VERSUS AUTOSUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC
Da, e misto facut testul. Si cel mai important, facut de un profesionist. Diferenta notabila: zr06, all controlls off, cutie manuala->de'a latu' vs un computer ambulant 4by4 super asistat si cosmetizat. Eu dintre alea 3 masini as fi ales Fordul cu ochii inchisi , a real american muscle car la un pret imbatabil.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
Da, e misto facut testul. Si cel mai important, facut de un profesionist. Diferenta notabila: zr06, all controlls off, cutie manuala->de'a latu' vs un computer ambulant 4by4 super asistat si cosmetizat. Eu dintre alea 3 masini as fi ales Fordul cu ochii inchisi , a real american muscle car la un pret imbatabil.
Pt noi, muritorii de rand , Mustangul e "combinatie" la raport "performanta + fun"/bani. Chiar mi se pare un lucru excelent la americani, ca poti sai iei o masina destul de buna pt banii aia. In plus motorul e relaxat,are compresor, e mai fiabil si are costuri de intretinere mult mai mici decat ale Nissanului. Dar orice ar fi, Nissanul oricum este o alta liga!
Da, e misto facut testul. Si cel mai important, facut de un profesionist. Diferenta notabila: zr06, all controlls off, cutie manuala->de'a latu' vs un computer ambulant 4by4 super asistat si cosmetizat. Eu dintre alea 3 masini as fi ales Fordul cu ochii inchisi , a real american muscle car la un pret imbatabil.
Eu de multe ori ti-am apreciat comentariile, dar uneori raman neplacut surprins.
"cutie manuala->de'a latu' vs un computer ambulant 4by4" -
Ca sa ne intelegem mai bine, de-a latul este o bazaconie cand vorbim de performante reale, de sasiu, de timpi, de alergat. De-a latul este o joaca nu o performanta.
Computerul ambulant 4by4 nu este real nici un computer ambulant, este un motor f bun, o cutie f buna, un 4x4 foarte bun, un sasiu f bun si o suspensie f buna. In test nu are nici un fel de sistem activ, este ca orice masina 4x4 chioara doar ca profita de un sistem 4x4 deosebit (dar ai tu reprosuri) si o cutie dublu ambreiaj ca si a altor constructori, DGK, PDK, etc.
Ce vezi tu computerizat in testul asta la GT-R???
Eu zic ca ar trebui sa-ti deschizi viziunea pentru ca nu exista un singur constructor pe pamant sau o singura natiune. Trebuie sa stii sa apreciezi orice masina, poate sa fie ea si facuta in India, atat timp cat isi demonstreaza calitatile, trebuie apreciata.
Pe mine nu m-a interesat afinitatea fata de motocicletele japoneze cand a aparut un suprem superspot BMW. L-am apreciat. Ce conteaza ca nu au traditie sau ca este primul lor supersport? Au scos unul si este cel mai bun.
Asa este si la masini, nu ma fi fanatic. Pe mine nu ma intereseaza ca se numeste Nissan, Porsche, BMW, Audi, Renaul, Kia, etc., cand un producator scoate ceva ce merita apreciat, apreciez.
Cu GT-R Nissan a dat o palma tuturor constructorilor de supersporturi speculanti. Au aratat ca pot face o masina foarte rapida, foarte usor de condus la un pret mai mult decat decent pentru ce ofera - adica la un pret REAL. Sa nu crezi ca, costul de fabricatie este mult mai mic la a acest GT-R decat la un Ferrari, Porsche sau Lamborghini, doar ca este vandut la un pret corect, nu cauta sa faca profituri uriase ca la VAG sau altii.
Cu GT-R Nissan a dat o palma tuturor constructorilor de supersporturi speculanti. Au aratat ca pot face o masina foarte rapida, foarte usor de condus la un pret mai mult decat decent pentru ce ofera - adica la un pret REAL. Sa nu crezi ca, costul de fabricatie este mult mai mic la a acest GT-R decat la un Ferrari, Porsche sau Lamborghini, doar ca este vandut la un pret corect, nu cauta sa faca profituri uriase ca la VAG sau altii.
O masina de 500 de cai este de distractie IMO, poate 1 la suta le cumpara sa se dea cu ele pe circuit, in general o masina din asta o iei ca sa iti bucure sufletul, sa iti dea senzatii tari, pentru restul exista S klasse si plm .
Si toti cei care au condus GTR, de la primul model pana la asta de acum au zis ca este o masina care merge singura. Daca ai observat, toti au zis: look mommy, no hands, o conduci cu o mana, ca pe playstation, accelerezi in curbe, nu tre sa faci practic nimic, asta cu "controlls off" la Nissan o scoti de la tine din burta, masina aia are mai multa electronica in ea decat ai tu in casa si la firma cumulat.
Eu nu stiu daca e asa "boring", mi-e greu sa imi imaginez o masina de 500 de cai plicticoasa, doar ca toti au zis ca e "dull", asta inseamna ce inseamna. Nu o subestimez, doar comentez niste chestii, nu am avut onoarea sa conduc GTR. Nu sunt fanatic, nu am o obsesie pentru un anumit brand.
Din testul ala, cum spune si pilotul, daca vrei "driver's car", alegi z06, daca vrei o masina care merge singura si nu te sperie, iei Nissanul.
Personal nu ma dau in vant dupa NFS, daca vreau NFS joc acasa. Pentru mine, o masina nu este numai timp pe circuit, este un cumul de chestii, unele nici nu se pot descrie. Si cum nu am condus nici una din cele 3, tot ce scriu, ca si tine, este pura speculatie din ce spun altii. Apropos de fanatism, nu eu am nickname GTR.
Si lol, nu eu am facut un thread GTR vs the world. E culmea, tocmai tu ma acuzi de fanboyism...
Inainte de Nissan, au existat americanii cu super masini la preturi de nimic, corvette z06, zr1, alte muscle caruri. Doar ca Nissan au lansat GTR cu o campanie de marketing enorma, asta a fost toata diferenta. GTR2012 nu bate inca zr1, o masina din 2008.
Contul il am din 2005, nici de GTR 34 nu prea stiam pe vremea aia, iar nick-urile gtr si gtrazvan le folosesc de vre-o 15 ani
ZR1 este absolut superb, este cu 20% mai scump iar pe Nordschleife, Germany (20600 m) este cu 2:20 sec mai lent decat GT-R facelift.
Acum daca o masina este sigura si se conduce foarte tare, usor si in siguranta avem ce sa-i reprosam... Eu doar am mers nu am condus inca GT-R-ul si crede-ma ca G-urile sunt mai mult decat multumitoare si placerea este deosebita, daca vreau senzatii diferite si sa simt pericolul in piept e adevarat ca pot sa le am mai mari intr-un ursulet, dar cand vb de o masina care sa-mi dea siguranta si la peste 200 KM/h si pe soselele Europene nu ma mai intereseaza drifturile.
Repet, nu este vorba numai de circuit, mai ales ca la noi lipseste cu desavarsire, dar este vorba ca poti sa alergi pe drumuri montane la fel de frumos (si mai periculos). Si cu atat mai mult cu cat nu conduci preponderent pe pista, un GT-R este mult avantajat in mersul de zi cu zi, unde pericolul de a lovi un Corvette este mult mai mare.
Asa si STI sau EVO nu sunt apreciate nici pt. pista nici pentru drift dar sunt dorite de multi soferi pasionati printre care ma numar si eu si nu inseamna ca daca nu mergem pe pista si masinile nu fac drifturi nu mai sunt bune.
Chiar, de ce ne plac atunci STI si EVO???
Pasul meu urmator este un STI si faptul ca peste vre-o 2,3 ani o sa-mi permit probabil si o sa-mi achizitionez un GT-R (care o sa-l duc si pe pista) este una din dorintele pe care nu mi le vedeam usor de implinit inainte decat cu un Corvette (mai mult sau mai putin multumitor).
Eu am o antipatie fata de Nissan pentru ca mint si o ard cu marketing jegos, gen timpi fantasmagorici pe ring, supercar killer si chestii care nu le ies decat lor cu masinile lor speciale. Si asta ma face sa nu am incredere in ei, mi se par fakeri si wannabes.
"Somebody made a very good point in another thread recently when they pointed out that the 911s that Porsche races in international competitions has specs similar to the production 911 but the GTRs that Nissan races are completely different from production GTRs - even utilizing V8 engines. The 911 is truly racing bred while the GT-R is a one lap poser."
"The Nürburgring has always been a major part of Nissan's GT-R marketing, why don't they attend the 24H of the ring with an almost stock car to show the world what a great and reliable machine the GT-R is?? it would be sooo simple. pls don't tell me that they're too busy getting raped in GT1, it's just a single race and not a championship, this can't be a reason. Toyota did this with their preproduction LF-A and their marketing is far less focussed on the ring. "
Sunt prea mari diferentele ca sa ii mai ia cineva in serios. Spre deosebire de ei, Porsche tot timpul declara timpi foarte conservatori in performantele masinii, care in realitate sunt mai buni decat cei declarati. Gen, Turbo S are declarat 3.3 s suta, iar in realitate are sub 3, testat si confirmat. Nissan sunt exact pe dos.
Porsche si nemtii in general au avut la inceput o aitudine specifica americanilor in cazul Toyota (care s-a demonstrat a fi un mare rahat mincinos).
Rezultatele GT-R-ului au fost confirmate cam de toate revistele de specialitate din toata lumea (adica de piloti). Oare de ce dupa marile comentarii de cac.at facute de Porsche la inceput au amutit ulterior??? Este si normal ca un GT-R sa faca un Porsche numai daca ne gandim la repartitia maselor pe punti si sistemul 4x4 mult mai bun al lui GT-R. Defapt de aici a plecat si problema, 997 Turbo este mai rapid pe linie dreapta si mai slab pe pista. Dupa comentul facut de Porsche legat de Nurburgring GT-R a imbunatatit timpul si cu filmarea de rigoare si asa au amutit mancatorii de *** de la VAG.
Au fost teste si facute de italieni, si de englezi, si de americani, si de nemti in care GT-R a batut clar 997.1 si atunci Porsche au trebuit sa inghita galusca.
>80% din timpii astia nu sunt facuti de japonezi sau de masini speciale oferite de ei.
E normal pt, VAG ca si in cazurile Audi-VW cand isi iau bataie sa improaste cu rahat, cam asta este caracterul lor "asa zis marketing". Aparuse o masina la jumatate de pret care batea cam rau un mit scump si s-a demomstrat ulterior ca ca erau si ei capabili sa faca o masina mult mai performanta in aceeasi multi bani, care se screme sa bata un GT-R. Acum cu facelift-ul GT-R-ului iar o sa-si ia bataie 997 si spre binele cumparatorilor viitorul 911 este dezvoltat de la 0, cu o repartitie a maselor si un sistem 4x4 mult mai bune. Macar daca cer o caruta de bani sa si merite.
Daca cumva nu stiai 997.2 nu ar fi aparut daca nu aparea GT-R intre timp, ca de, mai bine vinzi mai mult mit decat sportivitate, ca asa se face profitul "baban".
GT-R de competitie exista si a castigat in Japonia unde unde el a fost preparat conform clasei din care face parte.
Pe mine putin ma intereseaza cel de competitie, nu o sa caut sa-mi iau un GT-R de competitie ca nu am ce sa fac cu el.
Putin ma intereseaza masinile de competitie. Citroen a dominat clar WRC-ul si ce relevanta are asta in masinile de strada??? Ce-mi ofera Citroen sa cumpar???
Cand or exista competitii de masini aproape stoc atunci or sa ma intereseze rezultatele, ca in cazul grupei N de Rally-uri. In WRC o cutie de viteze costa cat 6 masini stoc, STI sau EVO, asa ca diferentele pot fi enorme si total irelevante in calitatile masinilor de serie.
Nu poti spune ca 997 e o masina lenta. Oricat de mult urasti porsche si vag, nu poti spune asta.
Doar ca gtr a ridicat stacheta undeva mai sus. Asa evolueaza toti, prin competitie. Daca nu avea cu cine sa concureze, de ce sa faca o masina mai buna/rapida?
Nu poti spune ca 997 e o masina lenta. Oricat de mult urasti porsche si vag, nu poti spune asta.
Doar ca gtr a ridicat stacheta undeva mai sus. Asa evolueaza toti, prin competitie. Daca nu avea cu cine sa concureze, de ce sa faca o masina mai buna/rapida?
Gresesti enorm. Imi place Porsche (mai putin Cayenne si Panamera) ff mult. Mie personal 997 imi place mai mult decat Ferrari sau Lamborghini si mai mult decat GT-R, doar pretul si promovarea ma deranjeaza. Un mit si un design nu pot sa dubleze pretul unei masini, mai ales ca si GT-R si Corvette sunt foarte frumoase si deosebite.
Daca pentru tine un argument este fastestlaps, unde bmw 123d este mai rapid decat 135i, ce sa mai zic. Am spus tot ce aveam de spus oricum. Eu nu am zis ca nu imi place GTR, mi se pare un monstru de masina. Nu imi place atitudinea celor de la Nissan, modul cum mint si isi fac marketing cu cifre umflat. Oricum nu are nici o importanta, cand o sa iti iei GTR poate ma dai si pe mine o tura.
Gresesti enorm. Imi place Porsche (mai putin Cayenne si Panamera) ff mult. Mie personal 997 imi place mai mult decat Ferrari sau Lamborghini si mai mult decat GT-R, doar pretul si promovarea ma deranjeaza. Un mit si un design nu pot sa dubleze pretul unei masini, mai ales ca si GT-R si Corvette sunt foarte frumoase si deosebite.
Nu e fraier ala care cere....e fraier ala care da atatia bani. Si chiar si la preturile astea, au clienti gramada.
Daca pentru tine un argument este fastestlaps, unde bmw 123d este mai rapid decat 135i, ce sa mai zic. Am spus tot ce aveam de spus oricum. Eu nu am zis ca nu imi place GTR, mi se pare un monstru de masina. Nu imi place atitudinea celor de la Nissan, modul cum mint si isi fac marketing cu cifre umflat. Oricum nu are nici o importanta, cand o sa iti iei GTR poate ma dai si pe mine o tura.
))
123d are alt target, este un compact premium diesel cu ceva valente sportive. Poate sa te mai incante o liniuta eventual si oricum il bate 135i. 997, GTR, Ferrari, Corvette, Lamborghini sunt supersport, adica fix cu sportivitatea se lauda de cand lumea si pamantul.
Acum conduc un C220 CDI Sportcoupe si putin ma intereseaza ce reformantele sportive are - consuma putin, are destule optiuni, nu a costat o avere), nu o sa-l duc pe pista, este o masina de zi cu zi si isi face treaba pentru care a fost conceput. Nu acelasi lucru pot sa spun de un STI, GT-R sau alta sportiva.
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Nu e fraier ala care cere....e fraier ala care da atatia bani. Si chiar si la preturile astea, au clienti gramada.
Este normal sa fie asa. Sunt trei categorii de cumparatori pentru masinile supersport.
1. Bosorogii - cumpara pt imagine si distractie la batranete
2. Figurantii basinosi - cumpara pt imagine si cam atat
3. Soferi si pasionati sportivi - cumapara pt. placerea de a alerga cu masina