Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 07-03-11, 19:15   #241
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Cu placere!
Pentru cei care modifica masina la noi, testarea dyno inainte de interventie si cea de dupa se efectueaza la un pret de 50 euro.
Am sa atasez si lista actuala de preturi care este ceva mai mica decat in trecut.
Attached Files
File Type: pdf lista_preturi_site_rc.pdf (132.9 KB, 26 views)
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 07:03   #242
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Si doar pentru dyno cat este pretul?
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 09-03-11, 14:18   #243
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Multumesc de intrebare!
Ai toate informatiile trimise sub forma PM.

Daca este ceva mai complex, adica trebuie inchiriat, pentru setari nici o problema dar e mai bine sa discutam pe mail, in plus ai asitenta asigurata.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-03-11, 21:05   #244
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

In acest moment Passat 1.9TDI 105 cp se poate modifica la 140 cp cu 339 Euro.



Va informam ca pentru aceste modele oferi doua softuri intr-unul.
ECOTUNING+CHIPTUNING incluse in aceeasi setare la majoritate modelelor diesel din gama VW.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 01-04-11, 06:59   #245
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

EVO X SST dualsoft - 699 Euro


224WBHP-economic
285WBHP-standard
Valoarea de 285WBHP nu este o valoare maxima care se poate obtine, reprezinta o modificare standard.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-04-11, 14:29   #246
R@Z0R

Stage 2
 
R@Z0R's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 58
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Te deranj si eu cu o intrebare, sau mai bine zis cer un sfat.
Am o Toyota Corolla 2006 hatchback ( model E12 ), motor de 1.4 D-4D(diesel) cu 90 de ponei, masina stock, fara niciun fel de modificare.

Am vazut in fisierul pdf urmatoarele:
ps 90 -> 120 ps
cuplu 190 -> 250 Nm

Pretul este tot acela de pe site, adica 400 euro ?
acei 120 de cai sunt aproximativi ? adica undeva intre 115-120 ?

Recomanzi o astfel de operatiune pentru o masina obisnuita ? se va simti complet diferit la condus, avand in vedere faptul ca va fi mai puternica cu cca. 30% ?

Multumesc.
R@Z0R is offline   Reply With Quote
Old 23-04-11, 07:32   #247
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Salut,
Datele generice pentru modificare sunt cele expuse in lista, dar pentru 50 euro in plus se face dyno inainte si dupa modificare.
La noi orice modificare se face custom, iar atunci valorile vor putea sa difere in functie de starea tehnica, uzura... pe care masia le prezinta.
Nu vom exagera sa ca obtina 120 de cai daca ea merge bine la 115, tinta noastra nu sunt caii, importanta este buna functionare si fiabilitatea.
Exemplele cantitative legate de putere pot fi si intr-un sens si-n altul.
De exemplu acum doua zile un Audi A 8 4.2 TDI de 326 cai la motor declarati si 240 cai putere la roata masurati a obtinut un castig fantastic pastrand buna functionare. Trebuia sa castige 44cp la motor si a castigat 73cp la roti, masina a plecat cu 313WHP. Daca masina a permis sa facem asta fara sa alteram parametrii de buna funcionare ...
Despre cost iti spun ca pentru faptul ca ai intrebat in aceasta perioada iti putem oferi un pret de 300Euro.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 07:08   #248
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode



Nu este prima masina americana setata de noi (custom chiptuning) dar pana in acest moment cea mai puternica.

Daca aveti un model american si doriti putere in plus, consum scazut, limitare-delimitare de viteza... puteti sa ne apelati.
In unele cazuri este posibila modificarea managementului motor astfel incat sa poata fi utilizate doua softuri, de exemplu unul de putere si altul de consum.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-05-11, 18:07   #249
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Un Opel cu inima americana dar cu creier european.

Opel asa cum se stie este membru al familiei GM, fapt pentru care imparte anumite modele si solutii tehnice cu partenerii de peste ocean.

Opel GT detine un motor de 2.0 16 turbo insa trebuie specificat ca nu este un motor de origine Opel si unul american, foarte bun.

Noi am avut placerea sa setam(chiptuning) un astfel de motor:




Pentru a seta corect a fost necesara utilizarea unor sonde suplimentare de citire a AFR, presiune in admisie si monitorizarea detonatiilor.
S-a dorit utilizarea unui combustibil cu cifra octanica de 95RON pentru o utilizare zilnica.
Castigul de putere a fost de peste 30cp.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-05-11, 10:36   #250
WILD_CAT

Stage 5
 
WILD_CAT's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 369
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Hyundai]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

salut seby....pentru un 4x4 aveti test dyno...?
WILD_CAT is offline   Reply With Quote
Old 28-05-11, 18:31   #251
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Sigur ca da este vorba de un dyno Mustang 4x4.
Cum te putem ajuta?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-05-11, 20:16   #252
WILD_CAT

Stage 5
 
WILD_CAT's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 369
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Hyundai]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

ma bate gandul sa-mi fac un chiptuning + u test dyno inainte si dupa.(eventual o asigurare)
WILD_CAT is offline   Reply With Quote
Old 29-05-11, 20:37   #253
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Este perfect, noi asteptam sa ne contactezi pe mail cu date exacte atunci cand esti hotarat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 31-05-11, 06:25   #254
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Am pastrat dupa salonul de tuning RTS preturile promotoionale, iar lista poate fi gasita pe siteul nostru www.racingcode.ro, mai exact la adresa:
http://www.racingcode.ro/wp-content/...ptuning_rc.pdf

Pentru modele care nu apar scrise in lista va rugam sa intrebati, lafel si pentru modelele americane fiind deja obisnuiti cu modificarea lor.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 31-05-11, 22:02   #255
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

OPEL ZAFIRA 1.9 CDTI 120cp

Acest automobil a ajuns la resoftare intr-o situatie speciala.
In doua cuvinte pot sa va spun ca masina inca din garantie a avut probleme cu partea de motor.
Motorul a ridicat in mod repetat nivelul de ulei din carterul inferior.
Acest fenomen a dus la distrugerea motorului datorita faptului ca uleiul infestat cu motorina si-a pierdut calitatile.
Motorul a fost inlocuit in Germania unde s-a facut tot ce tinea de service pentru diagnosticare. Chiar si cu motorul nou masina a revenit la vechile naravuri. A inceput sa ridice nivelul de ulei prin aport de motorina.

In urma testarilor si verificarilor pe dyno am reusit sa diagnosticam defectiunea.

Senzorul de temperatura a aerului din admisie era defect transmitand informatii eronate la ECU. Astfel corectiile facute in functia de temperatura din admisie au dus la timpi de injectie neadevcati.

Masina a primit si un nou soft de gestiune a motorului ridicand puterea cu cca 35cp.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAGE_539.jpg
Views:	54
Size:	1.33 MB
ID:	2026456  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -