Quote:
dupa parerea mea oltcit-ul arata ca un ou (mai ales culoarea aia a lui din fabrica,chiar ca un ou).
ofcourse ca am votat cu dacia,daca se putea sport,is sigur ca face oltcitul(ambele stock evident),mai ales ca sportiva are rapoartele alea scurte.
|
... bai frate ce observatie pertinenta... Da culoarea visiniu-metalizat iti spune ceva? Sau Verde-metal? Sau albastru-metal??
Ce sportiva lu peste are rapoarte scute??? Cea mai scurta cutie e pe Oltcitul special, ala avea doar doua pistoane si etajarea cutiei suplinea lipsa puterii...
Si sa nu uiti ca motorul de oltcit, fie el si ala de 1100 e motor de turatie, deci functioneaza absolut normal la turatii intre 3500 si 4500 rpm! Zicea cineva mai sus ca a schimbat de cateva ori vitezele la 7000 rpm la dacie... si si-a facut praf motorul. Aici tind sa cred ca sunt doua neadevaruri:
1: Motorul de berlina NU prea trece de 5500 decat foarte rar
2: Chiar daca trece de 5500 nu ajunge la 7000 decat daca il modifici (intarirea arcurlor de supape, ax mai agresiv etc)
\"Nu m-a facut nici un oltcit,nici macar trs (standard) cand aveam motorul de 1400 standard (dar bine reglat). Poate nu am gasit eu pe cineva sa stie sa piloteze cum trebuie oltcitul.
Masinile au sanse egale.\"
... ciudat, dar pe mine nu m-a facut nici o berlina pana acum... e drept ca n-am participat la LegalRacing, doar asa la liniute spontane. Problema la berline e tocmai motorul care pste 5000 incepe sa piarda serios din resurse. Apoi sa nu uiti ca la Oltcit ai carbul ala dublu... care cand deschide treapta a doua zici ca are turbo! Si ca motorul il poti duce linistit in 7000!
\"2 masini proaste ... as alege dacia ... io am break din 99 carburatzie 1.4 si dak ma face vreun oltcit ma duc si ma arunk in dambovitza.... acum sper sa nu trebuiaskj sa ma arunc totusi \"
... pai vezi si tu sa fie vara, sa fie apa calda
Si apoi sa nu uitam cat de repede se autodistruge caroseria de dacie datorita ruginii
P.S. Nustiu de ce naiba nu pot sa votez...