Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 15-02-11, 16:02   #226
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by The_Mask View Post
Adu ZR1 in tara si dupa ce aplici taxa vamala si tva-ul o sa ajungi la 130k eur .
Cu taxa vamala, de inmatriculare si TVA trece de 150 k de EUR.

NEWS:

Nürburgring Nordschleife, Germany (20600 m)

http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

9. Nissan GT-R 7:24.22 530 CP / 1736 Kg
13. Chevrolet Corvette ZR1 7:26.40 647 CP / 1530 Kg
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 16:42   #227
Theo P

Stage 2
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by du0n View Post
O masina care se poate clasa ca si supercar,eu zic ca nu mai trebuie modificata/tunata la partea tehnica,ca pana la urma de-asta se numeste supercar.Are ceva in plus fata de cele normale,pe care un om de rand si le-ar putea permite.
nu zau, Cu atat mai mult, iti iei un supercar si il faci pe gustul tau (referindu-ma la "mai multi cai")

sau esti pe principiu "imi iau GT-R/ZR1 , muncesc o luna, fac 1 plin, in rest in tin in garaj". nu de alta dar cine isi cumpara asa ceva,putini raman cu ele stock, asta doar in cazul in care are >50 ani

Last edited by Theo P; 15-02-11 at 16:45.
Theo P is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 16:54   #228
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by Theo P View Post
nu zau, Cu atat mai mult, iti iei un supercar si il faci pe gustul tau (referindu-ma la "mai multi cai")

sau esti pe principiu "imi iau GT-R/ZR1 , muncesc o luna, fac 1 plin, in rest in tin in garaj". nu de alta dar cine isi cumpara asa ceva,putini raman cu ele stock, asta doar in cazul in care are >50 ani
Pai ce rost mai are sa se numeasca supercar daca dupa ce producatorul o face atat de speciala ,o mai modifici si tu (reaminesc,ma refeream decat la partea tehnica)?Absurd.In fine am precizat ca este doar o conceptie de a mea.

Am ingrosat un paragraf dat de tine mai sus.Ce vrea sa insemne acel lucru?Ce relevanta are in discutia noastra?
__________________
"Suntem cu totii niste sarlatani : supravietuim problemelor noastre".
du0n is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 17:02   #229
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Cu taxa vamala, de inmatriculare si TVA trece de 150 k de EUR.

NEWS:

Nürburgring Nordschleife, Germany (20600 m)

http://www.fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html

9. Nissan GT-R 7:24.22 530 CP / 1736 Kg
13. Chevrolet Corvette ZR1 7:26.40 647 CP / 1530 Kg
Nu conteaza pretul,era doar un exemplu care mi-a venit atunci in minte.Nu am stat sa cercetez ce masina peste nissan imi pot achizitiona,subiectiv vorbind,care sa se incadreze in acea suma.

Cat despre timpii dati de tine,din nou irelevant.Imi compari un nissan scos in 2011 (in mod cert nu este stock) cu un zr1 scos in 2008 stock.
du0n is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 17:02   #230
Theo P

Stage 2
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

relevanta consta in faptul ca din moment ce iti permiti o astfel de masina, treci la "nivelul urmator" cu ea. prea putina lume ramane cu masinile stock (la acest nivel). eram ironic fata de cei care isi cumpara masini cu "normale" cu pretentii de supercar care de fapt le tin in garaj, ca asa e modelul la noi la tara.

PS: nu am avut intentia de a te jigni, asta in caz ca te-ai simtit oarecum ofensat
Theo P is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 17:09   #231
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Tocmai de-asta zic.Se vrea o masina exclusivista (asa sustineau cativa oameni pe aici), si cum ai precizat si tu,nu multa lume isi poate permite o asa masina.Deci care e rost in a o mai ridica?Imi iau o rabla si imi pun un motor american,un hemi,pe ea si cusca de protectie si toate alea si bat o groaza de masini pe drag.Si ies si mai bine la bani.
du0n is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 18:03   #232
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Tu cauti logica in tuning..Iti spun eu ca nu o sa gasesti niciodata logica..Se numeste pasiune sau hobby..nu ai cum sa gasesti ceva logic in asta.. TIne de suflet..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 18:05   #233
Theo P

Stage 2
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 36
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

treaba ca dupa ce iti cumperi , orice fel de masina, fie ea una modesta, fie un supercar, tot te frige sa modifici ceva la ea, de la o folie si un sticker de 2 lei pe o dacie, la coca tuning sigle de M pe cofraje de oua etc..pana la...mai multi cai la un super car, sau alte jante sau mai stiu eu ce. Este si nu este scop in a modifica superca-uri, toate se fac din pura pasiune si placere, mai ales daca te tine portofelul.
Theo P is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 18:28   #234
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
Tu cauti logica in tuning..Iti spun eu ca nu o sa gasesti niciodata logica..Se numeste pasiune sau hobby..nu ai cum sa gasesti ceva logic in asta.. TIne de suflet..
Nu caut logica in tuning.O caut in tuningul supercar-urilor care deja ating un anume apogeu.In fine,ma retrag ca am facut destula galagie aici.
O zi buna in continuare!
du0n is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 18:35   #235
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by du0n View Post
Nu conteaza pretul,era doar un exemplu care mi-a venit atunci in minte.Nu am stat sa cercetez ce masina peste nissan imi pot achizitiona,subiectiv vorbind,care sa se incadreze in acea suma.

Cat despre timpii dati de tine,din nou irelevant.Imi compari un nissan scos in 2011 (in mod cert nu este stock) cu un zr1 scos in 2008 stock.
Pai daca tot esti paralel cu subiectul mai bine abtine-te la declaratii de gen: "(in mod cert nu este stock)". - Astea sunt valorile ale GT-R 35 facelift.

Si porsche turbo este tunat de foarte multi posesori, asta nu-l face mai putin frumos sau mai putin supercar.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 19:16   #236
dony ddc

Stage 5
 
dony ddc's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 861
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Cum sta R35 pe langa E92????Pareri ceva?
dony ddc is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 21:10   #237
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Pai daca tot esti paralel cu subiectul mai bine abtine-te la declaratii de gen: "(in mod cert nu este stock)". - Astea sunt valorile ale GT-R 35 facelift.

Si porsche turbo este tunat de foarte multi posesori, asta nu-l face mai putin frumos sau mai putin supercar.
Ok.Reformulez.Imi compari un GT-R din 2011 cu un ZR1 din 2008?
Cat despre atitudinea jignitoare cu care mi te adresezi,cred ca este lipsita de sens.Cat timp este un forum pe care se dezbat,se invata anumite lucruri am tot dreptul sa postez.Mersi
du0n is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 22:42   #238
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by du0n View Post
Ok.Reformulez.Imi compari un GT-R din 2011 cu un ZR1 din 2008?
Cat despre atitudinea jignitoare cu care mi te adresezi,cred ca este lipsita de sens.Cat timp este un forum pe care se dezbat,se invata anumite lucruri am tot dreptul sa postez.Mersi
Este vorba ca tot comentezi contra unei masini pe care nu ai condus-o, nici nu ai mers in ea si nici macar nu cred te-ai suit. Argumente lipsa, precizari nefondate si tot tu te superi.
Paralel cu subiectul nu este o jicnire, este mai curand o precizare fondata.

+

13. Chevrolet Corvette ZR1 7:26.40 647 / 1530
14. Nissan GT-R 7:26.70 479 / 1740

Ambele 2008, GT-R mai ieftin cu 50%, are mai putin cu 168 CP, este cu 190 KG mai greu, mult mai lent in linie dreapta si are acelasi timp cu ZR1, deci un sasiu net superior.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 22:43   #239
sKyNeT

Stage 5
 
sKyNeT's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of:
[Honda]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by dony ddc View Post
Cum sta R35 pe langa E92????Pareri ceva?
Pai daca GTR a scos pe Nordschleife 7:24.22 iar BMW E92 a scos 8:05.00, tu ce zici ?
sKyNeT is offline   Reply With Quote
Old 15-02-11, 22:45   #240
du0n

Stage 4
 
du0n's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 252
Default Re: Nissan GT-R 35 vs Restul

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Este vorba ca tot comentezi contra unei masini pe care nu ai condus-o, nici nu ai mers in ea si nici macar nu cred te-ai suit. Argumente lipsa, precizari nefondate si tot tu te superi.
Paralel cu subiectul nu este o jicnire, este mai curand o precizare fondata.

+

13. Chevrolet Corvette ZR1 7:26.40 647 / 1530
14. Nissan GT-R 7:26.70 479 / 1740

Ambele 2008, GT-R mai ieftin cu 50%, are mai putin cu 168 CP, este cu 190 KG mai greu, mult mai lent in linie dreapta si are acelasi timp cu ZR1, deci un sasiu net superior.
Am precizat la aproximativ toate posturile mele ca pozitia mea este subiectiva,ca si a majoritatii baietilor care au postat aici.
du0n is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -