VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
26-01-14, 18:57
|
#976
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by 993turbo
Prietene las o moale cu "hater"u, ce nu e clar aici, e un FAPT, s a sesizat o organizatie federala ca Nissan abureste prea mult consumatorii. Ce dracu, acum negam realitatea? si reflecta atitudinea tipica Nissan, de asta e pusa aici..sau tu crezi in lapte si miere doar din partea Nissan? atunci tu esti cel nerealist.
Si chiar stiu mai multe despre timpii P1 pentru ca lucrez pentru Pfaff Tuning/ Motorsport care are sediul in aceeasi cladire cu ..Pfaff McLaren )
Si stiu deja unde e P1 ca timp, chiar daca e semioficial doar. Da, e mai rapid decat 918 pe piste scurte sau segmente de pe Ring (big surprise, power to weight ratio, nu ?), dar topicul parca era Nissan aici, ca tot iti place sa vb de offtopic, nu ? Si sa stii ca apreciez McLaren enorm, imi doresc unul chiar, nu stiu de unde tragi tu concluzii de astea.. uite aici poza din showroom ul nostru dimineata asta, sa nu zici ca aberez, singurul 12MC GT Sprint in North America .. na, asta e masina de track! nu caramida aia pe roti care e mai inalta si mai grea odata si jumatate.. cu "Nismo pack" cu tot. Si da, o sa avem un P1 de la fabrica pt CIAS 2014 in 14 Februarie, dar se spune prin management ca nu o sa ne lase sa l incercam pe pista..
Eu le am condus pe Mosport, inclusiv GT-R ul (2011 si 2013), tu ? Si conduc zilnic un 996 Turbo (masina personala) cu ceva surprize sub aspectul exterior stock. Tu ? Pe ce experienta te bazezi ?
Incep sa cred ca experienta ta auto se reduce la ce auzi pe internet, ce mare rahat e Nismo asta? schimba legile fizicii ? curbeaza lumina? fizica ne-newtoniana? Nu uita ca vb cu un inginer aici, care sta cu nasul in supercar uri si race cars zilnic.
Oricine sustine ca un GT-R poate sa atinga nivelul unei masini de curse pure sau a unui hypercar super usor, cu superaerodinamica si cu megapower pe Ring e pur si simplu idiot. Nu e loc de intors. I-DI-OT. Sau un fanboy trist care traieste prin PlayStation. Si daca spui adevarul cuiva, fapte concrete, esti .. "hater" ? ma faci sa rad.. pacat, aveam impresie mai buna despre tine. Ai citit link urile puse in posturile mele anterioare? Eu citesc si ce mi scriu cei cu pareri diferite. Sau daca e ceva rau de GT-R nu se pune? Lumineaza ma.
Chris Harris a avut un articol despre bullshitu cu GT-R (comparatie cu un 997 GT2) pe Ring, acelasi pilot, aceeasi zi, aceeasi vreme) cu multi ani in urma. Si e unul dintre putinii jurnalisti care stiu sa conduca cu adevarat pe pista. Nu la nivel profesional, dar mai bine ca maimutele de ziaristi de la 99% din revistele auto. Clarkson inclus, numai fumez "timpii de pista Top Gear" din gradinita.. Toate testele facute de amatori de genul asta au scos timpi aproape identici cu Turbo/GT3/GT2 etc pe majoritatea circuitelor, plus minus timpi infimi. Dar nu, vine Nissan si pune un sticker pe GT-R si mai da jos 20 s ..hilar, trist insa ca inghit toti "expertii" de tastatura fazele astea. E in sangele lor sa o arda in minciuni, se stioe de la prima generatie de GT-R care vezi Doamne a fost prima masina "de serie" care a coborat sub 8 min pe Ring ) Si stie toata lumea ce a iesit la iveala dupa. Hai sa o lasam mai moale, ok ? Fiecare alege ce i place. Dar nu mi baga pe gat BS si asteapta te sa inghit zambind. Ba chiar sa mi dea cineva lectii pe baza de aberatii. Nope, not gonna happen.
Acum intrebare separata pt moderatori, toate noutatile si masinile noi trebuie postate doar sub topicul asta? Eu m am saturat sa vb de toate aici, doar pentru ca topicul se numeste "vs restul" nu cred ca TOT ce se posteaza pe 4tuning trebuie inclus aici, nu ? zic si eu, nu dau cu bata, asa am vazut pe alte forumuri ..
|
Eu te-am intrebat de 1000 de ori ce face Porsche 911 cu repartitia greutatii pe punti, apropo ca te legi de greutatea GTR-ului.
Ce mai zici de M3 CSL care a batut masini cu raport mult mai bun cp/kg!?
Nu cumva performantele astea depind si de alte elemente fizice si mecanice care sunt departe de puterea ta de intelegere!?
997 GT2 este fara discutii o masina superioara pe pista GT-R-ului din multe puncte de vedere, nu este de mirare ca Chriss Harris il considera superior, dar si costa de 2x si ceva cat un GT-R!
GT-R nu e masina supersport suprema in general, este masina supersport suprema pret/performanta.
P.S.
Porsche 996 Turbo este un cotet de masina la pretul de nou, zgomote de plastice interior, stabilitatea groaznica in curbe, etc.., asa ca nu poti sa te lauzi decat cu numele de Porsche!
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
27-01-14, 05:44
|
#977
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 408
Member of: [Honda]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
urmaresc de ceva timp cursele Super GT series . Cursele sunt foarte interesante la GT300 in sezonul 2013 avand multe din bradurile europene GT3 ( porsche 997 ,911 GT3-R , McLaren MP4-12C , MB SLS AMG , Lamborghinii Gallardo , Audi R8 LMS ultra, Aston Martin V12 , Ferrari 458 italia , BMW Z4 etc ) care se bat cu bradurile japoneze Nissan GTR , Honda CR-Z , Toyota Prius , Subaru BRZ.
La GT500 doar branduri japoneze : Nissan GTR , Lexus SC430 si Honda HSV-010.
Dueluri vechi dintre porsche si nissan , campionate impartite in ele din 94 incoace ( 4 porsche - 16 nissan la piloti , 6 porsche - 13 nissan la echipe ... restul fiind impartite intre toyota/lexus honda, mazda , Viper, McLaren)
GT300 2013 fuji speedway.
https://www.youtube.com/watch?v=aO88pDbckDY
__________________
“If Honda does not race there is no Honda.” by Soichiro Honda
Last edited by Vali_lj; 27-01-14 at 05:47.
|
|
|
27-01-14, 08:59
|
#979
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
De ce ti se pare tie ca restul sunt mincinoase? 458 italia e mincinoasa pt ca e scumpa?
Cu pretul iei exclusivitate.
|
|
|
27-01-14, 23:12
|
#980
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by Giully4u
De ce ti se pare tie ca restul sunt mincinoase? 458 italia e mincinoasa pt ca e scumpa?
Cu pretul iei exclusivitate.
|
Nu, in nicun caz nu ma refeream la 458 Italia. Poate 360 Modena, 430 erau supraevaluate, dar nu e cazul lui 458.
Mai mult ma refer la un Porsche 991 4s cu un motor aspirat de 380 CP care fara optiuni trece de 120k de Euro, cu ceva optiuni sare de 150k de euro.
La fel de mult ma refer si la Audi R8!
|
|
|
29-01-14, 08:11
|
#981
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Inca o surpriza placuta made by Nissan!
"trei cilindri si o capacitate de numai 1.5 litri, acesta poate livra celui aflat la volan nu mai putin de 400 cai putere si 380 Newton-Metri!"
"acelasi propulsor pe benzina mai fascineaza si prin dimensiunile sale compacte, unitatea masurand doar 500 de milimetri in inaltime, 400 de milimetri in lungime si, nu in ultimul rand, 200 de milimetri in latime. O alta caracteristica remarcabila a acestei motorizari turbo, ce poarta numele de cod DIG-T R, este greutatea sa extrem de scazuta: aproximativ 40 de kilograme, detaliu ce-i confera un raport putere / masa mai bun decat cel al unui motor ce echipeaza un monopost din Formula 1!"
"Asadar, acestea fiind spuse, concluzia este cat se poate de clara: noul Nissan ZEOD RC este unul dintre cele mai impresionante modele care a luat parte vreodata la Cursa de 24 de Ore de la Le Mans, prototipul japonez oferind de asemenea si o viziune asupra a cum ar putea arata automobilele sport in viitor."
Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: https://www.4tuning.ro/inovatii-auto/...-kg-21411.html
|
|
|
29-01-14, 09:06
|
#982
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Exercitiu tehnic. Pana ajunge pe masini de serie... mai e mult.
|
|
|
29-01-14, 21:14
|
#983
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of: [2 Roti] [4Rally] [BMW]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Parca si cei de la Lotus aveau un proiect cu un motor de 1.5 si 480cp
|
|
|
29-01-14, 21:34
|
#984
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Sa nu uitam nici de 1.6-le cu turbo si compresor de pe Jaguar C-X75 Concept, care se lauda cu peste 500 CP la 10.000 rpm!
|
|
|
30-01-14, 00:32
|
#985
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Sa nu uitati ca nu vorbim numai de cp scosi la aceasta capacitate, vorbim si de o greutate foarte mica si dimiensiuni foarte mici (chiar si pentru capacitatea lui)!
|
|
|
31-01-14, 17:15
|
#986
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
|
|
|
31-01-14, 20:15
|
#987
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by GTR
Sa nu uitati ca nu vorbim numai de cp scosi la aceasta capacitate, vorbim si de o greutate foarte mica si dimiensiuni foarte mici (chiar si pentru capacitatea lui)!
|
Parca erau pomeniti vreo 40kg....
|
|
|
01-02-14, 00:21
|
#988
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by 300zxtt
Parca erau pomeniti vreo 40kg....
|
500 de milimetri in inaltime, 400 de milimetri in lungime si, nu in ultimul rand, 200 de milimetri in latime, aproximativ 40 de kilograme
|
|
|
02-02-14, 15:18
|
#989
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Interesant videoul, mai ales ca nu toti ne permitem masini noi. Si baietii puncteaza bine pe modele in arii ca transmisie, directie, costuri etc. Chiar daca as avea cascaval, as prefera sa astept 2,3 ani sa scada pretul la un model nou. Oricum, un GT-R de 3 ani isi pastreaza inca f. bine valoarea, gasesti pe la 60,70 de mii de euro, cam scump, eu nu mi-as permite, desi e un pret cat de cat corect pt ce poate masina.
|
|
|
04-02-14, 08:00
|
#990
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by UNLORD
Interesant videoul, mai ales ca nu toti ne permitem masini noi. Si baietii puncteaza bine pe modele in arii ca transmisie, directie, costuri etc. Chiar daca as avea cascaval, as prefera sa astept 2,3 ani sa scada pretul la un model nou. Oricum, un GT-R de 3 ani isi pastreaza inca f. bine valoarea, gasesti pe la 60,70 de mii de euro, cam scump, eu nu mi-as permite, desi e un pret cat de cat corect pt ce poate masina.
|
aaa, nu. GT3RS tot de 3 ani, la acelasi pret. sau 911 Turbo/S, tot de 3 ani. Sau un GT2 2008 cu 6,350 miles ? daca tot vrem sa conducem noi, ca barbatii, nu computerul ? GT-R second cu 100.000 $ ? nu merci ..prea multe alte optiuni mai bune, si nici nu am pomenit de Corvette, alea s la un sfert de pret la second .. ) sau la naiba, un M3! C63! RS5! la banii aia ..
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
|
|
|
|
|