Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 20-02-10, 15:50   #31
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Ma asteptam la mai multe din partea ta, nu sa ne luam dupa ce spun producatorii pe site-urile lor unde evident marketing-ul si laudele sunt la orinea zilei. Exemplul ala cu S65 este cat se poate de bun dar nu ai inteles ideea, merge si cu CL 65 AMG. Tie ti se pare CL-ul o masina comparabila cu GT-R ? Aceeasi clasa ? Bine, din plictiseala poti compara si Logan 1.5 dCi cu Nissan GT-R, doar e "vs restul", ideea e sa faci comparatii care au sens iar Bentley-ul ala indiferent de ce spun aia pe site sau ce comparatii face cine stie ce revista, NU este in aceeasi clasa cu GT-R, dupa cum bine stii. Chiar nu stiu de ce insisti pe comparatia asta...

Tot producatorul spune si despre Citroen-ul ala ca e Racing si Sport, nu merge comparat ? Sau o masina de clasa mini, Audi A1
Quote:
>Noul Audi A1 - caracter sportiv si individualitate
, extra sport. Bentley-ul ala nu a fost facut ca o masina de curse sau dragster, asta e clar indiferent din ce unghi privesti situatia. Ca au facut ei o editie cu nume pompos, mai multi CP, etc, asta nu inseamna ca se transforma intr-o masina de curse. Daca ei chiar vroiau sa faca Bentley-ul ala "super sportiv" nu il indopau de atata lux si toate dotarile posibile si imposibile sa cantareasca 2.3 tone.

PS - CL cam imparte platforma tehnica cu S Klasse, in orice caz exemplul meu vroia sa reflecte altceva dar ai omis esenta, sau te prefaci.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova

Last edited by _anaconda_; 20-02-10 at 15:57.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 20-02-10, 16:42   #32
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

citroenu ala cred ca bate rau gtr-u la raportul cp/$ si la fun/$ , e mult mai comparabil oricum decat cu un bentley (care oricum e o masina de parveniti care nu isi permit un RR )
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 20-02-10, 21:08   #33
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by beck View Post
citroenu ala cred ca bate rau gtr-u la raportul cp/$ si la fun/$ , e mult mai comparabil oricum decat cu un bentley (care oricum e o masina de parveniti care nu isi permit un RR )
Trebuie sa te duca putin mintea sa-ti dai seama cat de apropiate sunt la capitolul CP/kg din acest motiv au facut o cursa de drag si atat, ai cumva impresia ca au comparat masinile prin prisma pretului, optiunilor, materialelor, sau fun)?
GTR is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 01:18   #34
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Trebuie sa te duca putin mintea sa-ti dai seama cat de apropiate sunt la capitolul CP/kg din acest motiv au facut o cursa de drag si atat, ai cumva impresia ca au comparat masinile prin prisma pretului, optiunilor, materialelor, sau fun)?
da, am vazut cp/kg.. de inertie ai auzit, sau nu te duce mintea?
beck is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 01:57   #35
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by beck View Post
da, am vazut cp/kg.. de inertie ai auzit, sau nu te duce mintea?
Omule, taci din gura si pune mana pe o carte de fizica ca rad si curcile de tine. ))

Ia prima lectie:

Ai auzit tu de Newton ala ?!?!?

Auzi ce a scos fraierul din el, din "inertie" cred :

Ecuatia fundamentală a mecanicii cica:

Relatia de bază dintre masă, acceleratie si fortă este dată de legea a II-a a fraierului (cred ca era rege sau prim-ministru ceva, de dadea legi):

- forta este egală cu produsul dintre masă si acceleratie.

Acum nu stiu daca o mai fi buna, ca vezi tu, e legea a II-a si e veche, nu stiu daca nu cumva au schimbat-o astia intre timp, trebuie sa cauti in Monitorul Oficial.

Last edited by GTR; 21-02-10 at 02:01.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 11:47   #36
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

culmea e ca raportul nm/kg e in favoarea bentley , si in monitorul oficial au zis aia ca forta se masoara in nm, nu in cp...

oricum gtr-u castiga orice comparatie prin simplu fapt ca te are pe tine fanboy.
beck is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 15:51   #37
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Ma asteptam la mai multe din partea ta, nu sa ne luam dupa ce spun producatorii pe site-urile lor unde evident marketing-ul si laudele sunt la orinea zilei. Exemplul ala cu S65 este cat se poate de bun dar nu ai inteles ideea, merge si cu CL 65 AMG. Tie ti se pare CL-ul o masina comparabila cu GT-R ? Aceeasi clasa ? Bine, din plictiseala poti compara si Logan 1.5 dCi cu Nissan GT-R, doar e "vs restul", ideea e sa faci comparatii care au sens iar Bentley-ul ala indiferent de ce spun aia pe site sau ce comparatii face cine stie ce revista, NU este in aceeasi clasa cu GT-R, dupa cum bine stii. Chiar nu stiu de ce insisti pe comparatia asta...

Tot producatorul spune si despre Citroen-ul ala ca e Racing si Sport, nu merge comparat ? Sau o masina de clasa mini, Audi A1 , extra sport. Bentley-ul ala nu a fost facut ca o masina de curse sau dragster, asta e clar indiferent din ce unghi privesti situatia. Ca au facut ei o editie cu nume pompos, mai multi CP, etc, asta nu inseamna ca se transforma intr-o masina de curse. Daca ei chiar vroiau sa faca Bentley-ul ala "super sportiv" nu il indopau de atata lux si toate dotarile posibile si imposibile sa cantareasca 2.3 tone.

PS - CL cam imparte platforma tehnica cu S Klasse, in orice caz exemplul meu vroia sa reflecte altceva dar ai omis esenta, sau te prefaci.
Despe CL65 vream sa spun ca e Coupe, e un pic mai rapid si mai sportiv decat S65 si ar fi un pic mai potrivit in comparatia cu GT-R-ul decat S65-ul (pe care tu l-ai adus in discutie) .. chiar daca nu prea are treaba cu performantele.

Despre Bentley Supersport pot spune ca este un Coupe (ca si GT-R-ul), are tractiune integrala (ca si GT-R-ul), are cam acelasi tip de transmisie (ca si GT-R-ul), are ACELASI raport putere/greutate in ciuda doparii cu lux si toate dotarile posibile ... deci e f. justificata comparatia si cred ca nu e nicio problema daca se organizeaza si o banala liniutza,iar despre timpii pe circuit nu am considerat ca merita vorbit, stim si presupunem ca Supersport-ul nu e facut pt asta. Sunt curios daca ar fi castigat Bentley-ul ce ai fi avut de spus ...
E haios ca ai spus despre o marca VAG: "evident marketing-ul si laudele sunt la orinea zilei." Pai si Nissan s-au laudat de au spart cu GT-R-ul ... doar ca la ei nu a fost doar marketing ...

P.s. Cam ce masini trebuie sa intre in comparatia cu GT-R-ul daca de Bentlley Supersport e doar marketingul ... pune tu o lista cu masini apte pt infruntarea cu GT-R-ul.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 15:58   #38
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by beck View Post
culmea e ca raportul nm/kg e in favoarea bentley , si in monitorul oficial au zis aia ca forta se masoara in nm, nu in cp...

oricum gtr-u castiga orice comparatie prin simplu fapt ca te are pe tine fanboy.
De asemenea cultura ta vasta si experienta bogata te-au invatat ca acceleratia unei masini depinde de cuplul -FALS.


Puterea (kw) este egala cu cuplul motorului -N*m) inmultit cu viteza unghiulara (rad/sec)
Un cuplu mai mare la aceeasi turatie, inseamna o putere mai mare. Daca ai curba de turatie-cuplu, poti deduce curba de turatie-putere sau pentru o anumita treapta de viteza viteza-putere.
Ca sa stii care e dinamica unei masini, importanta e puterea, nu cuplu. Sau, mai exact, distributia de putere pe plaja de turatii.
Nu valoarea nominala a cuplului in sine este importanta, ci cum variaza el cu turatia.

Ecuatia matematica a puterii si cuplului este : P(HP) = C(Nm) x RPM(rot/min) / 5252,1
GTR is offline   Reply With Quote
Old 21-02-10, 15:58   #39
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

De Supersports nu e doar marketingul (nu imi amesteca cuvintele) fiind o masina foarte reusita doar ca nu cred ca are ca scop sa fie mai rapida ca GT-R. In plus, numai faptul ca e de cateva ori mai scumpa o muta in alta liga.

iar dupa cum sigur stii, marketing la greu exista la toti producatorii Audi, VW, BMW sau Honda, asa ca nu e bai. Ia uite ce zice BMW despre X5M "fiecare centimetru al acestui autovehicul a fost creat cu gāndul la performanţa sport", ar merge comparat de minune cu un Nissan GT-R, fiind o masina sport, al naiba de sport .

Masini de comparat cu GT-R ? Destule, Porsche 911 Turbo / Turbo S, 911 GT2, Corvette Z06, ZR1 sau chiar unele ceva mai scumpe gen F430, 458 Italia, Gallardo, R8 si altele de genul. Intre astea si Bentley Supersports sau CL 65 AMG este o "oarecare" diferenta de abordare a problemei, nu tocmai neglijabila .

LE - despre X5M mai este partea asta interesanta "pentru a crea o impresie durabilǎ de performanţǎ īnaltǎ şi exclusivitate". Oare ce a vrut sa zica BMW, e doar o impresie, realitatea fiind diferita ? .

Last edited by _anaconda_; 21-02-10 at 16:02.
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 24-03-10, 17:11   #40
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nissan GT-R vs Porsche GT2

http://www.dpccars.com/car-videos-10...orsche-GT2.htm
GTR is offline   Reply With Quote
Old 25-03-10, 14:08   #41
MRKXMI

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 407
Member of:
[FORD]
Exclamation Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

consider ca masina este demna de luat in calcul datorita optiunilor de configurare si a kit-urilor de tuning deja existente pe piata
in Japonia acest model nastea pasiuni inca inainte de lansare si deja exista pentru el sectiuni speciale in hypermarket-urile de piese

un big "THUMBS UP" pentru marketing si promovare!!!
MRKXMI is offline   Reply With Quote
Old 05-04-10, 20:10   #42
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Se pare ca au facut niste mari compromisuri japo, desi este o masina mult mai ieftina decat concurenta, nu e atat de ieftina incat sa o arunci la gunoi si sa iti iei alta dupa 3 luni:


http://blogs.insideline.com/roadtest...09-nissan-gtr/

So are you still secretly lusting after that new GT-R? Maybe not after reading this.

Edmund's Inside Line have their very own example as a long term test car.

By all accounts this is one incredibly fast car, but it is also proving to be incredibly unreliable vehicle as well. Just cruising through the blog you can see it has been in the shop several times with one visit resulting in a complete drivetrain removal! The end result is a supercar that is in the shop almost as long as it is out of the shop. What a shocker!


Link:
http://blogs.edmunds...009-nissan-gtr/
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 06-04-10, 17:31   #43
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

New videos in town:





Partea a 2-a, ce include si un mic drag race! (de remarcat performantele Audiului R8 V10 )

Last edited by UNLORD; 06-04-10 at 17:44.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 06-04-10, 18:25   #44
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
, (de remarcat performantele Audiului R8 V10 )
1. Asta e prima parte, urmeaza a 2-a

2. De remarcat performantele GT-R-ului (Power to Weight ratio 271.29 hp/tonne) care-l bate bine pe unde-l prinde pe mult mai scumpul R8 V10 (Power to Weight ratio 319.53 hp/tonne)

http://www.fastestlaps.com/compariso...di_R8_V10.html
..
.

Last edited by GTR; 06-04-10 at 18:30.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-04-10, 18:29   #45
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Diferenta o face cutia...R8-u e manual, nu are sanse in fata unui dual clutch.Nissanu e eftinache pentru ce ofera dar din ce am citit pe net nu prea e fiabil. Se pare ca nici in lumea supercarurilor nu exista ieftin si bun desi orezarii incearca.
a3ds is offline   Reply With Quote
- Copyright 2018 4Tuning -