Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 13-03-12, 22:48   #1921
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
O sa fie si motoarele mai praf, turbo ala in 4 nu mai e BMW, deja au ajuns VAG. Trist.

Si pariez ca nici nu sa consume mai putin decat un 2.5 sau un 2.8 in 6. O sa fie mai scump si mai putin fiabil.
Au scos un 2.0 turbo mai puternic, mai performant si mai economic din toate punctele de vedere (consum, impozit, taxa inmatriculare) decat un 3.0 benzina aspirat. Cred ca astea inclina bine balanta in defavoarea unui sunet al motorului 3.0 benzina.

Oricum, asta este doar inceputul. Fie ca ne place sau nu, asta este trend-ul. In cativa ani ne vor invada hibridele si in inca nu foarte multi ani ne vor invada electricele.

Dar toate au avantaje si dezavantaje nu ne ramane decat sa ne uitam la partile pozitive ale noilor tehnologii si sa ne gandim cu dor la partile placute ale tehnologiilor apuse. Este clar ca partile bune ale tehnologiei noi nu se imbina cu partile bune ale tehnologiei vechi.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 12:11   #1922
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Cei de la Auto Zeitung susţin că au informaţii serioase de la surse din cadrul BMW că departamentul M GmBH ne pregăteşte un nou BMW M1 -

Practic, noul BMW M1 ar urma să fie versiunea cu motor convenţional a sportivei ecologice BMW i8, faţă de care va aborda un design diferit, iar motorul plasat central va fi cunoscutul deja V8 de 4,4 litri de pe BMW M5, cu tehnologie M Power TwinTurbo. Atāta doar că puterea va fi de peste 600 CP (faţă de "numai" 560 CP la M5), iar cuplul motor maxim va depăşi şi el 700 Nm.
Noul BMW M1 va beneficia de o cutie secvenţială cu 7 trepte şi dublu-ambreiaj, iar meniul va fi completat cu un diferenţial blocabil controlat electronic. BMW M1 va prelua tot ce mai bun din tehnologia BMW īn materie de tren de rulare, direcţie şi sistem de frānare, aşa īncāt bavarezii promit nu doar performanţe extraordinare, ci şi un etalon īn manevrabiliate.
Īn privinţa performanţelor, BMW M1 se laudă deja cu un demaraj de circa 3,3 secunde pentru 0-100 km/h, iar viteza maximă se pare că va depăşi 330 km/h. BMW M1 va miza, de altfel, şi pe o masă foarte redusă şi o repartiţie a acesteia pe punţi cāt mai bună, graţie uitlizării aceleiaşi reţete ca la i8: şasiu din aluminiu şi caroserie din CFRP (plastic armat cu fibră de carbon), ceea ce ar īnsemna o masă proprie de circa 1.350 kg.
Noul BMW M1 ar trebui să apară pe piaţă īn 2015, iar preţul de pornire estimativ va fi de 250.000 euro . Cu alte cuvinte, BMW M1 va fi un rival foarte serios pentru Audi R8 sau SLS AMG, dar şi pentru modele precum Ferrari 458 Italia sau viitorul Lamborghini Gallardo.

Cred ca va aparea prin 2020 zvonuri sunt cred ca de prin anii 2000
__________________
adrian78bmw is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 14:52   #1923
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
tinand cont de pasul in spate facut de bmw la capitolul la care era suprem, acest seria 3 va fi foarte usor de depasit de competitie.
F. frumos din partea ta ca te gandesti la clientii marcii premium si ii pui in alerta! Deci e tzeapa, sa nu isi cumpere lumea, ca vor da banii pe o masina care pe viitor, va fi f. usor depasita de concurenta ... Oaauuu ... iti dai seama ? cata intelepciune si ce descoperire, Dom'le! Stiu ca e greu de suportat seria 3 asta si ca iti sta in coaste si o sa iti stea mult timp in coaste, A4 si C-ul de abia au trecut printr-un facelift si "o sa il ridici mult timp in slavi " dar pana una alta eu cred ca oamenii care isi propun sa isi cumpere o masina din clasa asta, nu cred ca s-ar lasa f. usor convinsi de discursul tau militant !
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 14:59   #1924
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Pana la urma se pare ca BMW-ul cu seria 3 a facut un MIC rabat de dinamica in favoarea unui confort deosebit, dovada fiind confortul net superior fata de Audi A4. Dealtfel a batut in toate testele detasat cam la toate categoriile inclusiv materiale interior si finisaje. Pentru cine vrea o varianta mai dinamica BMW a anuntat pachetul M-performance, adica un pachet M care va imbunatati probabil semnificativ dinamica, desigur cu un mic rabat de confort.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 15:07   #1925
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
O sa fie si motoarele mai praf, turbo ala in 4 nu mai e BMW, deja au ajuns VAG. Trist.

Si pariez ca nici nu sa consume mai putin decat un 2.5 sau un 2.8 in 6. O sa fie mai scump si mai putin fiabil.
Sanchi, nu mai e BMW au ajuns VAG, lacrimi de crocodil, parca ti-ai cumpara vreodata BMW ... ... stai tu linistit ca motorul isi face treaba f, bine, uite-l aici pe Seria 5 in test CarandDriver unde spre disprerarea lui Elodia, reuseste sa faca 0-60 mph: in 5.9 s. Elodia pregateste de contraatc ! )
Sigur pierzi pariul la capitolul consum iar pretul mai mare il recuperezi din asta.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 15:21   #1926
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Pana la urma se pare ca BMW-ul cu seria 3 a facut un MIC rabat de dinamica in favoarea unui confort deosebit, dovada fiind confortul net superior fata de Audi A4. Dealtfel a batut in toate testele detasat cam la toate categoriile inclusiv materiale interior si finisaje. Pentru cine vrea o varianta mai dinamica BMW a anuntat pachetul M-performance, adica un pachet M care va imbunatati probabil semnificativ dinamica, desigur cu un mic rabat de confort.
La seria 3 eu zic ca e insesizabil rabatul, mai ales ca la niste pneuri run-flat, suspensie sofisticata si alte porcarii pt lenesi se poate renunta usor la capitolul optionale. Rabatul mai mare este insa la Seria 5, care este clar mai orientat spre confort decat spre sportivitate. Dar se pare ca asta e cerinta clientelei clasei mari (oameni cu varste de peste 45 de ani), de clasa lux (aceasi poveste pt Seria 7) nu mai vb., ei sunt aia care dau banii, eu nu as cumpara niciodata un Seria 5 sau 7 sau o masina din clasele astea.
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 15:49   #1927
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

@unlord.
ti-am spus ca mie imi place masina, deci nu stiu ce vrei.
ce am mai spus este ca aceasta masina este best buy si asa va ramane inca minim 2 ani pana la o generatie cu adevarat noua de clasa C si a4.
daca e90 ce era si in 2007 vechi de 2 ani, nu a avut nici o greata ca in acel an a aparut c klassa si a4, acum seria 3 nu a luat un avans atat de mare astfel incat in 2014 sa nu aiba probleme.
sunt ferm convins ca aceasta masina va fi depasita de competitie in 2014 din absolut toate punctele de vedere ceea ce nu a fost cazul in 2007 cu e90.
cam asta incerc sa spun.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 17:50   #1928
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
@unlord.
ti-am spus ca mie imi place masina, deci nu stiu ce vrei.
ce am mai spus este ca aceasta masina este best buy si asa va ramane inca minim 2 ani pana la o generatie cu adevarat noua de clasa C si a4.
daca e90 ce era si in 2007 vechi de 2 ani, nu a avut nici o greata ca in acel an a aparut c klassa si a4, acum seria 3 nu a luat un avans atat de mare astfel incat in 2014 sa nu aiba probleme.
sunt ferm convins ca aceasta masina va fi depasita de competitie in 2014 din absolut toate punctele de vedere ceea ce nu a fost cazul in 2007 cu e90.
cam asta incerc sa spun.
Eu cred ca BMW a facut un pas surprinzator de bun, adica a impartit masina in 2 categorii, confort si sport. Beneficiand de un sasiu si niste motoare foarte bune, au ridicat surprinzator de mult standardul de calitate si design si or sa imparta masina in 2 categorii. Una axata pe confort si lux cu 3 variante de design, cu care intra mai puternic ca nicodata pe taramul Mercedes (fara rabat mare de dinamica) si foarte posibil una mult mai orientata spre performanta prin pachetul M Performance cu un rabat maricel de confort, dar mult mai potrivit tinerilor. Astfel vor targeta mai bine categoriile de cumparatori si nu vor mai fi nevoiti sa gaseasca solutia de compromis a confortului bun combinat cu performanta deosebita.

Nu prea vad cum ar fi posibil sa scoti o masina confortabila ca 3-ul normal si sportiv ca modelul M-Performance, pentru ca la cele declarate in teste, seria 3 este un etalon mai mult decat detasat (chiar frapant as putea spune) in clasa, pe partea premium, confort.

Cam asta este ipoteza mea, ramane de vazut daca are legatura sau nu cu realitatea.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 19:23   #1929
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Pana la urma se pare ca BMW-ul cu seria 3 a facut un MIC rabat de dinamica in favoarea unui confort deosebit, dovada fiind confortul net superior fata de Audi A4. Dealtfel a batut in toate testele detasat cam la toate categoriile inclusiv materiale interior si finisaje. Pentru cine vrea o varianta mai dinamica BMW a anuntat pachetul M-performance, adica un pachet M care va imbunatati probabil semnificativ dinamica, desigur cu un mic rabat de confort.
Intr-adevar BMW a facut progrese mari la capitolul interioare la ultimele generatii dar nu va agitati prea tare. Poate tu ai citit alt test dar eu in ultimul, despre care se discuta, scrie clar in dreptul pozei cu interiorul de la A4 ca li se pare cel mai calitativ.

@ UNLOD - nu stiu de ce nu recunosti ca Elodia are dreptate. Plus ca tot trageati tare cu bemve sportiv & shit si un A4 vechi de cativa ani e mai bun la handling, franare. Cred ca va pica greu =)).
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 19:37   #1930
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

E nasol cu fanboii, dar e si fun.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 14-03-12, 23:37   #1931
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

da, cu fanboii e tot timpul greu si e si fun, iar tu esti cred cel mai mare fanbou.

mai omule, nu au masurat aia acolo si apoi au si scris ca bmw cu 4 ani jumate mai nou , este inferior dinamic unui a4 si in acelasi timp inferior unui bmw din 2005 ?!
ca doar nu am scris eu!

nu mai cititi cu curul, masina aia din teste era cu "adaptive M suspension" samd, deci te caci in nivelele lor de echipare pt ca in echiparea sport, a fost inferior unei masini din deceniul trecut.


despre interior au scris ca :
"But the best interior in this group is not determined by space alone. By our estimation, the honor falls squarely to the Audi. Credit for this accomplishment goes to the S line Plus option package, which adds faux suede to the A4's standard leather on most critical seating surfaces. There are also brushed aluminum inlays and a black cloth headliner."


deci, problema ta care este ?
repet, desi aceasta masina este best in class, pasul in fata este prea mic. bmw s-a pricopsit cu acest model de masina pt urmatorii 7 ani.
si asa cum ai observat si tu, tocmai dinamica superioara, cei de la bmw au pierdut-o odata cu noile modele. erau de neatins acolo pt ca plastic si piele de calitate, comenzi ergonomice, poate si opel sa puna pe masina.

f mare atentie la concluzii:

"1st Place: 2012 BMW 328i
The most powerful and best all-around driving car here, the 328i also offers a sublime mix of efficiency and luxury.

2nd Place: 2012 Audi A4
Standout handling, interior quality and an AWD powertrain make the A4 unique, but they don't make it better than the 328i.

3rd Place: 2012 Mercedes-Benz C250
Less capable as a driver's car, but bedrock-solid build quality and trickle-down driving character from its larger siblings make the C250 a solid choice.


bmw este privit ca cel mai bun all around. seria 3 niciodata nu a fost privita asa ca avand cate ceva din fiecare. de regula audi era asa. nu au spus in concluzia lor ca seria 3 ar excela la ceva. de regula asta se mentioneaza indreptul bmw-ului, asa cum au mentionat de data asta la audi.



FYI,
0-60mph= 0-96km/h
mai adauga vreo 4 zecimi la cele 5.9sec ca sa iasa 0-100km/h

Last edited by ELODIA GHINESCU; 14-03-12 at 23:46.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 01:13   #1932
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

E o moda pe forumul asta sa te jigneasca orice oligofren cu nume de freakshow sau de masina, complet gratuit, np, e si mai fun .
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 01:17   #1933
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Au scos un 2.0 turbo mai puternic, mai performant si mai economic din toate punctele de vedere (consum, impozit, taxa inmatriculare) decat un 3.0 benzina aspirat. Cred ca astea inclina bine balanta in defavoarea unui sunet al motorului 3.0 benzina.

Oricum, asta este doar inceputul. Fie ca ne place sau nu, asta este trend-ul. In cativa ani ne vor invada hibridele si in inca nu foarte multi ani ne vor invada electricele.

Dar toate au avantaje si dezavantaje nu ne ramane decat sa ne uitam la partile pozitive ale noilor tehnologii si sa ne gandim cu dor la partile placute ale tehnologiilor apuse. Este clar ca partile bune ale tehnologiei noi nu se imbina cu partile bune ale tehnologiei vechi.
Tu crezi ca un motor in 6 cilindri e facut in 6 pentru sunet si e mai bun ca altele in 4 pentru ca suna mai ok? I'auz, plm .

In afara de impozit, n-ai absolut nici un avantaj la 2.0 ala, am avut si eu turbo, chiar de 2.0 si nu m-a dat jos de pe căcat. Iar la o masina de lux, impozitul nu ar trebui sa reprezinte o problema, decat pentru wannabes gen postaci deliranti de 4t.Vrei impozit mic, mergi cu matiz, nu faci din căcat bici, să dai 40 000 pe o masina de figuri cum ar veni si dupa aia sa īţi mīnci din cur pentru 500 de euro pe an ca un bun roman. In tarile cu apa calda in masini de genul C, A4 sau 3 am vazut numai oameni cu afaceri proprii sau cu joburi platite peste medie, inevitabil la costum sau imbracati elegant(exceptie tiganii lor aka turcii arabii etc sau cocletii romani expaţi), care aratau prosper si civilizat. La noi stereotipul de sofer pentru asemenea masini(neapărat dizăl frătică sa ţină cu casa) este cocalar imberb in trening si tricou de plastic/combinator middleage burtos in costum de plastic, obligatoriu cu ochelari libelula pe mufa patibulară si care da flegme pe geamul deschis in timp ce se duce sa isi ia ajutorul social de la primarie in sunet biruitor de manele care reprezinta statutul socio-economic realizat, duşmanii fiind practic raison d'etre pentru un asemenea specimen, vin o data cu teritoriul si statutul de posesor de PREMIUM cazan second hand evident, motiv pentru care si jigneste pe forumuri pe oricine are o opinie diferita. Este un must, scrie in TOS.

Motorul meu preferat a fost un V6 aspirat sau un S6, nicidecum motoarele mici pe steroizi aka turbo/komp. In caz ca va intereseaza, pe mine nu m-ar interesa, dar da nu ziceti ca nu argumentez.

Disclaimer : ce am scris mai sus reprezinta un pamflet, no butthurt intended.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.

Last edited by a3ds; 15-03-12 at 01:35.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 03:15   #1934
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Tu crezi ca un motor in 6 cilindri e facut in 6 pentru sunet si e mai bun ca altele in 4 pentru ca suna mai ok? I'auz, plm .

In afara de impozit, n-ai absolut nici un avantaj la 2.0 ala, am avut si eu turbo, chiar de 2.0 si nu m-a dat jos de pe căcat. Iar la o masina de lux, impozitul nu ar trebui sa reprezinte o problema, decat pentru wannabes gen postaci deliranti de 4t.Vrei impozit mic, mergi cu matiz, nu faci din căcat bici, să dai 40 000 pe o masina de figuri cum ar veni si dupa aia sa īţi mīnci din cur pentru 500 de euro pe an ca un bun roman. In tarile cu apa calda in masini de genul C, A4 sau 3 am vazut numai oameni cu afaceri proprii sau cu joburi platite peste medie, inevitabil la costum sau imbracati elegant(exceptie tiganii lor aka turcii arabii etc sau cocletii romani expaţi), care aratau prosper si civilizat. La noi stereotipul de sofer pentru asemenea masini(neapărat dizăl frătică sa ţină cu casa) este cocalar imberb in trening si tricou de plastic/combinator middleage burtos in costum de plastic, obligatoriu cu ochelari libelula pe mufa patibulară si care da flegme pe geamul deschis in timp ce se duce sa isi ia ajutorul social de la primarie in sunet biruitor de manele care reprezinta statutul socio-economic realizat, duşmanii fiind practic raison d'etre pentru un asemenea specimen, vin o data cu teritoriul si statutul de posesor de PREMIUM cazan second hand evident, motiv pentru care si jigneste pe forumuri pe oricine are o opinie diferita. Este un must, scrie in TOS.

Motorul meu preferat a fost un V6 aspirat sau un S6, nicidecum motoarele mici pe steroizi aka turbo/komp. In caz ca va intereseaza, pe mine nu m-ar interesa, dar da nu ziceti ca nu argumentez.

Disclaimer : ce am scris mai sus reprezinta un pamflet, no butthurt intended.
Orice motor reusit 2.0 turbo urineaza ca performante pe cel mai potent 3.0 aspirat. Deci de ce sa-mi displaca? Potentialul de tuning este la indemana si ieftin asa ca oricand prefer un 2.0 turbo in fata unui 3.0 aspirat. Daca vorbim de 3.0 turbo se schimba smecheria, dar probabil ca urmeaza si ala.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 15-03-12, 03:16   #1935
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
da, cu fanboii e tot timpul greu si e si fun, iar tu esti cred cel mai mare fanbou.

mai omule, nu au masurat aia acolo si apoi au si scris ca bmw cu 4 ani jumate mai nou , este inferior dinamic unui a4 si in acelasi timp inferior unui bmw din 2005 ?!
ca doar nu am scris eu!

nu mai cititi cu curul, masina aia din teste era cu "adaptive M suspension" samd, deci te caci in nivelele lor de echipare pt ca in echiparea sport, a fost inferior unei masini din deceniul trecut.


despre interior au scris ca :
"But the best interior in this group is not determined by space alone. By our estimation, the honor falls squarely to the Audi. Credit for this accomplishment goes to the S line Plus option package, which adds faux suede to the A4's standard leather on most critical seating surfaces. There are also brushed aluminum inlays and a black cloth headliner."


deci, problema ta care este ?
repet, desi aceasta masina este best in class, pasul in fata este prea mic. bmw s-a pricopsit cu acest model de masina pt urmatorii 7 ani.
si asa cum ai observat si tu, tocmai dinamica superioara, cei de la bmw au pierdut-o odata cu noile modele. erau de neatins acolo pt ca plastic si piele de calitate, comenzi ergonomice, poate si opel sa puna pe masina.

f mare atentie la concluzii:

"1st Place: 2012 BMW 328i
The most powerful and best all-around driving car here, the 328i also offers a sublime mix of efficiency and luxury.

2nd Place: 2012 Audi A4
Standout handling, interior quality and an AWD powertrain make the A4 unique, but they don't make it better than the 328i.

3rd Place: 2012 Mercedes-Benz C250
Less capable as a driver's car, but bedrock-solid build quality and trickle-down driving character from its larger siblings make the C250 a solid choice.


bmw este privit ca cel mai bun all around. seria 3 niciodata nu a fost privita asa ca avand cate ceva din fiecare. de regula audi era asa. nu au spus in concluzia lor ca seria 3 ar excela la ceva. de regula asta se mentioneaza indreptul bmw-ului, asa cum au mentionat de data asta la audi.



FYI,
0-60mph= 0-96km/h
mai adauga vreo 4 zecimi la cele 5.9sec ca sa iasa 0-100km/h
Ai lipsit acteva zile de pe forum asa ca te sfatuiesc sa studiezi testul anterior.

Sau ia-l de aici:

http://www.motortrend.com/roadtests/...urce=pulsenews
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -