07-03-11, 19:15
|
#241
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Cu placere!
Pentru cei care modifica masina la noi, testarea dyno inainte de interventie si cea de dupa se efectueaza la un pret de 50 euro.
Am sa atasez si lista actuala de preturi care este ceva mai mica decat in trecut.
|
|
|
09-03-11, 07:03
|
#242
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Si doar pentru dyno cat este pretul?
|
|
|
09-03-11, 14:18
|
#243
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Multumesc de intrebare!
Ai toate informatiile trimise sub forma PM.
Daca este ceva mai complex, adica trebuie inchiriat, pentru setari nici o problema dar e mai bine sa discutam pe mail, in plus ai asitenta asigurata.
|
|
|
22-03-11, 21:05
|
#244
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
In acest moment Passat 1.9TDI 105 cp se poate modifica la 140 cp cu 339 Euro.
Va informam ca pentru aceste modele oferi doua softuri intr-unul.
ECOTUNING+CHIPTUNING incluse in aceeasi setare la majoritate modelelor diesel din gama VW.
|
|
|
01-04-11, 06:59
|
#245
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
EVO X SST dualsoft - 699 Euro
224WBHP-economic
285WBHP-standard
Valoarea de 285WBHP nu este o valoare maxima care se poate obtine, reprezinta o modificare standard.
|
|
|
22-04-11, 14:29
|
#246
|
Stage 2
Join Date: Apr 2008
Posts: 58
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Te deranj si eu cu o intrebare, sau mai bine zis cer un sfat.
Am o Toyota Corolla 2006 hatchback ( model E12 ), motor de 1.4 D-4D(diesel) cu 90 de ponei, masina stock, fara niciun fel de modificare.
Am vazut in fisierul pdf urmatoarele:
ps 90 -> 120 ps
cuplu 190 -> 250 Nm
Pretul este tot acela de pe site, adica 400 euro ?
acei 120 de cai sunt aproximativi ? adica undeva intre 115-120 ?
Recomanzi o astfel de operatiune pentru o masina obisnuita ? se va simti complet diferit la condus, avand in vedere faptul ca va fi mai puternica cu cca. 30% ?
Multumesc.
|
|
|
23-04-11, 07:32
|
#247
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Salut,
Datele generice pentru modificare sunt cele expuse in lista, dar pentru 50 euro in plus se face dyno inainte si dupa modificare.
La noi orice modificare se face custom, iar atunci valorile vor putea sa difere in functie de starea tehnica, uzura... pe care masia le prezinta.
Nu vom exagera sa ca obtina 120 de cai daca ea merge bine la 115, tinta noastra nu sunt caii, importanta este buna functionare si fiabilitatea.
Exemplele cantitative legate de putere pot fi si intr-un sens si-n altul.
De exemplu acum doua zile un Audi A 8 4.2 TDI de 326 cai la motor declarati si 240 cai putere la roata masurati a obtinut un castig fantastic pastrand buna functionare. Trebuia sa castige 44cp la motor si a castigat 73cp la roti, masina a plecat cu 313WHP. Daca masina a permis sa facem asta fara sa alteram parametrii de buna funcionare ...
Despre cost iti spun ca pentru faptul ca ai intrebat in aceasta perioada iti putem oferi un pret de 300Euro.
|
|
|
20-05-11, 07:08
|
#248
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Nu este prima masina americana setata de noi (custom chiptuning) dar pana in acest moment cea mai puternica.
Daca aveti un model american si doriti putere in plus, consum scazut, limitare-delimitare de viteza... puteti sa ne apelati.
In unele cazuri este posibila modificarea managementului motor astfel incat sa poata fi utilizate doua softuri, de exemplu unul de putere si altul de consum.
|
|
|
22-05-11, 18:07
|
#249
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Un Opel cu inima americana dar cu creier european.
Opel asa cum se stie este membru al familiei GM, fapt pentru care imparte anumite modele si solutii tehnice cu partenerii de peste ocean.
Opel GT detine un motor de 2.0 16 turbo insa trebuie specificat ca nu este un motor de origine Opel si unul american, foarte bun.
Noi am avut placerea sa setam(chiptuning) un astfel de motor:
Pentru a seta corect a fost necesara utilizarea unor sonde suplimentare de citire a AFR, presiune in admisie si monitorizarea detonatiilor.
S-a dorit utilizarea unui combustibil cu cifra octanica de 95RON pentru o utilizare zilnica.
Castigul de putere a fost de peste 30cp.
|
|
|
28-05-11, 10:36
|
#250
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 369
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Hyundai]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
salut seby....pentru un 4x4 aveti test dyno...?
|
|
|
28-05-11, 18:31
|
#251
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Sigur ca da este vorba de un dyno Mustang 4x4.
Cum te putem ajuta?
|
|
|
29-05-11, 20:16
|
#252
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 369
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Hyundai]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
ma bate gandul sa-mi fac un chiptuning + u test dyno inainte si dupa.(eventual o asigurare)
|
|
|
29-05-11, 20:37
|
#253
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Este perfect, noi asteptam sa ne contactezi pe mail cu date exacte atunci cand esti hotarat.
|
|
|
31-05-11, 06:25
|
#254
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
Am pastrat dupa salonul de tuning RTS preturile promotoionale, iar lista poate fi gasita pe siteul nostru www.racingcode.ro, mai exact la adresa:
http://www.racingcode.ro/wp-content/...ptuning_rc.pdf
Pentru modele care nu apar scrise in lista va rugam sa intrebati, lafel si pentru modelele americane fiind deja obisnuiti cu modificarea lor.
|
|
|
31-05-11, 22:02
|
#255
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Chiptuning by RacingCode
OPEL ZAFIRA 1.9 CDTI 120cp
Acest automobil a ajuns la resoftare intr-o situatie speciala.
In doua cuvinte pot sa va spun ca masina inca din garantie a avut probleme cu partea de motor.
Motorul a ridicat in mod repetat nivelul de ulei din carterul inferior.
Acest fenomen a dus la distrugerea motorului datorita faptului ca uleiul infestat cu motorina si-a pierdut calitatile.
Motorul a fost inlocuit in Germania unde s-a facut tot ce tinea de service pentru diagnosticare. Chiar si cu motorul nou masina a revenit la vechile naravuri. A inceput sa ridice nivelul de ulei prin aport de motorina.
In urma testarilor si verificarilor pe dyno am reusit sa diagnosticam defectiunea.
Senzorul de temperatura a aerului din admisie era defect transmitand informatii eronate la ECU. Astfel corectiile facute in functia de temperatura din admisie au dus la timpi de injectie neadevcati.
Masina a primit si un nou soft de gestiune a motorului ridicand puterea cu cca 35cp.
|
|
|
|
|