Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 15-02-12, 12:56   #2416
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
RS4 asta imi place, dezamagitor este motorul. Nu stiu ce-o fi in capul astora de la Audi, cand Mercedes si BMW baga aspirat ei fac turbo, cand trec Mercedes si BMW pe supraalimentare ei baga aspirat. Au renuntat la minunatie de motor de 2.7 turbo pentru aspiratul asta mediocru. Cred ca multi doreau sa vada o confruntare directa intre motoare, mai ales ca era si o lansare aproape simultana. Dar asta este VAG, decat sa scoata motoare noi, dezvolta si redezvolta motoare cate 10-15 ani de zile.
De ce ar fi mediocru aspiratul asta ? Am auzit despre 4.0 V8 (420CP/400NM) de la BMW ca e senzational, mind blowing, bla bla bla, asta de ce ar fi mediocru ? Ca e mai bun ? 4200 CMC cu 450CP si 430NM ? Nici curba de cuplu/putere la ala de la BMW nu e asa spectaculoasa, este mai greu ca un 6.2 AMG, etc. Sau doar ca de la BMW si a castigat niste premii date de ziaristi il face bengas ?
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 13:16   #2417
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: AMG vs. M vs. RS

cred ca omul se referea la faptul ca asteapta un alt motor, probabil un turbo ceva si ca este dezamagit ca au ales sa puna acest motor pe rs4.

totusi, acest motor este unul slab, overrated si nu dezvolta 450 cp ci undeva in jurul a 420 cp in medie, exceptiile invartindu-se intre un minim de 390 si un maxim de 440 cp. atat scoate acet motor pe dyno.

oricum, bmw trebuie sa vina cu ceva bun la noua generatie de m3 pt ca ca in sunt diverse prototipuri testate de audi cu sasiul B9 (MLP-evo) si prin folosirea materialelor usoare se estimeaza o reducere a greutatii de intre 150-300 kg.
ce s-a testat pana acum a fost A5 cu 2.5tfsi-408 cp si cutie manuala avand o greutate totala de 1400kg, in principiu aceasta masina fiind mai rapida ca un R8 V10, aceasta prefigurand generatia urmatoare de RS5. cel mai probabil nu vor reduce 300 kg pt ca ar fi costurile prea mari, insa estimate sunt minim 150 kg.

tot pe acelasi sasiu, s-a pus un motor 2.0tfsi de 272 cp parca, iar masina s-a concluzionat a fi superioara lui S4/ S5 cu 3.0tfsi si 333 cp.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 15-02-12 at 13:28.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 15:22   #2418
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Puteau sa puna V8 turbo de pe noul S6/S7/S8
anaconda spre deosebire de 4.2 de la Audi motorul V8 4.0 de prin 2007 incoace castiga engine of the year la categoria 3.0 4.0
Interesant varianta modificata de 500cp a celor de la MTM
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 15:26   #2419
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
De ce ar fi mediocru aspiratul asta ? Am auzit despre 4.0 V8 (420CP/400NM) de la BMW ca e senzational, mind blowing, bla bla bla, asta de ce ar fi mediocru ? Ca e mai bun ? 4200 CMC cu 450CP si 430NM ? Nici curba de cuplu/putere la ala de la BMW nu e asa spectaculoasa, este mai greu ca un 6.2 AMG, etc. Sau doar ca de la BMW si a castigat niste premii date de ziaristi il face bengas ?
In principiu este asa cum spune Elodia.

Este foarte nasol sa-ti iei noul RS4 si sa vina un TT-RS sau RS3 si cu un banal Stage 2, sa faca misto de tine si sa nici nu ai ce sa faci decat cu o cheltuiala foarte mare.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 15:32   #2420
Alexc2vtr

Stage 5
 
Alexc2vtr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 431
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Asa o fi dar pana la urma placerea de a avea un V8 aspirat care se duce in 9000 de ture e priceless. Sportivitatea unei masini nu se masoara in "cat baga" si stai ca vine S3-ul cu stage 7 si ma face la semafor.
Mie unul imi place extraordinar de mult acest motor si chiar si daca ar produce undeva la 420 de cp, senzatia de a alerat un v8 aspirat care se duce sus in ture este absolut unica!
Alexc2vtr is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 15:41   #2421
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Motoru ca motoru , da mai are cineva impresia ca asta e defapt un A1 break??
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 15:45   #2422
Alexc2vtr

Stage 5
 
Alexc2vtr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 431
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Mie imi pare a q5 cabrio.
Alexc2vtr is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 15:57   #2423
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: AMG vs. M vs. RS

@adrian78bmw

v8 4 litri si doua turbine nu incape sigur sub capota de a4.

in plus de asta, directia dezvoltarii acum vreo 3 ani cand a inceput sa fie pregatit rs5 a mers catre 4.2 fsi, ulterior rs4 fiind doar o formalitate.

sa schimbi macazul si sa treci catre un alt motor nu renteaza si nu este timp pt asa ceva mai ales ca este vorba un model de volum f mic.

masina asta dpmdv arata extrordinar si da, 9000 de ture nu se compara cu nici un fluierat de turbo.


LATER EDIT.
nu stiu de ce spui gtr ca performanta mai slaba fata de variante anterioare.

masina asta va manca focul raportand la rs-urile anterioare, fie si daca il luam in calcul pe 2.7 cu motorul de porsche.

motorul diesel de 3 litri si 3 turbine sigur nu incape sub capota lui seria 3.

si audi nu evita nimic. asta este directia pe care au apucat acum multi ani in urma si este imposibil de a schimba acum. la o noua generatie, va fi altceva.

astia-s timpii obtinuti in teste de rs 5
0 - 40 kph-1.2 s
0 - 50 kph-1.6 s
0 - 100 kph-4.3 s
0 - 200 kph-15.4 s
0 - 60 mph-4.0 s
0 - 100 mph-9.7 s
0 - 150 mph-25.9 s
1000 m-23.4 s
1/4 mile-12.5 s @ 112 mph

probabil rs4 va fi un pic sub, din cauza greutatii

iar astia-s obtinuti de m3 sedan


0 - 40 kph-1.8 s
0 - 50 kph-2.0 s
0 - 100 kph-4.3 s
0 - 130 kph-7.1 s
0 - 200 kph-15.2 s
0 - 60 mph-3.9 s
0 - 100 mph-9.4 s
0 - 150 mph-24.6 s
1000 m-23.5 s @ 230 kph
1/4 mile-12.4 s @ 114 mph

presupunand ca ar exosta un seria 3 diesel cu 3 turbine, si ar fi mai rapid ca rs4, cu siguranta ar fi mai rapid ca m3 sedan, iar asta nu este o rusine pt ca nu e nimic de ales intre rs4 si m3 sedan dpdv al performantelor


UPDATE

M5 diesel are tractiune integrala.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 15-02-12 at 16:10.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 15:57   #2424
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by Alexc2vtr View Post
Asa o fi dar pana la urma placerea de a avea un V8 aspirat care se duce in 9000 de ture e priceless. Sportivitatea unei masini nu se masoara in "cat baga" si stai ca vine S3-ul cu stage 7 si ma face la semafor.
Mie unul imi place extraordinar de mult acest motor si chiar si daca ar produce undeva la 420 de cp, senzatia de a alerat un v8 aspirat care se duce sus in ture este absolut unica!
Daca nici la RS4 nu conteaza sportivitatea, atunci ce conteaza!? ) Concureaza cumva cu S-class!?

RS - explima fix varianta SPORTIVA a modelului, doar asta lauda si Audi in reclame la RS, nu!?

https://www.youtube.com/watch?v=F6DfuClt6oM

Nasol sa ai performanta egala (real mai slaba) decat RS4 de cu 2 generatii in urma.

Daca stau sa ma gandesc ca M5 Diesel este anuntat cu 4.9 (cu tractiune spate), mi-e frica ca daca scot M3 Diesel cu aceeasi motorizare este posibil sa-l bata RS4 benzina, nu mai vorbim si de vre-o banala chipuire la diesel.

Este cam trist si chiar imi pare rau de varianta de motoriare aleasa pe RS4, preferam o concurenta de la egal la egal, dar se pare ca Audi tot evita genul asta de confruntare.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 16:02   #2425
Alexc2vtr

Stage 5
 
Alexc2vtr's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 431
Default Re: AMG vs. M vs. RS

GTR tu ai citit ce am postat eu? Hai ca ma repet sper, sportivitatea sa masoara in cat baga sau in senzatia pe care ti-o ofera la volan?
Daca bmw merge in continuare pe linia asta cu cifrele ne asteptam la un M3 diesel care sa faca suta intr-o secunda probabil. Sincer mi se par aberante ultimele date pe care constructoul bavarez le sustine, eu astept niste teste ca sa ma conving ce si cum.

Last edited by Alexc2vtr; 15-02-12 at 16:04.
Alexc2vtr is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 16:17   #2426
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Pe mine ma surprinde ca mai nimeni nu a observat ca noul RS4 Avant e doar cu 0.2 secunde mai rapid decat vechiul model - asta desi se bucura de un plus de 30 CP si transmisie cu dublu ambreiaj (si nu manuala).

In fine, ne agitam degeaba. Tinand cont ca acest RS4 nu va fi disponibil decat intr-o versiune Avant (sau, cel putin, asta se zvoneste), tind sa cred ca V8-ul de 4.2 litri este cea mai buna alegere din punct de vedere al motorizarii.
__________________
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 16:30   #2427
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: AMG vs. M vs. RS

@boy wonder

ca sa ajungi la 100km/h cu 0.5 secunde mai repede iti trebui probabil intre 50 si 100 cp in plus, asta ar trebui sa o stii. diferenta mare se simte de la 100km/h in sus.

de exemplu, vechiul rs 4 avant era asa:
0-100 in 4.8 sec
0-200 in 16.9

audi rs 5 are:

4.3 respectiv 15.4

tinand cont de diferenta de greutate intre rs 5 si rs 4 probabil ultima va avea ceva de genul 4.5 cu 16.0 ceea ce este f bine.

ca sa cobori sub 4 secunde pana la 100km/h cu un m3 rs5 iti trebuie probabil aproape 500 cp.

PS
lasam la o parte ce spune producatorul, luam in calcul ceea ce se obtine pe strada.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 15-02-12 at 16:32.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 16:30   #2428
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Eu sincer chiar nu inteleg de ce dupa absolut exceptionalul motor de 2.7 biturbo de pe RS4 B5 au bagat un motor mult mai slab pe Rs4 B7 si acum continua cu acelasi motor, caruia orice i-ai face, tot este MULT mai slab decat 2.7-ele de pr B5.
Mi se pare stupid si trist!

Last edited by GTR; 15-02-12 at 16:34.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 16:36   #2429
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: AMG vs. M vs. RS

pai era un motor bun pentru nivelul anului 2000 insa nu chiar asa raportand la 2012:
http://fastestlaps.com/cars/audi_rs4_avant_b5.html

17 secunde pentru avant pana la 200km/h tinand cont ca masina era cu aproximativ 150 kg mai usoara ca actualul rs 4, nu e cine stie ce.
rs4 b5 era tabla goala, o masina usoara.
s-a urcat cineva intr-un a4 b5 sau intr-una similara din acea perioada?
masinile au crescut mult in dimensiuni si greutate.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 15-02-12, 18:38   #2430
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
pai era un motor bun pentru nivelul anului 2000 insa nu chiar asa raportand la 2012:
http://fastestlaps.com/cars/audi_rs4_avant_b5.html

17 secunde pentru avant pana la 200km/h tinand cont ca masina era cu aproximativ 150 kg mai usoara ca actualul rs 4, nu e cine stie ce.
rs4 b5 era tabla goala, o masina usoara.
s-a urcat cineva intr-un a4 b5 sau intr-una similara din acea perioada?
masinile au crescut mult in dimensiuni si greutate.
Serios? Iti arat eu motorul de 2.7 turbo, interne stoc stoc, doar evacuare + soft (~3000 eur) = ~450 CP la roata, atentie - la roata si poate si mai mult. Motorul nu are absolut nici un fel de probleme de fiabilitate, merge absolut impecabil fara nici un fel de reparatie si are si ceva multi ani si destui km.

actual ~4 sec 0-100
rezultate:
Audi RS4 2.7 - 12.7 - stock engine, stock turbos timp scos la KOE cand nu avea lounch control si avea si vre-o 20 CP mai putin

Last edited by GTR; 15-02-12 at 18:47.
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -