Quote:
Originally Posted by GTR
Cum este foarte putin probabil ca RS4 si asta si urmatoul sa aibe un sasiu mai bun decat al BMW-ului, motorul ar fi fost singura arma de contraatac.
In cazul asta RS4 pleaca cu 2 dezavantaje esentiale, motor si sasiu, un alt insucces comparativ cu M3 si sincer, imi pare rau.
.
|
atat de mult iti place sa vorbesti in vant.
acest sasiu nu este mai slab ca al seriei 3 e 9x.
sau este mai slab din punct de vedere al distributiei maselor. atat.
vreau sa fac anumite afirmatii si sa imi spui punctual cu care esti de acord si cu care nu:
1. desi RS 5 are 30 cp in plus RS 5 si M3 e92 au aproximativ acelasi raport cp/kg. adevarat sau fals ?
2. desi RS 5 are acelasi raport cp/kg cu M3 e92, caii putere pusi pe asfalt de RS 5 au ce carat mai multe kg decat caii putere ai lui M3 e 92 pt ca rs 5 are pierderi suplimentare de putere prin transmisia integrala. adevarat sau fals ?
3. din primele doua rezulta urmatoarea: raportul cal putere pe asfalt/kg este inferior lui audi rs 5 in comparatia cu m3. adevarat sau fals ?
4. pe circuitele cu asfalt uscat si nu numai pe circuite, RWD este transmisia suprema pentru performanta si nu AWD.(vezi f1, dtm, indy, le mans samd). adevarat sau fals ?
5. din cauza faptului ca RS 5 are AWD si nu RWD este dezavantajat pe circuitele cu asfalt uscat( de fapt aceasta afirmatie rezulta din 4). adevarat sau fals ?
recapitulam:
din 1+2+3+4+5 rezulta ca: audi RS 5 este dezavantajat de raportul cal putere pus pe asfalt( sau WHP pt cunoscatori)/kg cat si de faptul ca are AWD intr-o competitie desfasurata pe uscat pe un circuit amenajat. adevarat sau fals ?
6. cel putin in teorie cutia cu dublu ambreiaj de pe RS 5 are aceleasi performante cu cea cu dublu ambreiaj de pe M3, sau , daca vrei tu, cea de pe M3 este mai buna. adevarat sau fals ?
7. o masina mai grea este dezavantajata din punct de vedere al handlingului. adevarat sau fals ?
8. masinile ce au o greutate mai mare pe puntea fata sunt dezavantajate in ceea ce priveste handlingul. adevarat sau fals?
9. performantele pe un circuit sunt rezultatul a urmatorilor factori: raport WHP/kg, transmisie, sasiu, instalatia de aer conditionat si cea audio neafectand acest rezultat. adevarat sau fals ?
DIN TOATE SCRISE PANA ACUM SE POATE CONCLUZIONA:
intr-o competitie directa cu m3 pe un circuit uscat rs 5 este dezavantajat de
a) raportul WHP/kg inferior
b) transmisie AWD inferioara RWD
c) masa mai mare care afecteaza handlingul
d) distributia mai proastra a maselor
acum sa urmarim rezultatele obtinute pe circuit de cele doua masini:
Top Gear Track-----------------1:26.50 1:27.50
Hockenheim Short---------------1:14.00 1:15.30
Vairano Handling Course---------1:20.10 1:18.56
Autozeitung test track ----------1:40.10 1:40.70
Balocco------------------------- 2:55.22 2:56.60
Bedford Autodrome West Circuit--1:27.00 1:26.90
Inta----------------------------1:12.36 1:12.28
Sachsenring ---------------------1:40.67 1:40.81
Anglesey National ----------------1:03.90 1:03.80
Fuji Speedway -------------------2:02.90 2:01.80
Millbrook Alpine Hill Route----------1:50.90 1:50.65
Magny-Cours Club-----------------1:27.40 1:26.40
Ring Knutstrop (Conf 2)-----------1:15.60 1:13.80
Haute Saintonge-----------------1:04.30 1:04.07
Folembray -----------------------1:00.45 1:00.13
prima coloana reprezinta rezultatele lui m3, coloana a doua rezultatele lui RS5.
rezultatul m3 vesrus rs 5= 5-10
cum explici?
sa fie oare sasiul?
sa fi stiut audi sa imbine mai bine elementele motor transmisie, sasiu in comparatia cu bmw, desi cifrele seci aratau ca rs 5 are un handicap pe toate liniile?