Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 14-12-08, 00:07   #16
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

Absolut, fiabilitatea e pe primul loc, nu poti sa te bucuri de o masina care nu merge.
110cp si 230Nm
550euro dar discutam
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-12-08, 19:10   #17
X-Ray-Eyes
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
X-Ray-Eyes's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 3,299
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[BMW]
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

As dori pe PM un pret al unui pachet complet ptr cresterea preformantelor unui BMW 335i si continutul acestuia .
Multumesc anticipat.
X-Ray-Eyes is offline   Reply With Quote
Old 19-12-08, 14:19   #18
CHEVYX L

Stage 2
 
CHEVYX L's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 28
Member of:
[CHEVROLET]
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

Dar ce ar fi ca voi , cei care faceti tuning ( Sebastian sau Skn ) sa le explicati oamenilor ca stiti mai bine ca mine faptul ca nu cresterea CP le va face masina sa traga mai tare ci altceva numit cuplu ( nm ) ? Nu va luati de mine dar unde se discuta de chiptuning , resoftare , remapare si ce variante mai sunt toti cer cresterea numarului de cp pe care-i vor simti doar la turatie maxima ( sau motorul ii dezvolta acolo ) .
CHEVYX L is offline   Reply With Quote
Old 24-12-08, 14:59   #19
law53

Stage 4
 
law53's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

da, puterea marita(cp) se simte pe sfarsitul turatiei(zona rosie), nm sunt cam* cei mai importanti!

sebastian eu cred ca ar trebuii sa faci un tabel cu marca/model/putere/motorizare in care sa scrii puterea initaila si puterea/nm dupa rampare!

garantie se ofera!?cred ca da, Dar pt motoarele de peste 100.000 km!?
__________________
bmw 530 & cali turbo+++
law53 is offline   Reply With Quote
Old 24-12-08, 19:58   #20
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

dupa parerea mea.... doar informativ sa faca lista cum ai zis u cu puterea dupa remapare.... dar eu cred ca 2 motoare de ex 1.9tdi nu vor da exact aceeasi putere ...
daca softul este optimizat in timp real....si nu trimis prin poshta ..pot da valori diferite pe aceleasi motoare(custom) plus ca poti sa ceri tunerului putin mai mult peste "stage1" sa zic asha. deci e cam relativa lista aia...e cu + si -
leonard is offline   Reply With Quote
Old 25-12-08, 03:50   #21
law53

Stage 4
 
law53's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

daca este sa o luam cum ai spus tu..nici un motor de putere/cilindree egala nu seamana(dar nu rasare) unul cu celalalt!
aceasta "formula" se datoreaza exclusiv(parerea mea) rodajului facut de la 0-15.000(dupa 15.000 motorul este cel mai bun de exploatat pe toate plajele de turatii>din nou este parerea mea) km!

in rodaj regula f importanta este ca motorul sa nu fie exploatat peste cuplul maxim si asta in deosebi in ultima treapta de viteza(de ex 4/5 sau 5/6)!
ultima viteza trebuie folosita cel mai mult pe toata plaja de turatii, Dar sa nu depaseasca cuplul maxim(vreo ~2000 km)!

alta chestie f importanta este alegerea unui ulei(de preferat cel indicat de producator) potrivit pt mot tau!

iar pt romania(exclusiv) mot au de suferit de pe urma carburantului execrabil de care avem parte.
law53 is offline   Reply With Quote
Old 25-12-08, 17:46   #22
SEBASTIANSANDU

Stock
 
SEBASTIANSANDU's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 3
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by X-Ray-Eyes View Post
As dori pe PM un pret al unui pachet complet ptr cresterea preformantelor unui BMW 335i si continutul acestuia .
Multumesc anticipat.
nr meu de tel este 0723691731
mailul sebastian@racingcode.ro
Cu un astfel de pachet ai sa fi surprins de ceea ce ai sub capota.
SEBASTIANSANDU is offline   Reply With Quote
Old 25-12-08, 17:52   #23
SEBASTIANSANDU

Stock
 
SEBASTIANSANDU's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 3
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by CHEVYX L View Post
Dar ce ar fi ca voi , cei care faceti tuning ( Sebastian sau Skn ) sa le explicati oamenilor ca stiti mai bine ca mine faptul ca nu cresterea CP le va face masina sa traga mai tare ci altceva numit cuplu ( nm ) ? Nu va luati de mine dar unde se discuta de chiptuning , resoftare , remapare si ce variante mai sunt toti cer cresterea numarului de cp pe care-i vor simti doar la turatie maxima ( sau motorul ii dezvolta acolo ) .
Sunt multi in lumea asta care fac chiptuning, unii fac comert, altii fac tuning, altii inginerie auto... skn dupa umila mea parere nu are ce cauta in aces context. Nu ai de ce sa dai banii pe copy-paste sau de ce sa ma deranjezi pe mine cand o astfel de "imagine" poti sa-ti montezi singur in calculator si nu la preturi aberante.
Conteaza si caii si cuplul, cert este ca tot despre putere vorbim dar masurata pentru regimuri diferite si in mod diferit.
Popular, batrini curselor denumeau cuplul puterea mica si puterea din ture puterea mare.
O masina de curse cu exceptia celor restrictionate nu prea ating turatia de cuplu ele stand doar in zona de putere mare in turatie.
De ex daca turezi la 7000rpm, cand schimbi in superior o sa ajungi pe la 5000-5500 sau 6500 la o masna cu rapoarte f scurte asa canu se pune problema sa vezi cuplul care de obicei e mult mai jos 2500-4500rpm.
Nu stau sa va fac eoriesi nici istorie verificati carteile de motoare, cum se masoara cuplul, cum puterea si legatura fireasca dintre ele.
SEBASTIANSANDU is offline   Reply With Quote
Old 25-12-08, 17:59   #24
SEBASTIANSANDU

Stock
 
SEBASTIANSANDU's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 3
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

Quote:
Originally Posted by leonard View Post
dupa parerea mea.... doar informativ sa faca lista cum ai zis u cu puterea dupa remapare.... dar eu cred ca 2 motoare de ex 1.9tdi nu vor da exact aceeasi putere ...
daca softul este optimizat in timp real....si nu trimis prin poshta ..pot da valori diferite pe aceleasi motoare(custom) plus ca poti sa ceri tunerului putin mai mult peste "stage1" sa zic asha. deci e cam relativa lista aia...e cu + si -
Excelenta remarca, asa este.
In al doilea rand trebuie sa repet faptul ca noi discutam de custom tuning unde speculam, in sensul bun al cuvantului valentele mecanice ale automobilului respectiv.
Vreau sa fac o diferentiere a tipurilor de modificari custom.
Este custom sa modifici putin mai mult in functie de client prin posta, dar adevaratul custom il faci pe masina, realizand un lant natural de modificari nu unul fortat de abitie fara sa vezi.
Toata luma stie sa joace POKER , insa pe NV e cam CACIALMA.
Daca exista un tuner in lumea asta care ma contrazice cu argumente reale eu ma las de meserie. Sunt de cuvant si o voi face! Daca nu impostorilor sa le dati cate un sut in chohones.
Sa nu uitam ca BANUL e marea tinta in luma asta si unii pentru el fac, pe dracu, pe masa si pe tasu'.

Last edited by SEBASTIANSANDU; 25-12-08 at 18:10.
SEBASTIANSANDU is offline   Reply With Quote
Old 03-01-09, 15:19   #25
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

Acum nu are cine sa va raspunda, pentru ca sebastian e banat dar il gasiti pe alt site.
Cine e interesat ii dau pe privat.
aviator is offline   Reply With Quote
Old 03-01-09, 17:53   #26
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

Fiecare masina are pese diferite de altel masini, iar piesele de pe ea care sunt de acelasi tip totusi difera.
Doar RacingCode face un soft care tine cont de astea este un custom veritabil avand o supraoptimizare.
aviator is offline   Reply With Quote
Old 03-01-09, 18:23   #27
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

din cate stiu eu ....mai sunt si alti tuneri care se lauda cu asta.... cum ar fi MT. tot custom cika ar lucra.....
leonard is offline   Reply With Quote
Old 03-01-09, 18:29   #28
aviator

Stage 5
 
aviator's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 459
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

Custom poate ca da si fac multi asta insa nu fac optimizarile in acest mod.
Custom insemna dupa client, adica daca ii da mai multa sau mai putina putere tot custom se cheama. Sa seteze comanda la fiecare injector, bobina si altele, sa contoleze intrarea si iesirea de presiune fin fara sincope si socuri. Masina mea spui ca e pe benzina nu maitrage ca un td, accelerezi si pana la 4500 isi tot creste randamentul, fara socuri.
Eu am un x5 3.0d care acum il depaseste pe cel cu motr3.0sd biturbodiesel cu consum bun si fara gram de fum. In plus am avut probleme de service la accesorile de bord si nimeni nu a comentat de soft, vreo eroare ceva.
Motorul merge mult mai rotund iar cu rotile de iarna daca plec brusc de pe loc scapa in gol, fiind 4x4 permanent si automata.
aviator is offline   Reply With Quote
Old 03-01-09, 18:34   #29
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

aham....nu contest ce spuneti , am vazut destul de multe masini preparate de sebi care merg foarte tare la legale..la fel cum am vazut si de la MT...dealtfel e un proces prea complex pe care iti ia destul de mult timp sa-l intelegi....asa ca nu o sa ma bag prea mult in detali tehnice cu toate ca as vrea daca as sti.
leonard is offline   Reply With Quote
Old 08-01-09, 18:20   #30
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: CHIPTUNING by RACINGCODE

Cea ce facem noi este custom tuning, ce fac altii e problema lor.
Totusi sa nu confundam custom tuningul cu setarea dupa client, important este sa fie dupa masina , dupa particularitatile ei apoi dupa client.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -