Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Reply
 
Thread Tools
Old 29-10-09, 11:03   #676
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

[QUOTE=pop gheorghe;2761394]
Quote:
Originally Posted by georgerg View Post
ok daca tu spui ca in austria ai facut doar atat si ai rezultatele astea nu pot decat sa te felicit - in continuare tot nu inteleg cum de altii nu au reusit dar probabil ca nu stiu eu prea multe despre subiect!
masuratorile le faci cu asta?!?

poate am avut noroc si sa nimerit sa fie bine
si masuratorile le fac cu[url]http://www.gtechpro.com/rr.html
nu prea are legatura norocul cu mecanica si fizica

GTECH PRO RR - suna foarte bine la pret - nu este foarte exact dar la banii astia!!! http://www.gtechpro.com/accuracy.html
si eu caut ceva de genul sa cumpar dar ma gandeam la asta - VBOX Mini 10Hz: http://www.vboxusa.com/performancedrift/vboxmini.php
sau la asta - VBOX 3i 100Hz: http://www.vboxusa.com/products.php#vb3i
care are si varianta video: https://vimeo.com/2602897
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 29-10-09, 12:35   #677
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Quote:
Originally Posted by pop gheorghe View Post
sa stii ca timpul de 10,8 lam obtinut cu benzina de 95, iar cu benzina de 100 deja cobor sub 10,6 , care l-am masurat cu g-tech
din cate stiu 10.88 ai facut in ungaria pe vht - acest 10,6 de care vorbesti, masurat cu g-tech in ce conditii a fost obtinut?!?
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 29-10-09, 18:14   #678
Jeff

Stage 5
 
Jeff's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Estimez ca orice masina putea sa scoata un timp cu 0.2 secunde mai bun pe pista de la Kiskunlachaza comparativ cu Satu Mare - asta din aderenta si temperatura exterioara. Vom vedea la anul cum stam, pana atunci ne limitam la dialoguri pe forum
__________________
Romanian Dragracing Site
Jeff is offline   Reply With Quote
Old 29-10-09, 22:22   #679
pop gheorghe

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 36
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Quote:
Originally Posted by georgerg View Post
din cate stiu 10.88 ai facut in ungaria pe vht - acest 10,6 de care vorbesti, masurat cu g-tech in ce conditii a fost obtinut?!?
10,88 obtinut de mine nu era pe vht ,era pe pardea dreapta linga pista tratatacu vht pt ca vht este bun doar pt slicuri iar eu cu gume de strada alunec ca pe asfaltul ud ,ai sa te lamuresti singur de vht. Iar 10,67 lam obtinut seara pe 14 grade si cer senin. Speram sa stii ceva mai mult despre vht

Last edited by pop gheorghe; 29-10-09 at 22:34.
pop gheorghe is offline   Reply With Quote
Old 29-10-09, 22:26   #680
pop gheorghe

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 36
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Quote:
Originally Posted by Jeff View Post
Estimez ca orice masina putea sa scoata un timp cu 0.2 secunde mai bun pe pista de la Kiskunlachaza comparativ cu Satu Mare - asta din aderenta si temperatura exterioara. Vom vedea la anul cum stam, pana atunci ne limitam la dialoguri pe forum
eu stiam ca tu te pricepi la pista tratata cu vht si stii ca cu gume de strada aluneci tare. Jeff nu ma face sa-mi schimb parerea despre tine
pop gheorghe is offline   Reply With Quote
Old 29-10-09, 23:15   #681
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Quote:
Originally Posted by pop gheorghe View Post
10,88 obtinut de mine nu era pe vht ,era pe pardea dreapta linga pista tratatacu vht pt ca vht este bun doar pt slicuri iar eu cu gume de strada alunec ca pe asfaltul ud ,ai sa te lamuresti singur de vht. Iar 10,67 lam obtinut seara pe 14 grade si cer senin. Speram sa stii ceva mai mult despre vht
eu ti-am pus doar o intrebare - in ce conditii ai scos 10,6 - am inteles ca era seara, cer senin, 14 grade si benzina de 100 - dar tot nu rezulta unde - pe strada, pe aeroport, pe asfalt, pe beton, pe beton + vht?!? daca specifici si ce anvelope ai folosit atunci informatia este chiar completa - cat despre vht nici nu am pretins ca stiu vreodata mare lucru - asa cum am mai spus - la sm am vazut prima data un staging light - mai greu este daca ma prinzi pe un drum virajat - acolo timpul incetineste si spatiul se dilata!!! oricum pe viitor nu te baza ca nu stiu cum e pe vht ca de plecat plec si eu pe galben!

Last edited by georgerg; 29-10-09 at 23:21.
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 00:21   #682
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

din pacate franele nu se livreaza maine asa cum am sperat ci marti cel mai sigur - deci nu pot sa ajung la ploiesti
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 07:13   #683
pop gheorghe

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 36
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Quote:
Originally Posted by georgerg View Post
eu ti-am pus doar o intrebare - in ce conditii ai scos 10,6 - am inteles ca era seara, cer senin, 14 grade si benzina de 100 - dar tot nu rezulta unde - pe strada, pe aeroport, pe asfalt, pe beton, pe beton + vht?!? daca specifici si ce anvelope ai folosit atunci informatia este chiar completa - cat despre vht nici nu am pretins ca stiu vreodata mare lucru - asa cum am mai spus - la sm am vazut prima data un staging light - mai greu este daca ma prinzi pe un drum virajat - acolo timpul incetineste si spatiul se dilata!!! oricum pe viitor nu te baza ca nu stiu cum e pe vht ca de plecat plec si eu pe galben!
pe drum drept asfaltat cu patru benzi si gume de strada , Iar la Satu Mare pista este mult mai aderenta ca in Ungaria.
Iar cu plecare te descurci tu

Last edited by pop gheorghe; 30-10-09 at 07:17.
pop gheorghe is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 07:36   #684
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Si eu spun despre pista din Ungaria ca nu este cea mai aderenta, dimpotriva iar comparativ cu cea de la Tulcea era mult inferioara.
La unele masini aderenta mare ajuta, dar pe altele le poate inhiba, cele care nu dau deloc in gol la start pe aderenta mica nu au un avantaj daca aderenta creste ci dimpotriva.
Daca tu la Porsche patinezi pe o aderenta normala atunci cand primesti aderenta mai mare o sa ai timp mai bun.
Odata ajuns la limita de aderenta corecta ce ar fi peste ca si coeficient de frecare ar aduce o mica scadere de timp datorita resistentei mai mari la rulare.
E cu dus si intors tot calculul, dar e simplu trebuie sa patinezi cat mai putin la start si daca suprafata de rulare iti poermite sa pleci punand cat mai multa putere jos, proiectarea automobilului la start e mai buna si timpul mai scurt.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 10:06   #685
pop gheorghe

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 36
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Si eu spun despre pista din Ungaria ca nu este cea mai aderenta, dimpotriva iar comparativ cu cea de la Tulcea era mult inferioara.
La unele masini aderenta mare ajuta, dar pe altele le poate inhiba, cele care nu dau deloc in gol la start pe aderenta mica nu au un avantaj daca aderenta creste ci dimpotriva.
Daca tu la Porsche patinezi pe o aderenta normala atunci cand primesti aderenta mai mare o sa ai timp mai bun.
Odata ajuns la limita de aderenta corecta ce ar fi peste ca si coeficient de frecare ar aduce o mica scadere de timp datorita resistentei mai mari la rulare.
E cu dus si intors tot calculul, dar e simplu trebuie sa patinezi cat mai putin la start si daca suprafata de rulare iti poermite sa pleci punand cat mai multa putere jos, proiectarea automobilului la start e mai buna si timpul mai scurt.
prima oara cind mia patinat masina a fost pe pista din Ungaria , iar cind am scos timpul de 10,88 am plecat cu turatie de 2500 pe pista laterala unde era beton si eram sub turat fata de asfalt iar temp ex era de 25 gr
pop gheorghe is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 14:41   #686
Jeff

Stage 5
 
Jeff's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 888
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Ghita, la SM pista era friabila si poroasa (se vede si pe filmari), la unguri e mult mai solida. Vorbeam de pista netratata.
Jeff is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 15:07   #687
pop gheorghe

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 36
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Quote:
Originally Posted by Jeff View Post
Ghita, la SM pista era friabila si poroasa (se vede si pe filmari), la unguri e mult mai solida. Vorbeam de pista netratata.
am crezut ca te refereai la cea tratata, scuze atunci
pop gheorghe is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 16:06   #688
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Quote:
Originally Posted by pop gheorghe View Post
prima oara cind mia patinat masina a fost pe pista din Ungaria , iar cind am scos timpul de 10,88 am plecat cu turatie de 2500 pe pista laterala unde era beton si eram sub turat fata de asfalt iar temp ex era de 25 gr
Cu o masina mult sub performantele celei pe care o deti tu eu am avut probleme pe zona netratata din cauza friabilitatii asfaltului.
Pur si simplu sub presiunea rotii la start betonul se sfarama si asta a tinut inclusiv toata treapta 2.
Nu am incercat pe zona tratata, deoarece nu exista asa ceva in acel moment, dar eram exact pe locul unde se trateaza de obicei.
Nu cunoasc daca pista la care se refera Jeff e mai buna sau nu, dar la Tulcea sau la Bucuresti pe Baneasa este mult mai bine.
Cert este ca daca poti pleca mai sus cu aderenta mai buna ai sanse sa scoti timpi f buni.
Cad foloseam STI-ul la start trebuia sa-mi dozez plecarea deoarece odata puse vilent rotile in gol schimbam pe orice suprafata 3 trepte in gol,masina batand cu suspensie de circuit de parca nu avea amortizoare deloc.
Aderenta la start este cruciala in astfel de situatii de concurs, de aceea imi permit sa fac cateodata unele provocari greu de digerat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 19:26   #689
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

Bilstein B19 Pss9 : "BILSTEIN racing technology for the road" !!!!!
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 30-10-09, 19:43   #690
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Cine vrea cu primul GT-R din Romānia?

http://www.bilstein.ro/b16.htm
La adresa de mai sus este mentionat produsul folosit de mine, este un B16 Pss9 de care sunt foarte multumit, mai ales ca pretul este unul rezonabil comparativ cu un Ohlins.
Subaru fiind o masina ieftina a facut ulte compromisuri iar daca vrei performanta suspensia de serie este depasita, fapt care probabil ca nu mai este asa la masinile cu pretentii mai mari.

Last edited by SEBASTIAN; 30-10-09 at 19:47.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -