VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
16-02-11, 00:06
|
#241
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Bat pariu cu oricine ca peste cativa ani toata lumea o sa aprecieze mult mai mult un GT-R lasat stock decat unul tunat. Asa e cam cu orice masina din clasa asta. Odata cu trecerea anilor, originalitatea o sa fie cea mai cautata. Ghiciti de ce? Pentru ca o sa fie extrem de rare
|
|
|
16-02-11, 00:27
|
#242
|
Stage 1
Join Date: Apr 2010
Posts: 20
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Bat pariu cu oricine ca peste cativa ani toata lumea o sa aprecieze mult mai mult un GT-R lasat stock decat unul tunat. Asa e cam cu orice masina din clasa asta. Odata cu trecerea anilor, originalitatea o sa fie cea mai cautata. Ghiciti de ce? Pentru ca o sa fie extrem de rare
|
Exact si deaia am lasato inca Stock (la motor cel putin) pana la Y-Pipe dar nu stiu cat mai rezist
|
|
|
16-02-11, 00:53
|
#243
|
Stage 2
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
mai cumpara un gtr. unul il pastrezi stock , pe celalalt..ce-o vrea Cel de sus.
simplu nu?
|
|
|
17-02-11, 12:11
|
#244
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 861
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by sKyNeT
Pai daca GTR a scos pe Nordschleife 7:24.22 iar BMW E92 a scos 8:05.00, tu ce zici ?
|
M3-u are 420 cp si GTR-u are 485(parca) eu mam referit la aceiasi putere amandoua sa fie modificate si sa dezvolte aceiasi putere!!!
|
|
|
17-02-11, 14:20
|
#245
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
M3`ul de 420 si`o fura de la R8 de 420.
R8 de 525 si`o fura de la gtr de 480.
Daca m3-ul are sasiul mai slab decat al r8`ului, si r8`ul il are mai slab decat al gtr`ului... ce parere ai? Cine castiga dintre m3 si gtr la aceeasi putere?
|
|
|
17-02-11, 15:12
|
#246
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of: [Honda] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Voi comparati masinile doar dupa putere sau la liniute ?
|
|
|
17-02-11, 15:42
|
#247
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Dupa timpii pe circuite.
In linie dreapta e mai rapid m3 decat r8.
|
|
|
17-02-11, 16:40
|
#248
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
E amuzant cum toata lumea arunca timpii pe circuit cand 99.9% din persoanele care fac parte din aceasta conversatie nu au fost cu masinile pe un circuit si probabil nici nu vor fi . Asa ca ... cine alege o masina de zi cu zi avand la baza doar faptul ca una e cu o fractiune de secunda mai rapida decat cealalta, timpi stabiliti pe nu stiu ce circuit de nu stiu ce sofer profesionist, este un idiot in opinia mea.
Eu personal as alege oricand un porsche in detrimentul unui gtr daca as avea banii sa il intretin din simplul motiv ca arata mult mai bine , are traditie si este fiabil si pare mult mai confortabil decat un gtr. faptul ca e posibil sa ia bataie de la gtr la o milisecunda pe un circuit de 7-8 minute este absolut irelevant.
Pe locul 2 ar fi un gtr , best bang for the buck dpdv al performantelor.
__________________
Honda
|
|
|
17-02-11, 18:49
|
#249
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of: [Honda] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by shadowro
E amuzant cum toata lumea arunca timpii pe circuit cand 99.9% din persoanele care fac parte din aceasta conversatie nu au fost cu masinile pe un circuit si probabil nici nu vor fi . Asa ca ... cine alege o masina de zi cu zi avand la baza doar faptul ca una e cu o fractiune de secunda mai rapida decat cealalta, timpi stabiliti pe nu stiu ce circuit de nu stiu ce sofer profesionist, este un idiot in opinia mea.
Eu personal as alege oricand un porsche in detrimentul unui gtr daca as avea banii sa il intretin din simplul motiv ca arata mult mai bine , are traditie si este fiabil si pare mult mai confortabil decat un gtr. faptul ca e posibil sa ia bataie de la gtr la o milisecunda pe un circuit de 7-8 minute este absolut irelevant.
Pe locul 2 ar fi un gtr , best bang for the buck dpdv al performantelor.
|
Eu personal as alege un ferrari in locul lui gtr daca as avea banii, pana atunci sunt doar discutii in vant.
Multi de aici ar merge pe un circuit sa se dea cu masina personala dar avand in vedere ca cel mai apropiat circuit e la sute de km departare si nici banii nu cresc in copaci.
__________________
Last edited by sKyNeT; 17-02-11 at 18:52.
|
|
|
17-02-11, 18:51
|
#250
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by shadowro
E amuzant cum toata lumea arunca timpii pe circuit cand 99.9% din persoanele care fac parte din aceasta conversatie nu au fost cu masinile pe un circuit si probabil nici nu vor fi . Asa ca ... cine alege o masina de zi cu zi avand la baza doar faptul ca una e cu o fractiune de secunda mai rapida decat cealalta, timpi stabiliti pe nu stiu ce circuit de nu stiu ce sofer profesionist, este un idiot in opinia mea.
Eu personal as alege oricand un porsche in detrimentul unui gtr daca as avea banii sa il intretin din simplul motiv ca arata mult mai bine , are traditie si este fiabil si pare mult mai confortabil decat un gtr. faptul ca e posibil sa ia bataie de la gtr la o milisecunda pe un circuit de 7-8 minute este absolut irelevant.
Pe locul 2 ar fi un gtr , best bang for the buck dpdv al performantelor.
|
Chiar ma surprinde un astfel de comentariu de la un posesor si posibil fan HONDA.
Din punctul meu de vedere cei care fac si astfel de comanetarii sunt niste idioti:
Timpii pe circuit sunt relevanti pentru calitatiile sasiului si transmisiei. De ajuns pe circuite unii nu ajung pentru ca nu exista circuite in Romania, dar asta nu inseaman nu poti sa alergi pe un Dealu Negru, Rasnov, Bicaz, etc..
Pe mine personal ma intereseaza la o masina sportiva timpii pe circuit pentru ca pe mine ma intereseaza foarte mult sasiul si pentru ca chiar am de gand sa o alerg, asa ca nu ma intereseaza nici vre-un obosit de Mustang, nici vre-o rapandula de S3 (prima generatie) care chiar daca au sau pot fi duse peste 300 CP nu poti sa fortezi o curba.
Ma bucur ca alegi tu Porsche care "pare mult mai confortabil", de unde "pare" nu stiu !? ), care este de 2 ori mai scump si este mai inconfortabil ca GT-R-ul.
Traditia auto in ziua de azi nu mai face 2 parale.
Porsche este o masina absolut superba, dar supraevaluata.
Si ar mai trebui sa studiezi si raportul CP/Kg ca sa vezi intr-adevar calitatile GT-R-ului.
.
Last edited by GTR; 17-02-11 at 18:57.
|
|
|
17-02-11, 19:26
|
#251
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
La raportul cai/kg sta mai bine Porsche din ce stiu eu. Mai e buna si traditia aia undeva, nu degeaba inca nu au dat faliment Porsche si traiesc numai din vanzari de super masini, nu de cosuri de cumparaturi si pick up truckuri.
Daca parlesti engleza, citeste asta:
http://www.caranddriver.com/reviews/...mparison_tests
Mie mi se pare unul dintre cele mai misto articole despre masini sport si placerea de a conduce. Scris de un pasionat de masini, nu de un inginer boxeur de cuvinte.
+
http://www.2009gtr.com/2009/12/2010-...ssan-gt-r.html
Primul comment:
so sorry to have to dissapoint you gtr fan bois,...but the gtr is now down to selling 45 gtr's a month now here in the u.s,...as of oct. 2010,...people are really over this car big time,...and won't pay these kind of bucks for a supposed porsche-killer that now CAN'T kill it's competition anymore,...with numbers that dismal,...i don't expect nissan to continue selling this turkey much longer,...by way of comparison,..the 911 sells 500 a month, even in this crappy economy!
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
Last edited by a3ds; 17-02-11 at 19:28.
|
|
|
17-02-11, 20:30
|
#252
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by a3ds
La raportul cai/kg sta mai bine Porsche din ce stiu eu. Mai e buna si traditia aia undeva, nu degeaba inca nu au dat faliment Porsche si traiesc numai din vanzari de super masini, nu de cosuri de cumparaturi si pick up truckuri.
Daca parlesti engleza, citeste asta:
http://www.caranddriver.com/reviews/...mparison_tests
Mie mi se pare unul dintre cele mai misto articole despre masini sport si placerea de a conduce. Scris de un pasionat de masini, nu de un inginer boxeur de cuvinte.
+
http://www.2009gtr.com/2009/12/2010-...ssan-gt-r.html
Primul comment:
so sorry to have to dissapoint you gtr fan bois,...but the gtr is now down to selling 45 gtr's a month now here in the u.s,...as of oct. 2010,...people are really over this car big time,...and won't pay these kind of bucks for a supposed porsche-killer that now CAN'T kill it's competition anymore,...with numbers that dismal,...i don't expect nissan to continue selling this turkey much longer,...by way of comparison,..the 911 sells 500 a month, even in this crappy economy!
|
Pai nu prea-mi dau seama ce vrei sa spui...
Ca masina de zi cu zi normal ca este mai bun un M3, ca o concurenta sportiva directa M3 este codasul absolut al lui GT-R si Porsche 911 Turbo (mai nou si mult mai bun cel cu facelift). Chiar ei spun: "If you’re interested only in performance numbers, the GT-R proves to be a match for Ferrari’s finest".
In realitate comparatia intre M3 si GT-R sau 911 Turbo este chiar stupida, la fel cum au spus si ca Civic TypeR este alegerea lor comparativ cu R8, o alta aberatie reala, sunt 2 masini din clase total diferite.
Asa putem foarte simplu sa spunem ca CL 65 AMG este mult superior M3-ului din multe privinte, dar depinde ce vrei de la o masina.
Cat despre comentariul papagalului de pe forumul GT-R sa nu uitam ca un 911 Turbo, Fabricatie: 2007, Rulaj: 40,000 km, Switzer tuning - 750 CP( intake plenum, bobine de inductie de mare putere, supape de recirculare turbo - 30.000 EUR), cu un pret total cam de 170 k de EUR se cere pe el 93,000 EUR, adica se pierd bani cam de valoarea unui GT-R,
sau un 911 Cabrio 2008 stock 30,000 km, 325CP, masina de 120 K de EUR noua (cu optiunile de pe ea) zace la vanzare cu 60 k de EUR si nu o cumpara nimeni.
(Surse Autovit + relatie directa).
Deci pretul de 45 k al GT-R si din prima generatie (cu cunoscutele probleme) normal ca se vinde greu. Intre timp pana la facelift au mai fost vre-o 4 "revizii" iar cine-si cumpara un GT-R stie si asta banuiesc.
|
|
|
17-02-11, 21:36
|
#253
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
gtr, nu ai inteles, dar nimic.
Articolul este despre placerea de a conduce, de feeling, de ce iti ofera o masina,nu niste timpi seci obtinuti de x si y pe un circuit pe care oricum nu o sa ajungi niciodata.
Iar tipul ala de pe forum spune ca GTR nu se vinde in America, dau 45 de masini pe luna spre deosebire de Porsche care vand ~500, mai ales de cand faceliftul de la porsche sterge pe jos cu gtr din orice pozitie. Si americanii sunt o piata libera si fara complexe, ei cumpara japoneze, ii intereseaza best bang for the buck. Doar ca Nissan a dezamagit enorm. Asa zic ei cel putin. Mie mi-e egal, nu o sa mi cumpar prea curand nici 911 turbo, nici M3 e90 nici alte rachete.
|
|
|
17-02-11, 22:41
|
#254
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by a3ds
gtr, nu ai inteles, dar nimic.
Articolul este despre placerea de a conduce, de feeling, de ce iti ofera o masina,nu niste timpi seci obtinuti de x si y pe un circuit pe care oricum nu o sa ajungi niciodata.
Iar tipul ala de pe forum spune ca GTR nu se vinde in America, dau 45 de masini pe luna spre deosebire de Porsche care vand ~500, mai ales de cand faceliftul de la porsche sterge pe jos cu gtr din orice pozitie. Si americanii sunt o piata libera si fara complexe, ei cumpara japoneze, ii intereseaza best bang for the buck. Doar ca Nissan a dezamagit enorm. Asa zic ei cel putin. Mie mi-e egal, nu o sa mi cumpar prea curand nici 911 turbo, nici M3 e90 nici alte rachete.
|
Tocmai asta-ti spun, placerea de a conduce un CL este mult peste cea de a conduce un M3, dar depinde din ce punct de vedere privesti.
Asa este clar ca un M3 se conduce mult mai misto si decat o masina de WRC si decat una de WTCC, sau Gumpert Apollo Speed dar nu ai cum sa le compari.
Acum daca incerci sa ne convingi ca intr-adevar un bestial BMW, M3 este mai misto decat un Porsche Turbo sau GT-R chiar devii stupid )
997 facelift terge pe jos la ce ??? ), abea il bate cu 20 CP in plus si 170 KG mai putin )) si asta pana la GT-R cu facelift, sa vezi acum stergere pe jos cu Porsche.
Putin ma intereseaza vanzariile unuia sau altuia, sunt absolut irelevante la orice tip de masina, GT-R este o masina strict de pasionati, 911 Turbo in Germania cred ca are medie de varsta a propietarilor de 60 ani, iar POrsche intr-adevar isi iau foarte multi si pentru imagine, care este si la propriu si la figurat superba, dar pe mine nu imaginea ma intereseaza. Gumpert Apollo Speed este o uratenie din toate punctele de vedere, dar in acelasi timp este o masina superba, deci depinde din ce punt de vedere privesti.
Eu nu o sa-mi iau masini sportive sa le afisez pe Dorobanti, o sa mi le iau ca sa-mi satisfac placerile.
Sa nu ma intelegi gresit, nu as stii ce sa aleg dintre un GT-R si un 997 Turbo daca ar fi la acelasi pret, dar la diferenta asta de pret este stupid sa discutam.
O masina bestiala este 997 GT2 si sigur mult mai misto de condus decat un Turbo este si GT3 (normal sau RS).
Numai bine!
|
|
|
19-02-11, 15:05
|
#255
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Last edited by UNLORD; 19-02-11 at 15:15.
|
|
|
|
|