@ JDV ai gasit un Cayenne impotmolit si asta e sursa ta de clienti pt firma de tractare? Good luck ..

Cayenne ul e unul din cele mai bune SUV uri offroad btw dar asta e alta poveste. Frustrarea mea e cu idiotii de aici care se relaxeaza prea tare cand conduc o masina, mai ales automata, pe autostrada ii vezi mancand, rujandu se, text uind .. orice numai atentie la trafic nu, daca cutia era manuala erau fortati sa se concentreze pe condus mai mult. Ultima idioata avea un portativ peste jumate de parbriz si canta dand din abele maini la peste 100 km/h, mi a cazut fata .. Iar in general aici cand vezi un asiatic sau asiatica intr o Toyota e bine sa lasi spatiu pe langa ei..nu stiu cine le da carnet ! Gata, m am racorit

)
@ GT-R: te ai chinuit mult pana ai gasit un review atat de ridicol ca asta ?

uite aici review uri:
https://www.youtube.com/watch?v=ocSjiJbevaU
https://www.youtube.com/watch?v=prbJIZ83bdo
https://www.youtube.com/watch?v=KVdme4ISq8Y
https://www.youtube.com/watch?v=BU_qEHpRiCo
si cireasa de pe tort:
https://www.youtube.com/watch?v=7dss44VBDN8
Intrebari ?
@ DZ1: daca ai bani de un Nismo, ia ti un GT3 ..RS

nu o sa regreti, pt liniute un Golf 1 modificat sanatos rezolva orice masina din Romania

)
@ Giully4u : tu ai citit articolul si ai vazut filmul, sau iti place sa vb doar ? Ideea e despre ce insemana o masina care ti salveaza fundul tot timpul si ce sofer "bun" te face, dar doar in mintea "pilotului" chestie care devine periculoasa cand computerele nu mai pot compensa prostia de la volan.
@ Tzzantaru: cred ca nu prea cunosti definitia unui troll prietene, asta e forumul GT-R vs ce vrei tu, e chiar o surpriza pt tine sa auzi si pareri contra? Mai ales argumentate ? Sau e strict interzis sa zicem ceva rau de Sfantul GT-R, care e Alpha si Omega (he he..intentionat!) in lumea auto. Daca urmam definitia se pare ca tu esti troll ul care arunca pastila doar ca sa starneasca rahatul, fara argumnete, fara provocare...nu ?

E ok, ai auzit de "don't feed the troll?" E ok, mie imi place sa i hranesc, sunt distractivi
@ JDV, din nou: uite, conform teoriei tale, ti am gasit masina perfecta:
http://www.topgear.com/uk/car-news/a...ive-2014-10-17. Nu? Doar e varful tehnologiei, cum putem spune nu progresului? Sau poti sa incerci un Google Car in curand, si mai bine..
Lasand ironia la o parte, pt ca stiu ca ti place sa conduci, nu inseamana ca orice inventie aduce mai multa satisfactie in viata noastra. Hai sa nu sarim sa imbratisam orice inventie doar de dragul ca e noua, ca impinge tehnologia bla bla bla..
Uite, o paralela in muzica, mp3 urile au adus cea mai de *** "evolutie" in ce priveste ascultatul muzicii, da, miliarde pot sa asculte pe telefon "muzica" problema e ca suna ca o conserva, si incet incet lumea care apreciaza ceva bun incepe sa refuze asta, dovada ca vanzarile de vinyl au crescut f mult in ultimii ani. Cum, ca doar e tehnologie de pe vremea lui bunica.. ei, aia e, e muzica cu suflet. Care suna cum a vrut autorul, nu ca un fiser comprimat, Loudness izat, macelarit, etc (
http://www.audioholics.com/editorial...-down-of-audio). E comod sa descarci un film sau muzica comprimata de pe net, dar nu o sa fie ca originalul din studio. Si de ce sa nu te bucuri de adevarata muzica?
Pt toate gasca de aici:
Cam asa si cu condusul, imi doresc ca cei care s mari fani tehnologie sa se dea cu o masina veche, pe zapada preferabil, si acolo vor vedea feedback real, ce inseamna sa conduci TU si nu un software, sa SIMTI ce face masina aia sub tine si cum interactioneaza cu drumul... pot sa vb 100 de ani despre asta, dar mesajul sper ca e clar. Si o spun pt ca vreau sa impartasesc din experientele astea super si sa se bucure si altii de ele, nu ratati chestii foarte tari de dragul unei "curse" de 10s .. o caramida are aceeasi competenta ca si un "pilot" de semafor racing.
Si nu ai nevoie de 100.000 EUR pt asta. Uite, am inchiriat Mazda aia MX5 de la Eurocar acu ceva timp cand am vizitat RO si in 2 zile am traversat muntii de 6 ori, Bran, DN1, TRansfagarasean, DN1 A, etc, si a fost super. Numai 1.8 motorul, dar nu aia e relevant, a fost 100 EUR /zi dar a meritat fiecare banut.
Deci da, in 30 de ani din pacate o sa zicem " oao, acum 30 de ani GT-R ul nu lua curba pt tine, nu frana si accelera pt tine, nici macar nu stia unde mergi fara sa butonezi 3 minute la ceva numit GPD.." da, merci, eu nu s asa mare fan .. parca eram pe un forum de entuziasti auto, nu ? Tehnologie care face o masina mai rapida /eficienta/etc? Da, dar nu mi lua placerea condusului.
Si uite ca mai zic si altii asa:
http://blackflag.jalopnik.com/save-t...ers-1647945959
" If you're continually in more car than you can handle with the epic R35, please, use it as a lovely daily (mmmm, BOOST!) and pick up a more analog track car in the meantime to cut your teeth with. Then when you've got a better feel for how weight transfer, racing lines and other essential concepts work, you can put some better laps down in the GT-R.
Unfortunately, the GT-R isn't as communicative as other platforms, so the learning curve with track driving in a stiff, tech-heavy GT-R is a bit higher. It tends to save a driver from an off before, say, understeer catches up with them. "
Mesajul meu este ca nu, GT-R nu e masina ideala. Mai ales ca incepator. Cand ai scos untul, tot, tot, dintr o Miata, hai si mai vorbim, trecem la un STI poate, dupa care la un M3, samd. Sau ok, sari direct intr un Speciale/Aventador/GT3 etc daca ai bani, dar incepe cu baza, inainte de a planui miliarde de cai putere la upgrade uri, mai bine upgradeaza te pe tine. Bani mult mai bine investiti, plus ca nu o sa te depaseasca pe circuit oameni cu masini mult mai putin performante

) (am vazut multe faze de genul). Si intr o nota FOARTE serioasa, cand computerul numai are ce face se termina de obicei foarte rau, mai rau decat daca masina ar scapa in derapaj mai repede.. vezi finalul de la primul video, ala cu pilotul mai ocupat de Kebab decat de condus ..
Nu urasc masinile japoneze, imi plac Miatele, STi uri, Evo uri, Prelude ul, BRZ / FR-S, S2000 ul etc. Se vede un trend aici ? Nu mi plac masinile gen "appliance" am acelasi respect pt un "pilot" de appliance ca si pt cineva care spala rufe cu o masina performanta. Nu toti care conduc GT-R uri sunt cizme la condus, dar o sa gasesti mult mai multi piloti buni in niste vechituri depasite tehnologic pt ca lipsa de ajutoare software iti cerne urgent "meseriasii" de cei cu adevarat talent si "seat time". Anul asta din toate open track day urile la care am fost nu am vazut un singur GT-R. Am vazut tone de 911, Miata, 944, Corvette, Mustang uri, chiar si exotice Ferrari, McLAren, M uri cat cuprinde, AMG uri, Audi S si RS uri, etc etc. Erau in schimb multe GT-R uri la Shannonville la drag strip printre twin turbo Camaro uri, Mustang uri, si alte masini de sfert de mila. Concluzia o trageti voi, dar si pt aia, dupa mine e o prostie sa dai 100.000 pe un GT-R cand poti sa iei orice coaja sa o faci avion:
https://www.youtube.com/watch?v=OUkSFi2NhT0
"Eu traiesc viata pe sfertul de mila in cate 10 s" e bullshit pt filme pt adolescenti, condu o masina veche la limita pe un drum de munte iarna si o sa vezi atunci senzatii.. daca te tine !
Hai condus placut.