Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 07-02-13, 10:06   #751
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

ZR1 pulls hard from 20mph vs R35 GTR

https://www.youtube.com/watch?v=qB91ZtXqu1Q
.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 07-02-13, 10:20   #752
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Car and Driver: Tested : 1400 Horsepower AMS Performance Alpha 12 Nissan GT-R

https://www.youtube.com/watch?v=m7GJWyCB0MA
.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-02-13, 10:59   #753
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nu exista masina de puterea aia , reliable in sensul uzual.
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 06:59   #754
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Hai ma, iar incepi !? )))))


Cand o sa scoata 991 Turbo timp la fel sau chiar mai bun, o sa mai vi sa zici ca sunt SF?

Abea te astept! ))

Nu de alta, dar eu sunt sigur ca 991 Turbo o sa bata timpul asta.
O sa scoata timp mai bun decat 911 Turbo anterior, daca o sa aiba 100 de kg mai putin, curba de cuplu mai buna, putere mai mare si setari mai agresive la trenul de rulare/cutie/anvelpe/ etc etc etc ... GT-R imbunatateste tot timpul performanta cu niste schimbari cosmetice, care in primul rand nu i schimba greutatea de station wagon de familie in mod semnificativ, stiu ca tu nu vrei sa accepti chestii evidente pt ca asta e cea mai tare masina din lume, dar nu toti gandesc ca tine.
Si nu inteleg ce relevanta are un timp scos pe linie dreapta de masini extrem modificate relativ la un timp pe Ring scos de o masina care se afirma "de serie". Am pierdut sirul de cate ori ai venit cu "explicatii" deastea pe langa, serios acum, o lasi moarta macar dupa ce trece hype ul cu Nissan ul asta? Asa in cativa ani ? Putem gasi alta referinta absoluta inafara de atotputernicul, mirobolantul, absolutul, de neintrecutul..si hai ca ma plictisesc, inlocuiesti tu restul, ca sunt pline revistele de redactori extaziati de Godzila ) Uita te la lungimea thread ului, devine ridicol, masini cu adevarat speciale capata 1-2 pagini, in schimb GT-R ul este The Second Coming pt unii ) ..ma lasi ?
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 11:54   #755
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Uita te la lungimea thread ului, devine ridicol, masini cu adevarat speciale capata 1-2 pagini, in schimb GT-R ul este The Second Coming pt unii ) ..ma lasi ?
Probabil are fani mai infocati decat alte modele
aleks is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 12:18   #756
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
GT-R imbunatateste tot timpul performanta cu niste schimbari cosmetice, care in primul rand nu i schimba greutatea de station wagon de familie in mod semnificativ, stiu ca tu nu vrei sa accepti chestii evidente pt ca asta e cea mai tare masina din lume.
La banii ei, este cam cel mai bun deal ... de ce nu spui tu care e cea mai tare atunci ? Asta cu "imbunatateste tot timpul performanta cu niste schimbari COSMETICE" m-a facut sa rad. Pana la urma ce e rau in faptul ca imbunatesc masina de la an la an ? Bravo Lor! Legat de masa de station wagon, masina e mare la dimensiuni, are 4 locuri comfortabile in masina (mai indica-mi masini care au 4 locuri si asemenea performante), eu zic ca e f. ok la masa pe care o are, de exemplu un RS5 e mai greu cu ~ 100 de kg, deci stai linistit ca nu e atata de rusinos.

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
O lasi moarta macar dupa ce trece hype ul cu Nissan ul asta? Asa in cativa ani ? Putem gasi alta referinta absoluta inafara de atotputernicul, mirobolantul, absolutul, de neintrecutul..si hai ca ma plictisesc, inlocuiesti tu restul, ca sunt pline revistele de redactori extaziati de Godzila ) Uita te la lungimea thread ului, devine ridicol, masini cu adevarat speciale capata 1-2 pagini, in schimb GT-R ul este The Second Coming pt unii ) ..ma lasi ?
Esti genul de gica contra care vrea doar sa desfinteze fara argumente (probabil singurul tau argument e ca esti posesor de Porsche) un lucru care e super ok ... e simplu, nu mai intra pe tread-ul asta, daca te doare asa tare , mai ales ca toata lumea iti cunoaste parerea si aversiunea (mai mult afectiva) fata de produsul japonez.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 13:42   #757
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
O sa scoata timp mai bun decat 911 Turbo anterior, daca o sa aiba 100 de kg mai putin, curba de cuplu mai buna, putere mai mare si setari mai agresive la trenul de rulare/cutie/anvelpe/ etc etc etc ... GT-R imbunatateste tot timpul performanta cu niste schimbari cosmetice, care in primul rand nu i schimba greutatea de station wagon de familie in mod semnificativ, stiu ca tu nu vrei sa accepti chestii evidente pt ca asta e cea mai tare masina din lume, dar nu toti gandesc ca tine.
Si nu inteleg ce relevanta are un timp scos pe linie dreapta de masini extrem modificate relativ la un timp pe Ring scos de o masina care se afirma "de serie". Am pierdut sirul de cate ori ai venit cu "explicatii" deastea pe langa, serios acum, o lasi moarta macar dupa ce trece hype ul cu Nissan ul asta? Asa in cativa ani ? Putem gasi alta referinta absoluta inafara de atotputernicul, mirobolantul, absolutul, de neintrecutul..si hai ca ma plictisesc, inlocuiesti tu restul, ca sunt pline revistele de redactori extaziati de Godzila ) Uita te la lungimea thread ului, devine ridicol, masini cu adevarat speciale capata 1-2 pagini, in schimb GT-R ul este The Second Coming pt unii ) ..ma lasi ?
Iar ai venit sa aberezi pe aici? )))

1. cand am negat eu greutatea????? - aberezi
2. raport pret/performanta este inca imbatabil GT-R-ul.- ai uitat
3. de la 480 cp la 550 cp, upgrade-ul defrane, upgrade-ul de amortizoare, etc. - sunt schimbari cosmetice? )) - esti bun! )
4. La Porsche 991 au mai umblat la raportul greutatii pe punti "iar omiti esentialul", au un sistem 4x4 mult mai bun si mai inteligent, etc.- uiti sa specifici ce era mai important, halal specialist esti
5. Nu mai abera si mai fa o pauza de cateva saptamani, ca bine ai facut cu ultima.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 19:09   #758
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 01:52   #759
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

E bine si normal.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 07:42   #760
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Mai..GT-R .. ca era sa ti spun altceva..masora ti tonul te rog ca nu ne tragem de sireturi aici, am trecut amandoi de 14 ani, si daca moderatorii te cred prea fioros pe mine nu ma dai cu rotile in sus cu vasta ta cultura auto.. Cand o sa ajungi mataluta sa ma inveti pe mine despre masini si racing o sa zboare purcei roz pe cer..auzi, vrea sa ma invete unul care sustine ca AWD e mai bun pe pista..sau ca raportul putere/greutate nu e important fata de "vrajitoriile" mirobolantilor ingineri japonezi la care fizica Newtoniana nu se aplica .. hai ca esti patetic deja.
Cu tine am incheiat discutiile, revin o doar cand raspunzi la intrebarea aia de care te eschivezi si tu si altii de luni de zile..arata mi un timp independent, unul singur, care sa confirme timpul pe Ring al minunatiei asteia japoneze.
Punct.

UNLORD, aveam o parere mai buna despre tine..ce i cu copilarismele astea "La banii ei, este cam cel mai bun deal" ..pai sunt stiva, le am si enumerat pe undeva pe o pagina anterioara. Cand spuneam pe undeva ca un Golf 1 GTI ii da clasa la feeling de condus GT-R ului toti copii care nici macar nu au condus asa ceva se hlizeau..chiar vrei sa te bag la un loc cu ei? pacat ..ah, si toti producatorii auto isi imbunatatesc modelele de la an la an..de la Dacia la Pagani, ce surpriza.. Aversiunea mea e fata de hype ul asta de balon cu aer cald fara substanta in spate, masina in sine e buna, e chiar cu performante de supercar chiar daca ii lipsesc altele (suflet de exemplu). Inteleg ca e tentanta pt cei care vin de la 0 in lumea auto si vor sa sara la performante maxime cat mai repede chiar daca nu e meritul lor ci a unui computer care corecteaza tone de erori in fiecare secunda si te face "meserias" peste noapte, genul cu mai multi bani decat talent si rabdare sa invete. Si subit esti cel mai tare din parcare ca l ai batut la "cursa" de la semafor pe "dusman" Dar de aici si pana la a o pune pe un piedestal e cale lunga. Nu serios, oricine aduce critici atotputernicului GT-R e rau intentionat, e prost, nu stie ce vorbeste, e invidios, etc etc ? Ma scuzati, ma duc sa caut un PS3 sa ma asez in genunchi si sa ma rog pt izbavirea sufletului in fata Godzilei .. UNILORD, chiar vrei exemple de masini break la aceeasi greutate cu GT-R ul? Eu subliniam ca are greutate mare, tu imi spui ca alt break e mai greu ..si ? Tot prea grea e sa fie o masina adevarata de pista, tot aia e greutatea ei. Ba era unul pe youtube care ma facea prost in fata ca greutatea ii asigura "apasare mai buna si deci sta mai bine in curbe decat o masina usoara" ) Cam asta e marea masa de fani GT-R, sub 14 ani, sau de obicei fara carnet ..
Spicuind acum, 4 locuri comfortabile? he he, asa sa fie, cum zici tu..iti doresc sa faci o calatorie de macar 1 h pe locul din spate, si asta inainte sa mentionez "comfortul" suspensiei
"raport pret/performanta este inca imbatabil GT-R-ul.- ai uitat" nu serios ? ) vezi aceeasi pagina anterioara la care am facut referinta

"Esti genul de gica contra care vrea doar sa desfinteze fara argumente" OK, raspunde tu la intrebarea pe care i am adresat o lui GT-R si nu a raspuns inca, de un an sau mai mult? Suficient de concret pentru tine? Sau explica mi tu atunci , inginereste, cum scoate masina asta timpi mai buni decat masini de curse omologate pt strada cu specificatii net superioare? Multe hyper car / supercar uri dupa Nissan Marketing, nu una singura sunt mai lente, cum o fac, cu black magic ? Meh, am trecut de varsta in care credeam in asta..Cum am mai zis, in curand o sa bata recordul scos de Stefan Bellof in 956 ) "prapaditii" cu Ferrari FXX si Pagani Zonda R inca sunt departe cu masini cu frame de carbon de 1000 de Kg , suspensie full racing cu setari superagresive specificate pt Ring nu pt uz general de strada, frane carbon full racing, slick uri, si mult peste 700 CP dar e in regula, mai scot astia de la Nissan Marketing un Spec V2 cu vopsea verde si poate neon mov (putere la fel, ca aia nu e relevanta .. he he) si ii rup pe toti ..Nu serios? Facem niste cifre? SERIOS? Nu va insulta inteligenta chestia asta? Hai ma lasi mai Nissan ? Cat de idiot/fanboy poate fi cineva sa inghita BS u asta? Ce naiba de argument iti mai trebuie, e ca si cum ii ceri Papei sa demonstreze ca stie latina mai bine ca redneck ul din Texas. E ata de usoir sa ne folosim propriul creier, nu trebuie sa ingurgitam tot ce ne pica din presa (vezi celebrul "how Ferrari spins" sau "Welcome Autocar" de la testul Corvette), mai ales cand e de bun simt tehnic totul. Fan Porsche? Absolut, si am motive temeinice pt asta, iar daca GT-R ul se multumea "sa bata 911 Turbo" ziceam , mai asta e, au facut ceva mai bine, dar cand am vazut ca sar ca pechinezu' la gatul categoriei Enzo, Pagani, Carrera GT, etc m am linistit, mi am dat seama ca discutam de BS, trisat, Ring eri si alte manevre de marketing (foarte bine planuite, adevarat). Am obosit sa o explic de atatea ori, astept sa vina Nissan in fata cu cel mai bun pilot al lor cu o masina cumparata de o terta parte random si sa ne explice, controlat, ce stie jucaria lor. Am un sentiment ca alde McLaren, Porsche Pagani, si alti cativa cu ceva know how si vechime "in rele" o sa aiba ceva de precizat..

Poate cineva are impresia ca vin sa ma rup in figuri pe forumul asta? Ma doare fix in cot de cat de popular sunt aici, nu ma incalzeste cu nimic. Nu mi creste salariul, nu mi scade timpul pe pista, si nu mi cresc galoane pe umeri. Am incercat , si poate o sa mai incerc, sa aduc un pic de maturitate in discutiile de aici si sa sterg din imaginea de NFS si sa picur un pic de experienta reala pe care am acumulat o de a lungul anilor petrecuti pe langa masini sport si racing. Cine vrea sa ia bine, cine nu poate sa ia in continuare curbe cu 150 km/h in NFS. Devine insa deranjat cand un cineva care da cu bata in balta din primele 2 posturi se apuca sa ti explice cum vine cu masinile astea.. si daca omul ar crede in ce spune nu e rau, ca dupa ce i dai explicatii logice si bazate pe chestii de bun simt ingineresc isi revine. Dupa care dai de 2 tipuri, cei care sunt suficient de inteligenti dar prea mandri sa recunoasca ca au gresit si o tin inainte (vezi GT-R) sau cei care sunt chiar asa de facuti gramada ca sustin o tampenie mai mare ca ei pana in panzele albe doar ca asa a zis Vin Diesel in Fast and Furious 7 (categorie in crestere din pacate)
Eu am un obicei, daca nu stiu destule despre ceva, mai bine imi tin gura decat sa ma fac de 2 bani, oare pot mai multi sa incerce asta ? Ca doar nu le stie nimeni pe toate.
E si varianta sa dispar de tot de aici daca vad ca sunt improscat cu noroi cand incerc sa ajut, ca nu suport nici eu taranisme la infinit, si atunci toti fanii GT-R pot face o masturbare colectiva doar cu posturi pro GT-R, asa cum scrie la carte..nu vad ce as pierde asa de important..

Dragi moderatori, speram sa vad o directionare cumva, o tentativa de educatie cumva, stiu ca asta cere piata, chestii spectaculoase si "Godzile si neoane si folii de carbon", am vazut ceva tentative dar cam timid. Poate in viitor ? O repostare sau amanunte mai multe despre masini extraordinare dar ignorate? As vrea sa vad un thread asa lung despre o Miata, sau despre second hand uri cu raport super performante / pret, mai ales ca nu e cea mai bogata piata din lume in RO, nu ? Sunt asa de satul de atitudinea asta de genul "aa, asta are sub 400 CP, e vai de capul ei.." de la oameni care nu s in stare sa conduca o masina de 200 CP la limita.. Un grup ceva care sa petitioneze autoritatile pt constructia unei piste adevarate cu access ieftin pt tineri? Nu doar copilu minune pe pista la aeroport la PRO TV, ala nu e motorsport.
Scuze de off topic, au iesit acum mai multe ofuri.
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 10:57   #761
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

993turbo, consideratiile despre inhibitiile moderatorilor provocate de GT-R sunt inutile, ai o imaginatie bogata, din fericire pentru tine, dar ideile tale sunt simple presupuneri false, din fericire pentru mine
N-am niciun stres legat de el, de tine sau de disputa voastra, atat timp cat nu incalcam regulile bunului simt si ale normalitatii.
Nu poti obliga pe nimeni, pentru niciun motiv, sa gandeasca si sa se comporte conform propriilor credinte. Gandirea libera e cea care ne face oameni, chiar daca ea, minunata gandire libera, pare deviata prin prisma propriilor convingeri.
Cat despre ceea ce ti-ai dori sa vezi pe 4tuning, am sa transmit dorintele tale redactorilor grupului, moderatorii au o treaba putin diferita.
Mai relaxati, ca nu-i pe bani
Succese nemasurate.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 12:32   #762
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
bla bla bla
Esti militian?

o sa repet pana pricepi, "INGINERULE"

GREUTATE:
Porsche 997 (2) Turbo S - 1570 kg

Nissan GT-R MK3 - 1736 kg

Diferenta - 166 kg - echivalentul a 2 persoane (de sex masculin )

Repartitia greutatii pe punti:

Porsche 997 (2) Turbo S -38/62%

Nissan GT-R MK3 - 55/45%

Asa, dupa logica strutului, care o fi mai dezavantajeata dintre cele 2?

Nu mai punem al socoteala sitemul 4x4 superior al GT-R-ului (fata de 997, nu 991).

Unde am spus eu ca sistemul 4x4 este superior tractiunii spate pe pista? - alta minciuna, alta aberatie.

Si daca tot esti tu atat de inteligent da-ne o explicatie si la comparatia asta:

Porsche 911 Carrera S (991) vs Porsche 911 Turbo (997 facelift)

http://fastestlaps.com/comparisons/p..._facelift.html

raport putere/greutate
997.2 - 314 bhp/tonne
991 s - 279 bhp/tonne
35 CP/tona - foarte mult

Porsche 911 Carrera S (991) vs Porsche 911 GT3 (997 facelift)

http://fastestlaps.com/comparisons/p..._facelift.html

deci si aici bate GT3 pe unele piste.

997 GT3 - 312 bhp/tonne
991 s - 279 bhp/tonne

eu cred ca astia de la Porsche au mituit redactorii sa-i bata pe aia de la Porsche (pe unele piste) )))


Eu sunt sigur ca 991 Turbo o sa bata majoritatea timpilor lui GT-R, inclusiv al supercarurilor enumerate de tine. O sa te astept sa tipi pe aici ca Porsche a falsificat timpii si a mituit redactorii.

P.S.
Incearca si tu sa comentezi mai scurt si mai cuprinzator, eventual si cu dovezi, nu pareri personale (stim ca cei de la Nissan au mituit toti redactorii din lume de pe toate continentele), ca nu este forum de litaratura.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 13-02-13, 18:22   #763
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Mda... Nissan GT-R nu are nici macar istorie, primul model s-a facut prin 1969 si este la doar a 6-a generatie, cu mentiunea ca fiecare generatie a fost una foarte laudata si apreciata. mai ales RB26DETT este un gunoi de motor, ca doar astia de la Nismo au reusit sa faca editie limitata din GT-R34 cu 500cp si 0-100 km/h in doar 3.2 secunde. ce amatori

bla bla

si toate revistele din lumea asta sunt facue la fel, din incepatori care au scris doar de bine in schimbul unei plimbari cu masina si un suc in oras.
__________________
Ford Focus ST170
steffan is offline   Reply With Quote
Old 13-02-13, 19:52   #764
blackjack

Stage 5
 
blackjack's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 681
Member of:
[DACIA]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

oricum GTR-u e ce trebe ) Japan power
blackjack is offline   Reply With Quote
Old 14-02-13, 10:34   #765
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

https://www.youtube.com/watch?v=w_rrsPzqc0E nu stiu daca a mai fost....
300zxtt is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -