PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari |
04-11-09, 14:54
|
#706
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Quote:
Originally Posted by bobiMOM
Nu vreau sa creez discutzii aiurea dar ma `doare` cand este comparat ursul meu(nepregatit inca pt plecarea de pe loc) cu un 4x4 pe 400m!
|
De ce te agiti aiurea? ti-ai dat singur raspunsul la intrebare.
Te certi cu cei care joaca playstation?
|
|
|
04-11-09, 15:31
|
#707
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
cu un turbo Greddy H, dublu ca marime la un debit mai mult decat dublu.
|
Eu nu vroiam decat sa-ti atrag atentia ca ai o mica tendinta de a umfla lucrurile. Cei care discuta pe acest topic la subiect nu prea au ce sa umfle, unul e 11.2 altul e 10.8, mai este si Jeff tot cu 11.2, mai sunt si eu , mai lent decat cei mentionati, cu 11.7, dar mult mai rapid decat tine in ultimii 2 ani. Acesti timpi nu prea avem cum sa-i facem sa para mai mici sau se ne dam mai rotunzi aici pe forum, ierarhia se stabileste pe strada/pista, nu din taste.
Cand va fi si masina ta gata te asteptam langa noi, la start.
PS: eu zic ca la Politehnica ar fi fost normal sa inveti ca TURBINELE NU SE MASOARA DECAT IN FLOW !!! adica in debit ! adica nu exista dublu ca marime si mai mult decat dublu ca debit, asta este o aberatie.
|
|
|
04-11-09, 16:18
|
#708
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
cred ca ploaia asta ne face pe toti sa stam pe forum - evident ca nu vom rezolva aici nici un aspect legat de vreo masina despre care vorbim - sigur ne putem delecta cu filme sau povesti dar ca sa aflam cum sta treaba exista o singura solutie - doar una singura - sa ne dam fizic pe pista/strada si sa vedem rezultate masurate corect sau prin confruntare directa - pana atunci nu facem altceva decat coversatie la gura sobei!!! la drag ajung deobicei aceeasi si pe autostada la fel - cine vrea si are ceva de demonstrat este liber sa vina la start si problemele se rezolva garantat - ori bate ori este batut - restul sunt doar vorbe cu mai multa sau mai putina greutate - unii au masini tari dar le tin in garaj deci nu ii intereseaza subiectul si nu intra in nici un calcul - altii au masini care nu sunt gata deci inca nu se stie rezultatul si iar nu intra in calcul - rezultatele reale nu pot interpretate pe forum ci doar anuntate!
|
|
|
04-11-09, 17:12
|
#709
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Quote:
Originally Posted by andreitentean
Eu nu vroiam decat sa-ti atrag atentia ca ai o mica tendinta de a umfla lucrurile. Cei care discuta pe acest topic la subiect nu prea au ce sa umfle, unul e 11.2 altul e 10.8, mai este si Jeff tot cu 11.2, mai sunt si eu , mai lent decat cei mentionati, cu 11.7, dar mult mai rapid decat tine in ultimii 2 ani. Acesti timpi nu prea avem cum sa-i facem sa para mai mici sau se ne dam mai rotunzi aici pe forum, ierarhia se stabileste pe strada/pista, nu din taste.
Cand va fi si masina ta gata te asteptam langa noi, la start.
PS: eu zic ca la Politehnica ar fi fost normal sa inveti ca TURBINELE NU SE MASOARA DECAT IN FLOW !!! adica in debit ! adica nu exista dublu ca marime si mai mult decat dublu ca debit, asta este o aberatie.
|
Parerea mea este ca tu ai o problema de perceptie. Nu umflu nimic si nu am de ce sa fac asta. Sincer nu cred ca vrei sa-ti arat unde umfi tu cu masuratori exacte.
Ca sa subliniez ideea legata de prceptie iti reamintesc chestiunea cu flow-debit si sa-ti demonstrez ca tu folosesti termini abstracti pentru tine. Am sa te intreb simplu cum controlati voi debitele la masinile pe care le setati cu boost controller(necomandat de ecu)? Racing Code nu controleaza presiunea ci debitul de aceea a oferit spre vanzare, un produs produs in laboratoarele proprii denumit, NBC care este un veritabil controler de debit.
Oare sti la care tip de debit se refera producatorul de turbine? La debit de masa sau la debit de volum? Sti cum se face legatura intre debit de volum si debit de masa?
Eu nu stiu ce vroiai tu si sincer nu ma intereseaza, dar ce-ti pot spune cu certitudine este ca ai o mare problema de perceptie. Daca tu interpretezi altfel decat normal spusele mele e problema ta si cofetaria ta.
Mai mult vazi betisorul din ochiul altcuiva, dar nu vezi barna din ochiul tau… tu ai avut vreo participare perstonala anul asta?… buna rea, slaba(neperformanta), cum a fost eu am avut una, daca e sa judecam dupa forma dialogului impus de tine.
Deci crezi ca-mi pasa mie de ce nu a mers masina ta de un an?
NU MA INTERESEAZA!
|
|
|
04-11-09, 17:15
|
#710
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Quote:
Originally Posted by georgerg
cred ca ploaia asta ne face pe toti sa stam pe forum - evident ca nu vom rezolva aici nici un aspect legat de vreo masina despre care vorbim - sigur ne putem delecta cu filme sau povesti dar ca sa aflam cum sta treaba exista o singura solutie - doar una singura - sa ne dam fizic pe pista/strada si sa vedem rezultate masurate corect sau prin confruntare directa - pana atunci nu facem altceva decat coversatie la gura sobei!!! la drag ajung deobicei aceeasi si pe autostada la fel - cine vrea si are ceva de demonstrat este liber sa vina la start si problemele se rezolva garantat - ori bate ori este batut - restul sunt doar vorbe cu mai multa sau mai putina greutate - unii au masini tari dar le tin in garaj deci nu ii intereseaza subiectul si nu intra in nici un calcul - altii au masini care nu sunt gata deci inca nu se stie rezultatul si iar nu intra in calcul - rezultatele reale nu pot interpretate pe forum ci doar anuntate!
|
Foarte corect!
In plus o sa vedeti ca pt faptul ca masinile sunt masurate(timp sa nu inteleaga cineva ca ma refer la volum) in conditii diferite rezultatele la linia de sosire pot fi diferite, contrazicand putin timpii relevati in concursuri.
|
|
|
04-11-09, 18:13
|
#711
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Atata le invartim pana este mortul in gradina vecinului!!!!
Hai sa facem cu a zis George GTR, ne vedem la o cursa si dupa aia constatam cine a avut debitul mai mare sau mai mic....fizica pe forum este la fel de buna ca si cursele pe forum.
__________________
Nu te certa niciodata cu idiotii ! Te fac sa cobori la nivelul lor si acolo te bat cu experienta !
...
Acum 3 ani: Supra-DZ1 1047Cp si 1250Nm...la ora actuala....mai mult
...
Singurul lucru care pare ca este impartit corect pe planeta este inteligenta!!!Toti avem impresia ca am primit destul.....
Last edited by Gabi; 04-11-09 at 19:11.
|
|
|
04-11-09, 20:34
|
#712
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
mai pe scurt cam la asta trebuie sa ne rezumam aici cel putin - provocari si curse si .....atat!!! desigur si discutiile sunt bune atat cat sunt constructive, dar nu aici parerea mea!!!
|
|
|
04-11-09, 23:00
|
#713
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Corect, ma voi conforma.
|
|
|
05-11-09, 00:39
|
#714
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Hai sa ne destindem putin - a inceput SEMA 2009 si e coada la intrare - AMS, VENTROSS, AIT!!!
|
|
|
05-11-09, 08:44
|
#715
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Quote:
Originally Posted by georgerg
Hai sa ne destindem putin - a inceput SEMA 2009 si e coada la intrare - AMS, VENTROSS, AIT!!!
|
recunoaste ca ai salivat putin cind ai vazut poza !!
primul GTR albastru pe care il vad, arata dementza, am facut o slabiciune pt culoare si mai ales pt masina )
|
|
|
05-11-09, 11:13
|
#716
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Quote:
Originally Posted by bbm
recunoaste ca ai salivat putin cind ai vazut poza !!
primul GTR albastru pe care il vad, arata dementza, am facut o slabiciune pt culoare si mai ales pt masina )
|
am saliva uscata pe piept si noaptea trecuta am visat numai r34 vspec II albastru - uite inca unul!!!
|
|
|
05-11-09, 11:49
|
#717
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 579
Member of: [SEAT]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Pot sa particip la destinderea atmosferei?
|
|
|
05-11-09, 13:28
|
#718
|
Stage 3
Join Date: Feb 2009
Posts: 96
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
R34 arata intr-un mare fel..e cea mai frumoasa masina din lume pt mine..
|
|
|
06-11-09, 19:59
|
#719
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Cred ca nu este usor de egalt R34 ca si platforma pentru performanta, insa ca aspect nu sunt un tip care sa poata spune ca are nota mare cu mana pe inima.
Pacat ca aceste modele au neglijat mare parte a Europei.
In ce priveste aspectul si confortul lui noului model sunt mult peste.
Asa vad eu lucrurile si cred ca din pdv al perfromantei situatia se va putea echilibra.
|
|
|
06-11-09, 21:59
|
#720
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
Re: Cine vrea cu primul GT-R din România?
Un R34 la 1000 hp imi doresc pt ca mie chiar imi place asa cum este - iti inspira putere, control si "frica" in acelasi timp - mi se pare chiar super printre masinile perioadei si in plus a fost un icon la vremea lui si este si acum in top fata de multe masini actuale sa spunem - dar R35 a fost facut sa fie mai bun - mult mai bun decat R34 si diferenta este enorma - un mare pas inainte fata de multe masini chiar daca risc din nou sa supar fanii altor marci - atentie nu spun ca nu are rivali - chiar are - si treaba asta se simte - concurenta a inceput sa dea replica la gtr venind cu imbunatatiri majore ca sa faca fata competitiei - lucru pozitiv dealtfel pt utilizatori R34, SUPRA si lista clasicilor continua raman icons ale perioadelor respective marcand evolutia speciei!!! eu sunt fericit ca o sa am un R35 clasic peste ceva vreme!!!
|
|
|
|
|