Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 17-08-10, 20:48   #196
Alex I

Stock
 
Alex I's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 7
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Buna Andrei.
Nu inteleg exact sensul postului tau de mai sus si ce legatura ai tu cu Dl Titi Aur, cu masina sa, si cu problemele mecanice pe care le-a rezolvat si cu fraza lui Sebi: " ... sa ofere performante in concordanta cu partile mecanice care-l formeaza".
Asa ca voi face doua supozitii dintre care una este sigur adevarata:

I) Prin intrebarea pusa, ai incercat, in viziunea ta, sa-l pui pe Sebi intr-o situatie incomoda legata de defectarea turbinei si de vizita pe care Dl Titi Aur ne-a facut-o cu o zi inainte de cursa.

sau,

II) Ca un bun manager si vanzator, esti curios sa afli modul de functionare al unei turbine si de conditiile in care aceasta se poate defecta.

Deoarece ne cunoastem personal, exclud din start prima varianta in care a-i veni sa pui intrebari fara sa cunosti contextul si datele problemei. In fond nu vad de ce ai face asta, sunt convins ca ai foarte multe treburi serioase cu care te ocupi si foarte multi clienti.

Ramanand doar al doilea motiv, te rog frumos data viitoare sa intrebi direct, nu este nici o rusine ca nu sti, doar ai absolvit un profil didactic total diferit de cel tehnic.

Iti raspund cu placere:
Setarea se face in felul urmator:
1. Pe partea de admisie: Analizand graficul compresorului (respective PR si Debitul) se alege insula de eficienta dorita in care va functiona compresorul.
2. Pe partea de evacuare: Analizand graficul turbinei (gas turbine flow vs PR) se alege curba de sarcina functie de A/R si Trim.
Odata realizate cele de mai sus, curgerea fluidelor prin turbina este in conformitate cu fisa producatorului.

Cu toate acestea exista si cauze ce pot duce la defectarea unei turbine, independente de setarea punctului de functionare; cum ar fi:
- Turbina de calitate slaba.
- Supapa Blow-off prea stransa, sau blocarea sa, poate determina presiuni asupra palelor si asupra axului turbinei de pana la 20 de ori ! mai mari decat in cazul exploatarii normale.
- Un ALS violent poate duce la dezechilibrarea arborelui turbinei si solicitari axiale inegale; mai ales la turatii reduse de functionare a acestuia.
- Temperaturi de evacuare f mari ce pot fi atinse datorita multor cauze. i.e: Traseu de evacuare restrictiv sau "alambicat", timpi de avans mic .. etc
- Defectarea sistemului de ungere a turbinei.
- Defectarea sistemului de racire a turbinei (daca acea turbina este prevazuta cu asa ceva).
... si altele.

O zi buna,

Last edited by Alex I; 17-08-10 at 21:02.
Alex I is offline   Reply With Quote
Old 18-08-10, 01:02   #197
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Domnule Alex,
Sunt foarte multi factori care pot cauza ceea ce s-a intamplat cu masina setata de voi, multi care nu au nici o legatura cu calitatea setarii, dar cativa din cei enumerati de tine pot fi evitati daca tuner-ul are atat cunostiinte solide mecanice cat si experienta necesara in setarea unor configuratii similare.

Oricum, observatia ta este corecta, nu intentionez decat sa subliniez ca , grasele afirmatii ale colegului tau nu au baze reale.

La fel si cu sfaturile aruncate precum in curtea scolii despre modificarile in cadrul grupei N, si cu evo-ul care renaste in garajul Xmotors ce odinioara era tot "multumesc racing code"' si cu incercarile repetate de a trece de cartierul militari la volanul celui mai cel logan de curse, si mai sunt nici povestioare.

Imi permiti sa-ti fac si eu o obervatie ? Tonul exprimarii tale este mult sub nivelul tau.
__________________
SKN ROMANIA
www.skn-tuning.ro
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 18-08-10, 05:14   #198
Alex I

Stock
 
Alex I's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 7
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Andrei,

Spre deosebire de mine cred ca esti foarte cunoscut pe acest forum care precum hartia suporta multa "intelepciune" cateodata.
De asemenea, nu este greu de observat ca ritmul posturilor tale este neschimbat. Mai ales cand vine vorba de Racing Code si de Sebi. Ca o simpla observatie atrag atentia cititorilor ca aici este un topic Racing Code unde Dl. Andrei T atrage atentia in postul anterior asupra unor lucruri deosebite ! Haideti sa vedem care sunt acestea:

"Sunt foarte multi factori care pot cauza ceea ce s-a intamplat cu masina setata de voi, multi care nu au nici o legatura cu calitatea setarii, dar cativa din cei enumerati de tine pot fi evitati daca tuner-ul are atat cunostiinte solide mecanice cat si experienta necesara in setarea unor configuratii similare" ... Adica e bine ca nu e rau sau e rau ca nu e bine! Nestiind concret ce s-a intamplat cu acea turbina, Andrei subliniaza, subtil, FARA SA ACUZE direct, faptul ca era nevoie de un tuner mai experimentat decat noi pentru a seta acea masina. Foarte elegant. In realitate in seara respectiva am identificat in urma unei discutii telefonice cu Dl. Titi Aur in mod concret cauza (ce special am omis-o din lista mea de mai sus) iar Dl. Dan Necula aflat la fata locului a reprogramat calculatorul Racing Code pentru noua turbina masina functionand perfect si situandu-se pe locul I.

Mai departe

"Oricum, observatia ta este corecta, nu intentionez decat sa subliniez ca , grasele afirmatii ale colegului tau nu au baze reale." .... Aici este simplu, Andrei si laicul sau motiv : SEBI !!! Daca ar fi adaugat ca de obicei in bataie de joc si numele nostru in viziunea domiei sale, respectiv: racing condom cum o face in n posturi in acest site (prezervativ de curse sau ce traducere ii asociati dumneavoastra atunci chiar dovedea in mod clar ca el este cel mai bun, ever!, nu ?).

Si binenteles maretul final:
"La fel si cu sfaturile aruncate precum in curtea scolii despre modificarile in cadrul grupei N, si cu evo-ul care renaste in garajul Xmotors ce odinioara era tot "multumesc racing code"' si cu incercarile repetate de a trece de cartierul militari la volanul celui mai cel logan de curse, si mai sunt nici povestioare." .... In principiu, aceasta este chintesenta celor spuse de el pana acum (stiu se repeta des) dar de data aceasta intr-un ritm alegro.

Deci care era scopul postului ? Andrei, esti sigur ca castigi ceva in felul acesta ? Daca ai fi scris racing condom in loc de Racing Code iti veneau 10 clienti in plus ?

Sincer, imi face placere sa-ti raspund la posturi, sunt atat de previzibile, pe vremuri aveai si un detasament de luptatori de tastatura care te acompaniau.

Adu-ti aminte ce ti-am spus acum doi ani, atat eu, tu , Sebi si oricine altcineva, putem scrie ORICE si oricat, conteaza doar ceea ce facem. In final clientii sunt cei care aleg ! Daca SKN va fi, sau este, cea mai buna firma de tuning din Romania este doar o chestiune de timp pana va aduna toti clientii si nu ai de ce sa iti faci griji.

De acum doi ani s-au intamplat insa multe intr-adevar:
- am achizitionat unul din cele mai performante standuri 4x4 dyno din lume, care apropos vedeti ca masoara si pierderile de putere cat si puterea la motor si cam tot ce misca cum ar spune romanul vezi comentariul cu americanii si Las Vegas-ul din topicul tau, macar daca v-ati documenta putin inainte de a face o afirmatie care va umple de respect din cap pana in picioare. Nu stiu daca sti, dar cei din lumea curselor au realizat de mult lucrul acesta si fac teste dyno pe standul nostru Mustang.
- eu si Andrei_RC dezvoltam a treia generatie de ECU stand alone (varianta I si II aflanduse pe masini deja)
- exportam, modest datorita organizarii interne, un knock analyzer cu DSP si switched capacitor filter in USA, de conceptie proprie
- am setat cele mai rapide masini de grupa H din Romania, sunt enumerate mai sus, cat si unele de grupa N.

Acum pune si tu postul tau in balanta asta si daca te face fericit, te rog fara gluma, considera ca SUNT DE ACORD CU TOT CE AI SCRIS SAU VEI SCRIE vreodata despre mine, Racing Code sau Sebi,important este daca sunt de acord clientii!

Last edited by Alex I; 18-08-10 at 05:25.
Alex I is offline   Reply With Quote
Old 18-08-10, 22:42   #199
william_bonney

Stock
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 4
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Mai AndreiTenteanu, inteleg ca esti profesionist dar si ofticos. In loc sa zici merci ca nu esti dictator pe piata si ca mai exista concurenta, tu te bagi ca sonda in teava de esapament cand da detonatii.
william_bonney is offline   Reply With Quote
Old 19-08-10, 11:01   #200
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Hai sa-l lasam pe Andrei cu curiozitatile lui si sa vorbim despre ce mai lucram.
Masina lui SEI este aproape gata de setare cu un ecu stand alone si o configuratie deloc de neglijat:
https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...ml#post3585288
Iar inaintea ei a fost tot pentru o setare speciala cu tot ce trebuie la o masina de concurs de grupa N, echipata cu electronica Motec.
Cred ca si de aceasta data ne-am achitat onorabil de "obligatii" masina functionant foarte bine cu performante peste media celor din campionat desi vorbim de o generatie oarecum apusa Evo6.


Iar saptamana viitoare daca nu-s alte programari intra din nou la setaqri cel mai puternic evo X din Romania, la configuratia lui existand un upgrade pe partea de evacuare.
https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...ere-roata.html

Nu as vrea sa creada cineva ca ne ocupam doar de masini de curse, dimpotriva baza este tuningul la automobile de strada, chiar daca nu le promovam atrat de mult.
Exista un principiu cine poate nmai mult poate si mai putin!

Pentru modelele de serie sau putin modificate avem acum o lista de preturi revizuita.

Asteptam cu placere provocarile din partea dumneavoastra sperand ca ne vom ridica macar la nivelul asteptarilor.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 19-08-10 at 11:07.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 21-08-10, 21:23   #201
robby207

Stage 4
 
robby207's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 261
Member of:
[PEUGEOT]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Salut, am si eu un Peugeot 207 1.4 VTi 95 CP, ma intereseaza un pret pentru chiptuning si cati cai castig, respectiv cuplu. Multumesc anticipat.
robby207 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-10, 00:16   #202
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

In scurt timp ai sa primesti raspunsul in mesaj privat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 31-08-10, 11:58   #203
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Chiptuning by RacingCode

https://www.youtube.com/watch?v=rMTo_y6Yihk

Stock Turbo Record
481whp and 455tq

Asta vis a vis de putere cu turbina de fabrica pe EVO 9 !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 31-08-10, 16:26   #204
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Masina fiind EVO 8 cu 481 whp si stiti si voi diferentele intre turbine si fara MIVEC .....
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 01-09-10, 01:55   #205
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Quote:
Originally Posted by EVOLUTION8 View Post
https://www.youtube.com/watch?v=rMTo_y6Yihk

Stock Turbo Record
481whp and 455tq

Asta vis a vis de putere cu turbina de fabrica pe EVO 9 !
https://forum.4tuning.ro/19-facem-ros...ml#post1842454

... iar noi cand am obtinut 450 cai la motor (masurati de un stand
independent de noi) acum trei pe un EVO9 doar cu admisie si evacuare, am
fost acuzati de EREZIE !
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 15:23   #206
Wily91

Stage 2
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 53
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Salut! Am si eu un citroen c4 coupe 1.6 HDI de 92 cp... cam cat ma cost un chiptuning si cati cp castig? multumesc anticipat
Wily91 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-10, 15:46   #207
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Modificarea optima ne duce undeva in jur de 120cp si 265Nm.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-09-10, 21:39   #208
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

Renault Megan RS II
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAGE_654.jpg
Views:	124
Size:	446.5 KB
ID:	1651995  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-09-10, 20:50   #209
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 17-09-10, 07:03   #210
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Chiptuning by RacingCode

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -