Quote:
Originally Posted by ELODIA GHINESCU
primul test drive intre 530xd si noul a6 3.0tdi.
simpla citire a cifrelor arata ca a6:
-este mai usor cu aprox 100 kg
-are motorul mai putin puternic cu 13 cp si 60nm
-are demarajul mai bun cu plecare de pe loc
-are reprize mai bune
-franeaza mai bine
-este mai antifonat(mai putini decibeli in interior)
-desi audi declara ca masina consuma mai mult decat declara bmw, in test a consumat mai putin
-are portbagaj mai mare
-este mai ieftin
-are raza de intoarcere mai mica desi masina este mai mare
http://www.autobild.de/artikel/audi-...h-1567712.html
bmw anyone ?
|
Este bine ca pui numai partile pozitive, hai sa le enumeram si pe cele negative.
Sursa - tot AutoBild
SI apropo, BMW era in varianta cu suspensie standard, A6 cu optiunea de suspensie pneumatica.
1. -"A6 este reprezentata de sistemul Head-Up Display (OPTIONAL) care, din pacate, este integrat prea putin elegant pentru cum ne-am fi asteptat de la un model Audi."
2 - "In setarea confort a amortizoarelor sale controlate electronic, bavarezul este in anumite situatii mai confortabil decat Audi (cu OPTIUNEA de suspensie pneumatica) si clar peste Mercedes (tot cu suspensie standard)"
3 - "Pentru reducerea consumului si a emisilor de carbon CO2, BMW si Audi ofera un sistem de Start&Stop. Ambele functioneaza eficient si intuitiv, insa cel din Seria 5 trebuie apreciat pentru modul silentios si fara vibratii in care reporneste motorul la fiecare plecare de pe loc."
4 - "In ceea ce priveste cutiile de viteze, DSG-ul lui Audi este cel mai rapid la schimbarile superioare de treapta, Mercedes este foarte fluent, insa nu exceleaza la rapiditate, iar BMW pare ca are din nou ASUL in maneca. Cutia sa cu 8 trepte functioneaza aproape de perfectiune, fiind rapida, intuitiva si foarte fluenta la schimbarea treptelor."
5 - "In viraje, A6 are o tinuta neutra, o directie precisa si un caracter controlabil, insa, datorita suspensiei pneumatice are un ruliu sesizabil chiar si in modul sport."
6 - "la A6 puntea fata tinde sa alunece nejustificat in anumite situatii. Cand intri pe traseul de manevrabilitate la volanul Seriei 5 nu mai ai niciun dubiu daca trebuie sa alegi masina mai manevrabila si mai dinamica. Seria 5 este inca de neegalat la acest capitol si chiar echipata cu sitemul xDrive, nu pierde deloc din atitudinea naravasa a puntii spate si din caracterul care aduce multa distractie in conducere."
7 - "Chiar daca propulsorul TDI ajuta noul A6 sa atinga 100km/h la fel de repede ca cel de la BMW, diferentele se fac simtite la viteze mai ridicate si in timpul reprizelor rapide unde plusul de putere al celor 6 cilindrii in linie se face simtit"
8 - CONCLUZIA "A6 este placut in conducere, mai dinamic decat veche generatie si, datorita suspensiei pneumatice, a crescut si nivelul de confort fata de aceasta. Noul A6 este mai agil, insa prezinta inca un usor caracter subvirator care nu este deloc sinonim cu o dinamica perfecta.
Seria 5 reuseste sa produca o sinergie extrem de reusita intre valori care cu greu merg mana in mana. Are un tren de rulare perfect, fiind in anumite cazuri mai confortabil decat rivalii sai si este fara dubiu cel mai dinamic model din test"
Audi anyone ?
ceea ce conteaza totusi, este ca Seria 5 este mai bun privit allaround.
P.S.
Draga Elodia, cum vedeti voi fanii AUDI numai partea plina a paharului
))