Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Oltcit sau Dacia
Oltcit Power 78 48.45%
dacia 83 51.55%
Voters: 161. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 10-03-05, 06:44   #646
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default L E G A L R A C I N G


Da e foarte bine ca ai folosit ulei bun la Dacie, si in regimul trecut Dacia mea se acasa mergea cu CASTROL, mai rar SHELL si mai tat cu HAVOLINE sau TEXACO. Masina asta avea 84,5cp din fabrica a fost vanduta la 85000km si nu necesita nici o reparatie majora, primind pe ea un pret cu cateva sute mai mult decat costa una noua in 1992 ea fiind fabricata in \"85.
Uleiul era f important lafel bujiile, aprinderea facuta la stroboscop si carburatie nu saracita.
Facea destul de greu 180 dar atingea nsa 170-175 ii lua pe tronsoane relativ scurte, mai mult ca siguranta celebrul sistem SIPS cu care se lauda volvo si azi il avea de atunci. Un fel de rolbar circular mascat in caroserie.Caroseria era bagata in baie de zinc si multe alte aspecte la o masina care nu a fost facuta special pt mine ci doar pt exort canada. Pe stalpul stanga avea o placuta pe care scria ca acest autovehicul corespunde tuturor normelor de circulatie Canadiene o serie si un nr.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 10-03-05, 07:58   #647
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default

pt ala cu turele mullte la dacia: baietas, pe langa faptul ca nu cred ca ai descfacut vreodata un motor, daramite unul gripat, tin sa te anunt ca puterea maxima la dacie se obtine la 5250 ture/min, la 5000 de ture cu ulei bun, desigur, si racire adecvata fluiera...n=ai treaba

dc mai vrei iti mai zic, si iti si arat motoru meu din 72 scos acu de pe masina, ca sa vezi ce inseamna un motor....desi s=ar putea sa zici ca de, e Renault, nu dacia...
__________________
BMW for ever
Ford for fun
Pejo for citymode
Bytzu is offline  
Old 10-03-05, 11:31   #648
Kunzite

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 15
Default

Quote:
Dacia sport
- asta suna a oximoron...

Ca sa nu-mi sariti in cap aiurea, ideea mea de masina sport e ceva in genul asta
Kunzite is offline  
Old 10-03-05, 11:56   #649
DnI

Stage 5
 
DnI's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 1,622
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Kunzite\"
Quote:
Dacia sport
- asta suna a oximoron...

Ca sa nu-mi sariti in cap aiurea, ideea mea de masina sport e ceva in genul asta

noi aicia vorbim de Dacia NU de Lotus !!!
si dacia a avut modelul sport in 2 usi, de bine de rau se numea dacia sport.
__________________
ex. Astra Bertone TURBO
ex. Reno 5 GT TURBO
ex. Opel Calibra 2.0 16v
DnI is offline  
Old 10-03-05, 12:16   #650
Kunzite

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 15
Default

DnI, nu-mi pasa de Dacia sport (da, stiu de modelul asta), de Loganul \"WRC\" sau mai stiu eu ce bazaconii. Prefer sa nu ma imbat cu apa rece - Dacia numai masina sport nu e (iar exemplul cu Lotus e dat tocmai pentru ca oricine sa poata constata diferenta dintre o masina sport si o Dacie).
Evident, nici Oltcit-ul nu e masina sport.
Kunzite is offline  
Old 10-03-05, 12:38   #651
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bytzu\"
pt ala cu turele mullte la dacia: baietas, pe langa faptul ca nu cred ca ai descfacut vreodata un motor, daramite unul gripat, tin sa te anunt ca puterea maxima la dacie se obtine la 5250 ture/min, la 5000 de ture cu ulei bun, desigur, si racire adecvata fluiera...n=ai treaba

dc mai vrei iti mai zic, si iti si arat motoru meu din 72 scos acu de pe masina, ca sa vezi ce inseamna un motor....desi s=ar putea sa zici ca de, e Renault, nu dacia...
1: Sunt mai mare ca tine
2: Nu ai facut tu cati bani fac eu
3: Neinteresant ca ai desfacut tu un motor.
4: Da am desfacut si nu numai un motor ... (Si nu te imbata cu apa rece Motoru ala de \"renault\" tot in romania a fost facut.
5: Cuplu maxim la dacie e undeva pe la 3000 ture in nici un caz la 5000!


Eu m-am referit ca voi ati inceput sa comparati doua masini pur si simplu din clase diferite .... una e mult mai usoara , cu habitaclu mai mic ... etc
2 portiere vs 4 portiere ?
sau cum vine?
__________________
VW Passat 1.9 TDI
Nissan 350Z
HolySoul is offline  
Old 10-03-05, 12:41   #652
HolySoul

Stage 5
 
HolySoul's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 921
Member of:
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Kunzite\"
Quote:
Dacia sport
- asta suna a oximoron...

Ca sa nu-mi sariti in cap aiurea, ideea mea de masina sport e ceva in genul asta
Oximoron nu exista in limba romana pe cand \"dacia sport\" nu este denumirea data de mine ... si trebuie sa vorbesc cat de cat sa ma inteleg cu lumea nu cu
2-3 de-al de tine .
Cum vrei sa-ti spun sa pricepi ?
\"dacia aia care era mai joasa ... avea numai doua portiere ... n-avea motor de 1.3\"

------
DEX-ul zice altceva:
OXIMORÓN, oximorone, s.n. Figură de stil care exprimă o ironie subtilă sau un adevăr usturător sub forma asocierii paradoxale a doi termeni contradictorii. – Din fr. oxymoron.
RoSonic
HolySoul is offline  
Old 10-03-05, 13:11   #653
Kunzite

Stage 1
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 15
Default

Pai nici n-am zis ca Dacia sport e denumirea data de tine, numai ca lumea are impresia ca e altceva decat o Dacie mai joasa si cu doua usi :P

Cu alte cuvinte, nu de tine m-am luat - ci de ideea (hilara imho) unei \"Dacii sport\".
Kunzite is offline  
Old 10-03-05, 15:20   #654
Laurentiu

Stage 2
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 68
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Laurentiu\"
Calarea, este lipsa racirii unui motor iar la turatia de 6-7000 rpm, motorul de oltcit are o racire destul de buna. Turbina este cuplata direct pe vilbrochen - trage si tu concluzia intre racire si turatia motorului .
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
A CAL//Á ~éz tranz. 1) (vehicule sau roţile lor) A imobiliza, cu ajutorul unei cale. 2) (piese mecanice) A pune în poziţie fixă. / Trimis de siveco, 21/08/2004. Sursa: NODEX
Poate nu am fost destul de clar pt. TINE: lipsa racirii duce la degajari mari de temperatura ce au ca efect CALAREA motorului ( blocare ). Cum poti spune ca oltcitul nu are suficienta racire la 7000 rpm cind rotatia turbinei este in directa legatura cu vilbrochenul (nr. rotatii vilbrochen = nr. rotatii turbina)

Quote:
Originally Posted by \"Laurentiu\"
Cred ca te gindeai la gripare iar acest fenomen inseamna lipsa ungerii. In functie de uleiul folosit in motor poti avea sau nu parte de cunoasterea acestui fenomen.
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
GRIPÁ, gripez, vb. I. 1. Refl. şi intranz. (Despre piese de motoare şi despre motoare; la pers. 3) A (se) bloca în timpul funcţionării. ◊ Tranz. fact. Ungerea defectuoasă a gripat motorul. 2. Refl. şi tranz. fact. A (se) îmbolnăvi de gripă. – Din fr. gripper.
Trimis de gall, 30/05/2002. Sursa: DEX '98
Ambele denumiri determina o actiune de BLOCARE dar cu CAUZE diferite.
Poate nu vad eu o alta diferenta intre ele asa ca, te rog sa ma luminezi ca sa-ti pot da dreptate la:
Quote:
Cred ca esti in eroare cand vorbesti de...
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Mi-ar placea daca nu as fi provocat tendentios de persoane care nu cred ca au demonstrat inca nimic in lumea curselor auto.
A \"birjari\" nu este egal si cu cite ceva.

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Masina asta avea 84,5cp din fabrica a fost vanduta la 85000km si nu necesita nici o reparatie majora, primind pe ea un pret cu cateva sute mai mult decat costa una noua in 1992 ea fiind fabricata in \"85.
O fi fost o comanda speciala a vreunui shtab ce avea acasa un pusti impatimit de curse auto. O poti compara cu una de duzina

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Oricum Oltcitul e cea mai infecta instalatie autorizata sa circule pe drumurile publice.
Atunci dacia e un tomberon de gunoi nici macar ecologic.
__________________
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
Laurentiu is offline  
Old 10-03-05, 15:47   #655
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

1: Sunt mai mare ca tine - am si eu tot 22, asa ca lasa vrajeala
2: Nu ai facut tu cati bani fac eu - probabil, da nu-nteleg faza
3: Neinteresant ca ai desfacut tu un motor- stiu, dar macar vorbesc in cunostiinta de cauza in situatia data
4: Da am desfacut si nu numai un motor ... (Si nu te imbata cu apa rece Motoru ala de \"renault\" tot in romania a fost facut.- nu stiu de ce vorbesti fara sa stii...motor de r12 original, acelasi set motor, vilbrochen etc de cand e masina, si dc nu ma crezi mai am un set nou frantuzesc acasa, sa-ti arat ce-nseamna lucru adevarat, ce-nseamna aia segmenti
5: Cuplu maxim la dacie e undeva pe la 3000 ture in nici un caz la 5000 - cred ca de nervi nu mai vezi bine, cred ca m-am exprimat destul de clar: puterea maxima, deci acel motor este proiectat sa ajunga si sa mearga acolo in conditii de siguranta

1: ai avu dacie, si daca da, cat de adanc te-ai bagat in ea?
2: ai avut oltcit, si daca da cat de adanc te-ai bagat in el?
asta presupunand ca ai parcurs destiu km cu ambele


Eu m-am referit ca voi ati inceput sa comparati doua masini pur si simplu din clase diferite .... una e mult mai usoara , cu habitaclu mai mic ... etc
2 portiere vs 4 portiere ? - aici sunt de acord cu tine; ceea ce s-a vrut a se compara aici au fost doua produse romanesti destinate aceleiasi intrebuintari: automobil=mijloc de deplasare

din tot topicul rezulta ca fiecare are +uri si -uri, alegerea ramanand la latitudinea noastra

insa orice masina ati avea: NU BAGATI ULEI PROST! - din proprie experienta
Bytzu is offline  
Old 10-03-05, 17:00   #656
LaMishto
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
LaMishto's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 514
Member of:
[Crazy Drivers]
[Mitsubishi]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Bytzu\"
1: Sunt mai mare ca tine - am si eu tot 22, asa ca lasa vrajeala
hotaraste`te: ori esti mai mare, ori aveti aceeasi vartsa?
LaMishto is offline  
Old 10-03-05, 17:14   #657
DnI

Stage 5
 
DnI's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 1,622
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"LaMishto\"
Quote:
Originally Posted by \"Bytzu\"
1: Sunt mai mare ca tine - am si eu tot 22, asa ca lasa vrajeala
hotaraste`te: ori esti mai mare, ori aveti aceeasi vartsa?
a fost un raspuns din partea lu` Bytzu la ce a zis HolySoul , uite-te mai atent !

Atentie la offtopic, haideti sa ne rezumam strict la topic !
DnI is offline  
Old 10-03-05, 17:28   #658
Toto - BOD

Presedinte Insane Racers

Stage 5
 
Toto - BOD's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 843
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"HolySoul\"
1: Sunt mai mare ca tine
2: Nu ai facut tu cati bani fac eu
3: Neinteresant ca ai desfacut tu un motor.
4: Da am desfacut si nu numai un motor ...
1. Varsta n-are nici o importanta . Daca tu ai 22 (si eu 19) nu rezulta ca tu ai tot timpul dreptate (respectiv sa-ti dau eu tot timpul dreptate) ! !
2. Esti muuuult prea offtopic!
4 - Neinteresant ca ai desfacut tu un motor

ps: de fapt cu offtopicul asta vroiam sa ajung altundeva... si anume:
Quote:
Ca sa nu-mi sariti in cap aiurea, ideea mea de masina sport e ceva in genul asta
CUM FACI HIPERLINKU ALA?????? (raspundeti-mi printr-un pm....)
__________________
Proud driver of Renault Clio and Mazda Mx5

www.rensit.ro
www.clubclio.ro
Toto - BOD is offline  
Old 10-03-05, 21:52   #659
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Laurentiu\"
Quote:
Originally Posted by \"Laurentiu\"
Calarea, este lipsa racirii unui motor iar la turatia de 6-7000 rpm, motorul de oltcit are o racire destul de buna. Turbina este cuplata direct pe vilbrochen - trage si tu concluzia intre racire si turatia motorului .
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
A CAL//Á ~éz tranz. 1) (vehicule sau roţile lor) A imobiliza, cu ajutorul unei cale. 2) (piese mecanice) A pune în poziţie fixă. / Trimis de siveco, 21/08/2004. Sursa: NODEX
Poate nu am fost destul de clar pt. TINE: lipsa racirii duce la degajari mari de temperatura ce au ca efect CALAREA motorului ( blocare ). Cum poti spune ca oltcitul nu are suficienta racire la 7000 rpm cind rotatia turbinei este in directa legatura cu vilbrochenul (nr. rotatii vilbrochen = nr. rotatii turbina)

Quote:
Originally Posted by \"Laurentiu\"
Cred ca te gindeai la gripare iar acest fenomen inseamna lipsa ungerii. In functie de uleiul folosit in motor poti avea sau nu parte de cunoasterea acestui fenomen.
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
GRIPÁ, gripez, vb. I. 1. Refl. şi intranz. (Despre piese de motoare şi despre motoare; la pers. 3) A (se) bloca în timpul funcţionării. ◊ Tranz. fact. Ungerea defectuoasă a gripat motorul. 2. Refl. şi tranz. fact. A (se) îmbolnăvi de gripă. – Din fr. gripper.
Trimis de gall, 30/05/2002. Sursa: DEX '98
Ambele denumiri determina o actiune de BLOCARE dar cu CAUZE diferite.
Poate nu vad eu o alta diferenta intre ele asa ca, te rog sa ma luminezi ca sa-ti pot da dreptate la:
Quote:
Cred ca esti in eroare cand vorbesti de...
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Mi-ar placea daca nu as fi provocat tendentios de persoane care nu cred ca au demonstrat inca nimic in lumea curselor auto.
A \"birjari\" nu este egal si cu cite ceva.

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Masina asta avea 84,5cp din fabrica a fost vanduta la 85000km si nu necesita nici o reparatie majora, primind pe ea un pret cu cateva sute mai mult decat costa una noua in 1992 ea fiind fabricata in \"85.
O fi fost o comanda speciala a vreunui shtab ce avea acasa un pusti impatimit de curse auto. O poti compara cu una de duzina

Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
Oricum Oltcitul e cea mai infecta instalatie autorizata sa circule pe drumurile publice.
Atunci dacia e un tomberon de gunoi nici macar ecologic.

Ar fi injositor sa-ti dau lectii .
****
Nu mai inventa tu cuvinte in limba romana si alte sensuri decat cele din dictionar.
Ar fi bine daca te-ai gandi la randamentul termic, pragul de curgere... si inca ceva turbina de racire si fenomenul de cavitatie.
Daca vrei u aspirator de praf car incalzeste aerul poti incerca un Oltcit.
SEBASTIAN is offline  
Old 10-03-05, 23:15   #660
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default

Deja vad ca ati terminat argumentele si sunt rare posturile care sa nu contina motive de scandal... si ca este prea multa patima la unii... parca este o discutie intre galeriile a doua echipe de fotbal rivale... care atunci cand nu au ce scanda legat de ce se intampla pe teren incep cu celebrele scandari adresate adversarilor....

si la fel cum unui copil care se joaca cu mingea prin casa si e pe cale de a sparge un geam ii se ia mingea.... asa voi inchide si eu topicul... pana nu spargeti ceva pe aici... (poate va mai fi deschis.. poate nu....)

inchei cu o fraza care concluzioneaza destul de bine discutia:
Quote:
din tot topicul rezulta ca fiecare are +uri si -uri, alegerea ramanand la latitudinea noastra
RoSonic is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -