Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 08-03-13, 20:14   #946
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Tot pe pamantul asta sunt masini de 140cp si 1300kg si masini de 90cp si 970kg. Tot pe pamantul asta exista foi cu date si realitati pe sosele.
!41! is offline   Reply With Quote
Old 08-03-13, 20:33   #947
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by !41! View Post
Tot pe pamantul asta sunt masini de 140cp si 1300kg si masini de 90cp si 970kg. Tot pe pamantul asta exista foi cu date si realitati pe sosele.
Pe pamantul asta una sunt hartiile si altele aunt realitatile de pe strada si soferii...iar ceea ce explici tu sunt 0-100 sincer as vrea si eu sa vad cum ma bate o masina de 130 cai stoc si de pe loc si la viteza....am un ligean de vectra c 3.0 cdti 184 cai....daca aveti ceva de 130 cai sa ma bata va astept...dar fara sa aruncati interiorul,bordul,sa scoateri mocheta din masina...si il astept pe strada nu pe hartie...
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 08-03-13, 20:48   #948
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
Pe pamantul asta una sunt hartiile si altele aunt realitatile de pe strada si soferii...iar ceea ce explici tu sunt 0-100 sincer as vrea si eu sa vad cum ma bate o masina de 130 cai stoc si de pe loc si la viteza....am un ligean de vectra c 3.0 cdti 184 cai....daca aveti ceva de 130 cai sa ma bata va astept...dar fara sa aruncati interiorul,bordul,sa scoateri mocheta din masina...si il astept pe strada nu pe hartie...
Nu cunosc cum merge masina ta si-s in capatul celalalt de tara asa ca n-am nimic de zis . La aceeasi cai sau la diferente mici hondele bat intotdeauna . Oricine vine la un 400m asista la finale Honda vs Honda la grupele mici.Nu e nimic de demonstrat . E un fapt stiut de cei care nu-s paraleli cu subiectul . Ca sa nu fim off m-as baga eu la un concurs de fiabilitate , O Honda vs o nemtoaica la 7000rpm turate stand pe loc sa vedem care sare in aer prima
!41! is offline   Reply With Quote
Old 08-03-13, 23:50   #949
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by !41! View Post
Ca sa nu fim off m-as baga eu la un concurs de fiabilitate , O Honda vs o nemtoaica la 7000rpm turate stand pe loc sa vedem care sare in aer prima
Ajung oare nemtoaicele la 7000rot/min? Cred ca ar mai trebui sa micsorezi turatia ....


Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
.am un ligean de vectra c 3.0 cdti 184 cai....daca aveti ceva de 130 cai sa ma bata va astept...dar fara sa aruncati interiorul,bordul,sa scoateri mocheta din masina...si il astept pe strada nu pe hartie...
Te tine cu un 320d din 2000 ? Complet echipat ....

Last edited by 300zxtt; 09-03-13 at 00:00.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 00:14   #950
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Ajung oare nemtoaicele la 7000rot/min? Cred ca ar mai trebui sa micsorezi turatia ....




Te tine cu un 320d din 2000 ? Complet echipat ....
Ma tine atat timp cat e stoc,vb de masini stoc,un 320 d din 2004, 150 cai cu soft si evacuare,ma bate destul de putin....noi vb de diferenta de 50 cai....
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 01:15   #951
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Fara suparare, de 9 ani am permis, si de atunci conduc. Chiar cind mi-am luat permisu, ( din prima ), mi-am luat un Golf 1 pe benzina ( prima masina a mea ). De atunci schimb masinile, ca si tu ciorapii. Nici nu mai stiu sa-ti enumar cite masini am avut la viata mea, inmatriculate pe numele meu. Deci degeaba te zbati de pamint, ca esti mic pe linga mine, din toate punctele de vedere, si la propriu si la figurat. Sper ca nu te-ai suparat ?
Franz, degeaba ai condus 500 de masini si toate proaste. Mergi si tu cu un turism care sa fie mai scump de 5000 de euro in momentul de fata si dupa aia stam de vorba...

Last edited by eMH; 09-03-13 at 01:18.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 02:48   #952
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
Pe pamantul asta una sunt hartiile si altele aunt realitatile de pe strada si soferii...iar ceea ce explici tu sunt 0-100 sincer as vrea si eu sa vad cum ma bate o masina de 130 cai stoc si de pe loc si la viteza....am un ligean de vectra c 3.0 cdti 184 cai....daca aveti ceva de 130 cai sa ma bata va astept...dar fara sa aruncati interiorul,bordul,sa scoateri mocheta din masina...si il astept pe strada nu pe hartie...
Hondele de 1.6 130 CP (CRX, EG, etc.) te bat fara drept de apel pana la 100 si pana in 160 nu le prinzi. Dupa te duci peste ele si la viteza maxima le bati.
Sunt usoare, motoare foarte reusite, combinatie foarte buna pana intervin fortele aerodinamice unde nu le mai ajuta puterea, normal.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 05:24   #953
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by alex.panciu View Post
Pe pamantul asta una sunt hartiile si altele aunt realitatile de pe strada si soferii...iar ceea ce explici tu sunt 0-100 sincer as vrea si eu sa vad cum ma bate o masina de 130 cai stoc si de pe loc si la viteza....am un ligean de vectra c 3.0 cdti 184 cai....daca aveti ceva de 130 cai sa ma bata va astept...dar fara sa aruncati interiorul,bordul,sa scoateri mocheta din masina...si il astept pe strada nu pe hartie...
Uite aici. O honda Civici 1,6 16v cu 125 de cai, din '95, face suta in 8,8 s. Are 4 usi, ca sa nu zici ca bag una cu 2 usi. Daa ?
Uite aici dovadaa : http://www.auto-data.net/de/?f=showCar&car_id=12273
Masina ta, Opel Vectra 3.0 cdti cu 184 de cai, din 2006, face suta in 8,9 - 9,7 s.
Uite aici dovada : http://www.auto-data.net/de/?f=showCar&car_id=2259
Io inteleg ca Vectra ta, e mai grea decit Honda, da sa nu uitam ca, Vectra are si motor de doua ori mai mare, si cuplu de doua ori mai mare, si cai putere cu mult peste, pluuus ca are si turbo, nu e aspirata ca si Civicu.
Deci cum explici ca, Vectra cu 184 de cai, nu-i instare sa bata un giug de Honda cu 125 de cai ? Asta cum explici ? La citi cai putere are, ar trebui sa manince pamintul cu Honda aia, nuu ? Deci amu intelegi ce inseamna masina jaaponeza ?
Daca ar fi sa aduc o japoneza cu turbo, atunci chiar ca te faci de rusine.
Nisan 200 SX, 1,8 cu 169 cai, din '90 - '93, face suta in 7,5 s.
Uite dovada : http://www.auto-data.net/de/?f=showCar&car_id=381
Vectra ta face in 8,9 - 9,7 s.
E foarte mare diferenta, asai ? Tinind cont ca e motor mic de 1,8 si doar 169 cai, fata de 184 cai, motor de 3000. Deci ........
Maaa, io nu stiu, ca nu iam dat in gura la Civicu asta de 90 de cai, doar asa pina la 4000 rpm. In cartea masinii scrie ca, e pina la 6400 rpm. Da linia rosie incepe de la 7000 rpm. La Bmw-u cu 140 de cai, linia rosie incepe de la 6000 rpm. Daca ar fi sa-i dau la Civicu asta de 90 de cai, pina la 7000 rpm, ( cit permite ), io cred ca maninc pamintu cu Bmw-u ala cu 140 de cai. Ce tare-s in gura, asa-i ? Mai ales daca la Civicu asta de 90 de cai, ii instalez un biturbo, atunci ii dau pina la 9000 rpm, ca la motociclete. Si atunci nu ma mai ajunge din urma, nici Alpina de la Bmw, nici AMG-u de la Mercedes, nici Ferarii, nici D-zau ala de sus nu ma mai ajunge din urma. Stii ce o zis vulpea catre arici ? Poate nu sti de gluma !
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 08:35   #954
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

mi-au trecut prin mana zeci de masini, printre care destule japoneze, nemtoaice si altele..., deci vb din proprie experienta, si nu din auzite.
nu exista grad de comparatie intre japoneze si nemtesti.

acum am o honda prelude cu 133 de caluti pe carte si care nu a vazut inca spatele nisi unei nemtoaice. (e adevarat ca m-am intrecut doar cu masini de pana in 200 de cai).

mai am un mitsubishi 3000GT din '91 cu motor aspirat si 286 de cai pe carte. dau ceata la orice motor de pana la 5000 de cmc facut la nemti in perioada aceea si multi ani dupa.
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 10:21   #955
Cata_UNU

Stage 5
 
Join Date: May 2011
Posts: 513
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Sau honda vs dacia(1.4 energy carb moto) si mai iau si bataie ) .

Frant tu nu ai inteles, cursele nu se fac care atinge primul 100 km/h, ele se fac pe 402 m, si cine trece primul linia, ala a castigat, poate face 100 in 10 secunde, dar mai departe accelereaza prost, slab, etc..
Tu faci niste comparatii din care vrei sa reiasa ce e bine pt tine, fara un motiv intemeiat.

Nici nu stii ce motor e ala de 125 cp :-j .


Da fum la asta https://www.youtube.com/watch?v=CnRxJclk9UQ

Last edited by Cata_UNU; 09-03-13 at 10:25.
Cata_UNU is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 10:25   #956
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
mai am un mitsubishi 3000GT din '91 cu motor aspirat si 286 de cai pe carte. dau ceata la orice motor de pana la 5000 de cmc facut la nemti in perioada aceea si multi ani dupa.
Ori tu nu stii ce masina ai, ori aia de la RAR sunt niste idioti. Nu exista 3000gt aspirat la puterea aia.

Crede-ma , nu poti da ceata chiar oricarei nemtoaice. Hai totusi sa revenim cu picioarele pe pamant.Poate ai vrut sa zici ca dai ceata oricarei nemtoaice pana in 3000, dar peste...cam dau cu tine de pamant....
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 10:32   #957
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Problema e ca noi vorbim de fiabilitatea masinilor din zilele noastre nu de vremurile demult apuse.

franz34sm : sunt uimit de cunostintele tale tehnice .. aproape la fel de uimit ca de faptul ca ai de 9 ani permisul; mai vreau sa adaug ca , cu 90 de cai ai tai nu bati un bmw de 150 de cai. Acum .. nici nu iti sugerez sa treci peste 4000 rpm .. ca incepe sa consume dupa aia .. plus ca nu stiu daca vei putea controla bestia.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 11:09   #958
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by 300zxtt View Post
Ori tu nu stii ce masina ai, ori aia de la RAR sunt niste idioti. Nu exista 3000gt aspirat la puterea aia.

Crede-ma , nu poti da ceata chiar oricarei nemtoaice. Hai totusi sa revenim cu picioarele pe pamant.Poate ai vrut sa zici ca dai ceata oricarei nemtoaice pana in 3000, dar peste...cam dau cu tine de pamant....
) nu te supara, dar vorbesti in necunostinta de cauza.
probabil vei spune ca nu exista 3000GT aspirat care sa fie 4x4 si la care sa vireze si spatele. si cel mai probabil habar nu ai ca masinile astea se fac din 91, pentru ca in cam toate specificatiile vei gasi din 92 in sus, si motoarele aspirate doar tractiune fata.
insa in 91 sa facut o serie destul de limitata si cu motore aspirate si 286 de cai.

am dat ceata unu bmw 850. (motor V12 de 5000cmc) de mai multe ori.
ge golfuri VR nu mai vorbesc...
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 11:25   #959
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
mi-au trecut prin mana zeci de masini, printre care destule japoneze, nemtoaice si altele..., deci vb din proprie experienta, si nu din auzite.
nu exista grad de comparatie intre japoneze si nemtesti.

acum am o honda prelude cu 133 de caluti pe carte si care nu a vazut inca spatele nisi unei nemtoaice. (e adevarat ca m-am intrecut doar cu masini de pana in 200 de cai).

mai am un mitsubishi 3000GT din '91 cu motor aspirat si 286 de cai pe carte. dau ceata la orice motor de pana la 5000 de cmc facut la nemti in perioada aceea si multi ani dupa.
Imi plac masinile tale si apreciez japonezele, dar sa nu exageram.

BMW 325i E30 bate Prelude-ul (stoc amandoua) fara drept de apel din orice pozitie. Bate si Prelude-ul de 160 CP.

Mitsubishi 3000GT in varianta aspirata a avut 221/233 CP, iar in variantele turbo (biturbo) 276/286/300/321 CP.
Aspirat de 286 CP nu a existat.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-03-13, 12:01   #960
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by marcelush2 View Post
) nu te supara, dar vorbesti in necunostinta de cauza.
probabil vei spune ca nu exista 3000GT aspirat care sa fie 4x4 si la care sa vireze si spatele. si cel mai probabil habar nu ai ca masinile astea se fac din 91, pentru ca in cam toate specificatiile vei gasi din 92 in sus, si motoarele aspirate doar tractiune fata.
insa in 91 sa facut o serie destul de limitata si cu motore aspirate si 286 de cai.

am dat ceata unu bmw 850. (motor V12 de 5000cmc) de mai multe ori.
ge golfuri VR nu mai vorbesc...
Acum multi ani cand ma dadeam cu 3000gt, probabil nici nu aveai permis, deci vorbesc cat se poate in cunostinta de cauza. Stiu cam orice despre 3000gt. E o masina grea, lenta ( varianta aspirata) si nu exceleaza cu fiabilitatea, dar extraordinar de frumoasa. Poate , printre cele mai frumoase coupe-uri facute de japonezi. Motorul V6 in varianta aspirata, nici in cele mai frumoase vise nu ajunge de la 220 la 286cp. Iti recomand sa mai studiezi fenomenul.

Arata-mi si mie, daca esti atat de cunoscator un GT aspirat de 286cp. Asta daca nu vorbesti tu in necunostinta de cauza.

P.s. daca 850i-ul ala ar fii fost in mintile lui, iti cam dadea ceata de multe ori. Dar stii cum e cu romanul, a lui e cea mai lunga, cea mai groasa....

P.s.2 nu o lua in nume de rau, nu am nimic personal cu tine sau 3000GT....

Last edited by 300zxtt; 09-03-13 at 12:05.
300zxtt is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -