Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 29-02-12, 22:47   #406
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
1. Eu sunt curios la ce au trecut la Porsche la performanta 18 puncte si la GT-R 16 puncte cand el este cel mai slab performant cam din toate punctele de vedere in comparatia de fata.

2. La optiuni/echipamente au pus liniuta, oare de ce!?

3. Cum adica puncteaza "brake feel" si de ce nu brake performance, mai ales ca vorbim de supersportive!?

Alt *** de test.
Cu toate cunostiintele tale in domeniu si sa nu vezi diferenta intre porsche si nissan...mi e pare absolut fascinant
Nu contest performantele lui gt-r , dar au target complet diferit.Cand vei intelege asta , sau mai bine zis , cand vei recunoaste ca ai inteles asta?
Gt-r Fast car...very fast car.
Porsche - supercar-exotic.
P.S Ma intreb la un ferrari/lambo preturile nu ti se par piperate?Comparativ cu performanta lor...adica aiurea sa ai un f50 si sa te bata un gt-r nu? ( Fara nici o subtilitate la exclusivismul oferit de f50 , chiar deloc )
Seara buna..
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 29-02-12, 23:23   #407
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Din ce am vazut pana acum, Nissan gtr este o masina supra asistata de computere, gen playstation. Asta nu inteleg japonezii, lumea cumpara monstri ca sa simta ca traiesc, nu sa intre in curbe de'a latu' si sa ii scoata niste cipuri pe trasa. No soul.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 29-02-12, 23:45   #408
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Cu toate cunostiintele tale in domeniu si sa nu vezi diferenta intre porsche si nissan...mi e pare absolut fascinant
Nu contest performantele lui gt-r , dar au target complet diferit.Cand vei intelege asta , sau mai bine zis , cand vei recunoaste ca ai inteles asta?
Gt-r Fast car...very fast car.
Porsche - supercar-exotic.
P.S Ma intreb la un ferrari/lambo preturile nu ti se par piperate?Comparativ cu performanta lor...adica aiurea sa ai un f50 si sa te bata un gt-r nu? ( Fara nici o subtilitate la exclusivismul oferit de f50 , chiar deloc )
Seara buna..
Poate ai dormit nopatea prost, sau ai avut o zi proasta, dar ce legatura are ce spui tu cu ce am intrebat eu legat de testul respectiv!?

Pe de alta parte nu intelegi tu DOUA lucruri:

1. Imi place la fel de mult Porsche ca si GT-R, diferetierea fiind facuta de pret pe de-o parte si istorie pe de celalta parte.

2. GT-R nu l-am comparat eu cu Porsche ca asa am vrut eu, este comparat in zeci de teste de mai toti redactorii din lumea asta, este numit "Porsche killer" si a fost un Porsche killer din puct de vedere al performantelor.

Dealtfel din punct de vedere al performantelor, pentru ca Porsche in sine a fost creat pentru performanta si promoveaza performanta masinilor lor, GT-R nu ca a facut fata, a dat si o lectie care pana la urma se demonstreaza a fi benefica chiar pentru cumparatorii Porsche (si nu numai), adica au trebuit sa-l faca mult mai bun si performant, ceea ce ma bucur ca s-a si intamplat.

Eu cred ca din posesorii de GT-R cam 50% sunt furati din piata Porsche, deci care este concurentul numarul 1 al Porsche!?

Acumm dupa explicatia pe care nu m-as mira sa nu o intelegi mai pun odata intrebaile, probabil fara raspuns din partea ta:

in testul asta:

https://forum.4tuning.ro/attachment.p...6&d=1325446422


1. Eu sunt curios la ce au trecut la Porsche la performanta 18 puncte si la GT-R 16 puncte cand el este cel mai slab performant cam din toate punctele de vedere in comparatia de fata.

2. La optiuni/echipamente au pus liniuta, oare de ce!?

3. Cum adica puncteaza "brake feel" si de ce nu brake performance, mai ales ca vorbim de supersportive!?
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 29-02-12, 23:56   #409
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Din ce am vazut pana acum, Nissan gtr este o masina supra asistata de computere, gen playstation. Asta nu inteleg japonezii, lumea cumpara monstri ca sa simta ca traiesc, nu sa intre in curbe de'a latu' si sa ii scoata niste cipuri pe trasa. No soul.
La tine chiar aveam pretentii. Arata-mi 1 sistem in plus la GT-R fata de Porsche...

Poate vrei sa-l asculti pe Jay Leno sa mai inveti ceva...

http://www.dpccars.com/car-videos-12...Nissan-GTR.htm

Toti timpii aia pe pista sunt scosi cu toate sistemele dezactivate, deci despre ce vorbim!?

Singurul lucru care l-a avut GT-R in plus a fost informatia oferita, informatie care si la alte masini puteai sa o citesti, dar pe un Laptop conectat la computerul masinii. Ulterior au inceput si concurenta sa copieze Nissan. E, cum suna asta!? )

Seara buna!
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-03-12, 00:23   #410
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Suna trist. Jay Leno e pilot sau ceva? Sau un host de talk show de 2 bani? Citez din el de parca ar fi Senna reincarnat. Maine o sa mi spui de Clarkson, asta mai lipseste.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 01-03-12, 03:30   #411
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Suna trist. Jay Leno e pilot sau ceva? Sau un host de talk show de 2 bani? Citez din el de parca ar fi Senna reincarnat. Maine o sa mi spui de Clarkson, asta mai lipseste.
Jay Leno este un "fraier" care are una din cele mai mari colectii auto din lume, adica un pasionat ca tine si ca mine care si-a facut banii si si-a permis sa satisfaca toate poftele in domeniu si a acumulat o experienta pe care putini au norocul sa o aibe.. In America si nu numai, de mult este cunoscut pentru sfaturile sau criticile aduse in domeniu, este un tip care are niste pareri foarte pertinente si destul de impartiale, pentru ca nu-si castiga existenta din asta, pentru ca este direct (asa ii este caracterul) si pentru experienta in domeniu.

Revistele (si/sau redactorii revistelor) sunt de multe ori partinitore sub influenta venitului din reclame si/sau nationalismului. Dealtfel, foarte putini redactori din lume sunt impartiali si obiectivi.

Clarkson chiar daca de foarte multe ori nu sunt de parere cu el, apreciez tipul lui de corectitudine. Este de multe ori partinitor si nationalist dar recunoaste. asta spre deosebire de redactorii "ascunsi", si chiar spune ca astea sunt parerile lui personale si ca nu sunt intodeauna obiective. Si cu toate ca este partinitor si-a facut de multe ori de rahat masini preferate.


Revenind la subiect, nu mi-ai spus care sunt sistemele alea electronice in plus ale GT-R-ului...

.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-03-12, 08:28   #412
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Pai habar nu am ca nu ma intereseaza, stiu doar ce zic aia care le conduc. Gen :

Domne, uite, eu incerc sa fac asta si masina nu ma lasa etc. Haha, ce tare, uite, intru in curba cu 200 cu o mana pe volan si cu ailalta scriind un sms, haha ce tare, ce pilot sunt Etc.

Nu contest ca e bine pentru siguranta n shit, te face sa te simti Toshiro Mifune Suzuki cel putin. O fi vis de condus. Doar ca eu am alta idee despre ce ar trebui sa fie un supercar, adica driver's car nu fly by wire Asta nu inseamna ca GTR este o masina proasta, doar ca nu imi place ideea ca o masina orientata spre feeling si performanta are mai multe procesoare si soft care controleaza tot decat un Boeing or smth, de unde si denumirea de playstation suprem. Pana si interiorul e creat de un fan NFS, numa' displayuri si butoane si 80 de setari pentru stergatoarele de parbriz plm.

Probabil daca as avea una as face spume pe aici laudand-o n shit. Si i-as da lectii si lu' Titi Aur daca ar comenta ceva .

Last edited by a3ds; 01-03-12 at 08:36.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 01-03-12, 09:08   #413
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Cred ca am mai postat articolul asta dar intamplator asa gandesc si eu si este scris epic, cu conditia sa stii engleza.

http://www.caranddriver.com/comparis...mparison-tests

Nu e vorba de performante si atat, o masina este MULT mai mult decat performante pe hartie. Culmea, testul ala e castigat de M3, ma intreb de ce, desi sta cel mai prost la "oh wow zomfg timpi pe circuit zomg".

Kid stuff De aia nu are un mare succes in vanzari Nissan GTR. Nu pentru ca nu ofera super performante @ affordable price. Ii lipseste acel ceva. Pur si simplu. Necuantificabil. It's a fuckin robot man.


Check this:

Under power, the Porsche tends to arc wide; a bit less throttle tucks the front end back in line, but the GT-R’s AWD doesn’t require finessing. It’s an automatic Nikon to Porsche’s Leica. With the GT-R, just point and shoot.

Playing around with the Porsche’s transient responses is a lot of fun, arguably more so than the oh-so-serious GT-R. The classic 911 ASS MASS and the 92.5-inch wheelbase make for a weight-sensitive and reactive (but never twitchy) chassis. Pitching the Turbo into corners and catching the slide had us grinning like schoolboys. While you’re messing around with the Porsche’s cornering attitude, the GT-R may flow by without a hint of drama.

Last edited by a3ds; 01-03-12 at 09:25.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 01-03-12, 11:55   #414
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Pai habar nu am ca nu ma intereseaza, stiu doar ce zic aia care le conduc. Gen :

Domne, uite, eu incerc sa fac asta si masina nu ma lasa etc. Haha, ce tare, uite, intru in curba cu 200 cu o mana pe volan si cu ailalta scriind un sms, haha ce tare, ce pilot sunt Etc.

Nu contest ca e bine pentru siguranta n shit, te face sa te simti Toshiro Mifune Suzuki cel putin. O fi vis de condus. Doar ca eu am alta idee despre ce ar trebui sa fie un supercar, adica driver's car nu fly by wire Asta nu inseamna ca GTR este o masina proasta, doar ca nu imi place ideea ca o masina orientata spre feeling si performanta are mai multe procesoare si soft care controleaza tot decat un Boeing or smth, de unde si denumirea de playstation suprem. Pana si interiorul e creat de un fan NFS, numa' displayuri si butoane si 80 de setari pentru stergatoarele de parbriz plm.

Probabil daca as avea una as face spume pe aici laudand-o n shit. Si i-as da lectii si lu' Titi Aur daca ar comenta ceva .
Pai ma mir ca din cunostintele tale nu stii ce sistem are GT-R in "+". Defapt nu are nici un sistem in "+", are acelasi ESP, ABS, etc., cum are orice masina doar setat diferit. Si putin mai vechiul F430 are un sistem mai complex (ESP in 4 trepte), GT-R nu are decat cuplabil si decuplabil. Are doar 3 butoane pentru a dezactiva sistemele si a activa lC spre deosebire de exemplu de M5 si M3 unde te invarti 5 minute in I-Drive pentru a le activa/dezactiva.

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Cred ca am mai postat articolul asta dar intamplator asa gandesc si eu si este scris epic, cu conditia sa stii engleza.

http://www.caranddriver.com/comparis...mparison-tests

Nu e vorba de performante si atat, o masina este MULT mai mult decat performante pe hartie. Culmea, testul ala e castigat de M3, ma intreb de ce, desi sta cel mai prost la "oh wow zomfg timpi pe circuit zomg".

Kid stuff De aia nu are un mare succes in vanzari Nissan GTR. Nu pentru ca nu ofera super performante @ affordable price. Ii lipseste acel ceva. Pur si simplu. Necuantificabil. It's a fuckin robot man.


Check this:

Under power, the Porsche tends to arc wide; a bit less throttle tucks the front end back in line, but the GT-R’s AWD doesn’t require finessing. It’s an automatic Nikon to Porsche’s Leica. With the GT-R, just point and shoot.

Playing around with the Porsche’s transient responses is a lot of fun, arguably more so than the oh-so-serious GT-R. The classic 911 ASS MASS and the 92.5-inch wheelbase make for a weight-sensitive and reactive (but never twitchy) chassis. Pitching the Turbo into corners and catching the slide had us grinning like schoolboys. While you’re messing around with the Porsche’s cornering attitude, the GT-R may flow by without a hint of drama.
Pai tocmai nu ai inteles nimic din ce ai citit.

Trebuie sa citesti si propozitia anterioara:
" The Turbo’s AWD system doesn’t pull the car through the corners as tenaciously as the GT-R, nor does the AWD system stabilize the car as well as the GT-R’s."

Nu sistemul electronic il face mai bun pe GT-R, ci sistemul 4x4 unic (cu 2 cardane si cutie de viteze in spate), dedicat si net superior.

"Lot of fan" nu inseamna eficienta, mult mai "lot of fan" decat toate 3 sunt Lotus Elise, Ariel Atom, Porsche Cayman S/R, Mercedes SLS, BMW 1M, etc.

GT-R a vrus sa scoata o masina ieftina, foarte rapida, eficienta si sigura si a reusit, ce am putea sa reprosam!?

Este bine ca am ajuns sa ne plangem de o masina ca este foarte stabila si sigura la viteze mari si ca este mai performanta, foarte tare!!! )

Iar castigarea BMW-ului nu este de mirare, depinde ce vrei de la o masina. Pentru o masina de zi cu zi, M3-ul este mai bun decat orice supercar, poate sa fie el si McLaren, F458 Italia, Murcielago, etc.

Normal ca pana la urma nu ai acut ce argument sa aduci afirmatiei scoase de tine "electronica in plus" pentru ca nu exista.

Last edited by GTR; 01-03-12 at 11:58.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 01-03-12, 12:41   #415
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

but the GT-R’s AWD doesn’t require finessing. It’s an automatic Nikon to Porsche’s Leica. With the GT-R, just point and shoot.


Nu stiu unde ai vazut tu ca ma plang. Pur si simplu, nu poti sa accepti ca unora nu le place GTR. Din thread, gtr vs the world, nick gtr nu pot trage decat o concluzie : Fanboi la maxim
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 01-03-12, 22:00   #416
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Poate ai dormit nopatea prost, sau ai avut o zi proasta, dar ce legatura are ce spui tu cu ce am intrebat eu legat de testul respectiv!?

Pe de alta parte nu intelegi tu DOUA lucruri:

1. Imi place la fel de mult Porsche ca si GT-R, diferetierea fiind facuta de pret pe de-o parte si istorie pe de celalta parte.

2. GT-R nu l-am comparat eu cu Porsche ca asa am vrut eu, este comparat in zeci de teste de mai toti redactorii din lumea asta, este numit "Porsche killer" si a fost un Porsche killer din puct de vedere al performantelor.

Dealtfel din punct de vedere al performantelor, pentru ca Porsche in sine a fost creat pentru performanta si promoveaza performanta masinilor lor, GT-R nu ca a facut fata, a dat si o lectie care pana la urma se demonstreaza a fi benefica chiar pentru cumparatorii Porsche (si nu numai), adica au trebuit sa-l faca mult mai bun si performant, ceea ce ma bucur ca s-a si intamplat.

Eu cred ca din posesorii de GT-R cam 50% sunt furati din piata Porsche, deci care este concurentul numarul 1 al Porsche!?

Acumm dupa explicatia pe care nu m-as mira sa nu o intelegi mai pun odata intrebaile, probabil fara raspuns din partea ta:

in testul asta:

https://forum.4tuning.ro/attachment.p...6&d=1325446422


1. Eu sunt curios la ce au trecut la Porsche la performanta 18 puncte si la GT-R 16 puncte cand el este cel mai slab performant cam din toate punctele de vedere in comparatia de fata.

2. La optiuni/echipamente au pus liniuta, oare de ce!?

3. Cum adica puncteaza "brake feel" si de ce nu brake performance, mai ales ca vorbim de supersportive!?
Dar intre M5 si gt-r vezi vreo diferenta?Dar intre amg si amg black series?
Repet - gt-r very fast car.
Porsche - alta liga domnule.
Nu toata lumea isi cumpara masini strict pt performanta pura.
Asa luam un r34 modificat care face misto de r35.Poate la jumatate de pret.
Cand apari cu un porsche spui altceva despre tine decat cand apari cu un gt-r.Parere personala , nu trebuie sa o impartiti.
La fel si intre s class / a8 / seria 7....s class pare mai impozant...mai altceva.Nu inseamna ca celelalte sunt mai proaste sau etc...Personal imi plac Bmw-urile dar recunosc ca un s class > seria 7 din anumite puncte de vedere
Seara buna.
P.S Sa nu crezi ca am ceva personal cu tine draga coleg GTR.Cu siguranta stii mai multe in domeniul auto decat mine si 70% din cei de pe forum.Numai ca in comparatia gt-r vs porsche cred ca e vorba de altceva...Stii tu , 2 cainii ; unul cu pedigree , celalalt fara
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 01-03-12, 22:09   #417
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Diferenta e de filosofie, sunt din filme diferite masinile. Aia cu performanta cu 3 zecimi de secunde pe circuit sau timp cu juma de secunda mai bun pe sfertu' de mila e marketing. O masina nu este o specificatie pe hartie, nu cumperi cifre seci, decat pe forumuri. Deja e arta la nivelul ala.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 02-03-12, 00:20   #418
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

GTR, corecteaza-ma daca gresesc, dar nu cumva Nissan GT-R are o suspensie ultrasofisticata care face n-spe milioane de calcule pe secunda?
Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 02-03-12, 01:29   #419
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Giully4u View Post
GTR, corecteaza-ma daca gresesc, dar nu cumva Nissan GT-R are o suspensie ultrasofisticata care face n-spe milioane de calcule pe secunda?
La fel ca la Porsche (optional la unele modele), Ferrari, BMW, Audi si alte nenumarate masini. Nu este nimic deosebit, doar ca este standard in acelasi mic pret.


Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Diferenta e de filosofie, sunt din filme diferite masinile. Aia cu performanta cu 3 zecimi de secunde pe circuit sau timp cu juma de secunda mai bun pe sfertu' de mila e marketing. O masina nu este o specificatie pe hartie, nu cumperi cifre seci, decat pe forumuri. Deja e arta la nivelul ala.
Asta pentru tine, care in viata ta nu ai fost probabil pe o pista/circuit. Dealtfel de ce se numeste SUPERSPORTIVA, pentru portbagaj, xenon, confort??? Nu cred, atat Porsche cat si ceilalti producatori in reclamele oficiale puncteaza FIX PERFORMANTA.

Diferentele sunt de ordinul secundelor uneori, nu sunt deloc insignifiante.

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Repet - gt-r very fast car.
Porsche - alta liga domnule.
Nu toata lumea isi cumpara masini strict pt performanta pura.
Asa luam un r34 modificat care face misto de r35.Poate la jumatate de pret.
Cand apari cu un porsche spui altceva despre tine decat cand apari cu un gt-r.Parere personala , nu trebuie sa o impartiti.Stii tu , 2 cainii ; unul cu pedigree , celalalt fara
1. In ce liga este Porsche si de ce!?

2. "Nu toata lumea isi cumpara masini strict pt performanta pura."
Asta asa este, uneori iti cumperi ca sa compensezi lungimea p__lii, sau sa te afijezi pe Dorobanti. Persoanele de gen de orice nationalitate ar fi se exclud din program si mi-e sila de ele. Nu ma intereseaza de ce si-ar lua Becali Porsche sau alti zeci de taranoi romani care nu au folosit nici jumatate din potenttialul masinii dar apreciez de ce si-a luat Tariceanu Porsche, apreciez de ce si-a luat Ana Patriciu - Porsche si apreciez pe oricine care nu-si ia Porsche doar pentru design.

3. vorbim de masini NOI, 0 KM, ce legatura are R34???

4. "Cand apari cu un porsche spui altceva despre tine decat cand apari cu un gt-r."

Asta este fix parerea ta. Chestile astea se numesc SNOBISM, arhiraspandit mai ales in Romania. In Germania oamenii se deplaseaza frecvent cu Mercedesul (de exemplu) si la plimbari si distractii cu Porsche-ul, dar romanul este in stare sa se duca la piata cu el. Asa este, romanii nu au cultura banului, sunt imbogatiti peste noapte si trebuie neaaparat sa arate asta. Asta este, traim in Romania.

pedigree nu mai exista in lumea auto, cam toate pedigree-urile au falimentat si/s-au stricat, in cazul lui Porsche - Cayenne.

Sa nu ma intelegi gresit, Porsche este mai frumos decat GT-R clar, dar este absurd sa platesti DUBLU pentru asta, vorbim de o masina de serie, nu de vre-un tablou.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 02-03-12, 08:47   #420
p_vio46

Stage 5
 
p_vio46's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,680
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[RENAULT]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
La fel ca la Porsche (optional la unele modele), Ferrari, BMW, Audi si alte nenumarate masini. Nu este nimic deosebit, doar ca este standard in acelasi mic pret.

atat Porsche cat si ceilalti producatori in reclamele oficiale puncteaza FIX PERFORMANTA.

"Cand apari cu un porsche spui altceva despre tine decat cand apari cu un gt-r."

Chestile astea se numesc SNOBISM, arhiraspandit mai ales in Romania.
Amin, ultima frază spune totul, exact ce se intamplă cu adevărat însă mulți nu au tăria de caracter să recunoască asta, dacă vorbim de performanță, păi asta contează, nu? fiecare secundă sau miime de secundă în minus, asta înseamnă performanță;dar românul își îa (și aici nu vreau să pătez imaginea următoarelor exemple, dar e purul adevăr)mașină din vest că așa e moda, ges Mercedes S , DAR stă în garsonieră.
Dacă punctăm corect, să ne limităm la asta, sistemele de pe GT-R sunt puse pe mașină tocmai pentru a te putea bucura de mașină și mâine, nu să o pui de a latu in primul stâlp și să îți facă altcineva cruce acolo și sunt prezente la multe supercaruri însă la unele funcționează mai eficient, și lumea zice că e mașina robot, iar la altele nu funcționează cum ar trebui și te trezeși că ai 500 ce cp sau mai mulți, dar degeaba că nu te mai salvează nimeni. Prefer să nu am un brake feeling așa de evident și să pot opri mașina mai repede, decât invers. Lumea nu concepe că există performanțe și la bani mult mai puțini, fără pic de rabat la calitate.
p_vio46 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -