Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 17-09-09, 14:04   #91
19tybby23

Stage 2
 
19tybby23's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 38
Smile Re: Chiptuning by RacingCode

ok ms frumos am inteles....
19tybby23 is offline   Reply With Quote
Old 17-09-09, 14:37   #92
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Reliable + Cheap = Not Fast
Cheap + Fast = Not Reliable
Fast + Reliable = Not Cheap


20cp sau poate si mai sus cca 25 la un pret pe care-l primesti privat

ma indoiesc ca scoti 20-25cp din soft la un motor aspirat!
poate ne lamuresti si pe noi de unde 20-25cp aia?!
kickass is offline   Reply With Quote
Old 17-09-09, 19:10   #93
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...acingcode.html

Nu trebuie sa lamuresc pe nimeni, clienti nostri conteaza.
Daca erai clientul nostru erai deja convins de veridicitatea celor sus mentionate.
Niciodata nu e prea tarziu.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-09-09, 22:14   #94
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

okei... atunci la masina mea ('01 honda s2000) ce ar putea iesi?
tin sa mentionez ca am pe masina evacuare complecta (headers, de-cat, catback) si admisie (cold air intake), iar ecu este cel stock.
multumesc anticipat.
kickass is offline   Reply With Quote
Old 17-09-09, 22:24   #95
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

OK, masina ta este altceva si oricum toate se modifica custom.
Imi este foarte greu sa spun ce ar iesi, fara a avea o vasta experienta in aceasta zona, insa cu un ecu veritabil se poate stoarce destul de mult iar variatia axei este de mare importanta.
O axa variabila te ajuta enorm, dar nu cum se vorbeste pe forumuri... o dau sa intre de la ..., altfel functioneaza si cred ca sti f bine la ce ma refer.
Monitorizand o multitudine de parametri, in functie de modificarile care se fac si testele la care e supusa, nedistructiv masina, noi putem face si sugestii pentru inlocuirea diverselor piese, sau modificarea lor.
S 2000 este un supermodel, iar daca vrei o sugestie ieftina care da rezultate remarcante mai ales pe 402m iti recomad coroana si pinionul de atac al diferentialului spate cu un raport de demultiplicare mai mare. Stiu ca se potrivea de la un model de KIA. Posibil sa existe si special facute pentru ea, eu am montat cu cativa ani in urma pe un model identic un raport cu cca xx% mai scurt, iar masina devenise bestie, controlai mai bine plecarea si manca metri foarte eficient.

Last edited by SEBASTIAN; 17-09-09 at 22:41.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-09-09, 22:41   #96
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

stiu de pinion
am de 1an pinion mai scurt (de kia)... dar a cedat!

Quote:
Originally Posted by kickass View Post
poze cu cel vechi si cel nou...
sunt foarte diferite si in mod normal ambele sunt 4.57 :vader:

cel vechi era de la "Rick's" si dupa ce m-am documentat mai bine am aflat ca cei de la "Rick's" si "Motorklase" cumpara final drive de Kia Sportage (230$), care se potrivesc in diferentialul de S2000, dar materialul din care sunt facute e mult mai slab... si atunci le "trateaza", desi nu stiu cum poti trata o piesa finita.
In poza se vede ca cel vechi (Rick's=kia) are canelurile de pe ax mult mai lungi si rulmentul care vine acolo calca jumate pe caneluri... ceea ce nu e tocami bine.
acuma, dupa mai multe cercetari si sfaturi mi'am achizitionat un gear set de la MFactory care "este ce trebe" ca sa spun asa
tot odata mai am acasa de ceva timp, dar inca nu am montat pe masina axe Brian Crower stage 3, arcuri de supape Skunk2 pro series titan si reteiners tot skunk2, dar inca nu sunt hotarat ce sa fac mai departe.....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	pinion.jpg
Views:	102
Size:	493.7 KB
ID:	1090100   Click image for larger version

Name:	IMG_5512.jpg
Views:	93
Size:	130.7 KB
ID:	1090101  
kickass is offline   Reply With Quote
Old 17-09-09, 22:51   #97
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Da ai ales foarte bine.
Nu cunosc BC la axe pentru Honda, le stiu profilele pentru EVO si STI, dar sincer nu sunt f incantat, desi nu pot spune de rau, doar ca noi avem profile mai bune si au si altii destul de bune.
Indiferent ce axe ai ales trebuie sa poti gestiona totul corect iar pentru asta un ecu adevarat ti-ar prinde bine si uita de Hondata nu e maxim. Poate nici nu te-ai gandit la el.
Poti sa-mi spui ce rap de compresie folosesti?
Chiulasele sunt modificate?
O volanta pe aluminiu ar fi ok pentru un 9000rpm.
Nu recomand N2O, iar daca pui nu mai mult de 30cp folosind benzina cu cea mai mare cifra octanica.
Care e diferenta pe trepte la rapoarte sau in viteza pe treapta...?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-09-09, 23:01   #98
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

axele le'am luat acum 1an.. dar daca ar fi sa aleg acuma as alege Toda
legat de ecu, Hondata nu e chiar okei pt. mine, deoarece nu se face special pt. s2000, e adaptat unul de acura rsx si trebuie sa schimb mai multi senzori cu cei de rsx, asa ca ecu va fi un AEM EMS
11,5:1 e raportul in momentul de fata
benzina bag doar de 100/101
am avut si volanta mai usoara, dar am impresia ca e mai okei cea stock si oricum face 9000rpm
raportul... din ce spun baietii de pe s2ki.com va fi cam asa:

Gear...4.1(stok) top speed .........4.57 top speed

1....................43 mph.......................38 mph
2...................66 mph........................59 mph
3...................91 mph........................81 mph
4..................116 mph.....................104 mph
5..................138 mph.....................124 mph
6..................165 mph.....................148 mph

Last edited by kickass; 17-09-09 at 23:04.
kickass is offline   Reply With Quote
Old 17-09-09, 23:12   #99
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

ok da 300$ pe un final de Kia Sportage si monteaza langa ce ai tu. Daca nu e bun ai pierdut 300, dar eu am fost foarte impresionat in plus a fost si mai rezistent.
Am inteles cu ecu si cred ca e bun asa din ... fara sa-l cunosc si sa fiu specialistul.
Raportul de compresie iti recomand sa-l mai ridici putin si sa modifici chiulasa.
Banuiesc ca admisie , evacuare... are de toate.
Toda au un cuvant greu de spus in materie de Honda.
Mugen nu te-a inspirat cu nimic?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-09-09, 23:29   #100
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

pai astea sunt rapoartele la pinionul de kia
cel de la MFactory e diferit! si astept sa primesc diferentialul de la montat/reglat ca sa vad cum se comporta fata de cel de kia.
legat de rezistenta pinionului de kia... iti spun din proprie experienta ca e 100% mai slab decat cel stock!!
mugen... e un nume mare si scump, j's racing si toda sunt mult mai pe placul meu
kickass is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 00:02   #101
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Da vad ca esti foarte documentat si e normal cand e vorba de masina ta.
Si noi ne documentam cand avem proiecte mai ample inante de a da drumul la treaba.
Sper sa obti cel mai bun timp pe un s2000, macar din zonma astra de Europa.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 00:08   #102
kickass

Stage 5
 
kickass's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,168
Member of:
[Moderators]
[Honda]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

multumesc!
si eu sper sa obtin un timp cat mai bun! si tie iti doresc acelasi lucru
in configuratia de anul trecut am avut un best de 13,6s in ungaria, dar era mai slaba masina/configuratia si aveam raportul stock in diferential.
acuma sper la un low 13s
kickass is offline   Reply With Quote
Old 18-09-09, 07:05   #103
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

EU m-as bucura sa fi sub asteptari adica sub 12,9 cu o valoare considerabila.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-09-09, 01:45   #104
Andrei_RC

Stage 2
 
Andrei_RC's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 64
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Un Evo cu "ceva" modificari (multumim proprietarului pentru acceptul de a ii face publica fisa dyno)




Cateva precizari despre masina:

1. bujii serie
2. fise serie
3. benzina de la pompa , 98
4. bobine de aprindere serie
5. turbina gT35
6. pistoane forjate

Andrei_RC is offline   Reply With Quote
Old 26-09-09, 02:07   #105
Starty

Stage 5
 
Starty's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 462
Member of:
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

o singura intrebare? acum cat timp este facut acest test.... stiu masina de prin oras... mi se pare cam imposibil la ora actual sa aiba doar 461 cp cred ca are mult mai mult (stiu ca masina este in totalitate reglata de voi)
__________________
What tha?!?!?
Starty is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -