Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 15-03-12, 13:10   #1936
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Ultima kknarie VAG Romania.

Doua ambulate Smurd nou achizitionate s-au stricat la 2500 respectiv 7000 km. Problema constatata, volanta + ambreiaj. Raspunsul VAG Romania- "sunt consumabile, nu sunt acoperite de garantie"

De mentionat ca ambulantele au aceeiasi soferi vechi de pe ambulantele inlocuite (tot VW) cu care au avut probleme similare de fiabilitate la ~70k de km.

Deasemenea inca 2 masini VW noi stau pe bara cu probleme inca neconstatate. Au mai declarat ca aceste nu sunt sinurele probleme avute cu masinile VW achizitionate in ultimul timp.

VAG Romania depaseste ca de obicei cu mult limitele nesimtirii si continua cu tepele si minciunile tupeiste. Nu mai vorbim ca este vorba de SMURD, care la ora actuala din 4 masini stricate nu au putut inlocui decat 2 (cu niste masini mai vechi).

Pe de alta parte noroc ca a fost vorba de SMURD, pentru ca altfel nu cred ca ar fi fost mediatizate/televizate. Vai de capul celorlalti tepuiti care nu au posibilitatea de mediatizare a magariilor VAG Romania.

Nu mai are rost sa discutam de alte zeci de cazuri (VW, Audi) cu defectiuni nedatorate intretinerii sau exploatarii utilizatorilor care au primit acelasi arspuns.

Sper sa apara si reportajul online ca sa-l pot posta.
.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 14:56   #1937
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Pai e vorba de importator, adica de romani, nu de concern, sa fim seriosi. Si in Craiova, aia de la reprezentanta/servic Mercedes sunt niste oligofreni jegosi.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 15:38   #1938
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Pai e vorba de importator, adica de romani, nu de concern, sa fim seriosi. Si in Craiova, aia de la reprezentanta/servic Mercedes sunt niste oligofreni jegosi.
Nu prea pui bine problema. Cand un dealer face figuri apelezi la importator. In cazul de fata este fix importatorul si cred ca motivatia asta o oferau la orice dealer. Cum pestele de la cap se impute, PORSCHE ROMANIA este capul.

Sa nu mai vorbim de fiabilitatea de ***.

Chiar saptamana trecuta vorbeam cu o cunostinta care a cumparat un Passat de nou, la 3000 km a schimbat pompa de apa si acum la 40k a schimbat ambreiajul, in cazul in care o conducea un "nene" in toata firea, care conduce perfect normal, fara niciun fel de velitati sportive, fortare, etc..
Explicatia cu ambreiajul a fost fix aceeasi.

Nu am stat sa mai postez ca am zis ca poate fi un caz izolat, dar se pare ca nu.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 15:41   #1939
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

exemple identice exista la bmw si mercedes.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 15:45   #1940
law53

Stage 4
 
law53's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
exemple identice exista la bmw si mercedes.
toate reprezentantele fac aceelasi lucru.
law53 is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 16:04   #1941
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Ultima kknarie VAG Romania.

Doua ambulate Smurd nou achizitionate s-au stricat la 2500 respectiv 7000 km. Problema constatata, volanta + ambreiaj. Raspunsul VAG Romania- "sunt consumabile, nu sunt acoperite de garantie"

De mentionat ca ambulantele au aceeiasi soferi vechi de pe ambulantele inlocuite (tot VW) cu care au avut probleme similare de fiabilitate la ~70k de km.

Deasemenea inca 2 masini VW noi stau pe bara cu probleme inca neconstatate. Au mai declarat ca aceste nu sunt sinurele probleme avute cu masinile VW achizitionate in ultimul timp.

VAG Romania depaseste ca de obicei cu mult limitele nesimtirii si continua cu tepele si minciunile tupeiste. Nu mai vorbim ca este vorba de SMURD, care la ora actuala din 4 masini stricate nu au putut inlocui decat 2 (cu niste masini mai vechi).

Pe de alta parte noroc ca a fost vorba de SMURD, pentru ca altfel nu cred ca ar fi fost mediatizate/televizate. Vai de capul celorlalti tepuiti care nu au posibilitatea de mediatizare a magariilor VAG Romania.

Nu mai are rost sa discutam de alte zeci de cazuri (VW, Audi) cu defectiuni nedatorate intretinerii sau exploatarii utilizatorilor care au primit acelasi arspuns.

Sper sa apara si reportajul online ca sa-l pot posta.
.

daca ar face si bmw o duba poate nu s-ar strica deloc, iar daca s-ar strica ar schimba toata masina din prima gratis.

sa fim seriosi, masinile se strica, de aia este service si garantie si casco si avocati si contracte si instante si alea alea.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 16:43   #1942
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
daca ar face si bmw o duba poate nu s-ar strica deloc, iar daca s-ar strica ar schimba toata masina din prima gratis.

sa fim seriosi, masinile se strica, de aia este service si garantie si casco si avocati si contracte si instante si alea alea.
cea mai "tare" vorba. unde era discutia despre bmw? sau ceilalti fabricanti n-au de unde sa stie treaba cu mecanica, ca "doar nu fac si dube". sincer... mai bine taceai!

nu este vorba ca VAG este mentionat. putea sa fie la fel de bine si BMW, Lexus, Dacia, sau Tata. Ma doare undeva de emblema! Este vorba ca in calitate de client, in loc sa ai parte de un tratament onest, esti luat in bataie de joc.
steffan is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 17:11   #1943
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
exemple identice exista la bmw si mercedes.
Absolut, doar ca nu stim cum naiba, avem in jur prieteni cu toate marcile si cele mai multe probleme si de fiabilitate si de service sunt la VAG.


Quote:
Originally Posted by law53 View Post
toate reprezentantele fac aceelasi lucru.
Nu am auzit de reprezentanta la care sa te duci si sa spuna:

-La 2 masini noi (deocamdata si nu stiu din cate) care au pana in 10k de km, ca ambreiajul SI VOLANTA nu au cazut din vina producatorului.
-Ca turbina s-a stricat la ~40k de km de la motorina proasta de la pompa, A6 3.0 TDI mega ingrijit si menajat si nu cu motorina de la camioane sau statii peco izolate, ba mai punea si numai motorina scumpa si oricum nu are legatura motorina cu turbina cazuta.
-Ca trapele la un Q7 de 50k de km s-au stricat a 2-a oara pentru ca spala prea des masina )
- Ca a pluat in Q7 (fara sa fi fost pocnit si/sau reparat) pe la un cheder de la usa
- Ca ploua in EOS de la o garnitura de *** dar care nu se vinde separat, ci cu nu stiu ce ansamblu care ii inzeceste pretul
- ca se strica clantele de la usi, inclusiv spate care sunt rar folosite
- ca au avut n probleme cu motoarele 1.4 tsi care la un mers mai fasnet (nu sportiv) consuma 14-15 % in oras
- ca un motor de 1.4 benzina (Ibiza) si 85 CP care este declarat cu consum de 8.2 in oras (oricum mare) si nu consuma sub 11 oricat de linistit mergi
- sa schimbi ambreiaj la Passat 2.0 TDI la 40k de km la un condus permanent absolut normal
- sa te duci cu masian la vopsit si elementele neatinse doar sa le lacuiasca, se vedeau zgarieturile pe sub lac ) (Porsche Romania)
- La Fabia benzina luata de noua a cazut de 3 ori aprinderea si alte cateva probleme (releu incarcare baterie, bataie de bucsa, etc) - masina de femeie
- Fabia SDI - de 2 ori a ramas in drum cu ea, masina de femeie
- A4 Allroad - nu ami stiu ce defectiune avea la ~50k de km dar spuneau ca este normala si le-a luat 3 zile sa depisteze problema.
Toate exemplele enumerate sunt numai din jur, nu mai vorbim de sutele de topicuri cu probleme la masini noi de pe forumurile VAG.

Nu are rost sa vorbim de trecut nici ca fiabilitate nici ca service Porsche Romania, ca inclusiv eu am experiente incredibile.

Normal ca exista si exemple cat de cat pozitive, dar probleme de gen sunt mult mai rare la BMW si Mercedes si dupa 100k de km.

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
daca ar face si bmw o duba poate nu s-ar strica deloc, iar daca s-ar strica ar schimba toata masina din prima gratis.

sa fim seriosi, masinile se strica, de aia este service si garantie si casco si avocati si contracte si instante si alea alea.
Eu am si avut BMW, am prieten acre este cam la al 5-lea nou si niciodata nu au existat nici atatea probleme de fiabilitate nici atatea de service.
La BMW M3 E46 au schimbat si motorul (26k EUR) pe garantie, cu mare scandal ce-i drept dara fara sa stau 2-3 ani prin instante.

La Mercedes au schimbat de 3 ori caseta de directie pana la 70k de km (ML 500) dar alte probleme nu au existat.

La seria 3 luate de noi nici nu am auzit de vre-o problema cu o singura exceptie, dar masina era mai mult decat maltratata si neingrijita.

Am avut foarte multe masini, dar ce vad in jur la VAG uneori ma sperie.

NU EXISTA nici adunate atatea cazuri cu probleme la Mercedes si la BMW pana la cel putin 100k de km cat exista la AUDI.

Nu-mi dati exemple de masini fara probleme, ca nu inseamna ca toate au probleme, doar ca numarul celor cu probleme este foarte mare, iar problemele generale (trape q7, cheder eos) te pun sa le platesti cu o groaza de bani, cand defapt trebuia sa fie recall.

Problema de la SMURD si cele din jur sunt suficiente cat sa ma tina departe de aproape orice masina VAG (exceptand modele Audi RS, S, unele modele Porsche, etc).
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 21:59   #1944
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

GTR are dreptate in privinta VAG-ului, chiar acum 1 saptamana am avut o experienta de genu. Passat B7 aprox 5000km cumparat in octombrie, ii moare bateria, ma duc la reprezentata din Constanta, si un agarici de la receptie service imi zice ceva de genu " sti daca pleci de acasa si opresti peste 2km bateria nu are timp sa incarce trebuie mers 1h" deja turbam cand am auzit asta. In fine o las 2 zile la ei, o incarca toate buna si frumoase, dupa 3 zile aceeasi problem , cand verifica iar supriza bateria moarta. Si vine cu replica ca pe garantie nu-mi poate da din stock de la ei trebuie sa astept sa vina din Germania sa confirme aia. Dupa un scandal au luat bateria de pe o masina din showroom.
__________________
INFINTI G37 S ====>>> https://forum.4tuning.ro/115-masina-mea-nissan-infiniti/97760-infiniti-g37s.html
TRANSPORT CONTAINERIZAT INTERN SI INTERNATIONAL
IMPORT AUTOTURISME USA
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 22:44   #1945
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Culmea, eu chiar imi doresc sa nu mai aud de probleme de gen, este chiar enervant, mai ales la AUDI care este premium si scump.

Nu e posibil sa dai ~60 k de EUR pe o masina sa ti se strice ambele trape si nu odata, de 2 ori,
Si normal, ca a 2-a oara s-a oferit mesterica de la service sa o faca el acasa la un sfert de pret, masina iesind din peridada de garantie (fiind masina de weekend si concedii, a expirat perioada de garantie nu km efectuati). Prima oara cand s-au stricat au afcut figuri ca nu e vina masinii, ac cine stie ce a facut cu trapele ))), ca a spalat masina prea des, etc. eternele aberatii.

Partea cea mai trista a fost destainuirea omului in timp ce repara trapele la el acasa in mini service-ul lui. Nu are rost sa ma apuc sa povestesc (si nici nu le mai stiu pe toate) ce probleme multe si dese au masinile VW, Audi si ce bataie de joc organizata si bine pusa la punct exista si cat de furati sunt clientii.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 22:55   #1946
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
E nasol cu fanboii, dar e si fun.
sunt in stare sa-ti manance ficatii pentru un test in care nu i-a iesit fieratania prima, nu alta
Elodia, suferi de Sindromul Tourette?
De ce jignesti aiurea mai ales cand nu fusesei intrebat nici "negri ti-s ochii"?
Controleaza-ti problemele de comportament, cunostintele diversificate nu inlocuiesc bunul simt, educatia de la parinti si respectul pentru ceilalti oameni.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 16-03-12, 07:48   #1947
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by steffan View Post
unde era discutia despre bmw? sau ceilalti fabricanti n-au de unde sa stie treaba cu mecanica, ca "doar nu fac si dube". sincer... mai bine taceai!
chiar in titlu. sincer..ma mir ca nu te-ai prins pana acum. vag nu face cutii de viteze, doar altii gen sachs, luk, etc.
orice se scrie aici se considera un versus fata de restul. e asa de simplu.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 16-03-12, 07:56   #1948
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Absolut, doar ca nu stim cum naiba, avem in jur prieteni cu toate marcile si cele mai multe probleme si de fiabilitate si de service sunt la VAG.




Nu am auzit de reprezentanta la care sa te duci si sa spuna:

-La 2 masini noi (deocamdata si nu stiu din cate) care au pana in 10k de km, ca ambreiajul SI VOLANTA nu au cazut din vina producatorului.
-Ca turbina s-a stricat la ~40k de km de la motorina proasta de la pompa, A6 3.0 TDI mega ingrijit si menajat si nu cu motorina de la camioane sau statii peco izolate, ba mai punea si numai motorina scumpa si oricum nu are legatura motorina cu turbina cazuta.
-Ca trapele la un Q7 de 50k de km s-au stricat a 2-a oara pentru ca spala prea des masina )
- Ca a pluat in Q7 (fara sa fi fost pocnit si/sau reparat) pe la un cheder de la usa
- Ca ploua in EOS de la o garnitura de *** dar care nu se vinde separat, ci cu nu stiu ce ansamblu care ii inzeceste pretul
- ca se strica clantele de la usi, inclusiv spate care sunt rar folosite
- ca au avut n probleme cu motoarele 1.4 tsi care la un mers mai fasnet (nu sportiv) consuma 14-15 % in oras
- ca un motor de 1.4 benzina (Ibiza) si 85 CP care este declarat cu consum de 8.2 in oras (oricum mare) si nu consuma sub 11 oricat de linistit mergi
- sa schimbi ambreiaj la Passat 2.0 TDI la 40k de km la un condus permanent absolut normal
- sa te duci cu masian la vopsit si elementele neatinse doar sa le lacuiasca, se vedeau zgarieturile pe sub lac ) (Porsche Romania)
- La Fabia benzina luata de noua a cazut de 3 ori aprinderea si alte cateva probleme (releu incarcare baterie, bataie de bucsa, etc) - masina de femeie
- Fabia SDI - de 2 ori a ramas in drum cu ea, masina de femeie
- A4 Allroad - nu ami stiu ce defectiune avea la ~50k de km dar spuneau ca este normala si le-a luat 3 zile sa depisteze problema.
Toate exemplele enumerate sunt numai din jur, nu mai vorbim de sutele de topicuri cu probleme la masini noi de pe forumurile VAG.

Nu are rost sa vorbim de trecut nici ca fiabilitate nici ca service Porsche Romania, ca inclusiv eu am experiente incredibile.

Normal ca exista si exemple cat de cat pozitive, dar probleme de gen sunt mult mai rare la BMW si Mercedes si dupa 100k de km.



Eu am si avut BMW, am prieten acre este cam la al 5-lea nou si niciodata nu au existat nici atatea probleme de fiabilitate nici atatea de service.
La BMW M3 E46 au schimbat si motorul (26k EUR) pe garantie, cu mare scandal ce-i drept dara fara sa stau 2-3 ani prin instante.

La Mercedes au schimbat de 3 ori caseta de directie pana la 70k de km (ML 500) dar alte probleme nu au existat.

La seria 3 luate de noi nici nu am auzit de vre-o problema cu o singura exceptie, dar masina era mai mult decat maltratata si neingrijita.

Am avut foarte multe masini, dar ce vad in jur la VAG uneori ma sperie.

NU EXISTA nici adunate atatea cazuri cu probleme la Mercedes si la BMW pana la cel putin 100k de km cat exista la AUDI.

Nu-mi dati exemple de masini fara probleme, ca nu inseamna ca toate au probleme, doar ca numarul celor cu probleme este foarte mare, iar problemele generale (trape q7, cheder eos) te pun sa le platesti cu o groaza de bani, cand defapt trebuia sa fie recall.

Problema de la SMURD si cele din jur sunt suficiente cat sa ma tina departe de aproape orice masina VAG (exceptand modele Audi RS, S, unele modele Porsche, etc).
sa le dam foc la astia cu vag-ul lor si sa ii aducem in loc pe indienii de la TATA.

poate mai exista totusi si posesori de vag fericiti, nu?
la cate milioane de masini vand astia anual in lumea intreaga cred ca nu este o gaura in cer daca cateva masini au ceva probleme.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 16-03-12, 10:38   #1949
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by The_Mask View Post
GTR are dreptate in privinta VAG-ului, chiar acum 1 saptamana am avut o experienta de genu. Passat B7 aprox 5000km cumparat in octombrie, ii moare bateria, ma duc la reprezentata din Constanta, si un agarici de la receptie service imi zice ceva de genu " sti daca pleci de acasa si opresti peste 2km bateria nu are timp sa incarce trebuie mers 1h" deja turbam cand am auzit asta. In fine o las 2 zile la ei, o incarca toate buna si frumoase, dupa 3 zile aceeasi problem , cand verifica iar supriza bateria moarta. Si vine cu replica ca pe garantie nu-mi poate da din stock de la ei trebuie sa astept sa vina din Germania sa confirme aia. Dupa un scandal au luat bateria de pe o masina din showroom.
Aceeasi balarie, tot in ct cu un jetta, dupa dou baterii si-au dat seama ca era un contact prost la excitatia alternatorului , daca-mi aduc bine aminte.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 16-03-12, 10:49   #1950
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Absolut, doar ca nu stim cum naiba, avem in jur prieteni cu toate marcile si cele mai multe probleme si de fiabilitate si de service sunt la VAG.

Nu am auzit de reprezentanta la care sa te duci si sa spuna:

-La 2 masini noi (deocamdata si nu stiu din cate) care au pana in 10k de km, ca ambreiajul SI VOLANTA nu au cazut din vina producatorului.
-Ca turbina s-a stricat la ~40k de km de la motorina proasta de la pompa, A6 3.0 TDI mega ingrijit si menajat si nu cu motorina de la camioane sau statii peco izolate, ba mai punea si numai motorina scumpa si oricum nu are legatura motorina cu turbina cazuta.
-Ca trapele la un Q7 de 50k de km s-au stricat a 2-a oara pentru ca spala prea des masina )
- Ca a pluat in Q7 (fara sa fi fost pocnit si/sau reparat) pe la un cheder de la usa
- Ca ploua in EOS de la o garnitura de *** dar care nu se vinde separat, ci cu nu stiu ce ansamblu care ii inzeceste pretul
- ca se strica clantele de la usi, inclusiv spate care sunt rar folosite
- ca au avut n probleme cu motoarele 1.4 tsi care la un mers mai fasnet (nu sportiv) consuma 14-15 % in oras
- ca un motor de 1.4 benzina (Ibiza) si 85 CP care este declarat cu consum de 8.2 in oras (oricum mare) si nu consuma sub 11 oricat de linistit mergi
- sa schimbi ambreiaj la Passat 2.0 TDI la 40k de km la un condus permanent absolut normal
- sa te duci cu masian la vopsit si elementele neatinse doar sa le lacuiasca, se vedeau zgarieturile pe sub lac ) (Porsche Romania)
- La Fabia benzina luata de noua a cazut de 3 ori aprinderea si alte cateva probleme (releu incarcare baterie, bataie de bucsa, etc) - masina de femeie
- Fabia SDI - de 2 ori a ramas in drum cu ea, masina de femeie
- A4 Allroad - nu ami stiu ce defectiune avea la ~50k de km dar spuneau ca este normala si le-a luat 3 zile sa depisteze problema.
Toate exemplele enumerate sunt numai din jur, nu mai vorbim de sutele de topicuri cu probleme la masini noi de pe forumurile VAG.

Nu are rost sa vorbim de trecut nici ca fiabilitate nici ca service Porsche Romania, ca inclusiv eu am experiente incredibile.

Normal ca exista si exemple cat de cat pozitive, dar probleme de gen sunt mult mai rare la BMW si Mercedes si dupa 100k de km.


Eu am si avut BMW, am prieten acre este cam la al 5-lea nou si niciodata nu au existat nici atatea probleme de fiabilitate nici atatea de service.
La BMW M3 E46 au schimbat si motorul (26k EUR) pe garantie, cu mare scandal ce-i drept dara fara sa stau 2-3 ani prin instante.

La Mercedes au schimbat de 3 ori caseta de directie pana la 70k de km (ML 500) dar alte probleme nu au existat.

La seria 3 luate de noi nici nu am auzit de vre-o problema cu o singura exceptie, dar masina era mai mult decat maltratata si neingrijita.

Am avut foarte multe masini, dar ce vad in jur la VAG uneori ma sperie.

NU EXISTA nici adunate atatea cazuri cu probleme la Mercedes si la BMW pana la cel putin 100k de km cat exista la AUDI.

Nu-mi dati exemple de masini fara probleme, ca nu inseamna ca toate au probleme, doar ca numarul celor cu probleme este foarte mare, iar problemele generale (trape q7, cheder eos) te pun sa le platesti cu o groaza de bani, cand defapt trebuia sa fie recall.

Problema de la SMURD si cele din jur sunt suficiente cat sa ma tina departe de aproape orice masina VAG (exceptand modele Audi RS, S, unele modele Porsche, etc).
Si eu as mai adauga si de la 200k incolo :P

....se pare ca numai tu mai esti p-aci care mai stie cum sta treaba, oricum n-ar mai trebui sa isi ia MBz si BMW decat pasionatii acestor marci, ca restul numai le strica renumele, multi deja si-ar putea lua la pret de E36fl 2.0ivanus, adica 2500-3000E orice citronel C3 sau pejou 206 1.4i de dupa 2005 chiar cu dotari minime, oricum majoritatea dintre cumparatori nefolosind nici macar jumate dintre ele decat de cateva ori chiar daca la astea in max 2-3 ani urmeaza sa apara problemele grave, ca atunci le caseaza :P
Gixer is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -