VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
15-11-12, 19:48
|
#692
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Nissan promite să obţină un nou record pe Nurburgring alături de generaţia 2014 a lui GT-R. Modelul ţinteşte titlul de "cea mai rapidă maşină de producţie din lume".
Nissan GT-R promite un timp mai bun pe Nordschleife, iar japonezii sunt hotărāţi să demonstreze capacităţile versiunii actualizate. Kazutoshi Mizuno, inginerul şef al proiectului Nissan GT-R, a anunţat că noua versiune a lui GT-R, generaţia 2013, este cu peste opt secunde mai rapidă decāt versiunea din 2009 pe circuitul Nordschleife. Timpul estimat de Mizuno pe Nordschleife pentru Nissan GT-R 2013 este de 7 minute şi 18 secunde.
Dacă GT-R 2013 va atinge timpul sugerat de inginerul şef al proiectului, vor exista doar şase modele mai rapide decāt el pe Nordschleife. Īn ciuda celor şase modele mai rapide decāt noul GT-R, Mizuno susţine că modelul este extrem de performant şi că există o marjă de eroare īn cele 7 minute şi 18 secunde, care ar putea să dispară īn favoarea unui timp şi mai bun. Din moment ce condiţiile atmosferice actuale nu permit o tentativă de record īn viitorul apropiat, cei de la Nissan vor īncerca să obţină un timp mai bun pe Nordschleife īn 2013. Şeful proiectului GT-R a ţinut să specifice faptul că vor folosi un model standard, pentru a evita controversele de orice fel.
Mizuno spune că modele precum Radical SR8 nu-şi au locul īn lista de "automobile de producţie" īn topul de la Nordschleife, deoarece modelul nu este suficient de fiabil pentru a obţine o asemenea titulatură. Reprezentantul Nissan consideră că un automobil care are nevoie de o reconstruire a motorului după doar cāteva ore de funcţionare nu este un model de producţie. Pentru a īntări acest punct de vedere, cei de la Nissan vor doborī recordul cu un model fără cuşcă de protecţie, cu anvelope standard şi cu centuri standard, cu fixare īn trei puncte.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
15-11-12, 21:29
|
#693
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Pare cam optimist, dar pana acum se pare ca a sfidat fizica, o poate face si de acum incolo.
|
|
|
17-11-12, 08:01
|
#694
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Nu numai ca sfideaza fizica, sfideaza si logica, ba chiar si bunul simt ) ce draq, pana unde imping astia tupeul? Azi maine bate masinile de curse..lasa neee, lasa neeee...hai, mai taiati, ca deja Pinochio e la grupa mica. Inca astept un test independent, unul singur, care sa se apropie macar de timpii postati de Nissan Marketing..aaa.. pardon, inginerul sef...pana atunci, noapte buna Nissan, du te sa vinzi gogosi celor care au condus super car uri doar pe Playstation ..
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
|
|
|
17-11-12, 15:28
|
#695
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by 993turbo
Nu numai ca sfideaza fizica, sfideaza si logica, ba chiar si bunul simt ) ce draq, pana unde imping astia tupeul? Azi maine bate masinile de curse..lasa neee, lasa neeee...hai, mai taiati, ca deja Pinochio e la grupa mica. Inca astept un test independent, unul singur, care sa se apropie macar de timpii postati de Nissan Marketing..aaa.. pardon, inginerul sef...pana atunci, noapte buna Nissan, du te sa vinzi gogosi celor care au condus super car uri doar pe Playstation ..
|
Bine, tu esti in stare sa-ti contrazici si timpii facuti de tine.
Ce inseamna la tine teste independent, ca majoritatea timpilor sunt scosi de independenti.
-Autozeitung Magazine Test - Nov 28, 2009 - Autozeitung test track - GTR vs 997.2 Turbo Track - 1:36.5 vs 1:36.9
-Auto (Italy) - Balocco, Italy
- Top Gear Track, Great Britain - nu are rost sa mai spunem cine a facut testul
- Quattroruote - Vairano Handling Course in
- Tiff Needell - Bedford Autodrome West Circuit (post 06/200 , Great Britain (2896 m)
- Car and driver - Virginia International Raceway, USA
etc.
peste 70% din timpi sunt scosi de independenti.
Tu esti genul de roman comentator, fara sa fi in stare sa dai un Google, asa ca nu ne mai vinde noua gogosi si pareri inventate de tine.
Bine, acum tu nu ai recunoaste timpii nici daca i-ar face Walter Rohrl, la cat de obiectiv esti. )
Poate in capul tau este vorba de o conspiratie, Nissan cumaparand toate publicatiile din lume.))
Marketing exagerat si mincinos era pana de curand retea VAG, dar de, pentru unii VAG si Iphone rulez!
Playstation placut!
.
Last edited by GTR; 17-11-12 at 15:34.
|
|
|
17-11-12, 17:37
|
#696
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by GTR
Bine, tu esti in stare sa-ti contrazici si timpii facuti de tine.
Ce inseamna la tine teste independent, ca majoritatea timpilor sunt scosi de independenti.
-Autozeitung Magazine Test - Nov 28, 2009 - Autozeitung test track - GTR vs 997.2 Turbo Track - 1:36.5 vs 1:36.9
-Auto (Italy) - Balocco, Italy
- Top Gear Track, Great Britain - nu are rost sa mai spunem cine a facut testul
- Quattroruote - Vairano Handling Course in
- Tiff Needell - Bedford Autodrome West Circuit (post 06/200 , Great Britain (2896 m)
- Car and driver - Virginia International Raceway, USA
etc.
peste 70% din timpi sunt scosi de independenti.
Tu esti genul de roman comentator, fara sa fi in stare sa dai un Google, asa ca nu ne mai vinde noua gogosi si pareri inventate de tine.
Bine, acum tu nu ai recunoaste timpii nici daca i-ar face Walter Rohrl, la cat de obiectiv esti. )
Poate in capul tau este vorba de o conspiratie, Nissan cumaparand toate publicatiile din lume.))
Marketing exagerat si mincinos era pana de curand retea VAG, dar de, pentru unii VAG si Iphone rulez!
Playstation placut!
.
|
Aiurezi pe langa subiect, arata mi un timp independent PE RING care se apropie de cel publicat de Nissan. Punct. Restul e vorbarie. Cifre. Fapte, nu povesti, revin o cand ai ceva concret.
Nu am PS3, iPhone (imi place sa mi folosesc creierul), si VAG e cel mai puternic si tehnologic avansat grup auto din lume, fie ca ti place sau nu, ba chiar Nissan are o traditie si istorie de minciuni in spate, incepand..ghici, surpriza, cu primul GT-R aparut, Skyline, cred ca tu ai nevoie de un Google, iar eu imi bazez afirmatiile pe mai mult de asta, chiar pe experiente personale de pe pista + teste comparative la care am luat parte pe Mosport cu multe masini inclusiv GT-R ul. E evident pentru toata lumea ca pentru tine "GT-R e cel mai tare din lume" indiferent ce argumente iti aduce lumea, oricat de crase ar fi discrepantele intre regulile bunului simt tehnic (sfantul raport putere/greutate, configuratie, greutate, etc) si SF urile care le proiecteaza Nissan marketing consumatorilor fara cultura auto (PS3 generation). Ma surprinde ca la varsta si cultura auto pe care o ai promovezi asa ceva, sincer, nu inteleg, chiar trebuie sa urmam toti ca niste oi ce n i se baga pe gat? Merci nu, eu prefer sa mi folosesc creierul.
astept argumente reale, sanatate
|
|
|
17-11-12, 17:53
|
#697
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
HATER Alert !
|
|
|
17-11-12, 18:44
|
#698
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by UNLORD
HATER Alert !
|
corect, urasc BullShit u , tie iti place ?
|
|
|
17-11-12, 18:53
|
#699
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by 993turbo
Aiurezi pe langa subiect, arata mi un timp independent PE RING care se apropie de cel publicat de Nissan. Punct. Restul e vorbarie. Cifre. Fapte, nu povesti, revin o cand ai ceva concret.
Nu am PS3, iPhone (imi place sa mi folosesc creierul), si VAG e cel mai puternic si tehnologic avansat grup auto din lume, fie ca ti place sau nu, ba chiar Nissan are o traditie si istorie de minciuni in spate, incepand..ghici, surpriza, cu primul GT-R aparut, Skyline, cred ca tu ai nevoie de un Google, iar eu imi bazez afirmatiile pe mai mult de asta, chiar pe experiente personale de pe pista + teste comparative la care am luat parte pe Mosport cu multe masini inclusiv GT-R ul. E evident pentru toata lumea ca pentru tine "GT-R e cel mai tare din lume" indiferent ce argumente iti aduce lumea, oricat de crase ar fi discrepantele intre regulile bunului simt tehnic (sfantul raport putere/greutate, configuratie, greutate, etc) si SF urile care le proiecteaza Nissan marketing consumatorilor fara cultura auto (PS3 generation). Ma surprinde ca la varsta si cultura auto pe care o ai promovezi asa ceva, sincer, nu inteleg, chiar trebuie sa urmam toti ca niste oi ce n i se baga pe gat? Merci nu, eu prefer sa mi folosesc creierul.
astept argumente reale, sanatate
|
Pai si timpul pe Ring al Porsche este facut de Walter Rohrl, adica de pilotul Porsche, nu de independenti.
Ti-am dat exemple de alte circuite (si sunt mult ami multe), unde timpii sunt facuti de aceeasi redactori (in general piloti). Timpii aia de ce nu se pun, ca sunt fapte, nu povesti!?
Nu numai pentru mine, ci pentru foarte multi oameni, redactori, GT-R este cea mai buna oferta pret/performanta, dar clar nu este cea mai tare masina supersport.
Ceea ce trebui sa mai intelegi tu este ca nu masa totala este totul, GT-R-ul batand 997 datorita unui sistem mai bun 4x4 si mult mai important, datorita repartitiei maselor pe punti, dezastroasa la 997 (apropo de cultura auto).
Obsesia ta este anti GT-R, iar eu si nu numai, ti-am dat zeci de exemple practice pe care unul care sufera de "orbul gainilor" normal ca nu le vede.
Toate testele comparative independente de pe foarte multe circuite, nu le vezi?
Esti foarte obiectiv! )
.
Last edited by GTR; 17-11-12 at 18:55.
|
|
|
18-11-12, 19:44
|
#700
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Hmm, cred ca te faci ca nu pricepi. inca odata: timp pe Ring scos cu GT-R, de tester independent, care sa se apropie de timpul publicat de Nissan. Nu ai raspuns la asta. Deci astept incontinuare, altfel pot sa afirm si eu ca am scos 6 min cu un Trabant, are aceeasi valoare.
Timpul lui Rohrl a fost confirmat de multi independenti (apropiat, ca nu s toti redactorii auto piloti profesionisti, si nenea Walter e Guru pt Ring, cu muuult inainte sa inceapa toti fabricantii sa afirme cifre naucitoare e acolo..)
Faptul ca pe un alt circuit (mai usor decat Ring ul) au fost timpi apropiati nu insemana ca daca nu ai mintit pt Spa de ex dar ai mintit pt Ring esti onest. Ajunge o minciuna sa fii mincionos, nu ? Mai ales cand ai o publicitate agresiva pe tema asta, daca minti cu nerusinare si cineva iti aduce dovada (Porsche, care nu are obiceiul sa minta si sa se bage fara rost in asa ceva) ca mananci rahat, atunci taci naibii din gura si numai afirma ca masina ta e mai tare decat hypercar uri cu juma de tona mai usoare, super otimizate pt pista si cu 200-300 de CP in plus ..nu serios, ori au un idiot la Marketing, ori cel mai mare nesimtit astia de la Nissan, pompeaza in continuare, bazati probabil pe fanboysmul exacerbat de care e plin internetul de la juniori care au vazut o pista doar in jocuri sau mai rau nu au condus in viata lor ceva performant (sau de loc ca nu au carnet)
Incep sa cred ca si la capitolul cultura auto (imi facusesi o impresie mai buna la inceput) ai nevoie de ceva ajutor. Teoria Clarksonista ) ca motorul spate e mai rau decat motorul fata e distrusa si apartine deceniilor trecute, dovada sta in numarul de victorii castigate, in toate domeniile auto, de masina asta cu "motorul pus gresit". Intelegi? Un Dorel care habar nu are sa conduc ala limita o masina va obtine timpi mai buni cu un motor fata, ba la naiba, va obtine timpi mai buni cu tractiune fata ). Pune un profesionist insa la volan si s a dus dracului teoria cu motorul gresit. Chiar vrei sa ti enumar din nou toate miturile si avantajele reale ale motorului spate? Cred ca le au citit toti cei de aici de cateva ori, numai eu le am mentionat de enspe ori.
Cat despre AWD, lasa o jos ca macane. Mama iei de viata, sa o mai spun odata! AWD ESTE O PENALIZARE pe circuit, nu un avantaj ! Ca tot te legi de Porsche, nu ai vazut jdamii de exemple cand un GT3 e mai rapid decat un Turbo cu AWD la puteri f apropiapte ? Sau daca practica nu ti palce, hai sa vedem teoria, ca legile astea se aplica si daca nu le place sau nu celor de la Nissan. Ai auzit de aderenta finita a unei roti cu pista? Chestii de baza care se palica la orice vehicul cu roti pneumatice, uite ceva simplificat aici daca chiar ai interes sa inveti: http://en.wikipedia.org/wiki/Circle_of_forces
Daca vrei sa inveti cu adevarat in detaliu, poti sa faci o facultate de AR sau sa petreci timp cu un setup engineer (hint, hint ) Ca sa rezum in cateva cuvinte pt cei care nu au rabdare sau nu au inclinatie tehnica, rotile tractoare au intotdeauna mai putina aderenta ramasa disponibila decat rotile care indeplinesc doar rolul de directie. Cu alte cuvinte configuratia ideala pt o masina de racing este RWD. Punct. Fara discutii. Doar pe pista de gheta sau asfalt umed si rece poate o masina AWD sa devina mai eficienta. Ce naiba, se stiu chestiile astea de zeci de ani, vrei sa rastorni tu toata treaba asta cunoscuta de ingineri de racing de atata amar de vreme ? Asa sa fie, poate si tu ca si Nissan Marketing aplicati fizica ne-Newtoniana mai nou )
Obsesia mea este vizavi de nesimtirea Nissan de a ne arunca BS in fata, adica ce puii mei, cat de prost ma crezi cand imi spui ca o caramida de aproape 2 tone bate pe cel mai greu traseu din lume un track special de 1.2 tone si sute de cai putere in plus? Nu serios ?? Hai Nissan, mars la culcare cu grupa mica. Pe Mosport, ala vechi cu patch uri de beton ud, in noiembrie, un GT3 RS (997 Mk II) ii da 5 s unui GT-R 2013 (550 CP), pe pista de doar 3.957 km ! Cu acelasi pilot profesionist, una dupa alta, aceleasi conditii de pista/temperatura /umiditate, una dupa alta, ambele masini cu gume de serie (Dunlop GT-R, Pilot Cup GT3) Daca nu eram acolo nu povesteam.
Nu am nimic cu nimeni, dar cand cineva ma face prost in fata, il trimit la culcare. Poate tine la cei fara contact cu realitatea, nu cu mine insa.
Da, GT-R are raport pret performanta super. Dar raport pret /driving feeling e vai de capul lui. Mare diferenta, si din nou ajungem la ce ti doresti, "curse" de semafor de impresionat gasculitele? Super, ia ti un GT-R! Curse pe circuit sau placerea de a conduce un drum alpin ? Ia ti o Miata si ai un instrument super tare care o sa ti satisfaca placerea de a conduce infinit mai mult si mai ieftin. De asta zic, GT-R e ceva "altfel" in lumea auto, dar departe de a fi Alfa si Omega in lumea auto ..tone de optiuni mai bune in opinia mea pt cei pasionati de condus. Vrei doar timpi mai buni pe circuit? Ia ti un Ariel. Vrei o masina practica dar rapida? Ia ti un RS6 break, sau un G-Klasse AMG, un Cayenne Turbo . Vrei acceleratii ametitoare si viteza ? ia ti un R1, Hayabusa , etc ..etc..Prea mult, mult prea mult tam tam pt masina asta. Macar daca arata bine, dar arata ca o masina japoneza din anii 80. Vrei o masina faina? Ia ti o Brera, un DB9 .. Intelegi ? Vrei de toate? Ia ti un 991 Turbo )) (pariu ca nu si varsa cutia de viteze dupa 3 launch uri?, si ai si garantie la ea ?) Sau si mai bine , ia ti un second hand de 50.000 EUR si ai la dispozitie o selectie imensa de masini uimitoare (stiu, vb d emasini noi, dar e prea tentant..
Toate testele auto afirma ca GT-R ul este o masina care ti permite sa atingi perfomante uimitoare chiar daca nu esti pilot. Deci asta e un segment de piata intradevar pt GT-R, cei cu mai multi bani decat talent. Nu o sa vezi prea multi bastani cu bani intr un GT3, nu e cool enough, arata ca un Carrera normal , nu ai cum sa impresionezi vasta populatie necunoscatoare ) Eu prefer o masina care sa ma provoace sa i ating potentialul maxim nu prin computere ca re sa mi ajusteze automat si fara sa mi dau seama macar stilul de condus, ci prin perfectionarea mea ca pilot, printr o intelegere mai adanca a mecanicii din spatele pilotajului, de a fi una cu masina, de receptiona mesajele transmise de masina (care in cazul GT-R ului sunt f estompate) si de a reactiona (eu, nu computerul) la ceea ce se intampla pe pista sau pe drum. De asta am ales un 911 ca masina zilnica, cand o sa mi permit un GT3 si inca o masina de iarna o sa las Turbo ul in garaj pentru zilele de zapada, si o sa fie si mai tare feelingul cand o sa aud Metzger ul la 8500rpm Si se pare ca toate masinile, cu atat mai noi cu atat mai slab stau la capitolul feeling, indiferent de marca, doar o idee de rumegat..
|
|
|
18-11-12, 22:23
|
#702
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by 993turbo
Hmm, cred ca te faci ca nu pricepi. inca odata: timp pe Ring scos cu GT-R, de tester independent, care sa se apropie de timpul publicat de Nissan. Nu ai raspuns la asta. Deci astept incontinuare, alt............................................... .................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ......................o ul in garaj pentru zilele de zapada, si o sa fie si mai tare feelingul cand o sa aud Metzger ul la 8500rpm Si se pare ca toate masinile, cu atat mai noi cu atat mai slab stau la capitolul feeling, indiferent de marca, doar o idee de rumegat..
|
Care este diferenta intre timpul porsche si cel GT-R??? Amandoua recunoscute oficial, numai tu recunosti doar unul. Cand o sa faci tu un timp cu Trabantul de 6 secunde si o postezi filmarea, o sa te creada toate lumea si o sa devina oficial.
Unde este filmarea cu timpul scos de 997 facelift????? ca eu nu l-am gasit. Ala de ce ar fi adevarat, unde este dovada?
Timpul scos cu Nissan GT-R este filmat si public si necontestat oficial de nimeni. (doar de profesionisti ca tine ))
Nu cateva circuite, ci doar pe inca vre-o 30 de circuite cu vre-0 60 de timpi. Numai pe Nordschleife are 5 timpi scosi.
Marketingul GT-R este pretul si timpii scosi pe toate circuitele, marketingul Porsche a fost NUMELE, mai putin performanta pe circuit. (vorbim de 996 si 997 turbo, nu GT3 si GT2).
De "fanboysm" suferi tu grav, eu spre deosebire de tine abea astept sa apara 991 Turbo si sa bata sau sa se bata cot la cot cu GT-R-ul.
Demonstratiile publicatilor independente au arat clar ca la drag si-o lua GT-R-ul de la 997 TurboS si pe pista si-o lua Porsche-ul, deci aberatia cu sutele de cai in plus este a ta.
Ai uitat sa raspunzi (mare fizician ce esti) de problema repartitiei greutatii pe punti, de unde rezulta foarte clar si usor si avantajul GT-R pe pista.
WEIGHT DIST, F/R
GT-R 55/45%
2010 Porsche 911 Turbo S (997 facelift)
38/62%
Adica un gunoi de repartitie a greutatii (compenstat pe cat posibil cu diferenta de marime a pneurilor fata/spate), dar cu pretentii de timp pe circuit.
Poate intelegi mai mult citind asta: http://www.motortrend.com/roadtests/...n/viewall.html
"Incep sa cred ca si la capitolul cultura auto (imi facusesi o impresie mai buna la inceput) ai nevoie de ceva ajutor. Teoria Clarksonista ) ca motorul spate e mai rau decat motorul fata e distrusa si apartine deceniilor trecute, dovada sta in numarul de victorii castigate, in toate domeniile auto, de masina asta cu "motorul pus gresit""
Confunzi grav motor central (pus tot in spatele soferului, cu motor spate). in toate competitiile din lume motorul este pus central, nu spate. Ba Corvette a demonstrat ca un motor pus in fata poate fi mai eficient ca unul pus in spate. si asta datorita "Weight distribution (% front / rear): 51 / 49". Deci cea mai importanta pe o pista este repartitia maselor pe punti, nu amplasarea motorului.
Deci in mare dubiu este cultura ta auto!!!!
AWD sunt aman2, si GT-R si Porsche Turbo. In acest caz 4WD de la GT-R este mai performant. Nu mai vorbim de ***-ul de 4WD de la 993 turbo sau chiar si 996 turbo.
Normal ca o transmisie spate este superioara pe circuit, dar 4WD este alegera GT-R si 997 Turbo pentru ca sunt niste masini mai usor si mai ok de utilizat cotidian la puterea dezvoltata si oricum foarte rapide.
Porsche, are 1585-1615 kg cantarite (diferente probabil in functie de optiuni).
GT-R - 1763 kg masurati, deci nicidecum diferenta aia spatiala pe care o crezi tu, sunt doar ~150 kg diferenta.
Pana una alta, o masina puternica, corect evaluata si acre poate fi condusa sportiv usor si in siguranta este o masina nasoala, cam asta este concluzia ta. TARE!
Astept sa ne explici cum este cu repartitia aia "ideala" pe punti a supermasinii 997 Turbo.
Poate poti sa lauzi Porsche 991, care este mica revelatie Porsche dupa parerea mea, o schimbare mai mult decat necesara, o reusita deocamdata si o bucurie in acelasi timp.
Cam asta scrie in teste: "The longer wheelbase and more equitable axle-weight distribution does as advertised and imparts greater stability."
"True static weight distribution changed in less than a half percent (up 40,2:59, , nu ideal dar ceva mai bine.
Seara buna!
.
|
|
|
21-11-12, 13:45
|
#703
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Incredibil de rapid 12C-ul. Abia astept sa vad ce recorduri va dobori si P1.
__________________
|
|
|
21-11-12, 18:43
|
#704
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by 993turbo
corect, urasc BullShit u , tie iti place ?
|
Esti prea inversunat, si uneori iti lipsesc argumentele ... masina asta a confirmat de multe ori , nu e nevoie sa o desfintezi doar ca ai tu Porsche si ca nu poti sa accepti faptul ca poti cumpara o masina de 4 locuri cu performante de supercar, la pret de RS5 ...
|
|
|
21-11-12, 20:02
|
#705
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by boy_wonder
Incredibil de rapid 12C-ul. Abia astept sa vad ce recorduri va dobori si P1.
|
Da. Surprinzatoare sunt si M135I (mai putin de 1 sec fata de C63 AMG BS) si Porsche Boxter S (jumatate de sec fata de Carrera).
|
|
|
|
|