Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

Reply
 
Thread Tools
Old 17-02-12, 18:25   #1786
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
@gtr

esti neinformat...partial.
525d cu motor L6 si 204 cp a fost pe seria 5 f10 doar pt un an.
motorul de doi litri si 204 cp+400nm cu doua turbine de la bmw a fost upgradat la sfarsitul anului trecut iar acum are 218cp si 450NM si acum este inclusiv pe seria 5 sedan sau touring disponibil de comandat la automobile bavaria si va fi imediat disponibil si pe seria 1 si 3.

planurile pt viitor la audi pe categoria motoarea de doi litri sunt de 190 cp pt o singura turbina( se pare ca este maximul ce pot ei face) si dieselul cu doua turbine va fi initial pe a3 si pe golf GTD si va avea 223cp si 450Nm limita superioara a acestui motor fiind estimata de audi la 240 cp.

asta cu x28i de la bmw > ca 4.2fsi de la audi este tare. cateodata ma intreb de unde le scoti.
pai asta inseamna ca x28i de la bmw este > si decat V8-ul aspirat de la bmw pt ca intre cele doua V8-uri concurente nu este nimic de ales.

dar tu de unde scoti astea?
de unde ai scos tu x28i > 4.2fsi ?

iarasi esti neinformat:

motorul de doi litri benzina de la bmw va veni in doua trepte de putere declarate de bmw: 184 cp (320i si 520i) cat si 245cp (328i si 528i).
atat 320i cat si 520i sunt disponibile pt a fi comandate.

x20i are echivalent pe 2.0tfsi -180cp si 320NM. deocamdata nu exista teste intre astea doua. cand vor fi, vom avea dreptul sa vorbim.

bmw pe seria 5 are 3 motoare pana in 300cp : 184-245-306
audi are 4 pana in 300 cp: 180-204-272(3.0tfsi detunat) si 300 cp(tot 3.0tfsi detunat fata de varianta S4/S5)

in principiu 528i -245 cp nu are echivalent la audi cum nici 2.8fsi -204cp respectiv 3.0tfsi 272 cp nu au echivalent la bmw.
deci, cel putin in zona 250 cp +/- anumite valori, cine vrea, alege in functie de ce vrea si de cum il tine buzunarul.


revenind la subiectul performance car, deocamdata in ograda celor de la mercedes nu exista decat sls iar la audi, R8. fie ca solutiile tehnice sunt diferite, fie ca iti convine sau nu, masinile astea sunt alaturate in teste nu de mine, nu de tine ci de altii.

apoi, chiar de nu este subiectul discutiei, r8 nu si-a propus niciodata sa fie un produs accesibil unui client ce are bani doar de gt-r. audi r8 V10 se vinde mai bine avand pretul 150.00 euro decat daca ar fi avut 100.000 euro.
audi R8 are alt public tinta fata de GT-R, public la care nissan nu va putea asipra niciodata si bineinteles ca este valabil si invers.
pretul este corect pt ambele masini. pt 10.000 euro cheltuiti in plus de audi, acestia ofera o alta calitate a interiorului alte finisari, materiale mai usoare samd. pt cei 10.000 euro cheltuiti in plus, audi cere alti 40.000 euro.
daca nissan ar fi cheltuit 10.000 euro in plus pe gt-r, nu i-ar fi platit nimeni.

la fel este si cu R8 versus SLS. R8 are o limita a imaginii care nu poate fi comparata cu SLS. oricand, un client de sls va plati diferenta de pret, chiar de r8 ofera performante superioare dar asta nu-l transforma pe sls intr-un gunoi. asa functioneaza lucrurile.
nu mai folosi cuvinte nechibzuite.


aaa si inca o chestie.

daca nu te intereseaza decat varianta de top la o cilindree, neluand in calcul variantele intermediare( vezi cazul 530d, 535d), sa inteleg ca nu iei in calcul la 2.0tfsi variantele intermediare adica : 170, 180, 211, 265 cp ci doar varianta de top adica 272 cp(estimata de audi), in realitate 280 cp.

cum sunt cele doua variante de top de la cei doi concurenti ?
cum de abia acum bmw a reusit sa se apropie de un motor audi vechi de 5 ani ?
Scuze, din greseala eram pe site-ul BMW din germania si ma uitam la seria 3, ai derptate, si culmea este ca stiam ca l-au pus si ma miram ca nu-l gasesc. )

Nu o sa stau sa compar un motor cu downgrade, normal ca oriunde in lumea asta cand vorbim de performanta ne uitam la motorul cel ami performant. de ce sa compar un motor cu aceesi cilindree dar cu putere mai mica de la BMW, pt. ca Audi nu are unul la fel de performant!? Tocmai asta era discutia, daca vrei ceva mi performant BMW iti ofera, Audi inca nu.

Referitor la R8, nu trebuie sa-l comparam numai cu GT-R ca este prea trist (apropo, GT-R nu este Corvette, este foarte bine finisat interior si cu materiale de calitate), sa-l comparam cu Porsche 911 Carrera S.

R8 V10- ~154 000 EUR
Porsche Carrera S ~ 102 000 EUR

Porsche are o imagine incomparabila
Porsche nu este mai prejos nici ca materiale nici ca finisari
Power/weight ratio Porsche 279 - bhp/tonne R8 - 320 bhp/tonne
Performantele sunt cam acolo pe pista, cu un mic avantaj pentru R8
Istoria nu o mai bagam in seama
Pentru ce este mai scump R8 cu 50.000 (50%)

Referitor la comparatia cu SLS chiar cei care au facut testele au spus ca Mercedes a vrut altceva de la masina. Exprimarea lor in marea majoritate a fost de genul ca SLS este o masina unica prin ce ofera si prin ce-ti transmite si practic este o categorie separata in lumea supercarurilor.

Pentru mine a fost si ramane un *** de masina si asa cum la noi exista o gramada de prosti figuranti cu bani asa exista si in alte tari. Este tipic Audi, mai mult marketing si putina masina.

Faptul ca au vanzari este irelevant si Fiat si Alfa Romeo au vanzari. Cand iti vand un A1, adica un Polo cu alta carapace dar cu 40% mai scump, mai scump chiar si decat un Golf cu aceeasi echipare si aceeasi motorizare, este corect, nu!?
Masini care-si merita banii la Audi sunt A6 si A8, restul mi se par supraevaluate in comparatie cu concurenta.

Last edited by GTR; 17-02-12 at 18:33.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 18:45   #1787
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Mie mi se pare idioata cursa asta pentru motoare din ce in ce mai performante in timp ce fac caroserii din ce in ce mai grele. Performantele dinamice sunt tot alea, nesemnificative practic de la generatie la generatie, consumul nu scade ci creste,masinile sunt din ce in ce mai putin fiabile pentru ca au toate rahaturile prin ele ca sa "optimizeze" pe plm si tot asa, la nesfarsit. A, si preturile devin SF, din ce in ce mai mult.
Greseti total, performantele au crescut, consumul a scazut, fiabilitatea este cel putin la acelasi nivel. Cred ca sunt doar exceptii, raritati, motoarele care au o ingrijire corecta si au probleme pana in 200 000 km. Pretul este normal sa creasca putin, + devalorizarea EURO. Practic Seria 3, A4, si C sunt mai mari ecat Seria 3, A6 si E de acum 2 generatii, nu ami vorbim de ce tehnologie, echipare, siguranta beneficiezi acum.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 20:23   #1788
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Nu o sa stau sa compar un motor cu downgrade, normal ca oriunde in lumea asta cand vorbim de performanta ne uitam la motorul cel ami performant. de ce sa compar un motor cu aceesi cilindree dar cu putere mai mica de la BMW, pt. ca Audi nu are unul la fel de performant!?
Stai sa ma gandesc putin...a, da ! Fiindca este mult mai scump ? BMW are 3.0d cu 1 turbo, are si Audi, evident se compara, BMW are 3.0d cu 2 turbo, are si Audi, evident se compara, BMW introduce 3.0d cu 3 turbo, Audi nu are dar e stupid sa il compari tot cu 3.0 TDI (fie el cu 1 sau 2 turbo) din cauza pretului. Un M50d sau cum naiba o sa se cheme clar o sa fie mult mai scump. Daca banii nu ar fi o problema ar exista ca motorizari doar una pe benzina de 400-500 CP si atat.

Quote:
Originally Posted by GTR View Post

Pentru mine a fost si ramane un *** de masina si asa cum la noi exista o gramada de prosti figuranti cu bani asa exista si in alte tari. Este tipic Audi, mai mult marketing si putina masina.
Ai mers/condus vreo data R8 ? Nu de alta dar sincer m-as mira sa iti lase impresia ca e un **** de masina, cei care au avut-o in teste de obicei au dat verdict pozitiv. E scump ? Nu e problema, asta e si ideea, exclusivitate, e bine sa nu isi permita oricine .

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Faptul ca au vanzari este irelevant si Fiat si Alfa Romeo au vanzari. Cand iti vand un A1, adica un Polo cu alta carapace dar cu 40% mai scump, mai scump chiar si decat un Golf cu aceeasi echipare si aceeasi motorizare, este corect, nu!?
Masini care-si merita banii la Audi sunt A6 si A8, restul mi se par supraevaluate in comparatie cu concurenta.
Atata timp cat si restul modelelor sunt la acelasi nivel cu concurenta, +/- diferente mici dupa caz (in nicio clasa nu exista diferente mari intre ele) inseamna ca si concurenta vinde masini supraevaluate. Cat despre "carapace", diferentele intre ele sunt mari, nu te gandi ca difera doar sigla de pe capota si volan. Diferenta de pret sigur este justificata de materiale, finisari, lista de optionale, cred ca si motorizarile, handling, bla bla bla.
BMW vinde un Seria 7 cu alta carapace (RR Ghost) cu adaos 100% fata de un 760i, cum este ? De cacao ? Sau acum pretul este justificat ?

Nu stiu de ce mereu faceti voi sa para ca Audi face manevre desi aceleasi lucruri se intampla si la MB sau BMW dar aparent acolo e in regula.
__________________
www.ozcarwash.ro - detailing profesional in Craiova
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 22:36   #1789
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by _anaconda_ View Post
Atata timp cat si restul modelelor sunt la acelasi nivel cu concurenta, +/- diferente mici dupa caz (in nicio clasa nu exista diferente mari intre ele) inseamna ca si concurenta vinde masini supraevaluate. Cat despre "carapace", diferentele intre ele sunt mari, nu te gandi ca difera doar sigla de pe capota si volan. Diferenta de pret sigur este justificata de materiale, finisari, lista de optionale, cred ca si motorizarile, handling, bla bla bla.
BMW vinde un Seria 7 cu alta carapace (RR Ghost) cu adaos 100% fata de un 760i, cum este ? De cacao ? Sau acum pretul este justificat ?

Nu stiu de ce mereu faceti voi sa para ca Audi face manevre desi aceleasi lucruri se intampla si la MB sau BMW dar aparent acolo e in regula.
Eu zic sa te gandesti daca un A1 este mai bine finisat si mai bun ca un GOLF. NU CRED!

Dar la aceeasi motorizare si optiuni A1 este mai scump cu 30-40% decat un Polo si cam cu 10% decat un Golf. Foarte corecti.

Sa mai vorbim si de "noul Passat" la care au uitat sa schimbe interiorul?
Chiar citisem o statistica din 2010 in care Toyota cu incasari si vanzari ceva mai mari decat VAG avea profit aproape jumatate. Oare de unde vine profitul asta?
Sa ne mai uitam si la Seatul Leon care chipurile este orientat spre sportivitate, care la un exterior foarte frumos au bagat probabil unul din cele mai urate si mai proaste interioare din clasa si al un pret echivalent cu al Golfului. Economie pe banii fraierilor.

VW UP, VW Polo, Skoda Superb, Skoda Fabia, Skoda Roomster, Audi A6, poate si A8, VW Touareg cam astea sunt masinile care-si merita pretul din concernul VAG, vis-a-vis de ce ofera si in raport cu concurenta, restul mi se par supraevaluate, unele chiar exagerat.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 17-02-12, 22:41   #1790
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

BMW a anunţat că va expune la Salonul Auto de la Geneva gama de accesorii M Performance pentru modelele Seria 1, Seria 3 şi Seria 5.

BMW va expune la Salonul Auto de la Geneva noua linie de accesorii M Performance, dedicată celor care vor să dea un aer sportiv modelelor Seria 1, Seria 3 şi Seria 5. Vedeta standului va fi īnsă, după cum puteţi intui, noul reprezentant bavarez al segmentului mediu, Seria 3 urmānd să īnglobeze mare parte din elementele disponibile īn noua gamă.

Pentru a evidenţia cāt mai bine modificările aduse, BMW a ales un exemplar de culoare albă, individualizat prin contrastul cu nuanţa de negru aplicată grilei, extensiei spoilerului şi fundalului blocurilor optice. Pachetul vizual este completat de două dungi de culoare neagră, care pleacă de pe capotă şi se opresc pe portbagaj, şi de jante speciale cu dimensiuni de 19, respectiv 20 de inch.

Modificările sunt disponibile şi pe celelalte culori existente īn gama lui Seria 3, dar şi pe fraţii Seria 1 şi Seria 5. Alături de elementele estetice noi, divizia M a pregătit şi o serie de īmbunătăţiri pentru suspensii, motor şi chiar a găsit soluţii pentru reducerea masei totale.

Pentru Seria 1 şi Seria 3, BMW introduce şi un pachet de frānare nou, cu discuri ventilate de 370x30 mm pe faţă şi 345x25 mm pe spate.

Cei care au ales versiunea 320d a noului Seria 3, vor putea trece de la cei 184 de cai oferiţi standard, la 200 de cai şi 420 de Nm, disponibili de la 1750 rpm. Plusul de putere este oferit de un intercooler nou şi de un sistem ECU recalibrat. Dacă emisiile şi consumul rămān neschimbate, trebuie să ştim că sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează mai repede cu o secundă. Astfel de pachete destinate propulsoarelor vor fi disponibile īn viitor şi pe versiunile benzină.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 18-02-12, 00:21   #1791
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Partea buna e ca majoritatea celor care posteaza aici au argumente. Chiar au, stiu despre ce vorbesc, au date exacte, unii au si experiente concrete.
Partea proasta e ca dialogul dintre voi a fost fotografiat recent:

Limbajul trupului v-a tradat, s-a vazut ca interactionati, VA ASCULTATI UNII PE ALTII SI VA INTELEGETI ARGUMENTELE RECIPROC, chiar tineti cont de ce spun ceilalti.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 18-02-12, 14:00   #1792
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
BMW a anunţat că va expune la Salonul Auto de la Geneva gama de accesorii M Performance pentru modelele Seria 1, Seria 3 şi Seria 5.

BMW va expune la Salonul Auto de la Geneva noua linie de accesorii M Performance, dedicată celor care vor să dea un aer sportiv modelelor Seria 1, Seria 3 şi Seria 5. Vedeta standului va fi īnsă, după cum puteţi intui, noul reprezentant bavarez al segmentului mediu, Seria 3 urmānd să īnglobeze mare parte din elementele disponibile īn noua gamă.

Pentru a evidenţia cāt mai bine modificările aduse, BMW a ales un exemplar de culoare albă, individualizat prin contrastul cu nuanţa de negru aplicată grilei, extensiei spoilerului şi fundalului blocurilor optice. Pachetul vizual este completat de două dungi de culoare neagră, care pleacă de pe capotă şi se opresc pe portbagaj, şi de jante speciale cu dimensiuni de 19, respectiv 20 de inch.

Modificările sunt disponibile şi pe celelalte culori existente īn gama lui Seria 3, dar şi pe fraţii Seria 1 şi Seria 5. Alături de elementele estetice noi, divizia M a pregătit şi o serie de īmbunătăţiri pentru suspensii, motor şi chiar a găsit soluţii pentru reducerea masei totale.

Pentru Seria 1 şi Seria 3, BMW introduce şi un pachet de frānare nou, cu discuri ventilate de 370x30 mm pe faţă şi 345x25 mm pe spate.

Cei care au ales versiunea 320d a noului Seria 3, vor putea trece de la cei 184 de cai oferiţi standard, la 200 de cai şi 420 de Nm, disponibili de la 1750 rpm. Plusul de putere este oferit de un intercooler nou şi de un sistem ECU recalibrat. Dacă emisiile şi consumul rămān neschimbate, trebuie să ştim că sprintul de la 0 la 100 de km/h se realizează mai repede cu o secundă. Astfel de pachete destinate propulsoarelor vor fi disponibile īn viitor şi pe versiunile benzină.
Husa e cea mai grava ...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bmw-3-series-with-bm-8_800x0w.jpg
Views:	75
Size:	49.8 KB
ID:	2331449   Click image for larger version

Name:	bmw-3-series-with-bm-7_800x0w.jpg
Views:	73
Size:	52.1 KB
ID:	2331453   Click image for larger version

Name:	bmw-3-series-with-bm-9_800x0w.jpg
Views:	55
Size:	36.9 KB
ID:	2331454  

Click image for larger version

Name:	bmw-3-series-with-bm-5_800x0w.jpg
Views:	40
Size:	55.2 KB
ID:	2331455   Click image for larger version

Name:	bmw-3-series-with-bm-6_800x0w.jpg
Views:	63
Size:	43.6 KB
ID:	2331456   Click image for larger version

Name:	bmw-3-series-with-bm-10_800x0w.jpg
Views:	77
Size:	40.3 KB
ID:	2331457  

UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 21-02-12, 15:28   #1793
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

si poza asta mi se pare misto
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	BMW-M-Performance-Teile-fotoshowImage-57285fe5-571229.jpg
Views:	99
Size:	85.4 KB
ID:	2334746  
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 21-02-12, 16:34   #1794
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
si poza asta mi se pare misto
asta-i un mercedes sau un audi?
ondin is offline   Reply With Quote
Old 22-02-12, 19:51   #1795
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

2012 BMW 328i Track Test - Inside Line

https://www.youtube.com/watch?feature...v=6rG62grWr7o#!

Cam dezamagitor pe slalom
GTR is offline   Reply With Quote
Old 22-02-12, 22:14   #1796
_anaconda_

Stage 5
 
_anaconda_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Mi se pare mie sau cand franeaza se "balangane" cam mult ?
_anaconda_ is offline   Reply With Quote
Old 22-02-12, 22:32   #1797
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

dar ce are slalomul ?
mie mi se pare ca a mers ceas.
67.1mph e prea putin ?
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 23-02-12, 07:36   #1798
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU View Post
dar ce are slalomul ?
mie mi se pare ca a mers ceas.
67.1mph e prea putin ?
A6 3.0t Q l-a batut la tot. Daca la acceleratie e normal, la frane si la slalom nu este normal deloc. Ba la slalom a avut aceleasi valori ca si Golf VI diesel.

Nu am fost atent ce varinta este, dar orice varianta ar fi tot slab mi se pare, iar cauciucurile nu cred sa fie atat de slabe.

Asteptam alte teste.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 23-02-12, 10:09   #1799
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

mda,
nu urmaream niciodata cu atentie testele de la inside line.
imi place doza asta a ta de realism.
uite ca m-am uitat si eu acum pe testele cu a6 3.0T si intr-adevar desi are minim 200kg in plus fata de seria 3, rezultatele sunt usor mai bune desi nu ar fi trebuit.
inside line chiar testeaza capacitatile dinamice ale unei masini( acceleratie, franare, slalom, forta G). seria 5 este chiar mult in spatele lui a6.
mi s-a intarit ideea ca a6 chiar este best buy la clasa lui.

ma uitam ca 335i e90 a avut 68.4 mph la slalom si nu prea ar fi trebuit sa fie atat de clar peste 328i mai ales ca 328i are avans tehnologic si masa inferioara. 335i cu siguranta vine cu o setare mai dura a suspensiei.

in ceea ce priveste anvelopele, cred ca sunt Potenza RE050A. asa par dupa design. si bmw si audi vin in standard cu aceasta anvelopa.

Last edited by ELODIA GHINESCU; 23-02-12 at 10:17.
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
Old 23-02-12, 12:18   #1800
ELODIA GHINESCU
Banned

Stage 4
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
Default Re: Mercedes vs. BMW vs. Audi

bmw incepe sa minta grosolan in cifrele pe care le dau si supraliciteaza performantele masinilor:
http://www.bmw.de/de/de/newvehicles/...ata/index.html

de la 7.5s pana la 8.3 e cale lunga pt 320d.

si la 328i se pare ca se supraliciteaza, masina nereusind 5.9 ci tot timpul peste 6.0
ELODIA GHINESCU is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -