Emulatorul se utilizeaza astfel.
Se deschide ecu stock se scoate memoria respeciva, se monteaza un soclu daca nu cumva exista deja, se infige o mufa in soclu care este conectata printr-o banda la emulator din care iese un cablu USB care se leaga la masina de calcul, calculator desck sau laptop.
La final se scrie versiunea de soft obtinuta pe o memorie care se pune in soclu si se inchide ECU.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20121112_161626.jpg
Views:	34
Size:	3.59 MB
ID:	2610531   Click image for larger version

Name:	20121112_155558.jpg
Views:	32
Size:	2.87 MB
ID:	2610532   Click image for larger version

Name:	20121112_155634.jpg
Views:	46
Size:	2.61 MB
ID:	2610533  

Click image for larger version

Name:	20121112_161808.jpg
Views:	29
Size:	3.38 MB
ID:	2610534   Click image for larger version

Name:	20121112_161831.jpg
Views:	36
Size:	3.65 MB
ID:	2610535   Click image for larger version

Name:	20121112_154952.jpg
Views:	50
Size:	3.04 MB
ID:	2610536  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-11-12, 21:35   #342
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Mini Cooper S 163PS - stock declarat de producator
216PS - dupa modificari mecanice si soft
Istoria acestei masini este destul de lunga si cu peripetii dar intr-un final a ajuns la noi, iar dupa verificari, analiza si setare totul este in regula.
Initial a avut o resoftare in ecu stoc care nu s-a impacat cu modificarile si s-a ars garnitura de chiulasa.
Ulterior a fost montat un unichip (piggy back) care nu a fost nici el pe placul clientului actual.
Acum masina functioneaza corect cu un consum de combustibil decent, comparabil cu cel stoc si cu castigul de putere estimat, in conditii de siguranta maxima.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20121121_115105.jpg
Views:	66
Size:	866.6 KB
ID:	2617883   Click image for larger version

Name:	20121121_133715.jpg
Views:	45
Size:	666.1 KB
ID:	2617884  

Last edited by SEBASTIAN; 21-11-12 at 22:48.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-11-12, 17:50   #343
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Default Re: Chiptuning by RacingCode

la hybride ai facut softuri?
NOScox is offline   Reply With Quote
Old 29-11-12, 18:38   #344
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Da avem in portofoliu si cateva hibride.
https://www.youtube.com/watch?v=oGsPzYJ8CjI
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 13-12-12, 21:35   #345
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Chiptuning Audi !
Dyno tuning custom la motor 3.0 TDI de 240cp declarati de producator. 176KW
Dupa modificare valorile au explodat urcand puterea pana peste 280cp, deasemenea s-a facut si resicronizare a cutiei de viteze, care anterior avea o deficienta de blocare a convertizorului hidraulic.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20121213_160236.jpg
Views:	74
Size:	3.13 MB
ID:	2636206   Click image for larger version

Name:	20121213_160320.jpg
Views:	52
Size:	2.98 MB
ID:	2636207  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -