VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
19-04-12, 00:24
|
#556
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Eu apreciez "chinezariile", dar cu toate astea trebuie sa recunosc ca Porshe e din alta clasa.
|
Topicul incepe asa:
"M-am gandit ca a aparut de ceva timp si merita un topic separat.
Consider ca la ora actuala este cel mai bun compromis pret/performanta.
As prefera sa sarim peste problemele primelor modele si aberatii gen chinezarie, etc.."
Deci normal ca se pune si pretul, pentru ca pentru multi dintre noi GT-R-ul este chiar o masina pe care avem posibilitatea sa ne-o achizitionam, restul....
Din alta clasa ca nume, renume si pret, altfel la ce!? Chiar, la ce!!??
-design-ul este discutabil, cu toate ca aici sunt 2 stiluri complet diferite si amanadoua imi plac la nebunie.
-fiabilitate - in afara de problemele de inceput ale GT-R-ului care au fost remediate de mult, alte probleme "frecvente" nu au aparut
-confort - 997 ce este la concurenta cu GT-R-ul, 996 e departe
-stabilitate - bate GT-R fara drept de apel
-drag - bate 997 Turbo (ambele stoc normal)
Repet (pana la 991 care este mult prea devreme sa ne exprimam ce e cu el) masini adevarat superbe Porsche au fost si sunt 997 GT3 si Cayman, restul sunt un nume si un renume mai mult sau mai putin performante, chiar si in cazul modelelor Turbo S si GT2.
PRETUL, de ce n sa nu-l punem, nu dam bani pe ele!?
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
19-04-12, 08:15
|
#557
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Asa este este un compromis GT-Rul si consider ca este mult prea scump pentru un compromis.
|
|
|
19-04-12, 11:31
|
#558
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Asa este este un compromis GT-Rul si consider ca este mult prea scump pentru un compromis.
|
Pai compromis la ce? Scopul masinii a fost sa fie rapida pe strada si circuit si este al dracului de rapida, la drag nu se face de rusine, cat de cat comoda este (mai ales in raport cu concurenta), controlabila - foarte, frumoasa - eu zic ca este, accesorizata este (standard mult mai bine decat concurenta), ce-i lipseste?
Eu chiar nu vad unde este compromisul!
|
|
|
19-04-12, 11:38
|
#559
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
|
|
|
19-04-12, 11:59
|
#560
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,161
Member of: [RENAULT] [Freehand Design Usergroup] [DACIA]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
GTR tu vrei sa impui Gtr-ul????sau ca este mai bun ca Porsche???Nu ai cum sa il impui,aici este vb doar de preferinta fiecaruia,discutia asta este interminabila,la fel ca vs.Bmw&Audi&Mercedes.Fiecare alege ce ii place si este foarte greu daca nu imposibil sa schimbi cuiva parerea.
Din punctu meu de vedere Gtr este castigator in fata tuturor masinilor si asta pt ca la pretul de achizitie nu poti lua ceva mai bun + ca este extrem de tunabila,adica masina de 9sec si folosibila zi de zi imi pare ceva extraordinar,asta este punctul meu de vedere si totusi este alegerea fiecaruia si nu poti sa ceri cuiva sa accept ideea ca gtr este "the best" daca acel cineva nu este de accord
|
|
|
19-04-12, 15:18
|
#561
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
GTR, te inteleg ca nissanul e MAI performant decat porsche-ul, dar nu poti sa zici despre vreun porsche ca nu e performant.
|
|
|
11-05-12, 04:40
|
#562
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 368
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by Giully4u
GTR, te inteleg ca nissanul e MAI performant decat porsche-ul, dar nu poti sa zici despre vreun porsche ca nu e performant.
|
Serios? Sa mori tu ? Dupa cine? Ma omoara cocluziile astea strategice.. ) sa simplificam: pt un 911 iti trebuie "seat time" la greu, talent si curaj sa scoti tot din masina, nu procesor rapid ca la GT-R. s a spus de 1000 de ori, pt Dorel de pe strada e mai rapid GT-R ul ca are soft mai bun care te scoate din rahat, daca insa vrei sa conduci TU, GR-R ul cade spre fundul listei. recent m am dat cu modelul "2013" cum e numit de dealeri aici cel de 550 CP (545 zic astia aici) si impresioneaza la demaraje si la cat de usor se inscrie in curbe (de viteza mica si medie, gen street racing )
In schimb in cele de viteza mare tot aproape de 2 tone se simte.. (la Mosport, in nr. 2 doble apex / negative camber, si in tranzitia rapida din nr 4 si 5 - care e si la vale si transfera si mai mult greutatea pe fata- si in nr 9-10). Dupa ce treci pe un GT3 ai impresia ca ai o katana in loc de maciuca Am condus toate GT-R urile pe pista acum, de 911 numai vorbesc, Boxster, Italia, Superleggera etc. GT-R ramane doar o masina dopata cu soft tare si etajare mai scurta in primele trepte sa castige linutele de semafor sa impresioneze gasculitele si pustanii de 14 ani, cine vrea track car isi ia ceva la care tin franele mai mult de 2 ture fara sa se aprinda pomul de Craciun in bord
Si va rog, cine nu a condus decat pe PS3 sa nu si dea cu parerea va rog.
sanatate!
@GTR:
Nissan who ?
https://www.youtube.com/watch?v=bGJSr...eature=related
traditia Nissan la Ring ?
__________________
Porsche. There is no substitute.
996 Turbo
PCA member
Last edited by 993turbo; 11-05-12 at 04:45.
|
|
|
11-05-12, 17:54
|
#563
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Ma ataci si Te ataci aiurea. Si eu sunt fan porsche, dar trebuie sa vezi mai departe de chestia asta. Pun pariu ca 90% din cumparatorii de 911/gtr nu sunt piloti, asa ca ce conteaza ca un pilot experimentat scoate timp mai bun cu gt3 decat cu gtr? Nu conteaza performanta pentru ala care merge toata ziua cu masina?
Plus ca cine are bani sa isi cumpere una din ele, nu se uita ca gtr e mai rapid pe circuit cu 2 secunde cand pe strada diferenta e inexistenta.
|
|
|
11-05-12, 20:37
|
#564
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Pun pariu ca 90% din cumparatorii de 911/gtr nu sunt piloti, asa ca ce conteaza ca un pilot experimentat scoate timp mai bun cu gt3 decat cu gtr?
|
In Romania posibil, afara nu. Daca mergi la un track-day intr-o tara civilizata o sa vezi pe unde se ascund GT2/3-urile . Audi cu emblema (cayenne, panamera) nu intra aici in discutie.
__________________
|
|
|
12-05-12, 14:44
|
#565
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,877
Member of: [Honda] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
|
|
|
12-05-12, 19:10
|
#566
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Faptul ca aventadorul pleaca cot la cot cu gtr-ul sau chiar in fata pentru mine spune multe.
Cand vor fi facute TT vor decima orice GTR.
Este ingredientul care lipsea la lambo pana acum , o plecare bomba si paddle shifter.
My 2 cents.... oricum ... tare aventadorul.
__________________
Honda
|
|
|
12-05-12, 20:52
|
#567
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by 993turbo
Serios? Sa mori tu ? Dupa cine? Ma omoara cocluziile astea strategice.. ) sa simplificam: pt un 911 iti trebuie "seat time" la greu, talent si curaj sa scoti tot din masina, nu procesor rapid ca la GT-R. s a spus de 1000 de ori, pt Dorel de pe strada e mai rapid GT-R ul ca are soft mai bun care te scoate din rahat, daca insa vrei sa conduci TU, GR-R ul cade spre fundul listei. recent m am dat cu modelul "2013" cum e numit de dealeri aici cel de 550 CP (545 zic astia aici) si impresioneaza la demaraje si la cat de usor se inscrie in curbe (de viteza mica si medie, gen street racing )
In schimb in cele de viteza mare tot aproape de 2 tone se simte.. (la Mosport, in nr. 2 doble apex / negative camber, si in tranzitia rapida din nr 4 si 5 - care e si la vale si transfera si mai mult greutatea pe fata- si in nr 9-10). Dupa ce treci pe un GT3 ai impresia ca ai o katana in loc de maciuca Am condus toate GT-R urile pe pista acum, de 911 numai vorbesc, Boxster, Italia, Superleggera etc. GT-R ramane doar o masina dopata cu soft tare si etajare mai scurta in primele trepte sa castige linutele de semafor sa impresioneze gasculitele si pustanii de 14 ani, cine vrea track car isi ia ceva la care tin franele mai mult de 2 ture fara sa se aprinda pomul de Craciun in bord
Si va rog, cine nu a condus decat pe PS3 sa nu si dea cu parerea va rog.
sanatate!
@GTR:
Nissan who ?
https://www.youtube.com/watch?v=bGJSr...eature=related
traditia Nissan la Ring ?
|
1. " nu procesor rapid ca la GT-R" - aceeasi ineptie de creier blocat al fanilor orbi (Porsche sau ce-or fi ei). Toti timpii Nissan sunt facuti fara nici un fel de sistem de stabilitate, accelerare activ.
2. Nürburgring (Nordschleife) - este probabil cel mai complex circuit, iar problema lui Porsche sunt fix curbele de viteza. Porsche a batut in general GT-R-ul fix in circuitele cu curbe de raza mare.
3. GT-R bate Porsche Turbo fix pe circuit, pe liniute si-a luat-o intodeauna (ambele stoc), deci iar aberezi.
4. Legat de condus de PS3, oricand faci o vizita prin Europa o sa am marea placere sa ne dam pe orice circuit vrei tu cu orice masini sau karturi disponibile vrei tu si dupa sa faci comentarii de gen.
5. La "competitii sportive" la Ring se dau europenii in general. La Japonezi in campionatul GT Supra, GT-R si HONDA au rupt in 2 orice a insemnat Porsche, Lambo si Ferarri.
6. GT3 este absolut superb, dupa parerea mea cel mai palcut si echilibrat (daca se poate spune) POrsche. Doar ca si cu un raport mai bun putere/greutate decat GT-R 2013 tot nu-l bate, dar clar este mai frumos/placut de condus GT3 decat GT-R-ul.
Dar ce face 911 Turbo, concurentul absolut direct a lui GT-R?
7. Mie mi-ar fi rusine sa laud Porsche 911 in general ca masina perfecta de pista cu raportul de greutate de 40% pe fata si 60% pe spate (asta in cazurile fericite). Defapt asta il si face mai lent decat GT-R-ul, nu electronica sau cutia GT-R-ului, dar e doar fizica banala de liceu, poate prea grea pentru unii.
|
|
|
13-05-12, 00:47
|
#568
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by GTR
3. GT-R bate Porsche Turbo fix pe circuit, pe liniute si-a luat-o intodeauna (ambele stoc), deci iar aberezi.
|
In filmul de mai sus parca e altfel rezultatul.
|
|
|
13-05-12, 05:19
|
#569
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
Quote:
Originally Posted by Bogdan_mb
In filmul de mai sus parca e altfel rezultatul.
|
Daca unul bate de 6 ori si altul de 2, care o fi castigator? E greu?
|
|
|
21-05-12, 20:44
|
#570
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Nissan GT-R 35 vs Restul
|
|
|
|
|