Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 23-12-14, 11:43   #1531
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Un sfert zici ? Deci mai nou esti specialist in bugete de drag. Spune-ne tu cam cat costa sa faci o masina de sub 7 secunde, ca sa nu murim ... fraieri si naivi.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 25-12-14, 01:43   #1532
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

.. habar n am cat costa cotetele alea, si nici nu ma intereseaza, dar daca costa mai mult de ..hai sa zicem jumate din GT-R u ala care sare lejer de 100.000 Eur .. atunci chiar rad cu fundul de ei. E pe undeva un film cu un o coaja de Golf 1 care zbura pe langa supercar uri, aia tot repet aici de enspe ori, orice cotet poate fi facut sa meraga repede pe linie dreapta 10 secunde sau mai putin. Iar cand vad cauciucuri speciale s parasute la fund ma ufla rasul la masinile lor"de strada", e in US unul care cica are Corvette "street legal" de 2000 HP .. definitia asta de masina de strada e chiar amuzanta uneori.. Sau uite aici cel mai bun exemplu:
https://www.youtube.com/watch?v=7KdGLMzrc2Q

Cum ziceam, astea s concursuri pt categoria "o am mica de tot si nu am vazut o de mult, trebuie sa compensez cu ceva" ; mai degraba are merite ala care prepara masina decat "pilotul" se poate inlocui cu o caramida "talentul" lui.

Hai ma baieti, ca mama zmeului, chiar asta e placerea condusului ??!?
Ce, daca iPad ul ala pe roti care se cheama Tesla e "mai repede" decat un 550 in cateva sute de metri, sa aleg frigiderul ? Nu merci, eu vreau o masina adevarata

Craciun Fericit ! si un An Nou Bun !
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 26-12-14, 11:30   #1533
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 26-12-14, 19:14   #1534
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
.. habar n am cat costa cotetele alea, si nici nu ma intereseaza, dar daca costa mai mult de ..hai sa zicem jumate din GT-R u ala care sare lejer de 100.000 Eur .. atunci chiar rad cu fundul de ei. E pe undeva un film cu un o coaja de Golf 1 care zbura pe langa supercar uri, aia tot repet aici de enspe ori, orice cotet poate fi facut sa meraga repede pe linie dreapta 10 secunde sau mai putin. Iar cand vad cauciucuri speciale s parasute la fund ma ufla rasul la masinile lor"de strada", e in US unul care cica are Corvette "street legal" de 2000 HP .. definitia asta de masina de strada e chiar amuzanta uneori.. Sau uite aici cel mai bun exemplu:
https://www.youtube.com/watch?v=7KdGLMzrc2Q

Cum ziceam, astea s concursuri pt categoria "o am mica de tot si nu am vazut o de mult, trebuie sa compensez cu ceva" ; mai degraba are merite ala care prepara masina decat "pilotul" se poate inlocui cu o caramida "talentul" lui.

Hai ma baieti, ca mama zmeului, chiar asta e placerea condusului ??!?
Ce, daca iPad ul ala pe roti care se cheama Tesla e "mai repede" decat un 550 in cateva sute de metri, sa aleg frigiderul ? Nu merci, eu vreau o masina adevarata

Craciun Fericit ! si un An Nou Bun !
iPadul ala pe roti nu e masina adevarata pentru ca nu are motor cu ardere interna? Tu realizezi ca 918 spideru ala e hibrid si ca viitorul e hibrid/electric?
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 26-12-14, 22:46   #1535
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Daca tot e sa vorbim de pilotaj, hai sa ne aducem aminte cum inainte, masinile de F1 aveau in loc de padele, niste leviere de care trageai asa si se schimbau niste viteze, nu ca acum, 40 de butoane pe volan din care reglezi orice la monopost.
Dar acum ce sa spunem?...ca pilotii de F1 sunt pe langa capitolul circuit, doar pentru ca masinile s-au umplut de electrice si tehnologie?
JDV is offline   Reply With Quote
Old 26-12-14, 23:04   #1536
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul


UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 26-12-14, 23:42   #1537
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 27-12-14, 21:43   #1538
993turbo

Stage 5
 
993turbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
iPadul ala pe roti nu e masina adevarata pentru ca nu are motor cu ardere interna? Tu realizezi ca 918 spideru ala e hibrid si ca viitorul e hibrid/electric?
Hei, fiecare alege ce vrea. 918 are un mic detaliu fata de Tesla, un V8 de competitie domolit pt strada. Tesla e masina perfecta pt cei care traiesc cu nasul in telefon toata ziua cautand cel mai nou app pt mai stiu eu ce intrebuintare. E masina buna pt cei care merg la munca zilnic la distante rezonabile, in tari cu temperaturi normale. Masina sport nu e sigur (2200 kg) si dupa cateva ture pe pista agregatul se incalzeste si se preda. Daca te satisface sa faci liniute la semafor.. sigur ca da, doar nu uita sa planuiesti o reincarcare unde o sa te lase bateria, modelul nou AWD ala super rapid isi papa tot curentul in 9 minute de exploatare la maxim, si nu uita ca daca scazi sub o anumita valoare devine "brick" adica trebuie sa schimbi bateria cu totul pe banii tai.
Indubitabil motoarele electrice au un rol important in viitor, dar lumea se grabeste sa ingroape tehnologia actuala mai repede decat trebuie, uite ce a reusit sa faca o companie mica cu resurse limitate (Koenigseg One) Oare ce putea sa iasa daca McLaren, Porsche sau Ferrari pompau niste bani in aceeasi directie ? Cu toate resursele, know how ul si banii pe care ii au ? Ceva al naibii de bun, garantat. Deocamdata opinia publica forteaza producatorii auto sa vina cu masini "green", chit ca nu sunt chiar asa de green decat in aparenta (vezi ce insemna productia de baterii) dar deh, trebuie sa dea bine la public.. de parca 5000 de Ferrari uri cu sau fara motor N/A ar schimba poluarea pe planeta asta.
Si eu vreau sa mi sune masina ca un ALMS Spyder, nu ca mixerul de bucatarie.

Si pe urma mai apare aspectul subiectiv, emotional. Ala care merge la lucru poate sa ia trenul/tramvaiul/autobuzul electric din partea mea, sau Google car ul, sa aiba timp sa dea like pe FB la video ul cu pisici care e viral azi, dar lasati naibii in pace masinile sport, astea au nevoie de suflet. Ca ajuta sa creezi o masina mai performanta e ok, go ahead, dar e o limita cand deja devine prea multa tehnologie, vezi BMW ul care face drifturi singur, vezi Audi ul care merge pe circuit singur etc. Pai atunci care i ideea? Ma mai pot numi pasionat de masini? E ca si cum te ai uita la un video cu masini pe pista, tu nu mai ai nici un aport.

Si da draga JDV, pilotii din era turbo din '70 le dau clasa la mucosii din ziua de azi. La fel ca si WRC ul actual comparat cu vechia grupa B. Aia aveau mojo, nu cei de azi care conduc jumate de masina ca restu face computerul. Pana si FIA a incercat sa mai domoleasca ce faceau aia in F1,era prea mult deja, numai era nimic de vazut la TV, tot o apa si un pamant. De asta sunt recunoscator ca mai exista o Mazda Miata/MX5, un BRZ, etc, masini unde trebuie sa muncesti sa scoti performanta. Observ ca cei tineri aplica aceeasi filozofie "VREAU" "ACUM" "TOTUL". Un junior de 16 ani isi ia carnet aici si sare direct intr un GT-R si crede ca e Fangio reincarnat. Si el nu i in stare in realitate sa conduca carutul prin supermaket de unul singur. "Instant gratification" sau asa ceva, nu conteaza ca meriti sau nu. Am bani, automat sunt cel mai tare din parcare, nu ?Treaba lor, habar nu au ce pierd, eu ii compatimesc pe "campionii" astia, pierd partea cea mai buna din condus.Si sa vezi distractie cand sar calul si nu i mai poate salva computerul, se lasa cu morti si raniti, din pacate si din cei nevinovati.
E hilar cum fiecare generatie de masini vine cu mai multa tehnologie si in acelasi timp masinile devin mai greoaie, cu mai putin feedback, si atunci iar aruncam niste sisteme destepte in ele sa compensam si tot asa intr un cerc vicios. Cum zicea Gordon Murray, ar trebui sa ne concentram pe masini usoare si automat s ar rezolva multe probleme actuale gen consum ridicat si poluare, dar nu, noi vream sa textuim si sa avem mp3 urile de acasa disponibile in masina si shopping listu lu peste.. Cum am zis, mars la transport public cu voi, lasati strazile pt cei care stiu sa conduca si le face placere un drum virajat.
Tehnologia de dragul tehnologiei nu e buna, iar majoritatea celor de pe strada nu sunt pasionati de condus, sunt doar niste pasageri obligati (deocamdata) sa si conduca masina de la A la B. Aici e problema, cu totul alte criterii de satisfactie ale clientului.
Si ca sa nu fie off topic, GT-R ul e vectorul de imagine a ceea ce am spus mai sus, este masina ideale pt pampalai care nu au habar sa conduca dar au bani. Dar o au mica si totusi incearca sa le demonstreze celor din jur ce buni sunt ) Si pot sa verifice si daca e gata kebabul in timp ce se dau pe pista ha ha.

Poate filmuletul asta va da de gandit un pic:
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=kGAHwzz_RgA
993turbo is offline   Reply With Quote
Old 28-12-14, 13:13   #1539
KAY_

Stage 5
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Discutiile voastre de pe aici mi au adus aminte de filmu asta vazut acum cateva zile . min 1.25

[

Last edited by KAY_; 28-12-14 at 13:25.
KAY_ is offline   Reply With Quote
Old 31-12-14, 18:29   #1540
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by 993turbo View Post
Hei, fiecare alege ce vrea. 918 are un mic detaliu fata de Tesla, un V8 de competitie domolit pt strada. Tesla e masina perfecta pt cei care traiesc cu nasul in telefon toata ziua cautand cel mai nou app pt mai stiu eu ce intrebuintare. E masina buna pt cei care merg la munca zilnic la distante rezonabile, in tari cu temperaturi normale. Masina sport nu e sigur (2200 kg) si dupa cateva ture pe pista agregatul se incalzeste si se preda. Daca te satisface sa faci liniute la semafor.. sigur ca da, doar nu uita sa planuiesti o reincarcare unde o sa te lase bateria, modelul nou AWD ala super rapid isi papa tot curentul in 9 minute de exploatare la maxim, si nu uita ca daca scazi sub o anumita valoare devine "brick" adica trebuie sa schimbi bateria cu totul pe banii tai.
Indubitabil motoarele electrice au un rol important in viitor, dar lumea se grabeste sa ingroape tehnologia actuala mai repede decat trebuie, uite ce a reusit sa faca o companie mica cu resurse limitate (Koenigseg One) Oare ce putea sa iasa daca McLaren, Porsche sau Ferrari pompau niste bani in aceeasi directie ? Cu toate resursele, know how ul si banii pe care ii au ? Ceva al naibii de bun, garantat. Deocamdata opinia publica forteaza producatorii auto sa vina cu masini "green", chit ca nu sunt chiar asa de green decat in aparenta (vezi ce insemna productia de baterii) dar deh, trebuie sa dea bine la public.. de parca 5000 de Ferrari uri cu sau fara motor N/A ar schimba poluarea pe planeta asta.
Si eu vreau sa mi sune masina ca un ALMS Spyder, nu ca mixerul de bucatarie.

Si pe urma mai apare aspectul subiectiv, emotional. Ala care merge la lucru poate sa ia trenul/tramvaiul/autobuzul electric din partea mea, sau Google car ul, sa aiba timp sa dea like pe FB la video ul cu pisici care e viral azi, dar lasati naibii in pace masinile sport, astea au nevoie de suflet. Ca ajuta sa creezi o masina mai performanta e ok, go ahead, dar e o limita cand deja devine prea multa tehnologie, vezi BMW ul care face drifturi singur, vezi Audi ul care merge pe circuit singur etc. Pai atunci care i ideea? Ma mai pot numi pasionat de masini? E ca si cum te ai uita la un video cu masini pe pista, tu nu mai ai nici un aport.

Si da draga JDV, pilotii din era turbo din '70 le dau clasa la mucosii din ziua de azi. La fel ca si WRC ul actual comparat cu vechia grupa B. Aia aveau mojo, nu cei de azi care conduc jumate de masina ca restu face computerul. Pana si FIA a incercat sa mai domoleasca ce faceau aia in F1,era prea mult deja, numai era nimic de vazut la TV, tot o apa si un pamant. De asta sunt recunoscator ca mai exista o Mazda Miata/MX5, un BRZ, etc, masini unde trebuie sa muncesti sa scoti performanta. Observ ca cei tineri aplica aceeasi filozofie "VREAU" "ACUM" "TOTUL". Un junior de 16 ani isi ia carnet aici si sare direct intr un GT-R si crede ca e Fangio reincarnat. Si el nu i in stare in realitate sa conduca carutul prin supermaket de unul singur. "Instant gratification" sau asa ceva, nu conteaza ca meriti sau nu. Am bani, automat sunt cel mai tare din parcare, nu ?Treaba lor, habar nu au ce pierd, eu ii compatimesc pe "campionii" astia, pierd partea cea mai buna din condus.Si sa vezi distractie cand sar calul si nu i mai poate salva computerul, se lasa cu morti si raniti, din pacate si din cei nevinovati.
E hilar cum fiecare generatie de masini vine cu mai multa tehnologie si in acelasi timp masinile devin mai greoaie, cu mai putin feedback, si atunci iar aruncam niste sisteme destepte in ele sa compensam si tot asa intr un cerc vicios. Cum zicea Gordon Murray, ar trebui sa ne concentram pe masini usoare si automat s ar rezolva multe probleme actuale gen consum ridicat si poluare, dar nu, noi vream sa textuim si sa avem mp3 urile de acasa disponibile in masina si shopping listu lu peste.. Cum am zis, mars la transport public cu voi, lasati strazile pt cei care stiu sa conduca si le face placere un drum virajat.
Tehnologia de dragul tehnologiei nu e buna, iar majoritatea celor de pe strada nu sunt pasionati de condus, sunt doar niste pasageri obligati (deocamdata) sa si conduca masina de la A la B. Aici e problema, cu totul alte criterii de satisfactie ale clientului.
Si ca sa nu fie off topic, GT-R ul e vectorul de imagine a ceea ce am spus mai sus, este masina ideale pt pampalai care nu au habar sa conduca dar au bani. Dar o au mica si totusi incearca sa le demonstreze celor din jur ce buni sunt ) Si pot sa verifice si daca e gata kebabul in timp ce se dau pe pista ha ha.

Poate filmuletul asta va da de gandit un pic:
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=kGAHwzz_RgA

1.Te mai intreb odata, ce sistem electornic are in plus GT-R fata de 991 Turbo? Asta asa, ca sa mai faci pauza cateva saptamani in lipsa de raspuns.

2. Daca tot comentezi de drag si potentialul GT-R-ului la tuning, explica-ne te rog ce face mai noul 991 Turbo, ca nu reuseste sa bata GT-R-ul pe circuit!

Da. cu siguranta 991 ofera senzatii mai placute la condus, dar daca ne rezumam la asta sunt alte masini care isi bat joc de cele 2.

3. Tesla este o limuzina, cu pret mai mic, costuri de intretinere si rulaj MULT mai mici decat Panamera de exemplu. Dar de, Panarama e facuta de Porsche, deci e limuzina perfecta! )

4. Masinile actuale de WRC in afara management motor si cutie totul este pur mecanic, fara niciun fel de electornica.

5. Grupa B era superba pentru noi, in realitate o idiotenie, un fel de ruleta ruseasca. Hai sa facem rally-uri cu masini de 2000 cp....

6. F1, da, a devenit un rahat.

7. "Si ca sa nu fie off topic, GT-R ul e vectorul de imagine a ceea ce am spus mai sus, este masina ideale pt pampalai care nu au habar sa conduca dar au bani. Dar o au mica si totusi incearca sa le demonstreze celor din jur ce buni sunt ) Si pot sa verifice si daca e gata kebabul in timp ce se dau pe pista ha ha."

Ai sa razi, dar clientii de care vorbesti au mai mult 911 in target decat GT-R!


8. Apreciez ca Porsche inca mai scoate masini ca GT3 care ies putin din tipar, pacat insa ca nu are macar ca optiune cutia manuala.

9. Sarbatori fericite, un an nou mai bun si cu vederi mai largi!
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 07-01-15, 13:06   #1541
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 07-01-15, 15:00   #1542
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

stock gtr vs stock huracan

shadowro is offline   Reply With Quote
Old 12-01-15, 12:05   #1543
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Campionul Porsche 918 de pe V.I.R. tocmai a fost detronat de o masina de vreo 7 ori mai ieftina.



2:41.3 Corvette Z06
2:43.1 Porsche 918 Spyder
2:49.4 Nissan GT-R Nismo
2:49.8 Mosler Photon
2:49.9 Ferrari 458 Italia
2:49.9 SRT Viper TA
2:50.7 Chevrolet Corvette (C6) ZR1
2:50.8 Ferrari F12berlinetta
2:50.9 Chevrolet Camaro Z/28
2:51.2 Porsche 911 (991) Turbo S
2:53.2 Nissan GT-R
2:51.8 Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera
2:53.5 Chevrolet Corvette (C6) Z06 (Z07 Package)
2:53.8 Chevrolet Corvette (C7) Stingray
2:55.1 Lexus LFA
2:55.9 Porsche 911 (997) GT3 RS
2:57.5 Porsche 911 (997) Turbo S
2:57.5 Audi R8 V10 Plus
2:57.5 Chevrolet Camaro ZL1
2:58.0 Mercedes-Benz SLS AMG
2:58.0 Mercedes-Benz C63 AMG Black Series
2:58.9 Porsche 911 Carrera S
2:59.1 Mercedes-Benz SL63 AMG
2:59.1 Jaguar XKR-S GT
3:00.1 Mercedes-Benz E63 AMG S Model
3:00.6 Ford Shelby GT500
3:00.7 BMW M4 Coupe
3:00.7 Porsche Panamera Turbo S
3:01.0 Jaguar F-Type R Coupe
3:01.5 Chevrolet Camaro SS 1LE
3:02.1 Jaguar XKR-S
3:02.6 Porsche Cayman S
3:02.8 Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca
3:03.0 Audi RS7

Last edited by UNLORD; 12-01-15 at 12:10.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 12-01-15, 13:28   #1544
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Nu știu de ce dar suna a șmecherie...
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 12-01-15, 16:19   #1545
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Se poate, dar pe VIR intotdeauna au facut figura f. buna Vette-urile, mai asteptam si timpii pe alte circuite.
UNLORD is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -