21-06-10, 21:33
|
#181
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Primul Lancer Ralliart resoftat
Quote:
Originally Posted by Andrei_RC
Primul Lancer Ralliart resoftat!
Mitsubishi Lancer 2010 Ralliart cu cutie de viteze SST este o bijuterie ce ne-a impresionat atat prin aspect cat si prin faptul ca este un lup camuflat sub blana de oaie, asta pentru a exprima plastic castigul de 42wbhp si aproape 100Nm obtinut doar in urma modificarii softului.
Vor urma modificari ale sistemului de evacuare si admisie, montarea unei supape blow-off cu descarcare in atmosfera si o noua calibrare a softului cu un nou castig de putere/cuplu.
Referitor la soft, o particularitate a modelelor Mitsubishi din 2008 respectiv Lancer, Lancer EVO X este aceea de introducere in softul de serie al ECU, a unor rutine speciale de monitorizare a debitelor de aer, a presiunii, turatiei si sarcinii astfel incat la orice modificare hardware (i.e admisie, blow-off extern, modificare turbo) ECU poate declansa asa numitul "limp mode".
Acesta este o forma de limitare temporara a turatiei si sarcinilor (pana la o noua pornire), foarte neplacuta pentru sofer ce poate aparea in timpul mersului la masinile modificate fara o corectie aferenta a softului.
Acest limp mode fiind declansat nu de depasirea unui limite maxime ci pur si simplu, adica poate aparea si la sarcini mici si medii.
Datorita neintelegerii modului de functionare al limp-mode-ului, multi tuneri se feresc de a recomanda clientilor inlocuirea admisiei, a blow-off-ului cu unul extern , a turbocompresorului, etc.
"Dezasambland" softul am aflat modul de functionare, ce este identic cu un watchdog hardware dar avand trei dimensiuni.
Binenteles nici o masina cu soft Racing Code nu va intra in limp mode prin inlocuirea blow-off-ului, turbo etc, altfel nu am fi putut realiza Mitsubishi EVO X cu peste 400wbhp functionand perfect.

By Andrei_RC at 2010-06-13

By Andrei_RC at 2010-06-13

By Andrei_RC at 2010-06-13
|
Aceasta este prima faza dar urmeaza filtru sport si evacuare, in plus se poate lucra la ALS si LC.
Se poate mari foarte mult cuplu la procedura de start fapt care v-a ajuta lansarea automobilului la start, chiar daca vorbim de o cutie automatizata.
Era sa uit, dar bine ca mi-am amintit in timp util astfel incat sa pot reedita postul.
Se v-a schimba si BLOW OFF cu descaracare in admisie sau externa cum vrea proprietarul, nefiind nici un fel de problema cu asta.
Masina se poate seta perfect astfel incat sa accepte toate modificarile de genul asta.
Last edited by SEBASTIAN; 21-06-10 at 21:40.
|
|
|
24-06-10, 19:23
|
#182
|
Stage 2
Join Date: Jun 2010
Posts: 32
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Cand aveti noutati si pentru GWM Hover?
Ne-am inmultit posesorii - si vrem mai multi caluti!
|
|
|
24-06-10, 21:24
|
#183
|
Stage 2
Join Date: Aug 2009
Posts: 64
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Salut.
Iti dau raspuns pe PM
Last edited by Andrei_RC; 24-06-10 at 21:27.
|
|
|
30-06-10, 20:56
|
#184
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
O noua setare pentru un client mai vechi care a schimbat configuratia mecanica a motorului.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
In trecut a obtinut in Ungaria 12.5 pe sfertul de mila.
|
|
|
13-07-10, 23:14
|
#185
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Doua masini absolut normale.
|
|
|
22-07-10, 16:26
|
#186
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 420
|
Re: Chiptuning by RacingCode
sal , pt un audi tt 8j, 3.2 quattro?
|
|
|
25-07-10, 21:49
|
#187
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Ai sa primesti in curand raspunsul pe mail.
|
|
|
10-08-10, 08:05
|
#188
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 501
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Interesat pentru SKODA Octavia Tour an 2001, 1.9TDI, 90CP cod motor ALH
Vreu sa stiu un pret, garantie ce ofera firma voastra, si puterea maxima ce se poate ajunge cu garantie si ce putere fara garantie adica maximum posibil cu interne stoc?
|
|
|
10-08-10, 16:15
|
#189
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
In cel mai scurt timp primiti un mesaj privat cu raspunsurile la intrebarile duneavoastra legate de performanta, pret si garantie.
|
|
|
12-08-10, 20:17
|
#190
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,881
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
la un leon 1.8t 4x4 cu intercooler forge,filtru de aer ciuperca,galerie hi flow,turbina ihi vf 35,injectoare 565 , downpipe de 76 cu restul de evacare pe 63.kit de ambreaj spec stage 3 cu volanta usurata si n75 H cit m-ar costa softul?
ps internele le am stock si nu as dori mai mult de 300
|
|
|
12-08-10, 22:22
|
#191
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Fiind vorba de o modificare custom, putin mai complexa nu imi pot permite sa afisez un pret.
Pretul depinde in general de nivelul si volumul de munca.
Pentru a putea aprecia in mod corect, facand o evaluare profi trebuie sa te deplasezi cu masina la sediul nostru.
Doar asa putem sa emitem o parere corecta insotita de un pret corect.
Cred ca ai o masina interesanta cu o reteta interesanta.
|
|
|
14-08-10, 07:51
|
#192
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Imi voi permite sa va retin atentia pentru cateva moemnte cu imaginea unei masini care poate este banala in lumea tuningului.
Aproape fiecare tuner a semnat pe cate una.
Seat Leon Cupra
A noastra nu este mai speciala, insa proprietarul este un nume:
Titi Aur.
Acesta a aplelat la servicile noastre pentru modificarea mai multor masini de strada si curse, pentru el personal la EVO9 de grupa H

Primind si electronica construita de RacingCode :

Uploaded with ImageShack.us
, Touaregul R5 si acest Seat Cupra.
Last edited by SEBASTIAN; 14-08-10 at 08:00.
|
|
|
16-08-10, 00:35
|
#193
|
Stage 3
Join Date: May 2007
Posts: 100
|
Re: Chiptuning by RacingCode
daca campionul la rally a apelat la serviciile tale, inseamna ca esti foarte bun.
felicitari, iar daca masina va iesi pe primul loc, cred ca tu o sa te bucuri mai mult ca titi aur.
bafta in continuare.
__________________
condu tare ...dar in siguranta!
vectra 2.0t 175 cp
|
|
|
16-08-10, 06:08
|
#194
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Quote:
Originally Posted by RUXANDRA
daca campionul la rally a apelat la serviciile tale, inseamna ca esti foarte bun.
felicitari, iar daca masina va iesi pe primul loc, cred ca tu o sa te bucuri mai mult ca titi aur.
bafta in continuare.
|
Nu as spune ca a apelat la serviciile mele, ci la serviciile firmei Racing Code.
Sincer nu stiu la cine te referi, dar tind sa cred ca este vorba de Domnul Titi Aur. Totusi nu dorim sa facem ca altii, adica sa ne asumam merite care nu ne apartin. Daca timpul permite v-a veni si cu acea masina de rally.
Noi nu am setat masina de rally a acestuia, ci doar masina de coasta pentru grupa H, reusind sa si castige etapa de la Sinaia.
La capitolul rally tot la noi(Racing Code) s-a setat masina D-lui Bogdan Marisca, masina de rally de grupa N.
Sigur ca ne bucuram cand vedem masinile setate de noi pe podium dar ceea ce facem noi este doar o mica parte dintr-un ansamblu mare.
Racing Code seteaza partea de management a motorului si doar impreuna cu restul de setari pt transmisie, suspensie... si partea de pilotaj se poate discuta de un intreg, care accede catre un rezultat bun.
Pentru noi important este ca motorul sa functioneze corect, sa nu cedeze in probe si sa ofere performante in concordanta cu partile mecanice care-l formeaza.
|
|
|
17-08-10, 16:27
|
#195
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Pentru noi important este ca motorul sa functioneze corect, sa nu cedeze in probe si sa ofere performante in concordanta cu partile mecanice care-l formeaza.
|
Si cand Titi Aur a sunat pe la toate atelierele din Bucuresti sperand sa gaseasca o turbina de schimb pentru masina de concurs care a cedat in prima zi de concurs de la Sinaia, fraza asta era valabila ?
|
|
|
|
|