Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 15-02-12, 18:47   #2431
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
In principiu este asa cum spune Elodia.

Este foarte nasol sa-ti iei noul RS4 si sa vina un TT-RS sau RS3 si cu un banal Stage 2, sa faca misto de tine si sa nici nu ai ce sa faci decat cu o cheltuiala foarte mare.
Ca un motor turbo/biturbo se poate modifica mai usor este adevarat dar asta nu este o "problema" la Audi, asa functioneaza lucrurile.

La M3 nu ar fi nasol sa vina un 135i cu cateva mii de euro investiti in performanta sa il ia la misto ? Sau ca un 335i in care se investeste (in performanta) diferenta de pret pana la M3 il ia la .... atat in linie dreapta cat si pe circuit ?

Quote:
Originally Posted by GTR View Post

Nasol sa ai performanta egala (real mai slaba) decat RS4 de cu 2 generatii in urma.

Daca stau sa ma gandesc ca M5 Diesel este anuntat cu 4.9 (cu tractiune spate), mi-e frica ca daca scot M3 Diesel cu aceeasi motorizare este posibil sa-l bata RS4 benzina, nu mai vorbim si de vre-o banala chipuire la diesel.

Este cam trist si chiar imi pare rau de varianta de motoriare aleasa pe RS4, preferam o concurenta de la egal la egal, dar se pare ca Audi tot evita genul asta de confruntare.
Conform cifrelor masina este superioara modelului B7, aceeasi poveste si vs B5. E drept ca 2.7-le are potential de tuning mare cu bani putini dar stock garantat este mai rapid, ar fi culmea.

Cat despre M3 diesel, m-as mira sa apara asa ceva, cu toate astea daca ar aparea ar fi mai rapid si decat M3 (fiind ~ la fel de rapid ca RS4) asa ca situatia nu ar fi roz nici pentru bemve.

E oarecum normal ca e tot 4.2 V8 atata timp cat RS5 are tot motorul asta, M3-ul sedan are alt motor fata de M3 coupe ? Pana la urma A5 este varianta coupe la A4 deci e normal sa imparta si motorizarile. Cu siguranta viitorul RS4 o sa fie turbo.

Repet, motorul asta chiar nu e slab, privit ca un 4.2 V8 aspirat este chiar bun si asa trebuie privit. Celelalte aspecte (costul modificarilor & co) sunt stiute de mult, nu e nimic nou sub soare si in aceeasi situatie BMW a fost ani de zile cu modelele lor M desi Audi oferea turbo.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 19:19   #2432
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Ca un motor turbo/biturbo se poate modifica mai usor este adevarat dar asta nu este o "problema" la Audi, asa functioneaza lucrurile.

La M3 nu ar fi nasol sa vina un 135i cu cateva mii de euro investiti in performanta sa il ia la misto ? Sau ca un 335i in care se investeste (in performanta) diferenta de pret pana la M3 il ia la .... atat in linie dreapta cat si pe circuit ?



Conform cifrelor masina este superioara modelului B7, aceeasi poveste si vs B5. E drept ca 2.7-le are potential de tuning mare cu bani putini dar stock garantat este mai rapid, ar fi culmea.

Cat despre M3 diesel, m-as mira sa apara asa ceva, cu toate astea daca ar aparea ar fi mai rapid si decat M3 (fiind ~ la fel de rapid ca RS4) asa ca situatia nu ar fi roz nici pentru bemve.

E oarecum normal ca e tot 4.2 V8 atata timp cat RS5 are tot motorul asta, M3-ul sedan are alt motor fata de M3 coupe ? Pana la urma A5 este varianta coupe la A4 deci e normal sa imparta si motorizarile. Cu siguranta viitorul RS4 o sa fie turbo.

Repet, motorul asta chiar nu e slab, privit ca un 4.2 V8 aspirat este chiar bun si asa trebuie privit. Celelalte aspecte (costul modificarilor & co) sunt stiute de mult, nu e nimic nou sub soare si in aceeasi situatie BMW a fost ani de zile cu modelele lor M desi Audi oferea turbo.
Pai 335i tunat bate M3-ul.

Motorul de 4.2 este ok desigur, doar ca sincer imi pare rau ca atunci cand a trecut BMW la turbo, RS4 ramane aspirat. Imi place concurenta directa si imi plac masinile de succes. Cum este foarte putin probabil ca RS4 si asta si urmatoul sa aibe un sasiu mai bun decat al BMW-ului, motorul ar fi fost singura arma de contraatac.

In cazul asta RS4 pleaca cu 2 dezavantaje esentiale, motor si sasiu, un alt insucces comparativ cu M3 si sincer, imi pare rau.

Singura surpriza ar fi sa puna pe M3 aspirat, dar ff putin probabil.
.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 19:39   #2433
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Atunci ceva pe gustul tau:

2013 Audi RS4 Avant :
mai bine un M3 decat avantul asta.

avantul asta este pentru un familist care vrea o masina cu portbagaj mare dar si motor destul de puternic.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 19:41   #2434
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ca este avant nu ma deranjeaza absolut deloc, este mai slipper . Dealtfel chiar ei au dezvoltat cultul asta si chiar imi place.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 20:14   #2435
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

orice masina care seamana cu un dric/ambulanta poate sa fie semnata si de ferrari ca nu imi place.

prefer masina compacta, cu directie precisa, raspuns bun la pedala importanta si frane de incredere. ce scrie pe capota este mai putin important. important este cum se comporta la drum, fie ca este mai scurt mai mai lung. restul sunt fitze, ca nu schimba nimeni o masina buna ca a scos concurenta una mai rapida cu 0,5 '' la suta de m.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 20:39   #2436
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
orice masina care seamana cu un dric/ambulanta poate sa fie semnata si de ferrari ca nu imi place.

prefer masina compacta, cu directie precisa, raspuns bun la pedala importanta si frane de incredere. ce scrie pe capota este mai putin important.
Deobicei te impiedici cand mergi ? Sau tragi de usa care scrie impinge ?
Predator is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 20:55   #2437
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Cum este foarte putin probabil ca RS4 si asta si urmatoul sa aibe un sasiu mai bun decat al BMW-ului, motorul ar fi fost singura arma de contraatac.

In cazul asta RS4 pleaca cu 2 dezavantaje esentiale, motor si sasiu, un alt insucces comparativ cu M3 si sincer, imi pare rau.

.
atat de mult iti place sa vorbesti in vant.
acest sasiu nu este mai slab ca al seriei 3 e 9x.

sau este mai slab din punct de vedere al distributiei maselor. atat.

vreau sa fac anumite afirmatii si sa imi spui punctual cu care esti de acord si cu care nu:

1. desi RS 5 are 30 cp in plus RS 5 si M3 e92 au aproximativ acelasi raport cp/kg. adevarat sau fals ?
2. desi RS 5 are acelasi raport cp/kg cu M3 e92, caii putere pusi pe asfalt de RS 5 au ce carat mai multe kg decat caii putere ai lui M3 e 92 pt ca rs 5 are pierderi suplimentare de putere prin transmisia integrala. adevarat sau fals ?
3. din primele doua rezulta urmatoarea: raportul cal putere pe asfalt/kg este inferior lui audi rs 5 in comparatia cu m3. adevarat sau fals ?
4. pe circuitele cu asfalt uscat si nu numai pe circuite, RWD este transmisia suprema pentru performanta si nu AWD.(vezi f1, dtm, indy, le mans samd). adevarat sau fals ?
5. din cauza faptului ca RS 5 are AWD si nu RWD este dezavantajat pe circuitele cu asfalt uscat( de fapt aceasta afirmatie rezulta din 4). adevarat sau fals ?



recapitulam:
din 1+2+3+4+5 rezulta ca: audi RS 5 este dezavantajat de raportul cal putere pus pe asfalt( sau WHP pt cunoscatori)/kg cat si de faptul ca are AWD intr-o competitie desfasurata pe uscat pe un circuit amenajat. adevarat sau fals ?

6. cel putin in teorie cutia cu dublu ambreiaj de pe RS 5 are aceleasi performante cu cea cu dublu ambreiaj de pe M3, sau , daca vrei tu, cea de pe M3 este mai buna. adevarat sau fals ?

7. o masina mai grea este dezavantajata din punct de vedere al handlingului. adevarat sau fals ?

8. masinile ce au o greutate mai mare pe puntea fata sunt dezavantajate in ceea ce priveste handlingul. adevarat sau fals?

9. performantele pe un circuit sunt rezultatul a urmatorilor factori: raport WHP/kg, transmisie, sasiu, instalatia de aer conditionat si cea audio neafectand acest rezultat. adevarat sau fals ?

DIN TOATE SCRISE PANA ACUM SE POATE CONCLUZIONA:
intr-o competitie directa cu m3 pe un circuit uscat rs 5 este dezavantajat de
a) raportul WHP/kg inferior
b) transmisie AWD inferioara RWD
c) masa mai mare care afecteaza handlingul
d) distributia mai proastra a maselor

acum sa urmarim rezultatele obtinute pe circuit de cele doua masini:

Top Gear Track-----------------1:26.50 1:27.50
Hockenheim Short---------------1:14.00 1:15.30
Vairano Handling Course---------1:20.10 1:18.56
Autozeitung test track ----------1:40.10 1:40.70
Balocco------------------------- 2:55.22 2:56.60
Bedford Autodrome West Circuit--1:27.00 1:26.90
Inta----------------------------1:12.36 1:12.28
Sachsenring ---------------------1:40.67 1:40.81
Anglesey National ----------------1:03.90 1:03.80
Fuji Speedway -------------------2:02.90 2:01.80
Millbrook Alpine Hill Route----------1:50.90 1:50.65
Magny-Cours Club-----------------1:27.40 1:26.40
Ring Knutstrop (Conf 2)-----------1:15.60 1:13.80
Haute Saintonge-----------------1:04.30 1:04.07
Folembray -----------------------1:00.45 1:00.13

prima coloana reprezinta rezultatele lui m3, coloana a doua rezultatele lui RS5.

rezultatul m3 vesrus rs 5= 5-10

cum explici?
sa fie oare sasiul?
sa fi stiut audi sa imbine mai bine elementele motor transmisie, sasiu in comparatia cu bmw, desi cifrele seci aratau ca rs 5 are un handicap pe toate liniile?

Last edited by ELODIA GHINESCU; 15-02-12 at 20:57.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 21:02   #2438
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Predator View Post
Deobicei te impiedici cand mergi ? Sau tragi de usa care scrie impinge ?
vrei sa ne spui ca esti p***t sau vrei sa postezi si tu?
ondin is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 10:28   #2439
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 12:17   #2440
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS



Masuratori Mercedes-Benz CLS63 AMG 2012 de la Insideline Ca tot exista cultul cifrelor.

Test Results:

Acceleration:
0-30 (sec): 2.0 (2.3 w/ TC on)
0-45 (sec): 2.9 (3.6 w/ TC on)
0-60 (sec): 4.0 (4.6 w/ TC on)
0-60 with 1-ft Rollout (sec): 3.7 (4.2 w/ TC on)
0-75 (sec): 5.5 (6.1 w/ TC on)
1/4-Mile (sec @ mph): 11.9 @ 121.3 (12.3 @ 121.1 w/ TC on)

Braking:
30-0 (ft): 29
60-0 (ft): 113

Handling:
Slalom (mph): 67.3 (67.3 w/ ESC on)
Skid Pad Lateral Acceleration (g): 0.90 (0.89 w/ ESC on)

Sound:
Db @ Idle: 43.9
Db @ Full Throttle: 76.7
Db @ 70 mph Cruise: 64.7
RPM @ 70 mph: 1,900

Last edited by UNLORD; 16-02-12 at 12:24.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 15:34   #2441
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Misto filmuletul Unlord. Sunt curios de o chestie, daca la GTR poti sa dezactivezi rahaturile alea de playstation si sa conduci tu masina, nu un computer. La 70 de mii de lire, strict din clipul ala, as alege M5 fara sa ezit o secunda.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 16:21   #2442
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Misto filmuletul Unlord. Sunt curios de o chestie, daca la GTR poti sa dezactivezi rahaturile alea de playstation si sa conduci tu masina, nu un computer. La 70 de mii de lire, strict din clipul ala, as alege M5 fara sa ezit o secunda.
Despre GT-R nu stiu sa iti raspund, cred ca stie mai multe GTR Eu personal as lua Nissanul pt raportul pret/performanta ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 22:18   #2443
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Misto filmuletul Unlord. Sunt curios de o chestie, daca la GTR poti sa dezactivezi rahaturile alea de playstation si sa conduci tu masina, nu un computer. La 70 de mii de lire, strict din clipul ala, as alege M5 fara sa ezit o secunda.
Asta este fix comentariu de amator. DA la GT-R se poate dezactiva tot, iar sistemele lui GT-R nu au nimic electronic in plus fata de orice Porsche, RS sau R8, doar ca totul este facut mult mai bine. Adica sisteme electronice mai bune (cand sunt activate), un motor foarte bun, un sasiu exceptional si un sistem 4x4 unic, inovativ, foarte performant si cel mai pretabil mersului sportiv.

Daca imi aduc bine aminte, primii care au implementat LIPSA scoaterii sitemelor de siguranta au fost AUDI, incepand cu ABS-ul pe Audi 80 si autoactivarea ESP-ului in caz de derapaj la (aici trebuie a caut la care Audi ca am uitat).

Am mai vazut deasemenea lipsa posibilitatii deculparii sistemului ESP pe Opel Astra cabrio 2007 si culmea, la masina mea actuala (Toyota Celica VVTL-I 1.8 192 CP), imi dezactiveaza traction controlul dar nu si ESP-ul (un cretinism, cu toate ca ESP-ul este foarte foarte permisiv, intra la unghiuri de derapaj de spate de ~10-30 grade, in functie de viteza).
GTR is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 22:19   #2444
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Editorul meu preferat, cu 2 din masinile mele preferate. Superb!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 16-02-12, 22:25   #2445
11alex

Stage 4
 
11alex's Avatar
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 191
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Editorul meu preferat, cu 2 din masinile mele preferate. Superb!
+1 ...
11alex is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -