Quote:
Originally Posted by 993turbo
Prietene, cand vorbes............................................ .................................................. .................................................. ..........erie updatata ? Poate motorul e un pic important? Si de fapt 996 a avut si caroserie updatata  ), vrei poze?
|
1."cand vorbesc despre Porsche stiu ce vorbesc pentru ca am petrecut mult mai mult timp pe langa unul decat multi altii, si nu vorbesc de masina pe care o conduc zilnic, ci de racing cars, cu asta ma ocup zilnic"
Poate cand vorbesti de Porsche stii, dar de GT-R esti cam paralel. Putin ma intereseaza masinile de racing, in functie de categorie o masina racing poate sa depaseasca de 2,3 ori pretul masinii, asa ca nu are nici o relevanta in masinile de serie.
2. "Ti am spus sa mi arati UN SINGUR test independent (adica nu facut de Nissan sau concurenta..asta inseamna test independent..) care sa se APROPIE MACAR de timpii postati de Nissan ...Marketing"
Eu vad ca majoritatea timpilor de pe Nordschleife sunt facuti de producatori nu independenti, inclusiv Porsche si putea fi pus la indoiala timpul daca nu exista filmare si daca nu ar fi batut atat Porsche Turbo S 997.1 cat si Enzo sau altele si pe alte piste (si facute de independenti). Ti-am dat exemplu in postul anterior.
Pe langa asta este si normal ca testele revistelor de specialitate sa nu fie facute pe Nurburgring, este un traseu periculos, nesigur, si pe langa pistele pe care se fac teste ar fi un risc prea mare de asumat,tplus ca ar fi mult mai scump de inchiriat.. (La mintea cocosului!)
Te miri de parca a batut doar pe Nurburgring si in rest si-a luat bataie rau. GRESIT, cam pe majoritatea masinilor pe care le-a batut pe Nurburgring le-a batut si pe alte piste si facute, si de independenti.
3. In 2008 normal ca se manca rahat si chiar nu parea credibil dar mai bine te uiti ce s-a intmplat ulterior, un fel de "nana rau":
http://www.fastestlaps.com/compariso...ssan_gt-r.html
Porsche Turbo 997.1 480hp
Power to Weight ratio 299 bhp/tonne
Nissan GT-R 2008 480hp
Power to Weight ratio 271 bhp/tonne
Track Performance 997.1 Turbo - 20 points GT-R R35 - 384 points
Straight line speed 997.1 Turbo - 431 points GT-R R35 - 421 points
Majoritatea timpilor facuti de reviste de specialitate NONjapan.
4. Ca tot continui sa citesc si tot ma mir de mirarea ta, daca bate aceleasi masini si pe alte circuite de ce nu le-ar bate si pe nurburgring !?
Diferenta este normal sa fie mai mare ca doar si circuitul este mult mai mare, ce este greu de inteles????
GTR vs 997.1
Pe Willow Springs, USA i-a dat 7 secunde, pe un traseu de 5 ori mai mic, pe Virginia International Raceway i-a dat 10 sec, un traseu de 2x mai mic, pe Buttonwillow Configuration i-a dat peste 6 sec, un traseu de 3x mai mic, etc., deci diferente la fel de mari calculata proportional si pe nici una din pistele enumerate mai sus teste NU au fost facute de Nissan ci de independenti.
Poate in cazul asta te lamuresti tu cu RECORDUL NISSAN, sau toate celelalte teste au fost facaturi!?
5. Deci degeaba lucrezi unde specifici tu ca nimic nu intelegi sau nu stii. Cand se vorbeste de o masina facuta de la "0" nu inseamna ca are lagatura cu motorul DING!!!!!
O masina facuta de la "0" inseamna sasiu, suspensii, interior, exterior, etc., nu motor.
Motorul este un accesoriu si NU reprezinta o masina.
6. "Exemplu de masina cu raport pret performanta mai bun ? Corvette Z06. Sau EVO X, sau Ariel Atom, sau Lotus 7 (replica) sau Caterham. Suficient?"
Corvette Z06, o masina bestiala, foarte frumoasa, mai ieftina, mai slaba ca performanta, mai nesigura, mai rudimentara si mai greu cu tuningul.
Evo X nu are nici un fel de legatura, am mers mult cu el, are asociatul meu. Real este mai linistit si decat EVO IX, atat EVO X cat si STI sunt cu tendinte spre masini normale, nu mai au nici feeling-ul predecesoarelor, cat despre performante sunt departe si sunt cu totul alt gen, alta categorie.
Ariel Atom, sau Lotus 7 (replica) sau Caterham - pff, astea sunt super masini, doar ca iar nu au nici o legatura cu restul, astea sunt jumatate masini, jumatate "monoposturi".
Nu vreau sa ma intelegi gresit, Porsche 997, Cayman sunt absolut superbe, niste masini minunate si este clar ca nici un GT-R nu ofera senzatia dintr-un GT3 sau GT2, doar ca Nissan a scos o masina desosibita la un pret incredibil, liga in care numai Corvette se afla. Deasemenea apreciez politica Nissan de a oferii atata performanta la asa un pret, practic jumatate din concurentul lui direct Turbo S. Trebuie sa fim constienti ca un 997 turbo si la 100 k EUR ar scoate profit, doar ca tin la politica lor care mie mi se pare prea nesimtita.
Istoria, asa cum s-a discutat si in posturile anterioare, in ziua de azi nu mai valoreaza 2 bani, important este ce oferi si cu ce pret. Multe companii de mare prestigiu si istorie din n domenii nu mai valoreaza mare lucru in ziua de azi sau au fost inghitite de companii mai bune sau mai proaste, mai vechi sau mai noi, etc. dar fara vre-un prestigiu de acelasi calibru in trecut. (vezi Porsche-VAG, Bentley-VAG, Range Rover&Jaguar - Tata, Rols Royce - BMW, Bugatti - VAG, etc.).
Pe mine putin ma intereseaza ca se numeste Porsche, tot ce stiu este ca peste 1, 2 ani este mult mai probabil sa-mi iau un GT-R si sa-mi satisfac poftele de "joaca" la un pret mult mai de bun simt fata de concurenta.
P.S.
Facelift-ul nu este strict legat de motor. Aparitia unei motorizari noi nu aduce si faceliftul modelului, iare faceliftul nu aduce in general schimbari radicale de performanta si comportament. Diferenta intre 997.1 si 997.2 e foarte mare.
O zi buna!