Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 16-02-14, 22:06   #1051
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
Raport pret / performanta / anti prost / anti talent , da este cel mai cel.
Faptul ca mai pun cate un filmulet in care este incins de alta marca nu inseamna ca neg performantele lui , intelegi ? Sau trebuie sa fac un desen ?

Topicul asta nu mai este demult strict vs raport pret/performanta

Eu am deschis acest Thread cu urmatorul prim post:

"M-am gandit ca a aparut de ceva timp si merita un topic separat.

Consider ca la ora actuala este cel mai bun compromis pret/performanta.

As prefera sa sarim peste problemele primelor modele si aberatii gen chinezarie, etc.."

Deci in fraza aia din mijloc scrie asa:

"Consider ca la ora actuala este cel mai bun compromis pret/performanta."

Acum sa revenim la aberatiile tale.

Tu-mi pui un clip in care un Audi R8 UR bate un GT-R.

Totul ok!

Urmeaz eu si pun preturile, aratand ca R8-ul din clip este cu ~60% mai scump decat GT-R-ul din clip.

Deci exact arat ca un R8-ul care bate greu GT-R-ul este MULT mai scump, nimic altceva! Nu am comentat cursa, nu am comentat nimic altceva, decat am respectat intocmai subiectul topicului, anume "cel mai bun compromis pret/performanta".

Ce raspunzi tu!!!!!!!!!!!!!!!???????????????

""Imi place cum intorci placa atunci cand performanta nu este in favoarea lui.""

Te rog forteaza-ti creierasul si spune-ne, CE PLACA AM INTORS!? Am mintit cu ceva, am comentat eu cursa, ca nu inteleg/intelegem!?

Si Porsche 991 Turbo S si chiar si 997.2 Turbo S fac din mers GT-R-ul la drag (ambele stoc), nu am negat niciodata asta, dar diferenta de pret (CA DOAR SI DE ASTA ESTE VORBA) este enorma.

Este ca si cum ti-as arata eu tie acum un clip in care un RS3 bate un Leon Cupra si tu ai pune preturile cu diferenta enorma de bani dintre ele si ghici ce ti-as raspunde eu!?:

"Imi place cum intorci placa atunci cand performanta nu este in favoarea lui."

Nu vreau sa ma gandesc cum ai considera tu raspunsul meu!? )))))))))

Adica, nu conteaa domne ca, costa cu 60% mai mult, nu vezi ca-l face! DING!!!!

Deci nu esti HATER!?

Eu nu sunt nici macar fanboy GT-R! Daca maine scoate orice marca, Porsche, BMW, KIA, sau oricine, o masina cu performantele GT-R-ului si la ~ acelasi pret, as fi primul care ar remarca si lauda masina respectiva!

M-as bucura enorm sa-l bata Z06-ele nou, tinand cont ca sunt cam in aceeasi liga de pret si clar este si mai frumos.

Asa ca te rog eu, da-mi un exeplu de masina care se bate cu GT-R-ul cot la cot si este la ~acelasi pret, nu cu 60% mai scumpa, si o sa-ti pun poza in rama!

Apreciez si ma bucur si pentru clipul pus de tine si foarte bine ca l-ai pus, chiar este foarte bun, dar este absurd sa comentezi ca am pus preturile celor doua masini!
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 16-02-14 at 22:15.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 16-02-14, 22:08   #1052
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Vezi ca faci niste confuzii grave, nu cu mine ai purtat discutia cu r8`ul

PS: Nu faceam referire la tine neaparat, pt ca desi esti putin subiectiv, ai si argumente sa iti sustii afirmatiile.

Last edited by Giully4u; 16-02-14 at 22:13.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 16-02-14, 22:17   #1053
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Vezi ca faci niste confuzii grave, nu cu mine ai purtat discutia cu r8`ul

PS: Nu faceam referire la tine neaparat, pt ca desi esti putin subiectiv, ai si argumente sa iti sustii afirmatiile.
Merci, scuze.

Oricum, o mica parte din el e valabila si pentru tine! :P

Adica, sa intelegi mai bine ca nu sunt fanboy-ul unei masini sau unui brand, indiferent ac vorbim de masini sau alta categorie de produs.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 16-02-14, 22:24   #1054
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Am observat ca ne-ai amestecat pe acolo prin post pe mine si pe shadowro.

PS. Prefer oricand un gt-r unui corvette, pentru ca din seria 4x4 si pentru ca japonez. Fara misto.
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 16-02-14, 22:32   #1055
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
Am observat ca ne-ai amestecat pe acolo prin post pe mine si pe shadowro.

PS. Prefer oricand un gt-r unui corvette, pentru ca din seria 4x4 si pentru ca japonez. Fara misto.
Partea cu 4x4 este subiectiva. GT-R a scos recordurile de drag cu tractiune spate (cei ami buni 2 timpi)!

Altfel, cel putin varianta actuala de Corvette nu are treaba cu varianta anterioara, adica chiar si cu sistemele de asistare scoase este usor de controlat la limita, ceea ce la varianta anterioara era o amre provocare.

4X4 are avantaje si dezavantaje, 4x4 fiind mai sigur si mai bun pe tractiune, spatele fiind mai fun. Nu pot sa spun ca prefer sau detest una din ele.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 16-02-14, 22:35   #1056
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

OMEGA: The History & Future of the Flagship Alpha GT-R

GTR is offline   Reply With Quote
Old 16-02-14, 22:37   #1057
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Meh... Pe mine ma lasa rece performantele scoase in conditii ideale, cu drag radials si pista cu lipici si etc. E vorba de performanta medie in toate conditiile, si desi caucioacele au evoluat incat sa permita timpi 0-100 de 3.xx pe tractiune spate, in viata de zi cu zi o sa manance bataie grav de la un 4x4
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 16-02-14, 23:03   #1058
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Mie imi place cand vine lume, se uita la un clip cu un GT-R special modificat pentru DRAG si apoi cumenteaza cu "...sa il vad cum se descurca pe circuit..."
Pai masina aia nu mai are nici o treaba cu circuitul, daca ea a fost facuta pentru linie dreapta...wtf e asa greu de priceput.
Si mi se pare corect sa faci versus stock vs stock....nu stock supercar vs 1800hp GT-R...ca ala nu mai e relevant.
Totusi, hai sa il comparam mai intai cu segmentul sau, iar daca reuseste sa bata tot, si sa urce la timpi de supercar, tot respectul...acolo sta toata faima.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 17-02-14, 00:10   #1059
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Mie imi place cand vine lume, se uita la un clip cu un GT-R special modificat pentru DRAG si apoi cumenteaza cu "...sa il vad cum se descurca pe circuit..."
Pai masina aia nu mai are nici o treaba cu circuitul, daca ea a fost facuta pentru linie dreapta...wtf e asa greu de priceput.
Si mi se pare corect sa faci versus stock vs stock....nu stock supercar vs 1800hp GT-R...ca ala nu mai e relevant.
Totusi, hai sa il comparam mai intai cu segmentul sau, iar daca reuseste sa bata tot, si sa urce la timpi de supercar, tot respectul...acolo sta toata faima.
Pai sunt 2 discutii distincte, dar abea de la un punct incolo.

GT-R-ul are perfomante deosebite pe pista si la drag, incadrandu-se stoc in clasa supercar, departe de a fi cel mai bun, dar e si el acolo.

Deci GT-R este o masina care pana la o limita (800-1000 CP parerea mea), este o masina exceptionala de drag, pista si utilizare cotidiana, asa ca de ce sa nu luam in seama si tuningul, daca potentialul ei iti ofera aceste avantaje!?

Si " stock supercar vs 1800hp GT-R...ca ala nu mai e relevant." adevarat, dar stock supercar vs 800-1000hp GT-R este foarte relevant, pentru ca un GT-R de 800-1000CP bate multe supercaruri cam in toate conditile, ramanand in continuare o masina mai ieftina si buna in toate conditile.

Last edited by GTR; 17-02-14 at 00:16.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-02-14, 00:49   #1060
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Pai si un Charger din `69 cu 1200 de cai, pe pista de drag, distruge orice supercar...dar ce relevanta are?
Si Agera R o poti face de n`spe mii de cai, si nu o mai ajunge nici dracu la drag....dar iarasi...ce relevanta ar avea?
Aaa...ca are un motor super potent, foarte fiabil la capitolul tuning, si niste calculatoare foarte capabile, si rezista cu brio unor cresteri de putere duble, chiar triple, si asta e adevarat....insa aici este cu totul alta mancare de peste.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 17-02-14, 09:02   #1061
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Draga domnule GTR.
Este clar ca suferi de un sindrom de superioritate.
Am mai pus pana acum N filme in care GTR ia bataie de la alte masini similare ca si putere pentru ca pentru o perioada de timp a existat o incertitudine in ceea ce priveste cea mai buna masina de curse la "dat din mers". Cu alte cuvinte masinile AMS mergeau , in timp ce altele .. ardeau.
Acum daca imi aduc bine aminte , am pus si filme cand UGR pierdea si lua foc ... ( aviz 300zx ) .
Acum sunt hater sau fanboy ? Bai baieti ... ce dracu ma ?
Dupa ce am pus filmul cu r8 , nu ai putut sa contesti performantele ... pentru ca .. na .. sunt acolo. Dar ai facut next best thing , ai adus in discutie pretul.
De ce ?
Ti se pare ca am pus un film cu interiorul masinii , ride confort si calitatea materialelor de la interior ?

Pretul unui R8 este mai mare decat al unui GTR pentru ca e mai multa masina la banii aia. Nu auzi transmisia pocnind si suierand , nu suferi plasticele de calitate slaba ( pentru o masina de 100k ) si bordul cu design infect.

Deci faptul ca e mai multa masina decat GTR este clar , acum ramane la latitudinea cumparatorilor daca e mai multa masina in valoare de un extra 100k.

Imi place cum analizezi tu toate replicile mele , si nu numai , factual ... cu fiecare fraza scoasa din context.
Poate am fost prea subtil pentru tine. Cred ca acum am sa te tratez in continuare diferit , putin robotizat.

Pentru 300zx ... sunt atat de hater incat daca as avea bani mi-as lua un GTR datorita raportului pret/performanta imbatabil. De aia am si un CRX turbo ... ca sunt hater .. nu pentru ca urmez principiu pret/performanta ( poate chiar si fiabilitate avand in vedere ca masina si motorul e din generatia in care se faceau masini , nu cutii cu 4 roti si termen de expirare )

O zi buna in continuare.
__________________
Honda
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 17-02-14, 14:18   #1062
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post
Draga domnule GTR.
Este clar ca suferi de un sindrom de superioritate.
Am mai pus pana acum N filme in care GTR ia bataie de la alte masini similare ca si putere pentru ca pentru o perioada de timp a existat o incertitudine in ceea ce priveste cea mai buna masina de curse la "dat din mers". Cu alte cuvinte masinile AMS mergeau , in timp ce altele .. ardeau.
Acum daca imi aduc bine aminte , am pus si filme cand UGR pierdea si lua foc ... ( aviz 300zx ) .
Acum sunt hater sau fanboy ? Bai baieti ... ce dracu ma ?
Dupa ce am pus filmul cu r8 , nu ai putut sa contesti performantele ... pentru ca .. na .. sunt acolo. Dar ai facut next best thing , ai adus in discutie pretul.
De ce ?
Ti se pare ca am pus un film cu interiorul masinii , ride confort si calitatea materialelor de la interior ?

Pretul unui R8 este mai mare decat al unui GTR pentru ca e mai multa masina la banii aia. Nu auzi transmisia pocnind si suierand , nu suferi plasticele de calitate slaba ( pentru o masina de 100k ) si bordul cu design infect.

Deci faptul ca e mai multa masina decat GTR este clar , acum ramane la latitudinea cumparatorilor daca e mai multa masina in valoare de un extra 100k.

Imi place cum analizezi tu toate replicile mele , si nu numai , factual ... cu fiecare fraza scoasa din context.
Poate am fost prea subtil pentru tine. Cred ca acum am sa te tratez in continuare diferit , putin robotizat.

Pentru 300zx ... sunt atat de hater incat daca as avea bani mi-as lua un GTR datorita raportului pret/performanta imbatabil. De aia am si un CRX turbo ... ca sunt hater .. nu pentru ca urmez principiu pret/performanta ( poate chiar si fiabilitate avand in vedere ca masina si motorul e din generatia in care se faceau masini , nu cutii cu 4 roti si termen de expirare )

O zi buna in continuare.
Oare de ce am adus in discutie pretul?

Nu oare pentru faptul ca vs este pret/performanta!?



Tu te-ai suit in viata ta intr-un GT-R?

Real are multa piele in varianta standard (piele mai multa decat la un 911 standard, la care pielea mai multa ai contra cost) si TOATE MATERIALELE de calitate, diferenta existand doar la finetea designului, avnd un plansa de bord cu un aspect mai dur (dar care mie-mi place). Legat de pocnituri in transmisie, eu nu le-am auzit la GT-R de +800 cp.

Parerea mea este ca designul este o chestie subiectiva, preferand sa raman la capitoul pret/performanta, etc., dar mai putin design.

Eu personal nu as da niciodata 100k de euro in plus pe un R8 (cu butoane si navigatie de VW/A4) si cu 2 locuri mai putin, si culmea, nu as alege R8-ul nici daca ar fi la aceeasi bani cu GT-R -ul. Daca vb. de Porsche, Lamborghini, Ferrari, etc., este altceva, dar nu R8.

Si te mai intreb inca odata, ca eviti raspunsul unei intrebari banale, dar tu ai spus asta:
""Imi place cum intorci placa atunci cand performanta nu este in favoarea lui.""

Cu ce am intors placa!? E a 3-a oara cand te intreb si ai evitat de fiecare data raspunsul! E prea subtila pentru tine!? :P


Nu este vorba ca "sufar de superioaritate", dar eu chiar justific ceea ce spun, in cazul de fata vorbim de 2 masini cu performante apropiate si diferenta enorma de pret, acesta este subiectul Thread-ului, iar tu ma certi ca am mentionat asta (pretul, nimic altceva). Foarte tare!

Altfel, masina ta imi place foarte mult, sunt fost posesor si fan al generatiilor vechi de Honda!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-02-14, 15:23   #1063
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by shadowro View Post

Pretul unui R8 este mai mare decat al unui GTR pentru ca e mai multa masina la banii aia. Nu auzi transmisia pocnind si suierand , nu suferi plasticele de calitate slaba ( pentru o masina de 100k ) si bordul cu design infect.
Din cele 50 de Nissan GT-R pe care le-ai detinut, toate au avut aceasta problema cu transmisia?... vezi ca se rezolva cu unguent pentru hemoroizi...iti dai tu si nu se mai aude nimic in masina.
Acum hai sa fim seriosi, nu cred ca firmele de tuning, aleg GT-R sa il duca la 1800 de cai, doar pentru ca, costa mai putin decat R8 cu cateva zeci de mii de euro.
Daca era asa rezistent si megapotent R8, pana acum il vedeai in toate topurile de timpi pe sfertul de mila....ca doar vorba ta...nu bate nu troncane.
Plus ca e AWD...deci...same as GT-R.
Nu sunt GT-R fanboy, ci doar cred ca o sa fie la fel de memorabil ca si Supra....care asa plina de plstic cum e, cand opreste langa tine la semafor, te uzi de faci scaunul fleasca.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 17-02-14, 16:50   #1064
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

@JDV : Am o intrebare pentru tine ... in toate loganurile in care te-ai suit si au facut stanga / dreapta ... sau rasturnat ? Nu ? Inseamna ca ai citit pe undeva. Pentru linistea ta sufleteasca am sa mentionez ca probleme cu hemoroizii nu am .. dar ma simt flatat de interesul aratat

Nu stiu cum sa iti explic .. dar .. da. Motivul pentru care nu vezi foarte multe R8 de 1800 de cai este pentru ca este dupa "calculele" domnului GTR cam de 2 ori mai scump decat un GTR. Iar cand un GTR costa cca 100k ... multi numesc aia o suma "frumusica", "mare" , "decenta".

Probabil ca altii ca si mine , nu considera masina de 2 ori mai putin masina decat un R8 , motiv pentru care prefera aceasta varianta, care cu mici interventii poate fi facuta foarte rapida.

@GTR :
Simplu. Noi ... sau cel putin eu , pana acum nu am adus in calcul pretul pentru ca eu, am aratat doar performantele prin ce filme am postat. Motiv pentru care eu, am considerat aducerea pretului in discutie o "intoarcere a placii".
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 17-02-14, 18:32   #1065
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

pe audi/nissan . co.uk gasim asa:

Audi R8
Pret de plecare:
Manual 92.000
S-Tronic 94.900 (cu tva, fara tva 79.000)
4.2 cmc FSI
430 Nm/4500rpm
430 bhp
0-60 : 4.3s (3.6s in versiunea 5.2FSI V10 )
Greutate 1585 kg
Top Speed: 188 mph


Nissan GT-R
Pret de plecare 77.995 (tva inclus, fara tva 64.000)
3.8 cmc VR38DETT
1740 kg
632 Nm/3200rpm
550 hp/ 6400rpm
0-60 : 2.7s
Top Speed 196 mph

Deci in concluzie...Nissan GT-R, cu un motor mai mic, greutate mai mare si pret mai mic, tot scoate performante mai bune decat R8, cu motor motor mai mare, greutate mai mica, si pret mai mare.
R8, in V10 PLUS nu scoate 0-60 mai putin decat GT-R, iar la viteza se duce cu 1mph mai mult decat Nissanul.

Deci....incheiem si noi discutia asta cu R8?....si nu va mai luati de interior, ca majoritatea (inclusiv eu) nu ati stat nici in GT-R nici in R8 ca sa va dati cu parerea. Plus ca este vorba de gusturile fiecaruia, nu un standard ce trebuie indeplinit, sau care ar afecta performanta....deci...
JDV is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -