Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 05-12-13, 08:14   #931
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by UNLORD View Post
Esti doar un hater care vede disproportionat realitatea si te bucuri ca un copil mic care citeste o poveste cu balauri (desi te dai de 41). Eu cred ca in continuare GT-R-ul este in top, iar oricum bucuria ta va fi de scurta durata, pt ca e pe teava e si versiunea Nismo (a postat si GTR un video). Revin la ultimul duel, si nu pot sa nu remarc faptul ca dai peste 100.000 de Euro pt 0.4s diferenta ... probabil ca pt nivelul si masinile pe care le detii e un mizilic, dar nu toti avem valoarea ta!
UNLORD ma asteptam la mai mult de la tine, serios.
Hater, da, urasc minciuna )
Ce mama dracului nu e clar aici? Serios? Astia au recunoscut ca au folosit o masina care nu e stoc. Punct. Ce nu e clar ? Inca exista persoane care i apara? Asta dupa mine e doar fanboysm dus la extrem. Cand Nissan recunoaste ca masina era.. aaa.. "optimizata" he he.. si fanii inca i dau inainte cu SF urile, cand pana si "timpul oficial" numai e deloc oficial ..bai, ma doare mintea pana unde pot impinge unii basina asta. Ah, si asta e doar ce au recunoscut Doreii de la Nissan cu traditie veche in minciuni la Nurgburgring (vezi vechiul GT-R) ) ce nu au mai spus si nu stie nimeni..Dumnezeu cu mila.
Cum am mai spus, sa puna dracului mana pe carte si sa invete cum se face o masina care bate tot prapaditii astia de care nu a auzit nimeni, Gordon Murray, Adrian Newey, Ross Brawn, Colin Chapman, Norbert Singer, Horacio Pagani, etc etc.. auzi ce tupeu la nesimtitii astia mici, sa vina cu idei de genul masini superusoare din fibra de carbon, cu aerodinamica ultravansata, motoare mult mai puternice si cu moment mult mai bun, si alte prostii. .tot ce ai nevoie e doar sa scrii GT-R pe masina si gata, e cea mai rapida pe Ring, nu ?
Mai baieti..hai mai ca suntem oameni mari, putem sa ne folosim propriul creier, nu? Sa va readuc aminte de "how Ferrari rolls" ? De softul "optimizat" de pe Corvette ul testat de Autocar? samd.. A citit cineva link ul ala pe care l am pus? sau "nu se pune pentru ca zice ceva rau de GT-R" ?

Am unul la munca, asa, la 65 de ani si si a luat un GT-R acum cativa ani sa se simta si el pilot.. l a upgradat anul trecut (model 2013, si a ales alta.. culoare) dar l a vandut pana la urma, pana si el a realizat ca orice maimuta cu bani din Estul Europei devine mare pilot la volanul chestiei aleia (vezi Moscow Unlim pt faimoasele .. "curse"), probabil generatia 2020 o sa vina fara volan he he he ) , doar caramida de pus pe acceleratie si gata recordul !
Cel mai chel GT-R in Canada costa 109,230 + 13% taxe = 123,430 CAD (cam tot pe acolo in USD)
un 991 Turbo incepe la 169,200 + taxe = 191,196 deci daca Nismo o sa adauge cum se spune 50,000 in plus s a dus dracului si povestea cu raport /pret performanta.
Si sa nu uitam ca si scuipa franele pe Mosport dupa 2 ore de harjoana.. he he.. 1800 Kg.. tot 1800 de Kg sunt si dupa 2 ore .. de fapt nu, ca uneori intra in limp mode automat in iulie

Chiar, care le ati condus pe pista? Inca odata, pista, racing, nu 10 sec pe linie dreapta ha ha.. Eu am la activ, GT-R, Boxster (simplu inclusiv al meu si S multe generatii), 911 T, 993 Cabrio si Turbo, 964 RS, 996 (de toate inclusiv Turbo ul meu usor modificat) 997 (GT3, GT3 RS, Turbo, Turbo S, facelift si inainte, pasager in GT2, ceva ture lejere in Cup, cateva ture pasager in GT2RS cu Chief Driver cand mi am vazut viata defiland repede in 2A 2B, never again :P , 991 (Carrera, Carrera S, 4, 4S), 328 si 335 (2012), M3 (6 inline si cel actual V, M5 V10, C63, C63 Black, 350 Coupe, S6, S4, RS6 V10 (tare masina ha ha), Jag XJ12 (ala din 1992), Elise (Mk..3? cred..) si un Legacy GT break din 1998 hi hi
..si probabil altele de care am uitat. Pe Mosport (home base,yeah baby, Shannonville, Calabogie, Mont Tremblant. Adica nu deschid gura doar sa ma aflu in treaba, nu s pilot profi dar stiu ce i aia motorsport (asta lucrez, ca inginer). Daca condusul masinilor in discutie se rezuma la Playstation atunci nu e cazul sa dam foarte multe sfaturi altora. Pareri? are toate lumea .. e plina lumea de experti.

Acum vad ca brusc pe toti ii doare capul de cat de sigura e o Carrera GT, toti expertii gen "Adevarul" preiau informatii vechi traduse prost si expertii de tastatura trag concluziile ) Da, o masina cu celula de supravietuire din fibra de carbon chiar e naspa la siguranta, garantat s a dezmembrat la impact.. Flash News pt "experti", daca ai suficienta viteza mori de la soc fara sa se vada nimic din afara. E simplu creierul se loveste de craniu la f f multi G. Si esti gata, cu toate airbagurile din lume. E masina grea de condus Clar, nu e ... GT-R .. ha ha ) Ba e chiar opusul GT-R ului, de asta visez la asa ceva daca o sa castig la loterie. Hai, mana sus cine de aici vrea un GT-R contra unui Carrera GT, macar ma lamuresc si eu cine si cum aici .. scuze dar era prea zemos sa nu o spun he he.
L am vazut pe Paul Walker la un UCR PCA Monthly Social si era un tip super cool, nu s eu mare fan Fast and Furious, dar tipul nu avea fitze de Hollywood si chiar ii placeau masinile, pacat ca un om tanar a murit. Inainte sa spuneti ca erau parveniti, etc, mai studiati, dar nu din presa romaneasca :P
Tipul care conducea era pilot dar nu era geniul volanului, era mai mult un gentleman driver, pacat de el ca si el era tanar, dar cand faci prostii (street racing sau condus ca nebunul prin oras) poti sa ai si brevet de pilot, si masina super tare ca poti sa sfarsesti rau


GT-R, nu te mai obosii ca nu meriti atentie decat cand o sa mi arati (cum te rog de ani de zile) un timp independent care sa se apropie macar de ce declara Nissan, 5 sec sub, ba nu, uite, sunt generos, 10 secunde daca gasesti si esti tare ). Ba nu, orice Ring time independent sub 07:30. Ramane ? Am incheiat cu tine.
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 05-12-13, 16:02   #932
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
UNLORD ma asteptam la mai mult de la tine, serios.
Hater, da, urasc minciuna )
Ce mama dracului nu e clar aici? Serios? Astia au recunoscut ca au folosit o masina care nu e stoc. Punct. Ce nu e clar ? Inca exista persoane care i apara? Asta dupa mine e doar fanboysm dus la extrem. Cand Nissan recunoaste ca masina era.. aaa.. "optimizata" he he.. si fanii inca i dau inainte cu SF urile, cand pana si "timpul oficial" numai e deloc oficial ..bai, ma doare mintea pana unde pot impinge unii basina asta. Ah, si asta e doar ce au recunoscut Doreii de la Nissan cu traditie veche in minciuni la Nurgburgring (vezi vechiul GT-R) ) ce nu au mai spus si nu stie nimeni..Dumnezeu cu mila.
Cum am mai spus, sa puna dracului mana pe carte si sa invete cum se face o masina care bate tot prapaditii astia de care nu a auzit nimeni, Gordon Murray, Adrian Newey, Ross Brawn, Colin Chapman, Norbert Singer, Horacio Pagani, etc etc.. auzi ce tupeu la nesimtitii astia mici, sa vina cu idei de genul masini superusoare din fibra de carbon, cu aerodinamica ultravansata, motoare mult mai puternice si cu moment mult mai bun, si alte prostii. .tot ce ai nevoie e doar sa scrii GT-R pe masina si gata, e cea mai rapida pe Ring, nu ?
Mai baieti..hai mai ca suntem oameni mari, putem sa ne folosim propriul creier, nu? Sa va readuc aminte de "how Ferrari rolls" ? De softul "optimizat" de pe Corvette ul testat de Autocar? samd.. A citit cineva link ul ala pe care l am pus? sau "nu se pune pentru ca zice ceva rau de GT-R" ?

Am unul la munca, asa, la 65 de ani si si a luat un GT-R acum cativa ani sa se simta si el pilot.. l a upgradat anul trecut (model 2013, si a ales alta.. culoare) dar l a vandut pana la urma, pana si el a realizat ca orice maimuta cu bani din Estul Europei devine mare pilot la volanul chestiei aleia (vezi Moscow Unlim pt faimoasele .. "curse"), probabil generatia 2020 o sa vina fara volan he he he ) , doar caramida de pus pe acceleratie si gata recordul !
Cel mai chel GT-R in Canada costa 109,230 + 13% taxe = 123,430 CAD (cam tot pe acolo in USD)
un 991 Turbo incepe la 169,200 + taxe = 191,196 deci daca Nismo o sa adauge cum se spune 50,000 in plus s a dus dracului si povestea cu raport /pret performanta.
Si sa nu uitam ca si scuipa franele pe Mosport dupa 2 ore de harjoana.. he he.. 1800 Kg.. tot 1800 de Kg sunt si dupa 2 ore .. de fapt nu, ca uneori intra in limp mode automat in iulie

Chiar, care le ati condus pe pista? Inca odata, pista, racing, nu 10 sec pe linie dreapta ha ha.. Eu am la activ, GT-R, Boxster (simplu inclusiv al meu si S multe generatii), 911 T, 993 Cabrio si Turbo, 964 RS, 996 (de toate inclusiv Turbo ul meu usor modificat) 997 (GT3, GT3 RS, Turbo, Turbo S, facelift si inainte, pasager in GT2, ceva ture lejere in Cup, cateva ture pasager in GT2RS cu Chief Driver cand mi am vazut viata defiland repede in 2A 2B, never again :P , 991 (Carrera, Carrera S, 4, 4S), 328 si 335 (2012), M3 (6 inline si cel actual V, M5 V10, C63, C63 Black, 350 Coupe, S6, S4, RS6 V10 (tare masina ha ha), Jag XJ12 (ala din 1992), Elise (Mk..3? cred..) si un Legacy GT break din 1998 hi hi
..si probabil altele de care am uitat. Pe Mosport (home base,yeah baby, Shannonville, Calabogie, Mont Tremblant. Adica nu deschid gura doar sa ma aflu in treaba, nu s pilot profi dar stiu ce i aia motorsport (asta lucrez, ca inginer). Daca condusul masinilor in discutie se rezuma la Playstation atunci nu e cazul sa dam foarte multe sfaturi altora. Pareri? are toate lumea .. e plina lumea de experti.

Acum vad ca brusc pe toti ii doare capul de cat de sigura e o Carrera GT, toti expertii gen "Adevarul" preiau informatii vechi traduse prost si expertii de tastatura trag concluziile ) Da, o masina cu celula de supravietuire din fibra de carbon chiar e naspa la siguranta, garantat s a dezmembrat la impact.. Flash News pt "experti", daca ai suficienta viteza mori de la soc fara sa se vada nimic din afara. E simplu creierul se loveste de craniu la f f multi G. Si esti gata, cu toate airbagurile din lume. E masina grea de condus Clar, nu e ... GT-R .. ha ha ) Ba e chiar opusul GT-R ului, de asta visez la asa ceva daca o sa castig la loterie. Hai, mana sus cine de aici vrea un GT-R contra unui Carrera GT, macar ma lamuresc si eu cine si cum aici .. scuze dar era prea zemos sa nu o spun he he.
L am vazut pe Paul Walker la un UCR PCA Monthly Social si era un tip super cool, nu s eu mare fan Fast and Furious, dar tipul nu avea fitze de Hollywood si chiar ii placeau masinile, pacat ca un om tanar a murit. Inainte sa spuneti ca erau parveniti, etc, mai studiati, dar nu din presa romaneasca :P
Tipul care conducea era pilot dar nu era geniul volanului, era mai mult un gentleman driver, pacat de el ca si el era tanar, dar cand faci prostii (street racing sau condus ca nebunul prin oras) poti sa ai si brevet de pilot, si masina super tare ca poti sa sfarsesti rau


GT-R, nu te mai obosii ca nu meriti atentie decat cand o sa mi arati (cum te rog de ani de zile) un timp independent care sa se apropie macar de ce declara Nissan, 5 sec sub, ba nu, uite, sunt generos, 10 secunde daca gasesti si esti tare ). Ba nu, orice Ring time independent sub 07:30. Ramane ? Am incheiat cu tine.
Pai sa o luam pe rand:

" Astia au recunoscut ca au folosit o masina care nu e stoc." - Astia cine!? Timpii in care masina nu a fost stoc si nu au video nu apar pe site-ul oficial http://nurburgringlaptimes.com/, apar doar pe fastestlaps.

Fanboysm dus la extrem de tine poate, timpi mai bun decat Porsche (si invers) au scos si reviste de prin toata lumea, mult din masini nefiind oferite special pentru test de Nissan. Deasemenea in majoritatea testelor 997 a fost mai rapid la drag, deci nu se pune problema unui surplus de putere al GTR-urilor din teste.

Alta desinformare a ta: "Si sa nu uitam ca si scuipa franele pe Mosport dupa 2 ore de harjoana.. he he.. 1800 Kg.. "

Nissan GT-R Nismo - 1670 kg (3674 lbs) +
2013 Porsche 911 Turbo S (991) - 1605 kg (3531 lbs) +

Sa inteleg ca alea 65 kg, sunt o mare problema.

Pe de alta parte, GT-R se cam bate cu Porsche 991 Turbo S, nu Turbo, iar Turbo S pleaca de la DOAR $ 206,600 in Canada si SUA MSRP $ 181,100 si in Germania 195.256,00 Euro, cu o echipare mai slaba ca a GT-R-ului.

Tot nu ne-ai lamurit cu intrebarea aia pusa de 10 ori si la care nu ai raspuns nicioadata, ce face Porsche 991 cu repartitia greutatii pe punti 42% front / 58% rear "INGINERULE" !?

Mai sunt fani Porsche, normal, dar mai simpatici, cu argumente corecte, mai receptivi, cu mintea mai deschisa, care nu abereaza atat doar pe PARERI PROPRII nedovedite si neargumentate.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-12-13, 18:24   #933
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Inainte sa spuneti ca erau parveniti, etc, mai studiati
Tu nu prea ai simtul umorului
aleks is offline   Reply With Quote
Old 06-12-13, 09:57   #934
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 06-12-13, 20:20   #935
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 07-12-13, 14:01   #936
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Se pare ca McLaren o sa redevina icoana supercarurilor si tare ma bucur, asteptam asta.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-12-13, 23:03   #937
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 18-12-13, 14:58   #938
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Poate e mai performant ca un CGT dar ... prezenta si sunetul aceluia ... sunt mult peste ce ne prezinta aici Porsche.
Sunt curios cum ar fi fost un CGT cu noile cutii DCT care sunt acum pe Porsche.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 19-12-13, 06:57   #939
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
Poate e mai performant ca un CGT dar ... prezenta si sunetul aceluia ... sunt mult peste ce ne prezinta aici Porsche.
Sunt curios cum ar fi fost un CGT cu noile cutii DCT care sunt acum pe Porsche.
Ai dreptate, cat de mult as aprecia nivelul uimitor de tehnologie si inginerie din 918 parca tot mai pur si mai relevant e un Carrera GT, pentru mine cel putin, prefer ceva mai pur si care cere mai mult de la pilot. 918 cred ca este urmasul legitim al 959 ului, care a fost tot un "laborator pe roti" care a anticipat tehnologia din urmatoarele generatii, cu performante uimitoare e drept pentru anii '80
Si as mai mentiona ceva, anvelopele din 2004 sunt net inferioare celor din 2014, daca incalti un Carrera GT cu Michelin urile noi, dezvoltate special pt asta, o sa vezi o evolutie fantastica, e si un articol pe undeva despre asta.
Asta nu insemana ca nu mi curge din gura daca o sa avem un 918 in showroom ..la primavara sper .. ..pana atunci ma "consolez" cu primul Huayra din Toronto, naked carbon fiber, livrat recent ..
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 20-12-13, 18:36   #940
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Pe Chris l-a impresionat …
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 20-12-13, 20:20   #941
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nu cred ca l-am mai vazut vreodata asa entuziasmat.

Last edited by Giully4u; 20-12-13 at 20:23.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 22-12-13, 11:36   #942
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nu a mai condus pana acum masina peste 150 de cai. E entuziasmat si el trebuie sa il intelegi
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 22-12-13, 17:28   #943
tache_mache

Stage 5
 
tache_mache's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Oficial se pare ca AMS are de munca sa fac un GTR sa bata noul record stabilt de Lamborghini & exelixis
tache_mache is offline   Reply With Quote
Old 22-12-13, 19:25   #944
turb0

Stage 5
 
turb0's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of:
[Echipa de sprijin]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by tache_mache View Post
Oficial se pare ca AMS are de munca sa fac un GTR sa bata noul record stabilt de Lamborghini & exelixis
lamborghini&exelisis, un filmulet,ceva ?
turb0 is offline   Reply With Quote
Old 22-12-13, 21:54   #945
tache_mache

Stage 5
 
tache_mache's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater
tache_mache is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -